Delta I - zmieniać czy nie?

Moderator: stabraf

Oley92
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 47
Rejestracja: 25 kwie 2011, 11:51
Imię: Dawid
Lokalizacja: Kozienice

Delta I - zmieniać czy nie?

Post autor: Oley92 » 30 maja 2011, 18:54

Witam- mam 19Lat, dostałem 6 miesięcy temu Lancie, właśnie wkładam do niej new silnik, tuleje, panewki, sprzęgło, amory, tarcze - wcześniej kopiłem chłodnicę, oponki, fele, amory tył itp.. 8 lat temu była malowana i już 2 błotniki do malowania, zderzak z tyłu pęknięty troszkę, klamka od drzwi pasażera urwana jest, to model 1.6 GT i.e. 90KM B+G 86', samochód ogólnie spoczko. W ostatnim czasie spodobały mi się tył napęd 150KM+ i właśnie się zastanawiam, czy nie wkładać już nic w deltę, sprzedać komuś i kupić tył napęd, czy bawić się w roboty, pomalować i jeździć. Proszę o burzę na forum. Może ktoś ma jakieś pomysły jak można niedrogo ulepszyć sobie deltę, jazdę i w ogóle jestem otwarty ::)
Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 12:32 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Używamy polskich znaków, interpunkcja.

Alan

Re: Lancia Delta I Zmieniac czy nie?

Post autor: Alan » 30 maja 2011, 19:00

masz 19 lat..chcesz tył napęd od 150+....zdecydowanie sprzedaj deltę

Awatar użytkownika
lulu85
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1390
Rejestracja: 09 cze 2009, 21:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lancia Delta I Zmieniac czy nie?

Post autor: lulu85 » 30 maja 2011, 19:40

Bez przesady, mógł napisać i że chce 300+ więc mobil1 w głowie jakiś ma ...
150 koni przy tylnym napędzie to nie jest szaleństwo, zabić się można i 24 konnym maluchem ...Poza tym teraz prawie każdy nowy samochód ma >100 koni , a kolega widać że lubi inwestować w samochód.

Jeżeli chcesz się uczyć jeździć bokami to poniżej Integralki tego w Lanciach nie uświadczysz.
Niestety - coś za coś , kup E30 - fajniejszego wycinacza zakrętów nie ma w tych pieniądzach a z czasem będą coraz droższe
Były :
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD

Awatar użytkownika
grodek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2019
Rejestracja: 03 mar 2010, 22:49
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Rybnik

Re: Delta I - zmieniac czy nie?

Post autor: grodek » 30 maja 2011, 21:04

Jeżeli zakochałeś się w Lancii a nad łóżkiem masz wielki plakat Delty Integrale to ją zostaw.Jeżeli chcesz mieć chromowane felgi,kozak spojler i glebę - kup lepiej BMW lub Hondę CRX.Wybór należy do Ciebie.Moim zdaniem Lancią Deltą I można się bardzo wyróżnić,tylko trzeba znaleźć sposób,i to nie na forum German Style.
Ostatnio zmieniony 30 maja 2011, 21:09 przez grodek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2735
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Delta I - zmieniac czy nie?

Post autor: Mariusz91 » 30 maja 2011, 21:08

Czasem w Lancii brakuje mi RWD, jednak przód ma też swoje zalety... przede wszystkim znacznie lepiej się prowadzi ;)

Oley92
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 47
Rejestracja: 25 kwie 2011, 11:51
Imię: Dawid
Lokalizacja: Kozienice

Re: Delta I - zmieniac czy nie?

Post autor: Oley92 » 30 maja 2011, 22:29

Zbyt łatwo się prowadzi, czasem jak każdy chce czymś dodać gazu i zarzucić bok z miejsca, ale pytam ogólnie, czy taka delta I to dobra inwestycja, czy zmienić na coś nowszego?
Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 11:36 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Używamy polskich znaków, interpunkcja.

Awatar użytkownika
solarzmr
Moderator
Moderator
Posty: 2669
Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Delta I - zmieniac czy nie?

Post autor: solarzmr » 31 maja 2011, 1:15

Zależy co kto lubi. Dobrym rozwiązaniem jest Delta I 150+ ;)
Jak masz dobrego mechanika to zrób Deltę. Wrzuć do niej turbo i nie będziesz chciał BMW. Jeżdżę codziennie Deltą do pracy i w korku co chwila jedzie koło mnie jakieś E36 lub E30, drugiej Delty przez trzy lata nie spotkałem. Za to często widzę jak ludzie obserwują co to, lub kciuk w górze, ze zmianą pasa w korku też nie ma problemu bo chętnie wpuszczają.

Jak lubisz szybko pojeździć to powiem tylko że od BMW dostałem baty trzy razy, za każdym razem to były E92 335 : gafa :

O ile dobrze pamiętam to w Kozienicach mieszka Nerolancia, a on o przekładkach w Deltach trochę wie. Możesz też poszukać na forum wątków o Deltach z przełożonymi silnikami 2,0 Turbo - Przemas81 i Irektob

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2735
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Delta I - zmieniac czy nie?

Post autor: Mariusz91 » 31 maja 2011, 8:55

Oley92 pisze:zbyt latwo sie prowadzi
Jesteś w błędzie. Znacznie trudniej wyprowadzić FWD z charakterystycznej podsterowności, niż RWD z nadsterowności.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 11:37 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawiłem pisownię.

Oley92
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 47
Rejestracja: 25 kwie 2011, 11:51
Imię: Dawid
Lokalizacja: Kozienice

Re: Delta I - zmieniac czy nie?

Post autor: Oley92 » 31 maja 2011, 12:24

solarzmr pisze:Zależy co kto lubi. Dobrym rozwiązaniem jest Delta I 150+ ;)
Jak masz dobrego mechanika to zrób Deltę. Wrzuć do niej turbo i nie będziesz chciał BMW. Jeżdżę codziennie Deltą do pracy i w korku co chwila jedzie koło mnie jakieś E36 lub E30, drugiej Delty przez trzy lata nie spotkałem. Za to często widzę jak ludzie obserwują co to, lub kciuk w górze, ze zmianą pasa w korku też nie ma problemu bo chętnie wpuszczają.

Jak lubisz szybko pojeździć to powiem tylko że od BMW dostałem baty trzy razy, za każdym razem to były E92 335 : gafa :

O ile dobrze pamiętam to w Kozienicach mieszka Nerolancia, a on o przekładkach w Deltach trochę wie. Możesz też poszukać na forum wątków o Deltach z przełożonymi silnikami 2,0 Turbo - Przemas81 i Irektob

Mój brat jest mechanikiem Delty:)
Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 12:41 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Używamy polskich znaków!

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Delta I - zmieniać czy nie?

Post autor: Nat » 31 maja 2011, 13:37

Sam musisz określić - czego chcesz.
Chcesz szpanować rówieśnikom - sprzedaj Deltę, kup tylnonapędówkę.
Chcesz cieszyć się z jazdy fajnym autem - wzmocnij Deltę. Szczególnie jeśli masz rodzinnego mechaniora.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
delta81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1307
Rejestracja: 30 mar 2006, 0:00
Imię: Łukasz
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Delta I - zmieniać czy nie?

Post autor: delta81 » 31 maja 2011, 14:31

Zostaw sobię deltę, dbaj o nią, a za kilka lat będziesz dumny z jej posiadania i bardziej będzie Cię to cieszyć niż świrowanie tylnonapędowym autem.
Pzdr

Awatar użytkownika
grodek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2019
Rejestracja: 03 mar 2010, 22:49
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Rybnik

Re: Delta I - zmieniać czy nie?

Post autor: grodek » 31 maja 2011, 19:04

Nie słuchaj rówieśników.Znając życie i widząc otaczający mnie świat,widzę że ludzie w Twoim wieku lubią popisać się piskiem opon,słuchać głośnego electro-house z subwoofera.Jeżeli chcesz naprawdę zaszpanować to zrób Deltę jak radzą moi przedmówcy/właściciele Delt I,pomaluj na biało i oklej w barwach Martini Racing.Wszyscy Ci będą zazdrościć tego cudeńka.A tak w ogóle to pokaż Twoją Deltę na forum.

Awatar użytkownika
Młody_H
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 15 mar 2010, 21:40
Imię: Hubert
Lokalizacja: Kielce

Re: Delta I - zmieniać czy nie?

Post autor: Młody_H » 31 maja 2011, 20:26

I ja też popieram, jeśli chcesz naprawdę coś fajnego, dokończ deltę- auto to praktycznie unikat. Auto to klasyk, beemka czy inna zwykła tylnonapędówka nigdy taka nie będzie. Ja jak pokazałem kolegom delcinę, jeszcze z rdzą, nieodpalającym silnikiem to i tak 8-O . Żałować decyzji nie będziesz, a w przeciwnym wypadku zawsze można sprzedać.
Co do malowania? Ja tam wole zostawić wygląd zewnętrzny na oryginał niż jakąś pseudo-wyścigówkę.
Syn Jacka,
Lancia Delta HF Rallye turbo - w trakcie remontu
Lancia Thema I Serie - w trakcie wiecznego remontu
Alfa Romeo 156 2,4JTD 20V TI - na przekór wszystkim - jeździ

przemas81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2299
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Kontakt:

Re: Delta I - zmieniać czy nie?

Post autor: przemas81 » 31 maja 2011, 21:00

grodek pisze:Nie słuchaj rówieśników.Znając życie i widząc otaczający mnie świat,widzę że ludzie w Twoim wieku lubią popisać się piskiem opon,słuchać głośnego electro-house z subwoofera.Jeżeli chcesz naprawdę zaszpanować to zrób Deltę jak radzą moi przedmówcy/właściciele Delt I,pomaluj na biało i oklej w barwach Martini Racing.Wszyscy Ci będą zazdrościć tego cudeńka.A tak w ogóle to pokaż Twoją Deltę na forum.



nic dodać nic ująć,u mnie w pracy jest sporo młokosów co to przy kazdym starcie szpanuja jak to moga zamielic ale na prawdziwych kierowcach tym nie zrobisz wrażenia,za to mina kierowcy bmw gdy go łykasz przy 200 na godzine jest bezcenna :D
jeśli mas zdobrego mechaniora zostaw ją,poszukaj dobrego silnika z turbo,1.6 lub 2.0 z dedryodpicuj jak ta lale ,tak zeby pod maska mozna było jeśc-sam jestem w trakcie takiej operacji a radocha z własnej roboty jest nieziemska,i ciesz sie jazdą.Masz 19 lat, jeśli chcesz mieć unikatowy wóz zrób go pod siebie,a jak chcesz autko za którym będa sikac laski to kup tuningowego niemca-tyle ode mnie
Jak bys zdecydował sie na swapa jest tutaj paru fachowców którzy na pewno Ci pomoga doświadczeniem i swoja wiedzą
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd

Awatar użytkownika
Ara
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 351
Rejestracja: 14 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: Delta I - zmieniać czy nie?

Post autor: Ara » 03 cze 2011, 23:30

Ja natomiast jako posiadacz którejś już z kolei delty I, decydował bym się na jej zamianę (choć z wielką niechęcią). Chętnie bym dla odmiany poślizgał się bokiem, podłubał bym w gratach które są łatwo dostępne i za mniejsze pieniądze (nie zastanawiając się skąd to ściągnąć? Z czego dopasować?). Samochód nie łatwy w utrzymaniu. Żaden inny samochód nie da ci natomiast frajdy ze ?zwykłej? jazdy, takiej jaką daje delta. Poza tym widok osób w Golfach, patrzących z rolniczym wyrazem twarzy i ewidentnym znakiem zapytania - Co to jest??? ? bezcenne.

Kupił bym e30 (ale tylko tak na chwilę, później bym kupił znowu deltę)... wiem to, bo już tak miałem :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Delta I/Prisma”