Dedra Integrale - zatarta pierwsza panewka

Awatar użytkownika
wladek-15
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 718
Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze

Dedra Integrale - zatarta pierwsza panewka

Post autor: wladek-15 » 11 mar 2015, 15:31

Cześć wczoraj pojeździłem sobie troszkę dynamiczniej dedrą.
niestety pierwsza panewka została obrócona :/
wał do szlifu ........ oraz potrzebny będzie drugi korbowód
Najprawdopodobniej poprzedni właściciel dał za dużo sylikonu do uszczelnienia jakiegoś elementu (być może pompy oleju) znalazłem go w kanale olejowym w wale korbowym
Niestety kontrolka oleju się nie zapaliła. gdyż silnik nie zgubił ciśnienia oleju. Kanał smarujący był zatkany przy samej panewce..
fotki panewki wszystko mówią.....:/

czy ktoś posiada do sprzedania dobry korbowód do silnika 2.0tb?????
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw,Golf 4 Do zadań specjalnych LPG
Jest Audi A3 1.6 8v następca Golfa 4 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest następna zabawka BMW Z4 E86 Coupe ;)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, Honda - CR 500 AF
Dedra Integrale ;) 2.0TB 124kw JEST JAZDA

Awatar użytkownika
evolution5
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 78
Rejestracja: 31 sty 2010, 14:38
Lokalizacja: Bajeczna

Re: Dedra Integrale - zatarta pierwsza panewka

Post autor: evolution5 » 13 mar 2015, 19:04

Znajdzie się jak chcesz.
Ale jak tak wygląda panewka to szukaj wału. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2015, 0:59 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie pisz posta pod postem, tylko użyj opcji "edytuj". Połączyłem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”