Delta Integrale - dramat z happy endem

Moderator: stabraf

Anonymous

Delta Integrale - dramat z happy endem

Post autor: Anonymous » 05 mar 2006, 22:17

Witam wszystkich

Historia ktora zaraz Pastwo przeczytacie zdazyla sie naprawde ale nie wiem czy ktokolwiek chcialby byc w mojej skorze i przezyc to co ja musialem... Moze z poczatku nie wyglada to na porade techniczna ale zaznaczam ze w polowie i pod koniec sie pojawi... Chcialem tylko zwrocic uwage ze jestem studentem architektury a nie mechanikiem wiec w razie pojawienia sie bledow prosze mnie skorygowac :)

AKT 1