Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Moderator: stabraf

diesel888
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 11
Rejestracja: 24 sty 2012, 2:58
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: diesel888 » 24 sty 2012, 12:21

Nat pisze:tapicerka foteli nie jest welurowa - tylko znacznie wyższej jakości - alcantara.
Jeśli na taxi, to dobrze, że w praktycznym granatowym kolorze.
Jak na 1,6 to całkiem dobrze wyposażony egzemplarz.
Bardziej podoba mi się jasne wykończenie ale tak jak mówisz na taxi lepsza będzie ta ;)
Też wydaje mi się że wyposażenie ma niezłe.
A nie wydaje się wam że cena trochę niska? Czy lybry z tym silnikiem po prostu tak kosztują?

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: FXX » 24 sty 2012, 12:26

vanisch pisze:Alcantara nie jest materiałem wyższej jakości niż welur, a jeśli auto ma jeździć na taxi wypada szukać auta bez tej tandety w środku.
Wow to mnie zaskoczyło 8-O To czemu Ferrari nie obszywa elementów wnętrza welurem tylko alcantarą ?:)
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

diesel888
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 11
Rejestracja: 24 sty 2012, 2:58
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: diesel888 » 24 sty 2012, 12:28

vanisch pisze:Alcantara nie jest materiałem wyższej jakości niż welur, a jeśli auto ma jeździć na taxi wypada szukać auta bez tej tandety w środku.
Akurat to czy to będzie skóra czy alcantara to nie robi mi różnicy bo i to i to jest dla mnie jak najbardziej ok, jeżdzę w taniej korporacji gdzie taxa to często Opel astra lub vectra 1996-1998 lub golf czy pasat w kombi, a w mojej opinii te samochody nie mają nawet startu do lybry, tak że to i tak będzie powyżej standardu w tej firmie ;)

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: vanisch » 24 sty 2012, 13:08

FXX pisze:
vanisch pisze:Alcantara nie jest materiałem wyższej jakości niż welur, a jeśli auto ma jeździć na taxi wypada szukać auta bez tej tandety w środku.
Wow to mnie zaskoczyło 8-O To czemu Ferrari nie obszywa elementów wnętrza welurem tylko alcantarą ?:)
Temat poruszany setki razy zwłaszcza przeze mnie i Tomzika, zresztą - porównaj welur i tą tandetę po 200 tys.
U mnie w SW mechaciła się na fotelu pasażera po 220 tys a zazwyczaj jeżdżę sam :lol: To świadczy o " wysokiej jakości"
W sedanie po 300 tys fotele poprzecierane, Delta 125tys- już są drobne zmechacenia, Delta 175tys- zmechacenia na obu przednich fotelach, Delta 220 tys- przetarcia.
Lybra - 130 tys- zmechacenia.
Wypisałem auta z realnym/prawdziwym przebiegiem (na co wskazywały książki serwisowe i papiery z przeglądów, lub stan auta), z którymi miałem do czynienia.
Welur po takich i większych przebiegach byłby bez śladu zużycia.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: Nat » 24 sty 2012, 13:38

vanisch pisze:
FXX pisze:
vanisch pisze:Alcantara nie jest materiałem wyższej jakości niż welur, a jeśli auto ma jeździć na taxi wypada szukać auta bez tej tandety w środku.
Wow to mnie zaskoczyło 8-O To czemu Ferrari nie obszywa elementów wnętrza welurem tylko alcantarą ?:)
Temat poruszany setki razy zwłaszcza przeze mnie i Tomzika, zresztą - porównaj welur i tą tandetę po 200 tys.
U mnie w SW mechaciła się na fotelu pasażera po 220 tys a zazwyczaj jeżdżę sam :lol: To świadczy o " wysokiej jakości"
To wcale nie dziwi - faktycznie przynajmniej raz na blisko ćwierć miliona kilometrów warto o tapicerkę zadbać i choćby ją ogolić - co zajmuje naprawdę paręnaście minut! (opis jak zadbać o alcantarę jest tutaj).
Wtedy nie byłoby słów o "tandecie".
Na której cały świat się nie poznał i bezmyślnie pakuje ją do masy drogich aut jako znakomitą alternatywę dla skór ( często w połączeniu). Świat to jest jednak durny :lol:
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Heathen
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2001
Rejestracja: 15 paź 2009, 14:35
Imię: Konrad
Lokalizacja: Zabrze

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: Heathen » 24 sty 2012, 13:39

vanisch pisze: Welur po takich i większych przebiegach byłby bez śladu zużycia.
Idąc tym tokiem rozumowania to welur wypada także lepiej od skóry...hehe a jakoś nie widziałem by skóra/alcantara była standardem, a dopłacało się ekstra za welur
QV...soon:)

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: FXX » 24 sty 2012, 14:01

vanisch pisze:
FXX pisze:
vanisch pisze:Alcantara nie jest materiałem wyższej jakości niż welur, a jeśli auto ma jeździć na taxi wypada szukać auta bez tej tandety w środku.
Wow to mnie zaskoczyło 8-O To czemu Ferrari nie obszywa elementów wnętrza welurem tylko alcantarą ?:)
Temat poruszany setki razy zwłaszcza przeze mnie i Tomzika, zresztą - porównaj welur i tą tandetę po 200 tys.
U mnie w SW mechaciła się na fotelu pasażera po 220 tys a zazwyczaj jeżdżę sam :lol: To świadczy o " wysokiej jakości"
W sedanie po 300 tys fotele poprzecierane, Delta 125tys- już są drobne zmechacenia, Delta 175tys- zmechacenia na obu przednich fotelach, Delta 220 tys- przetarcia.
Lybra - 130 tys- zmechacenia.
Wypisałem auta z realnym/prawdziwym przebiegiem (na co wskazywały książki serwisowe i papiery z przeglądów, lub stan auta), z którymi miałem do czynienia.
Welur po takich i większych przebiegach byłby bez śladu zużycia.
Dziwne, moja Lybra ma ok. 250 tys. km (na liczniku, ile w rzeczywistości to tylko sam Pan Bóg wie) i alcantara dopiero się trochę zmechaciła, aczkolwiek na wiosnę zafundujemy jej nieco świeżości w postaci golenia. Wg. Ciebie to ja już powinienem na gąbce jeździć, albo co najmniej z dużymi dziurami na fotelach.

Jeśli to jednak welur jest wyższej jakościowo, to wyjaśnij mi fakt, że to skóra i alcantara jest droższa, od weluru i to za nią się dopłaca, a nie za welur. Już nie wspomnę o fakcie, że obecnie w coraz mniejszej ilości nowych samochodów występuje coś takiego jak welur.

Każdy wybiera to co lubi, ja osobiście wolę jeździć na tej "tandecie" lub skórze, niż na szmatce, która jedyne co mi przywodzi na myśl to paskudne wnętrze starszych VW gdzie owa tapicerka występowała, a dla właścicieli było powodem do dumy posiadanie welurowej tapicerki.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

diesel888
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 11
Rejestracja: 24 sty 2012, 2:58
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: diesel888 » 24 sty 2012, 16:04

Właśnie wróciłem z oględzin :link: http://otomoto.pl/lancia-lybra-salon-po ... 20238.html
Jeśli ktoś się tam wybiera to szczerze odradzam. Auto miało być nie bite a tym czasem przy nadkolu widać rdzę, po otwarciu drzwi, rdza i odchodzący lakier, ktoś potrafi robić dobre zdjęcia ale o samochód nie potrafi zadbać ;]

Rafako

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: Rafako » 24 sty 2012, 16:54

diesel888 pisze:Właśnie wróciłem z oględzin :link: http://otomoto.pl/lancia-lybra-salon-po ... 20238.html
Jeśli ktoś się tam wybiera to szczerze odradzam. Auto miało być nie bite a tym czasem przy nadkolu widać rdzę, po otwarciu drzwi, rdza i odchodzący lakier, ktoś potrafi robić dobre zdjęcia ale o samochód nie potrafi zadbać ;]
Tylko przy jednym nadkolu widać rdzę :?: Na ilu elementach odchodzi lakier :?: Te informacje mogą być istotne dla zainteresowanych zakupem tego egzemplarza, więc jeśli możesz, wysil się bardziej :D Jak wygląda stan techniczny, jak wypadła jazda próbna, jak się zachowują kontrolki :?:
Myślę, że jesteś jedną z nielicznych osób, które dyskwalifikują 11 letnią Lybrę za równowartość 2 średnich krajowych brutto, opłaconą i zarejestrowaną, wyłącznie z powodu zardzewiałego błotnika...
Ja np, wychodząc z założenia, że stare trupy zazwyczaj były tu czy ówdzie trzaśnięte, po prostu zostawiłbym tysiąc u blacharza i po kłopocie ;) zwracając tylko uwagę czy jeździ prosto, nie zostawia 4 śladów i nie ściąga, przecież to mogła być jakaś delikatna kolizja parę lat temu. Po kilku latach ruda wyszła, a właściciel nie chce już dokładać kasy do starego śmiecia, bo np. kupił już nowy i tego chce tylko zepchnąć.
Dlatego jeśli auto ma jakieś poważne wady (np. przegnitą podłogę i upchnięte w niej gazety), fajnie by było (i z korzyścią dla reszty), gdybyś mógł je dokładniej opisać : ok2 :
Serdecznie pozdrawiam.

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: vanisch » 24 sty 2012, 16:58

Nat pisze:
vanisch pisze:
FXX pisze:
vanisch pisze:Alcantara nie jest materiałem wyższej jakości niż welur, a jeśli auto ma jeździć na taxi wypada szukać auta bez tej tandety w środku.
Wow to mnie zaskoczyło 8-O To czemu Ferrari nie obszywa elementów wnętrza welurem tylko alcantarą ?:)
Temat poruszany setki razy zwłaszcza przeze mnie i Tomzika, zresztą - porównaj welur i tą tandetę po 200 tys.
U mnie w SW mechaciła się na fotelu pasażera po 220 tys a zazwyczaj jeżdżę sam :lol: To świadczy o " wysokiej jakości"
To wcale nie dziwi - faktycznie przynajmniej raz na blisko ćwierć miliona kilometrów warto o tapicerkę zadbać i choćby ją ogolić - co zajmuje naprawdę paręnaście minut! (opis jak zadbać o alcantarę jest tutaj).
Wtedy nie byłoby słów o "tandecie".
Na której cały świat się nie poznał i bezmyślnie pakuje ją do masy drogich aut jako znakomitą alternatywę dla skór ( często w połączeniu). Świat to jest jednak durny :lol:
I golić co tydzień czy 2? Faktycznie świetne wyjście, zresztą widziałem alcantarę po kilku takich aktach "dbania" o nią i wiem że nie jest to żadne wyjście
Widzisz miałem skórę w połączeniu z tą tandetą, skóra w tym baaaardzo starym aucie o przebiegu blisko ćwierć miliona (ogromny przebieg jak na używane auto :lol: ) była jak nowa, szmata zwana alcantarą się mechaciła, widywałem auta po pół miliona km z welurem czy skórą- niestety alcantara nie ma z nimi porównania po połowie tego dystansu...
FXX pisze: Dziwne, moja Lybra ma ok. 250 tys. km (na liczniku, ile w rzeczywistości to tylko sam Pan Bóg wie) i alcantara dopiero się trochę zmechaciła, aczkolwiek na wiosnę zafundujemy jej nieco świeżości w postaci golenia. Wg. Ciebie to ja już powinienem na gąbce jeździć, albo co najmniej z dużymi dziurami na fotelach.
Zmechacenie nie jest wadą materiału ? Wg Ciebie tak to powinno wyglądać po tak małym przebiegu ?
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: Nat » 24 sty 2012, 17:22

vanisch pisze:
Nat pisze:
vanisch pisze: U mnie w SW mechaciła się na fotelu pasażera po 220 tys a zazwyczaj jeżdżę sam :lol: To świadczy o " wysokiej jakości"
To wcale nie dziwi - faktycznie przynajmniej raz na blisko ćwierć miliona kilometrów warto o tapicerkę zadbać i choćby ją ogolić - co zajmuje naprawdę paręnaście minut!
I golić co tydzień czy 2?
Jeśli raz na tydzień czy 2 wykręcasz 220 000 km, to chyba tak? :roll: :D
vanisch pisze:Widzisz miałem skórę w połączeniu z tą tandetą, skóra w tym baaaardzo starym aucie o przebiegu blisko ćwierć miliona (ogromny przebieg jak na używane auto :lol: ) była jak nowa, szmata zwana alcantarą się mechaciła, widywałem auta po pół miliona km z welurem czy skórą- niestety alcantara nie ma z nimi porównania po połowie tego dystansu...
Fuj, nie lubię przykładów z życia, bo na każdy przykład jest kontrprzykład.
W życiu widziałem niejeden dziurawy welur i popękaną skórę, a zadbane alcantary śmigały ciesząc oko użytkowników wiele setek tysięcy kilometrów bez problemu. Ogólnie znana zasada samochodowa: Jak dbasz- tak masz.
vanisch pisze:
FXX pisze: Dziwne, moja Lybra ma ok. 250 tys. km (na liczniku, ile w rzeczywistości to tylko sam Pan Bóg wie) i alcantara dopiero się trochę zmechaciła, aczkolwiek na wiosnę zafundujemy jej nieco świeżości w postaci golenia. Wg. Ciebie to ja już powinienem na gąbce jeździć, albo co najmniej z dużymi dziurami na fotelach.
Zmechacenie nie jest wadą materiału ? Wg Ciebie tak to powinno wyglądać po tak małym przebiegu ?
Lekkie, łatwousuwalne zmechacenie po ćwierć miliona km (a może i 2x tyle?) przekonuje, że jest to trwały i ładny materiał.

Ale nie bądźmy jeansami, nie ma sensu się spierać, niech każdy cieszy oko taką tapicerką, jaka mu najbardziej odpowiada. :D
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: FXX » 24 sty 2012, 17:30

vanisch pisze:Zmechacenie nie jest wadą materiału ? Wg Ciebie tak to powinno wyglądać po tak małym przebiegu ?
Zmechacenie najczęściej jest spowodowane nie do końca właściwym użytkowaniem. Niestety, ale alkantara jest wrażliwa np. na często wsiadanie i wysiadanie, używanie spodni typu jeansy, które mają napy na tylnych kieszeniach itd.
Jeśli jest to tak wadliwy materiał to jak wytłumaczysz mi fakt, że gdy kupowaliśmy Lybrę i alkantara nie była zmechacona. Zmechaciła się dopiero podczas użytkowania u nas, bo niestety, większość tras w chwili obecnej to są max 30km odcinki, jazda po mieście i notoryczne wsiadanie i wysiadanie z samochodu.

Inna sprawa - pękanie skóry. To też wg Ciebie jest wada materiału?
A co do weluru, to widziałem taki po przebiegu 300kkm i jakoś nie wyglądał jakby ledwo co z salonu wyjechał - uklepany jak stara wersalka, o postępujących przetarciach na rogach nie wspominając.

Niestety jest tak jak mówi Nat - jak dbasz tak masz. Wystarczy raz na jakiś czas ją delikatnie "ogolić" i będzie wyglądała dobrze. Niestety, jak ktoś robi, gdy już jest nieco za późno to efektów nie będzie. Podobnie jest ze skórą, nie nawilżysz jej dobrze to będzie pękać i zrobi się paskudna.

Z drugiej strony każdy jeździ na czym mu się podoba. Dla mnie najlepszym wyjściem jest skóra (najbardziej mi się podoba), ale niestety ma swoje wady, w postaci potrzeby nawilżania, nagrzewania się w lecie itd. Alkantara za to i w lecie nie jest gorąca, a zimą nie ziębi w tyłek i latem nie powoduje nadmiernego pocenia się np. pleców, czego o welurze powiedzieć nie można, a do tego łatwo utrzymać ją w czystości.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

piterstilo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1084
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: piterstilo » 24 sty 2012, 18:17

Przed zakupem swojej Lybry, sprawdzałem w hurtowniach tapicerskich, ceny tych dwóch materiałów na obicia tapicerki samochodowej: skóry i alcantary.
- skóra bydlęca z podkładem: 73 zł za m2
- alcantara: 425 zł
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM

diesel888
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 11
Rejestracja: 24 sty 2012, 2:58
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: diesel888 » 24 sty 2012, 18:30

Rafako pisze:
diesel888 pisze:Właśnie wróciłem z oględzin :link: http://otomoto.pl/lancia-lybra-salon-po ... 20238.html
Jeśli ktoś się tam wybiera to szczerze odradzam. Auto miało być nie bite a tym czasem przy nadkolu widać rdzę, po otwarciu drzwi, rdza i odchodzący lakier, ktoś potrafi robić dobre zdjęcia ale o samochód nie potrafi zadbać ;]
Tylko przy jednym nadkolu widać rdzę :?: Na ilu elementach odchodzi lakier :?: Te informacje mogą być istotne dla zainteresowanych zakupem tego egzemplarza, więc jeśli możesz, wysil się bardziej :D Jak wygląda stan techniczny, jak wypadła jazda próbna, jak się zachowują kontrolki :?:
Myślę, że jesteś jedną z nielicznych osób, które dyskwalifikują 11 letnią Lybrę za równowartość 2 średnich krajowych brutto, opłaconą i zarejestrowaną, wyłącznie z powodu zardzewiałego błotnika...
Ja np, wychodząc z założenia, że stare trupy zazwyczaj były tu czy ówdzie trzaśnięte, po prostu zostawiłbym tysiąc u blacharza i po kłopocie ;) zwracając tylko uwagę czy jeździ prosto, nie zostawia 4 śladów i nie ściąga, przecież to mogła być jakaś delikatna kolizja parę lat temu. Po kilku latach ruda wyszła, a właściciel nie chce już dokładać kasy do starego śmiecia, bo np. kupił już nowy i tego chce tylko zepchnąć.
Dlatego jeśli auto ma jakieś poważne wady (np. przegnitą podłogę i upchnięte w niej gazety), fajnie by było (i z korzyścią dla reszty), gdybyś mógł je dokładniej opisać : ok2 :
Serdecznie pozdrawiam.
Pewnie że mogę, przepraszam że tak lakonicznie opisałem to auto ale byłem poddenerwowany straconym czasem i rozbieżnością pomiędzy ogłoszeniem i rozmową z właścicielem, a stanem faktycznym.
Rdza jest przy obydwu nadkolach z tyłu , z tyłu na klapie, na błotniku, z prawej strony na progu pod przednimi i tylnymi drzwiami, na metalowych elementach od wycieraczek z przodu nie ma połowy lakieru! na błotniku przednim. Na kilku elementach jak np klapka od wlewu bagażnik, progi widać pęcherze pod lakierem. lakier ogólnie przynajmniej dla mnie na całości bardzo zniszczony przez czynniki atmosferyczne, tak jak by przez te 11 lat stał cały czas pod chmurką. Logo Lancii zarówno z przodu jak i z tyłu jest tak zaśniedziałe że nie widać połowy, podobnie lampy przednie są aż żółte i jak by przytarte papierem ściernym. Do tego bagażnik się nie otwierał.

Jazda próbna wcale nie wypadła, bo kontrolki nawet się nie zapalają, rozładowany akumulator (podobno) do tego auto stoi faktycznie w salonie pod dachem obok nowego mercedesa a na zewnątrz 4m dalej taka sama lybra tylko w kombi i jtd w idealnym stanie, ale nie do sprzedaży.

Może powiecie że mam zbyt wygórowane oczekiwania co do auta za tę cenę i w tym roczniku ale sam mam 11letnie auto i uważam że jest w stanie niemal idealnym, poza paroma drobnymi detalami, więc nie rozumiem dlaczego taka lancia lybra nie może być również w takim stanie (tak jak ta druga na zewnątrz) nie mówię oczywiście że kupię takie auto za 7 tys zł ale krótko mówiąc z opisu na to wynikało. "10 lat u jednego właściciela i nie bity", gdzie po otwarciu drzwi widziałem że ewidentnie próg był malowany albo przez właściciela albo jakiegoś partacza.

Z rzeczy do których nie mogę się przyczepić to kierownica i panel radia/klimy oraz schowek, to wizualnie wyglądało ok, oczywiście nie mogłem sprawdzić czy wszystko działa bo nie było Prądu w aucie.

Reasumując, nie polecam, chyba że ktoś chce się bawić w minimum polerowanie, malowanie i nie wiadomo co jeszcze (elektornika, mechanika).

A i żeby nie było to nie byłem tam sam i opinia pozostałych dwóch osób jest podobna.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Jaką Lybre wybrać? 1.6 czy 1.8?

Post autor: Nat » 24 sty 2012, 18:39

diesel888 pisze:Może powiecie że mam zbyt wygórowane oczekiwania co do auta za tę cenę i w tym roczniku ale sam mam 11letnie auto i uważam że jest w stanie niemal idealnym, poza paroma drobnymi detalami, więc nie rozumiem dlaczego taka lancia lybra nie może być również w takim stanie (tak jak ta druga na zewnątrz) nie mówię oczywiście że kupię takie auto za 7 tys zł ale krótko mówiąc z opisu na to wynikało. "10 lat u jednego właściciela i nie bity", gdzie po otwarciu drzwi widziałem że ewidentnie próg był malowany albo przez właściciela albo jakiegoś partacza.
Bardzo dobrze, tak trzymaj i nie odpuszczaj.
To, że auto stare, nie znaczy, że ma być zaniedbane i niedziałające.
Jak to się mówi: Im więcej potu wylanego przy szukaniu optymalnego auta, tym mniej krwawicy zostawionej później u mechaników i blacharzy : ok2 :
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lybra/Lybra SW”