po mieście? jak z klimą w lato spalanie max 6,5***Ronin pisze: -zamierzam kupić Lybrę. Uparłem się na diesla (myślę, że coś w stylu 1,9JTD, jasna alcantra, 2001r., zadbany), ale różnie ludzie piszą "diesel to na pewno drogi...", "a części drogie", "przebieg pewnie cofany", "po mieście ci się nie opłaci", itd. stąd moje pytanie - potwierdzacie te opinie, czy nie? Jeżeli faktycznie więcej będę jeździł po mieście, to jestem skazany na benzynę?
części? to zależy co kupisz i w jakim stanie. Ogólnie tańsze zajechane no to trzeba się liczyć że tego co nie dołożyłeś do zakupu dołożysz razy 2 na potem.
Ostatnio widziałem na interii artykuł o jeżdżeniu na luzie i tam napisali że diesel z klimą bierze mniej ( tam było dokładnie ile ) niż benzyna w mieście. Z tym spokojnie się mogę zgodzić - brat ma Astrę H 2.0 TURBO 170 KM i lepiej jak jedzie niż stoi.
Wszystko zależy od przebiegu i tego jak ktoś o auto dbał. Zdecydowanie gdzie lepsze drogi tam na pewno zawieszenie mniej się zużyło no chyba że ktoś coś woził na "pace"***Ronin pisze: -Kraj pochodzenia. Czy ma znaczenie? Chodzi mi o to, że niektórzy preferują auta z Niemiec, czy Holandii, bo tam są lepsze drogi. Podzielacie to zdanie?
Co do Lybry to moim zdaniem pal licho tę navi która w Polsce oficjalnie map nie ma.***Ronin pisze: -Wyposażenie. Macie jakieś szczególnie ulubione elementy wyposażenia, które nie w każdej wersji się znajdują, a są użyteczne?
Bose, ewentualnie ksenony ze spryskiwaczami, szyber dach na to bym patrzył jakbym ponownie chciał kupić.
No to ktoś Ci powiedział ile kosztuje ale taka regeneracja że zrobiłeś powiedzmy 250 tyś na Turbo i postanowiłeś oddać do regeneracji zanim zacznie brać olej. Jak bierze olej to przeważnie ma luzy na wałku który też wtedy jest do wymiany i cena regeneracji wynosi ok 2000 zł ale tego nikt nie powie np. na aukcjach allegro itd.***Ronin pisze: -Turbo. Z tego co czytałem to naprawa (lub wymiana?) kosztuje ok. 1000zł. dużo i niedużo, zależy na jak długo starczy i czy faktycznie w używanym autku jest to częsta przyczyna wizyty u mechanika? Na co jeszcze oprócz turbiny powinienem zwrócić szczególną uwagę podczas oględzin silnika i jego pracy?
pozdrawiam