Lybra - 1.8 16v czy 1.9 JTD?
Moderator: stabraf
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 88
- Rejestracja: 25 wrz 2013, 18:07
- Imię: Mateusz & Agnieszka
- Lokalizacja: Ustka
Lybra - 1.8 16v czy 1.9 JTD?
Witam
Na imię mam Mateusz i mieszkam w Ustce.
Od dłuższego (lub krótszego) czasu tj ok pół roku przymierzam się do kupienia dla mojej rodziny samochodu. Początkowo wyznacznikiem miały być pieniądze i miał to być tani strucel do wprawienia się dla żony w jeździe. Pojeździłem pooglądałem i stwierdziłem że jak mamy wydać 2 - 3 k + opłaty na jakieś dobite "coś" to dozbieramy i tak wskoczyliśmy na próg 5k + opłaty i stało się. W ogłoszeniach zaczęły się pojawiać Lancie Lybra. Fakt może za pierwszym razem nie poraziła mnie wyglądem. Bynajmniej z przodu. Ale tu zajrzałem tam poczytałem i zacząłem o niej myśleć dniami i nocami. Oczywiście szczytem marzeń była by wersja INTENSA ale nie wiem czy mnie na nią stać (już stać?). Ale o tym później. Może najpierw przedstawię nasze preferencje tudzież założenia co do chęci i zakresu korzystania z autka.
Myślę że rocznie maksymalnie zrobimy 10k km i to pewnie nie każdego roku chociaż nie upieram się, że będzie inaczej. Po Ustce raczej poruszamy się na nogach do "większego" miasta tuż obok, słupsk, oddalone o 18 km ze dwa razy w miesiącu, dwa roczne wypady po Polsce typu jeden na Śląsk drugi na Podlasie liczę oba po ok 1000 km i jak Wszechmogący da czas i zdrowie to może jakieś wakacje na własną rękę na Bałkanach.
Co bym chciał żeby w autku było?
2 strefowy klimatronik
elektryczne szyby (przód)
BOSE (jak fabrycznie nie będzie zmieniarki a jest możliwość podłączenia urządzenia zastępczego o którym piszecie na forum nie ma problemu)
podgrzewane szyby (też mogę zrezygnować choć niechętnie)
elektryczne lusterka (najlepiej też podgrzewane)
pół-skóra jeżeli występowała przed wersją INTENSA przed 2002 r (chyba że dojdziemy do wniosku że jednak będzie to rocznik 2002 i demonizowałem z ceną )
sedan / sw - raczej bez znaczenia
Priorytetowo decyzja niech będzie po stronie stanu technicznego.
I tu mam pytanko.
Przy Naszych założeniach użytkowania Lancii 1.9JTD czy benzynka 1.8.
Jestem przygotowany na ewentualne wydatki przy użytkowaniu typu dwumasa ze sprzęgłem czy rozrząd z wariatorem i nie robi to na mnie wrażenia zależy mi natomiast na wersji najtańszej w zakupie która spełni choć cześć założeń. Jaką kwotę muszę wziąć pod uwagę.
Co myślicie np o tym ogłoszeniu: http://tablica.pl/oferta/lancia-lybra-a ... f1268549e8
Na imię mam Mateusz i mieszkam w Ustce.
Od dłuższego (lub krótszego) czasu tj ok pół roku przymierzam się do kupienia dla mojej rodziny samochodu. Początkowo wyznacznikiem miały być pieniądze i miał to być tani strucel do wprawienia się dla żony w jeździe. Pojeździłem pooglądałem i stwierdziłem że jak mamy wydać 2 - 3 k + opłaty na jakieś dobite "coś" to dozbieramy i tak wskoczyliśmy na próg 5k + opłaty i stało się. W ogłoszeniach zaczęły się pojawiać Lancie Lybra. Fakt może za pierwszym razem nie poraziła mnie wyglądem. Bynajmniej z przodu. Ale tu zajrzałem tam poczytałem i zacząłem o niej myśleć dniami i nocami. Oczywiście szczytem marzeń była by wersja INTENSA ale nie wiem czy mnie na nią stać (już stać?). Ale o tym później. Może najpierw przedstawię nasze preferencje tudzież założenia co do chęci i zakresu korzystania z autka.
Myślę że rocznie maksymalnie zrobimy 10k km i to pewnie nie każdego roku chociaż nie upieram się, że będzie inaczej. Po Ustce raczej poruszamy się na nogach do "większego" miasta tuż obok, słupsk, oddalone o 18 km ze dwa razy w miesiącu, dwa roczne wypady po Polsce typu jeden na Śląsk drugi na Podlasie liczę oba po ok 1000 km i jak Wszechmogący da czas i zdrowie to może jakieś wakacje na własną rękę na Bałkanach.
Co bym chciał żeby w autku było?
2 strefowy klimatronik
elektryczne szyby (przód)
BOSE (jak fabrycznie nie będzie zmieniarki a jest możliwość podłączenia urządzenia zastępczego o którym piszecie na forum nie ma problemu)
podgrzewane szyby (też mogę zrezygnować choć niechętnie)
elektryczne lusterka (najlepiej też podgrzewane)
pół-skóra jeżeli występowała przed wersją INTENSA przed 2002 r (chyba że dojdziemy do wniosku że jednak będzie to rocznik 2002 i demonizowałem z ceną )
sedan / sw - raczej bez znaczenia
Priorytetowo decyzja niech będzie po stronie stanu technicznego.
I tu mam pytanko.
Przy Naszych założeniach użytkowania Lancii 1.9JTD czy benzynka 1.8.
Jestem przygotowany na ewentualne wydatki przy użytkowaniu typu dwumasa ze sprzęgłem czy rozrząd z wariatorem i nie robi to na mnie wrażenia zależy mi natomiast na wersji najtańszej w zakupie która spełni choć cześć założeń. Jaką kwotę muszę wziąć pod uwagę.
Co myślicie np o tym ogłoszeniu: http://tablica.pl/oferta/lancia-lybra-a ... f1268549e8
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2013, 19:34 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Intensa 2003
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Lybra - szukam Włoszki ;-)
Przy tych przebiegach diesla sobie odpuść. Zresztą w 5k PLN będzie ciężko coś nie zajechanego kupić.
Wiesz, że koszt dwumasy/sprzęgła, etc. to połowa tego co chcesz wydać na auto??? A jak do tego dojdzie Ci turbina, przewody, zawory, czujniki to zapłacisz za auto x2 w krótkim czasie. I Twój diesel będzie miał na dzień dobry 11-12 lat, tak więc wybij sobie z głowy przebiegi 160-180kkm, niezależnie od tego co wyczytasz w ogłoszeniach. A do tego zaraz dojdą Ci sprężyny/stabilizatory/końcówki drążków/wahacze, mogą wyskoczyć dziury w podłodze i progach* (*niepotrzebne skreślić).
Nie to żebym Cię zniechęcał, ale pamiętaj że to już stare auto, jakby nie było wyższej klasy, którego utrzymanie trochę kosztuje. I części zaczyna brakować.
Także moim zdanie szukaj benzyny raczej. I to naprawdę dobrze sprawdź przed zakupem WSZYSTKO.
Skóry łączonej z alcantarą poza Intensą (która najczęściej występuje z dieslem pod maską; z benzyną to rodzynki) nie było, więc innej wersji z czymś takim nie znajdziesz.
Wiesz, że koszt dwumasy/sprzęgła, etc. to połowa tego co chcesz wydać na auto??? A jak do tego dojdzie Ci turbina, przewody, zawory, czujniki to zapłacisz za auto x2 w krótkim czasie. I Twój diesel będzie miał na dzień dobry 11-12 lat, tak więc wybij sobie z głowy przebiegi 160-180kkm, niezależnie od tego co wyczytasz w ogłoszeniach. A do tego zaraz dojdą Ci sprężyny/stabilizatory/końcówki drążków/wahacze, mogą wyskoczyć dziury w podłodze i progach* (*niepotrzebne skreślić).
Nie to żebym Cię zniechęcał, ale pamiętaj że to już stare auto, jakby nie było wyższej klasy, którego utrzymanie trochę kosztuje. I części zaczyna brakować.
Także moim zdanie szukaj benzyny raczej. I to naprawdę dobrze sprawdź przed zakupem WSZYSTKO.
Skóry łączonej z alcantarą poza Intensą (która najczęściej występuje z dieslem pod maską; z benzyną to rodzynki) nie było, więc innej wersji z czymś takim nie znajdziesz.
Re: Lybra - szukam Włoszki ;-)
Szukasz Lancii? Zrobiłeś pierwszy krok do lepszego świata... lub gorszego jeśli poszukujesz samochodu z 6 tysięcy. Temat był już na forum wielokrotnie wałkowany - im taniej kupisz, tym więcej włożysz. Moim zdaniem Lybry warte zachodu zaczynają się od 10 tys. Spróbuj odezwać się do odpowiednich ludzi na tym forum - wystarczy że przejrzysz dział "handlowy" i znajdziesz bez problemu. O wyposażenie nie musisz się martwić - większość Lybr na rynku spełni Twoje oczekiwania. Grunt żeby wszystko, lub znakomita jego większość była sprawna. Co do silnika - jeśli robisz 10 tys. rocznie to odpuść sobie przygodę z dieslem. Szukaj benzynki. Może 1.6? Choć trochę ospały, to fajny i prosty silnik. Na krótkie dystanse więcej nie potrzeba. A już tak ad rem - szukaj po prostu zadbanej sztuki
Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01 ... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 88
- Rejestracja: 25 wrz 2013, 18:07
- Imię: Mateusz & Agnieszka
- Lokalizacja: Ustka
Re: Lybra - 1.8 16v czy 1.9 JTD?
Nie nie te kwoty to były wymienione jako pokazanie chronologii jak się zmieniała wizja kupna auta i wiem, że za 5 k nie kupi się zdrowej Lybry.
A do tego ogłoszenia mogli byście się odnieść? Czy to jest już coś godne uwagi i obejrzenia czy też szkoda zachodu nie chodzi mi o przebieg na to nawet nie patrze bo wiem że to ściema w 99%
http://tablica.pl/oferta/lancia-lybra-a ... f1268549e8
P.S. Nie chce się "męczyć" w 1.6 na dłuższe wypady.
Na wydatki takie jak wyżej tzn koszta utrzymania jestem przygotowany i zaskórniaki są.
A do tego ogłoszenia mogli byście się odnieść? Czy to jest już coś godne uwagi i obejrzenia czy też szkoda zachodu nie chodzi mi o przebieg na to nawet nie patrze bo wiem że to ściema w 99%
http://tablica.pl/oferta/lancia-lybra-a ... f1268549e8
P.S. Nie chce się "męczyć" w 1.6 na dłuższe wypady.
Na wydatki takie jak wyżej tzn koszta utrzymania jestem przygotowany i zaskórniaki są.
Intensa 2003
Re: Lybra - 1.8 16v czy 1.9 JTD?
Lybra ma to do siebie, że wystarczy ją umyć i już będzie wyglądać obłędnie Zdjęcia ani opis nie oddadzą faktycznego stanu auta. Podjedź, obejrzyj, przejedź się. Co do przebiegu to faktycznie nie ma nawet co na niego patrzeć - liczy się stan auta. Ale wciąż upieram się przy swoim - Lybra i 6 koła - to nie idzie w parze.
Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01 ... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 88
- Rejestracja: 25 wrz 2013, 18:07
- Imię: Mateusz & Agnieszka
- Lokalizacja: Ustka
Re: Lybra - 1.8 16v czy 1.9 JTD?
Decyzja została pojęta. 1.9 jtd 105 koni. Rozmowy wstępne pojęte z odpowiednią osobą. Teraz pozostaje uzbroić się w cierpliwość i czekać. Mam cichą nadzieję że nie za długo. I jak pisalem wcześniej kwota jest większa niż 6 k więc jestem dobrej myśli. Co do tego ze autko będzie mialo 12 -13 lat wiem i zdaje sobie sprawe z tego gdybym miał fundusze to bym wybrał flavie
Intensa 2003
Re: Lybra - 1.8 16v czy 1.9 JTD?
Swoją 1,6 (LPG) zaliczyłem dwukrotnie Chorwację i uwierz, że się nie męczyłem. Po 16 godzinach ciągłej jazdy (małe przerwy na siusiu, papu króciutka kimkę i trochę gimnastyki) wysiadłem i poszedłem nad morze wykapać się. W tym samochodzie nie czujesz zmęczenia.najek pisze:P.S. Nie chce się "męczyć" w 1.6 na dłuższe wypady.
Na wydatki takie jak wyżej tzn koszta utrzymania jestem przygotowany i zaskórniaki są.
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 88
- Rejestracja: 25 wrz 2013, 18:07
- Imię: Mateusz & Agnieszka
- Lokalizacja: Ustka
Re: Lybra - 1.8 16v czy 1.9 JTD?
Nie mówiej o komforcie jazdy dlatego napisałem męczyć w cudzysłowiu. Chodziło mi o moc silnika bo co tu dużo mówic. Każdy inny jest mocniejszy chociaż sam nie jeździłem wiec nie jestem w stanie wypowiedzieć sie na temat benzyny 1.6
Intensa 2003
Re: Lybra - 1.8 16v czy 1.9 JTD?
LOLnajek pisze:Decyzja została pojęta. 1.9 jtd 105 koni. Rozmowy wstępne pojęte z odpowiednią osobą. Teraz pozostaje uzbroić się w cierpliwość i czekać. Mam cichą nadzieję że nie za długo. I jak pisalem wcześniej kwota jest większa niż 6 k więc jestem dobrej myśli. Co do tego ze autko będzie mialo 12 -13 lat wiem i zdaje sobie sprawe z tego gdybym miał fundusze to bym wybrał flavie
Po co ten temat? Zadajesz pytanie, radzą ci ludzie byś diesla odpuścił. A ty i tak decydujesz się na diesla.
QV...soon:)
-
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 88
- Rejestracja: 25 wrz 2013, 18:07
- Imię: Mateusz & Agnieszka
- Lokalizacja: Ustka
Re: Lybra - 1.8 16v czy 1.9 JTD?
Pytałem o benzynę 1,8 i nikt się na ten temat nie wypowiedział ewentualnie była wymieniana jednostka 1,6 której nie chce. Poza tym takie wypowiedzi jak Twoja też do tematu nic nie wnoszą jakoś nie widzę w niej żadnych argumentów dotyczących tematu? Czy może coś przeoczyłem. A decyzja została "podjęta" (bo nie jest jeszcze ostateczna) po rozmowach telefonicznych z członkami klubu z którymi przedyskutowałem wszystkie za i przeciw. Jeżeli chodzi o wydatki jak pisałem podołam temu, a na auto mam zamiar przeznaczyć więcej niż źle przez niektórych zrozumiane 6k i mam odłożone tez na remonty wymiany eksploatacyjne itp. Też nie jest powiedziane, że na takim się skończy bo może trafie naprawdę wart uwagi egzemplarz 2,4 JTD albo benzynę 2,0 i wybiorę któryś z nich. Pewnie sam dobrze wiesz, że przy tym aucie czasem trzeba iść na kompromisy i brać ten w lepszym stanie.Heathen pisze:LOLnajek pisze:Decyzja została pojęta. 1.9 jtd 105 koni. Rozmowy wstępne pojęte z odpowiednią osobą. Teraz pozostaje uzbroić się w cierpliwość i czekać. Mam cichą nadzieję że nie za długo. I jak pisalem wcześniej kwota jest większa niż 6 k więc jestem dobrej myśli. Co do tego ze autko będzie mialo 12 -13 lat wiem i zdaje sobie sprawe z tego gdybym miał fundusze to bym wybrał flavie
Po co ten temat? Zadajesz pytanie, radzą ci ludzie byś diesla odpuścił. A ty i tak decydujesz się na diesla.
Intensa 2003
Re: Lybra - 1.8 16v czy 1.9 JTD?
Ja bym jednostki 1.6 nie przekreślał. Kilometrów nie będziesz "tłukł" - z tego co piszesz. Czas dla Lybry nie jest zbyt łaskawy i powoli będzie robił się problem z częściami. Przy 1.6 nie będzie aż tak dużego problemu, a i awaryjność jest mniejsza bo to prosta konstrukcja.
Ja osobiście jestem zakochany w motorze 2.0 i tylko taki wchodzi w grę w moim przypadku
Ja osobiście jestem zakochany w motorze 2.0 i tylko taki wchodzi w grę w moim przypadku
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11965
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Lybra - 1.8 16v czy 1.9 JTD?
Gdybym musiał kupić Lybre to też bym brał pod uwagę tylko taki silnik, może w połączeniu a automatem .cysiek pisze:Ja osobiście jestem zakochany w motorze 2.0 i tylko taki wchodzi w grę w moim przypadku
- Taz
- Klubowicz
- Posty: 4093
- Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Lybra - 1.8 16v czy 1.9 JTD?
najek, po pierwsze - porozmawiaj z Dudim. Gość przejechał ponad 200 tysięcy kilometrów swoją Lybrą i naprawdę może powiedzieć wiele o tym modelu i jego bolączkach.
Tu masz link do tematu o Lybrze Dudiego -->
Co do silników:
1.6 100KM - występuje m.in. w Lybrze, Delcie II, Fiatach Stilo, Bravo/Brava, Siena, Palio, Multipla i kilku innych. Z przyspieszeniem 11.3 do 100km/h wcale nie jest takim mułem. Silnik jest prosty, popularny i tani w utrzymaniu.
1.8 130KM - występuje m.in. w Lybrze, Fiacie Barchetta (o ile wiem to do niego został zaprojektowany), Punto, Delcie II itd...
Wariator - to słowo trzyma się tego silnika jak rzep psiego ogona.
2.0 150KM - występuje mi.n w Lybrach, Kappach, Fiatach Bravo, Marea, Coupe itd...
Bardzo wytrzymały silnik pięciocylindrowy, wytrzymujący spokojnie przebiegi po 400 tysięcy kilometrów. Moim zdaniem najlepszy wybór do tego auta, bez mrugnięcia znosi sekwencyjny gaz. Jako jedyny w Lybrach występuje z automatem.
Wybór będzie należał do ciebie, ale przy takich przebiegach wybij sobie diesla z głowy, bo po pierwsze koszty napraw są większe, po drugie w mieście spali ci tyle co benzyna albo i więcej, a po trzecie wymaga więcej dbania (nagrzanie rano, turbina, sprzęgło).
Tu masz link do tematu o Lybrze Dudiego -->
Co do silników:
1.6 100KM - występuje m.in. w Lybrze, Delcie II, Fiatach Stilo, Bravo/Brava, Siena, Palio, Multipla i kilku innych. Z przyspieszeniem 11.3 do 100km/h wcale nie jest takim mułem. Silnik jest prosty, popularny i tani w utrzymaniu.
1.8 130KM - występuje m.in. w Lybrze, Fiacie Barchetta (o ile wiem to do niego został zaprojektowany), Punto, Delcie II itd...
Wariator - to słowo trzyma się tego silnika jak rzep psiego ogona.
2.0 150KM - występuje mi.n w Lybrach, Kappach, Fiatach Bravo, Marea, Coupe itd...
Bardzo wytrzymały silnik pięciocylindrowy, wytrzymujący spokojnie przebiegi po 400 tysięcy kilometrów. Moim zdaniem najlepszy wybór do tego auta, bez mrugnięcia znosi sekwencyjny gaz. Jako jedyny w Lybrach występuje z automatem.
Wybór będzie należał do ciebie, ale przy takich przebiegach wybij sobie diesla z głowy, bo po pierwsze koszty napraw są większe, po drugie w mieście spali ci tyle co benzyna albo i więcej, a po trzecie wymaga więcej dbania (nagrzanie rano, turbina, sprzęgło).
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
Re: Lybra - 1.8 16v czy 1.9 JTD?
Bierz pierwsze lepsze auto w benzynie (1.6/1.8/2.0) które będzie zadbane i pewnenajek pisze:Pytałem o benzynę 1,8 i nikt się na ten temat nie wypowiedział ewentualnie była wymieniana jednostka 1,6 której nie chce. Poza tym takie wypowiedzi jak Twoja też do tematu nic nie wnoszą jakoś nie widzę w niej żadnych argumentów dotyczących tematu? Czy może coś przeoczyłem. A decyzja została "podjęta" (bo nie jest jeszcze ostateczna) po rozmowach telefonicznych z członkami klubu z którymi przedyskutowałem wszystkie za i przeciw. Jeżeli chodzi o wydatki jak pisałem podołam temu, a na auto mam zamiar przeznaczyć więcej niż źle przez niektórych zrozumiane 6k i mam odłożone tez na remonty wymiany eksploatacyjne itp. Też nie jest powiedziane, że na takim się skończy bo może trafie naprawdę wart uwagi egzemplarz 2,4 JTD albo benzynę 2,0 i wybiorę któryś z nich. Pewnie sam dobrze wiesz, że przy tym aucie czasem trzeba iść na kompromisy i brać ten w lepszym stanie.Heathen pisze:LOLnajek pisze:Decyzja została pojęta. 1.9 jtd 105 koni. Rozmowy wstępne pojęte z odpowiednią osobą. Teraz pozostaje uzbroić się w cierpliwość i czekać. Mam cichą nadzieję że nie za długo. I jak pisalem wcześniej kwota jest większa niż 6 k więc jestem dobrej myśli. Co do tego ze autko będzie mialo 12 -13 lat wiem i zdaje sobie sprawe z tego gdybym miał fundusze to bym wybrał flavie
Po co ten temat? Zadajesz pytanie, radzą ci ludzie byś diesla odpuścił. A ty i tak decydujesz się na diesla.
Tyle z mojej strony.
Jak ograniczysz się jeszcze do jednego silnika to możesz długo szukać.
Diesla możesz wziąć ale przy tak nikłym przebiegu to sensu zbytnio nie ma, chyba że liczysz się z ewentualną awarią turbinki/dwu-masy i innych bolączek zarezerwowanych tylko dla JTD. Co w kilkunastoletnim aucie nie będzie wcale czymś nadzwyczajnym.
ps. sam jeżdżę demonizowanym 1.8, ale dla przebiegu 10k km rocznie (teraz nawet mniej bo na rower się przesiadłem) nie narzekam.
QV...soon:)
- zygmunt1
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 1117
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
- Imię: Zygmunt
- Lokalizacja: Kraków
Re: Lybra - 1.8 16v czy 1.9 JTD?
Cześć. Ja mam (Lybra) i miałem (Dedra) silnik 1,8. Miałem też Temprę z 1,6 Lancii, silnik super. Motor 1,8 VVT też jest ok. Co drugą zmianę paska MUSI się zmienić wariator. Olej do niego to tylko Castrol Magnatec. Należy dbać o czystość przepływomierza i wtrysków. Za trzy lata zrobiłem ok. 20 tys. Spala przy dbaniu po terenie poza miejskim średnio 7,8 l. Ostatnio przejechałem: Zabierzów, Balice bramki, Mysłowice, Czechowice Dz., Bielsko, Wadowice, Kraków, Zabierzów i wyszło 7,2. Gazu nie zamontowałem, nie opłaca mi się.
Pozdrawiam.
P.S. Na liczniku mam 120 tys. Mam EcuScana i tyle.
Pozdrawiam.
P.S. Na liczniku mam 120 tys. Mam EcuScana i tyle.
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042
Beta Coupe 2,0 -(klik)
Członek Zwyczajny Stowarzyszenia
Jest : Lancia Lybra 2.0, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042
Beta Coupe 2,0 -(klik)
Członek Zwyczajny Stowarzyszenia