Kupujesz używane auto ale nawet i nowe potrafią niemile zaskoczyć. Co do diesli to sam mam 1.9 i bardzo sobie chwalę, mało awaryjne powiedziałbym bardzo mało a i do tego cały czas w nie inwestuję i modyfikuję także nic dziwnego że koszta rosną. Jeśli miałbym kupić drugą lybre to skusiłbym się na 2.0 a jeszcze jakby był automat to bajkaSaalami pisze:Nie, pytam po prostu czy nic więcej, bo w dieslach ludzie potrafią po 7 tyś na krótki czas wydać na lybrę i odradzają, ot moje pytanie.
Lybra 2.0 20v SW - czy to dobry wybór?
Moderator: stabraf
- meqqex
- Klubowicz
- Posty: 2393
- Rejestracja: 05 wrz 2012, 18:15
- Skype: pr2em0
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Chojna - ZGR
- Kontakt:
Re: Lybra 2.0 20v SW - czy to dobry wybór?
Ostatnio zmieniony 20 maja 2015, 14:54 przez meqqex, łącznie zmieniany 2 razy.
[Lancia_Lybra_SW_LX_1.9_JTD_85kW_2004R]
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II
Re: Lybra 2.0 20v SW - czy to dobry wybór?
Potrafią wydać ponieważ robią auto pod siebie. Chociaż 7tyś to przesada.Saalami pisze:Nie, pytam po prostu czy nic więcej, bo w dieslach ludzie potrafią po 7 tyś na krótki czas wydać na lybrę i odradzają, ot moje pytanie.
Ale pakiet startowy dla auta dla siebie to ok 3-4tyś
Z drugiej strony diesel jest trochę bardziej wymagający od benzyny.
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Re: Lybra 2.0 20v SW - czy to dobry wybór?
Jeżeli kupujesz krajową Lybrę 2.0, to przyszykuj 5 tysięcy na wkład początkowy.. no chyba, że jesteś jednym z tych co tylko leją i jeżdżą. Tak ogólnie rada starego wiarusa - unikaj samochodów od ludzi którzy "tylko lali i jeździli" - nie ma samochodów które się nie zużywają. Po prostu niektórym mało co przeszkadza.. A w 15. letnim samochodzie co wymienione - jest nowe, co nie wymienione - jest 15. letnie.
Sprawdź sobie co ile w każdym samochodzie powinno wymieniać się:
łożyska, półosie, sprzęgło, tarcze, klocki, oleje, filtry, elementy gumowe zawieszenia, amortyzatory, paski, uszczelniacze etc.. w starych samochodach często słabo jest z zaciskami hamulcowymi, ręcznym, zmianą biegów, rozpadają się wygłuszenia czy poduszki silnika, rdzewieją wydechy, zatykają się katalizatory, psuje się klima czy elektryka, czernieją lampy. W gazie co jakiś czas filtry, regeneracja lub wymiana wtrysków, wymiana butli..
W naszym kraju szczególnym szacunkiem obdarzane są wozy, które można dojeżdżać nie dbając o serwis i się nie rozpadną np. W124. Tylko ile taki dojechany grat ma wspólnego z komfortem i jakością fabryczną?
No a jak chcesz mało awaryjny samochód za mało "piniążków" to raczej unikaj starych limuzyn i kieruj się w stronę forda fiesty itd.. to, że w momencie wyszukiwania samochodu do 5 tys. na allegro wyskakują lancie czy jaguary to nie znaczy że te samochody są tanie w utrzymaniu (szczególnie te tanie egzemplarze). PS raczej twój lokalny mechanik nie będzie znał się na 2.0 20v od lancii i jak będziesz chciał coś więcej niż klocki zrobić to albo cię pogoni albo skasuje x 2.
Żeby nie było, uwielbiam swoją Lybrę jest to samochód komfortowy, dość szybki i pięknie wyglądający w środku i na zewnątrz. No i części są dość tanie - o ile akurat wspólne z fiatami i spoza ASO.
Sprawdź sobie co ile w każdym samochodzie powinno wymieniać się:
łożyska, półosie, sprzęgło, tarcze, klocki, oleje, filtry, elementy gumowe zawieszenia, amortyzatory, paski, uszczelniacze etc.. w starych samochodach często słabo jest z zaciskami hamulcowymi, ręcznym, zmianą biegów, rozpadają się wygłuszenia czy poduszki silnika, rdzewieją wydechy, zatykają się katalizatory, psuje się klima czy elektryka, czernieją lampy. W gazie co jakiś czas filtry, regeneracja lub wymiana wtrysków, wymiana butli..
W naszym kraju szczególnym szacunkiem obdarzane są wozy, które można dojeżdżać nie dbając o serwis i się nie rozpadną np. W124. Tylko ile taki dojechany grat ma wspólnego z komfortem i jakością fabryczną?
No a jak chcesz mało awaryjny samochód za mało "piniążków" to raczej unikaj starych limuzyn i kieruj się w stronę forda fiesty itd.. to, że w momencie wyszukiwania samochodu do 5 tys. na allegro wyskakują lancie czy jaguary to nie znaczy że te samochody są tanie w utrzymaniu (szczególnie te tanie egzemplarze). PS raczej twój lokalny mechanik nie będzie znał się na 2.0 20v od lancii i jak będziesz chciał coś więcej niż klocki zrobić to albo cię pogoni albo skasuje x 2.
Żeby nie było, uwielbiam swoją Lybrę jest to samochód komfortowy, dość szybki i pięknie wyglądający w środku i na zewnątrz. No i części są dość tanie - o ile akurat wspólne z fiatami i spoza ASO.