Złe dobrego(mam nadzieje) początki

Moderator: stabraf

Anonymous

Złe dobrego(mam nadzieje) początki

Post autor: Anonymous » 14 mar 2007, 21:37

Ja dosyć kiepsko zacząłem swoją przygodę z Lancia... 2 miesiące temu kupiłem Dedre 1.8i z gazem. Po 3 tygodniach popsułem wał korbowy nowy od silnika 1.8 kosztował mnie 600 z korbowodami i oczywiście na samochodach się nie znam więc mechanik tez mnie nieźle skasował za wymianę.
Po 4-tygodniowej walce z silnikiem mechanik stwierdził z całą pewnością że dół silnika jest od 2.0 a głowica od 1.8, czyli nie taki wał wsadziliśmy (z tego co zrozumiałem tam jest 10 mm różnicy w wykorbieniu przez co nie było sprężania)...
Ogólnie zrobiłem głowice wymieniłem tłoki, pierścienie wszystkie filtry (oprócz paliwowego) no i jeszcze jeden wał korbowy z korbowodami musiałem kupić. Jestem informatykiem w sklepie z częściami motoryzacyjnymi więc same części taniej mnie wyszły ale ogólnie za remont silnika dałem tyle samo co za całą dedre...
Mechanikowi autko już zabrałem (miał je dłużej niż ja - starczy mu), ale mam jeszcze mały problem. A mianowicie jak auto stoi to obroty "falują" i mocno szarpie autem przy zmianie biegów - niby szczegół ale uciążliwy, jazda już nie jest taka komfortowa...
Może ktoś z was ma jakiś pomysł co to może być?

Awatar użytkownika
aro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1998
Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie

Złe dobrego(mam nadzieje) początki

Post autor: aro » 14 mar 2007, 21:46

Witam,

Obroty falują na gazie, czy na benzynie? Kiedy szarpie? Jak jest zimny silnki, czy ciepły?

Awatar użytkownika
Kubek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1773
Rejestracja: 26 maja 2005, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Złe dobrego(mam nadzieje) początki

Post autor: Kubek » 14 mar 2007, 21:50