Lybra SW za 8-10tyś?
Moderator: stabraf
Lybra SW za 8-10tyś?
Witam, jak w temacie. Czy zakup "dobrej" Lybry w granicach 10tyś (rok 2000-2001) jest możliwy?
Sporo aut w tym przedziale cenowym wygląda całkiem nieźle, ale obawiam się, żeby nie zarzucić sobie pętli na szyję. Co sądzicie? Pozdrawiam
Sporo aut w tym przedziale cenowym wygląda całkiem nieźle, ale obawiam się, żeby nie zarzucić sobie pętli na szyję. Co sądzicie? Pozdrawiam
Dawniej Renault Megane 1,4 16V LPG grandtour -> obecnie Citroen C5 Mk1 2.0 16V LPG
Zapraszam do lektury bloga http://motoskwer.blogspot.com/
Zapraszam do lektury bloga http://motoskwer.blogspot.com/
Re: Lybra SW za 8-10tyś?
Oczywiście, że można kupić. W WLKP sporo Lybr jest na sprzedaż a i kolega Brygadzista1 jest z WLKP a on na Lybrach zjadł zęby...
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Re: Lybra SW za 8-10tyś?
Dzięki Odetchnąłem z ulgą. Przymierzam się do zmiany mojej Megane '99, a funduszy starczy na coś w tym przedziale. Zastanawiam się tylko co będzie porównywalne pod względem kosztów eksploatacji mojego 1,4 16V +LPG (ok 8l lpg/100km). 1,9 jtd czy jednak szukać benzyny do zagazowania (tu myślę o 2,0).
Dawniej Renault Megane 1,4 16V LPG grandtour -> obecnie Citroen C5 Mk1 2.0 16V LPG
Zapraszam do lektury bloga http://motoskwer.blogspot.com/
Zapraszam do lektury bloga http://motoskwer.blogspot.com/
Re: Lybra SW za 8-10tyś?
Odpowiem dyplomatycznie weź to co będzie w lepszym stanie.
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Re: Lybra SW za 8-10tyś?
Rozumiem. W jtd kusi elastyczność i moc od dołu. Przy dzisiejszych cenach paliw, ekonomia w przypadku diesela jest pojęciem nie na miejscu. Benzyna to możliwość obniżenia kosztów eksploatacji i teoretycznie większe prawdopodobieństwo dorwania mniej zajechanego auta. Podaż z kolei znacznie mniejsza, a wyposażenie dużo lepsze w jtd. Marzeniem jest wersja Intensa, choć wiem, że to utopia w moim przedziale cenowym.
Ostatnio zmieniony 15 sie 2012, 21:06 przez Sroqraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Dawniej Renault Megane 1,4 16V LPG grandtour -> obecnie Citroen C5 Mk1 2.0 16V LPG
Zapraszam do lektury bloga http://motoskwer.blogspot.com/
Zapraszam do lektury bloga http://motoskwer.blogspot.com/
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2700
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Lybra SW za 8-10tyś?
Możesz i padaczkę wbenzynie kupić też:) jeśli masz blade pojęcie to weź jakiegoś maniaka co ma pojęcie niech podepnie pod kompa i sprawdzi stan z licznika i z kompa wiesz że w Polsce wszystkie mają po 178 lub 194 tys km
Re: Lybra SW za 8-10tyś?
2.0 na jedynce się szybko wkręca na 3500, a potem już zostaje tylko żal, że zakręt albo skoda
Zgadzam się z Jakubem - bierz to, co będzie w lepszym stanie.
Zgadzam się z Jakubem - bierz to, co będzie w lepszym stanie.
Re: Lybra SW za 8-10tyś?
Tak tak, 178 tyś to podobno psychologicznie akceptowalny przebieg. Skąd to się wzięło? Tak czy inaczej, wolałbym autentyczne 200 i więcej niż 140 od pierwszego właściciela rocznik 48
Świetne sformułowanie Podoba mi się Twój tok myślenia2.0 na jedynce się szybko wkręca na 3500, a potem już zostaje tylko żal, że zakręt albo skoda
Dawniej Renault Megane 1,4 16V LPG grandtour -> obecnie Citroen C5 Mk1 2.0 16V LPG
Zapraszam do lektury bloga http://motoskwer.blogspot.com/
Zapraszam do lektury bloga http://motoskwer.blogspot.com/
- brygadzista1
- Klubowicz
- Posty: 2675
- Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
- Imię: Hubert
- Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek
Re: Lybra SW za 8-10tyś?
Zależy, silniki 1.9 są w trzech wariantach mocy. 105KM do 115KM to dwa inne światy i 50Nm na korzyść mocniejszej wersji które znacznie czuć pod nogą. Słabsza wersja to dobre auto dla emeryta który lubi jeździć niezbyt dynamicznie. Mocniejsza wersja lubi pozytywnie zaskoczyć właśnie tym fajnym "dołem" za sprawą zmiennej geometrii turbiny i CF3. Gorsza sprawa że na zachodzie trudno dostać 1.9 JTD w Lybrze. Albo inaczej - trudno dostać egzemplarz godny uwagi z tym motorem czyli coś innego niż złom na kołach. Możemy jednak poszukać czegoś dla Ciebie. Uprzedzam że górna granica kwoty którą podałeś to absolutne minimum na Lybrę SW z 1.9 JTD 115KM. Na 105KM spokojnie starczy bo sam mam taką w skórach za około 8 tys z opłatami.Sroqraf pisze:Rozumiem. W jtd kusi elastyczność i moc od dołu....
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
Re: Lybra SW za 8-10tyś?
Jak to skąd? 150 tys to za mało na używkę, a 200 to już za dużo... Tureccy handlarze zawsze kręcili właśnie na 175-179tysSroqraf pisze:Tak tak, 178 tyś to podobno psychologicznie akceptowalny przebieg. Skąd to się wzięło?
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Re: Lybra SW za 8-10tyś?
Święta prawda Jako były użytkownik dodam, że kolumnę pięciu TIR-ów taka Lybra wyprzedza niemal w mgnieniu oka z prędkości początkowej 85 km/h dochodząc do 180 km/h na zakończeniu manewrulaly2000 pisze:2.0 na jedynce się szybko wkręca na 3500, a potem już zostaje tylko żal, że zakręt albo skoda
Serdecznie pozdrawiam
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Lybra SW za 8-10tyś?
Widzę, że solidnie przekopałeś forum w interesującym Cię temacieSroqraf pisze:Rozumiem. W jtd kusi elastyczność i moc od dołu. Przy dzisiejszych cenach paliw, ekonomia w przypadku diesela jest pojęciem nie na miejscu. Benzyna to możliwość obniżenia kosztów eksploatacji i teoretycznie większe prawdopodobieństwo dorwania mniej zajechanego auta. Podaż z kolei znacznie mniejsza, a wyposażenie dużo lepsze w jtd.
Jedna uwaga: skąd pomysł, że wyposażenie jest "dużo lepsze w jtd"? to nieprawda - wyposażenie nie zależy od rodzaju zasilającego Lybrę paliwa z małymi wyjątkami (np. automat dostaniesz wyłącznie z dwulitrową benzyną).
Rafaczq, dotychczas sądziłem, że takie szaleństwa to zdarzają Ci się jedynie w Kappach turbo z niesprawnymi hamulcami...Rafako pisze:Święta prawda. Jako były użytkownik dodam, że kolumnę pięciu TIR-ów taka Lybra wyprzedza niemal w mgnieniu oka z prędkości początkowej 85 km/h dochodząc do 180 km/h na zakończeniu manewru
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Lybra SW za 8-10tyś?
Mała poprawka, nie 50Nm, a jedyne 20Nm na korzyść mocniejszej wersjibrygadzista1 pisze:Zależy, silniki 1.9 są w trzech wariantach mocy. 105KM do 115KM to dwa inne światy i 50Nm na korzyść mocniejszej wersji które znacznie czuć pod nogą. Słabsza wersja to dobre auto dla emeryta który lubi jeździć niezbyt dynamicznie. Mocniejsza wersja lubi pozytywnie zaskoczyć właśnie tym fajnym "dołem" za sprawą zmiennej geometrii turbiny i CF3. Gorsza sprawa że na zachodzie trudno dostać 1.9 JTD w Lybrze. Albo inaczej - trudno dostać egzemplarz godny uwagi z tym motorem czyli coś innego niż złom na kołach. Możemy jednak poszukać czegoś dla Ciebie. Uprzedzam że górna granica kwoty którą podałeś to absolutne minimum na Lybrę SW z 1.9 JTD 115KM. Na 105KM spokojnie starczy bo sam mam taką w skórach za około 8 tys z opłatami.Sroqraf pisze:Rozumiem. W jtd kusi elastyczność i moc od dołu....
CF2 miały 255, a CF3 - 275Nm, obie przy 2000rpm.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX