Dedra Integrale 2.0 124kW - sterow. silnika WH474.08/8PP.WK

Awatar użytkownika
wladek-15
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 718
Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze

Dedra Integrale 2.0 124kW - sterow. silnika WH474.08/8PP.WK

Post autor: wladek-15 » 18 gru 2014, 15:28

Witam mam problem, myślę ze ktoś coś pozmieniał w ustawieniach softu sterownika auta.
Dedra 2.0b turbo Integrale 124kw.
Sterownik silnika WH474.08/8PP.WK
Samochód bardzo dożo pali około 20 litrów w trasie, a w mieście około 18 litrów benzyny, przy dość spokojnej jeździe.
Zauważyłem że jak jadę na np 4 biegu i jest około 3 tys. obrotów na obrotomierzu i puszcze pedał gazu, wtedy zaczyna mi strzelać z tłumika. Nasuwa mi się wniosek, że wtrysk paliwa nie jest odcinany, tylko nieustannie jest podawane paliwo.
Czujnik położenia przepustnicy jest ustawiony. Na postoju pokazuje 0.5V. EGR jest zaślepiony.
Po odkręceniu obudowy sterownika na jednym z czipów jest naklejka z danymi sterownika, tak jakby ktoś go wyjął i przeprogramował a następnie podpisał.
Jak wrócić do ustawień fabrycznych ??
co może być jeszcze powodem dużego spalania ??
kupiłem przewód diagnostyczny z programem euroscan 2000 niestety nie posiadam komputera z dwoma gniazdami rs232 (com)
Czym jeszcze mogę podłączyć auto do zdiagnozowania ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2014, 17:24 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale!
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw,Golf 4 Do zadań specjalnych LPG
Jest Audi A3 1.6 8v następca Golfa 4 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest następna zabawka BMW Z4 E86 Coupe ;)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, Honda - CR 500 AF
Dedra Integrale ;) 2.0TB 124kw JEST JAZDA

Awatar użytkownika
wladek-15
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 718
Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze

Re: Dedra Integrale 2.0 124kW - sterow. silnika WH474.08/8PP

Post autor: wladek-15 » 28 gru 2014, 23:54

Udało mi się podłączyć auto do ecuscanu, błędów brak. Ustawiłem przepustnice idealnie według programu diagnostycznego auto przestało strzelać, czyli jest odcięcie wtrysku po puszczeniu pedału gazu.
Minimalnie skorygowałem ustawienie kąt wyprzedzenia zapłonu. Myśle że wszystko jest teraz ok.

Mógł by ktoś porównać moje wskazania z programu do swoich czy są podobne ustawione jak u was;) ??
głównie chodzi mi o "CO potentiometer "
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw,Golf 4 Do zadań specjalnych LPG
Jest Audi A3 1.6 8v następca Golfa 4 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest następna zabawka BMW Z4 E86 Coupe ;)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, Honda - CR 500 AF
Dedra Integrale ;) 2.0TB 124kw JEST JAZDA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”