Zamierzam kupić Lancię Kappa , proszę o porady

Moderator: stabraf

Git corsar
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 21 wrz 2009, 14:51
Lokalizacja: Oleśnica

Zamierzam kupić Lancię Kappa , proszę o porady

Post autor: Git corsar » 21 wrz 2009, 17:30

witam , dzisiaj dowiedziałem się o istnieniu tego forum i cieszę się że jest

chciałem się z Wami przywitać

mam na imię Miłosz , mieszkam w Oleśnicy k. Wrocławia mam 38 lat , pracuję w branży usługowo handlowej

wcześniej byłem właścicielem volkswagena golfa III Variant (kombi) 1994 rocznik w wersji GL (europe) z silnikiem 1.9 TD o mocy 75 km , i przy zakupie Kappy chciałbym przejść z forum golfa III do Was

powiem na starcie że golf było to moje pierwsze auto lecz patrząc na jego jakość, osiągi i awaryjność po dwóch latach stwierdziłem że to auto jest żenujące i przykre

mam nadzieję że pomożecie mi doradzić jaką Kappę mam kupić

otóż na zakup mojej przyszłej Kappy chcę przeznaczyć od 7000 zł do 7500zł z rocznika 1996-1998 , od razu powiedzcie czy jest to realne

niema dla mnie znaczenia czy to będzie Diesel czy benzyna gdyż mam dostęp do taniego paliwa prosto z dystrybutora

przy silniku wymagałbym tego aby był jak najmniej awaryjny pewnie wiecie który to

jeśli chodzi o wyposażenie chciałbym aby auto miało klimatyzacje skórzaną tapicerkę i pełną elektrykę ( ale chyba każda Kappa posiada wymieniony sprzęt ) i kolor czarny lub jakiś ciemny

pozdrawiam i liczę na Was

p.s.

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4093
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Odp: zamierzam kupić Lancię Kappa , proszę o porady

Post autor: Taz » 21 wrz 2009, 17:53

Witaj :)
Dobrze trafiłeś :)