Lancia Delta 1.8 HPE

Moderator: stabraf

michal_1980
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 3
Rejestracja: 26 lip 2010, 19:57
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Lancia Delta 1.8 HPE

Post autor: michal_1980 » 26 lip 2010, 20:10

Witam

Ile takie autko ma od 0 do 100 km/h? Ile potrafi spalić w mieście przy dużych korkach max? Czy te silniki są trwałe? Czy mają one coś wspólnego z Fiatem?


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Lancia Delta 1.8 HPE

Post autor: Dawid » 26 lip 2010, 21:08

Ja bym zaprosił kolegę do bardziej szczegółowego czytania forum.Tu wszystko jest...Silniki to oczywiście fiat.Były też trzy różne warianty mocy:105 km,113km i VVT 131 km.Pytanie o którą jednostke koledze chodzi.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

matias21
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 695
Rejestracja: 31 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Lancia Delta 1.8 HPE

Post autor: matias21 » 27 lip 2010, 0:43

1.8 nie było w lancii wersji 115km tylko w bravo/brava/marea, 1.8 8v stary motor z tipo/tempry lepiej poszukaj 1.6 16v z bravo/marei = tani serwis osiągi lepsze od 1.8 8v, jak 1.8 16v to trzeba uważać na rozrząd i wymieniać przy nim wariator razem koszt ok 1000zł silnik z fiata punto HGT oraz fiata coupe. Spalanie po dużym mieście to napewno lekko ponad dyszke.

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Lancia Delta 1.8 HPE

Post autor: Tomzik » 29 lip 2010, 10:59

Oczywiście, że była wersja 1,8 16V 113KM- bez wariatora. Przynajmniej w Delcie/Dedrze.

Wcześniejsze 1,8 8V też miały 2 warianty mocy- 90 i 105KM. Nie jestem pewny czy w Lancii oba stosowano, ale np. w Fiacie Tipo na pewno.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

matias21
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 695
Rejestracja: 31 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Lancia Delta 1.8 HPE

Post autor: matias21 » 29 lip 2010, 12:10

kolego pokaż mi 1.8 bez wariatora w lancii jakiejkolwiek ?

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Lancia Delta 1.8 HPE

Post autor: Tomzik » 29 lip 2010, 14:50

Nie pokażę, po prostu wydaje mi się, że silnik 1,8 16V 113KM go nie posiada, w przeciwieństwie do 1,8 16V VVT 131KM. Tak, wiem, w poprzednim poście użyłem słowa "oczywiście". Spoko, skonsultuję to z moim mechaniorem i wtedy użyję "oczywiście" ponownie ;)

Ale za to jestem 1000% pewny, że wariant 1,8 16V 113KM był montowany w Lancii- Delta/Dedra.

Delta

Dedra
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

ODPOWIEDZ

Wróć do „Delta II/Dedra/Dedra SW”