...mam identyczna sytuacje ten sam motor i gaz sekwencyjny za ktory dalem 3400...i w pelni zgadzam sie z przedmowca...Mam 2.0 benzyne z gazem (bez VIS) wiec moze moje zdanie pozwoli Ci zorientowac sie co wybrac.
Gaz zalozylem dokladnie rok temu, w chwili obecnej mam przejechane na gazie ok. 25 tys. km. Zdecydowalem sie na instalacje sekwencyjna po konsultacji z gazownikiem. Efekt? nie odczuwam jazdy na gazie poza wizytami na stacji - mniejsze rachunki.
Kappa - jaki wybrać silnik ?
Moderator: stabraf
- Duch-Dziadka
- Klubowicz
- Posty: 5269
- Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
hmmm..
maniana napisał:
Giulietta Veloce 2016r
2.0 B+G czy 2.4 TDS ???
Zakładanie gazu nie wchodzi w rachubę , po prostu mnie na to nie stać ...
Auto które kupię musi już ją posiadać a z tego co patrzyłem na allegro to jak jest jakaś instalacja to nikt się nie chwali że sekwencyjna...a takim "drobnym szczegółem" trzeba się chyba chwalić przy sprzedaży auta.
A tak poza tym widzę że wszyscy są za benzyną i tylko jedna osoba opowiada się za "Klekotem"
Może ktoś przedstawi mi bardziej dogłębnie plusy silnika wysokoprężnego?
i jeszcze jedno czy przy ubezpieczaniu auta 2.0 benzyna łapie się na niższą stawkę "do pojemności 2000 cm" czy już ''powyżej 2000cm'' bo w rzeczywistości to jest 1998 cm czy coś takiego... więc teoretycznie powinno być poniżej ale...
Auto które kupię musi już ją posiadać a z tego co patrzyłem na allegro to jak jest jakaś instalacja to nikt się nie chwali że sekwencyjna...a takim "drobnym szczegółem" trzeba się chyba chwalić przy sprzedaży auta.
A tak poza tym widzę że wszyscy są za benzyną i tylko jedna osoba opowiada się za "Klekotem"
Może ktoś przedstawi mi bardziej dogłębnie plusy silnika wysokoprężnego?
i jeszcze jedno czy przy ubezpieczaniu auta 2.0 benzyna łapie się na niższą stawkę "do pojemności 2000 cm" czy już ''powyżej 2000cm'' bo w rzeczywistości to jest 1998 cm czy coś takiego... więc teoretycznie powinno być poniżej ale...
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
2.0 B+G czy 2.4 TDS ???
to wypas mniej za ubezpieczenie
to jest kolejny plus benzyny!
Ale co z dieslem??
to jest kolejny plus benzyny!
Ale co z dieslem??
2.0 B+G czy 2.4 TDS ???
Może napisze ktoś coś o eksploatacji TDS-a ponieważ chciał bym się dowiedzieć coś o jakiś lepszych stronach tego silnika...
2.0 B+G czy 2.4 TDS ???
Hi! Hmmm...coś o dieslu no to moze ja ...generalnie żadnego diesla nie zamieniłbym na benzyne ....o ho już na mnie krzywo patrzą ...to co kto lubi zależy od ludzi ich stylu jazdy i potrzeb ..no i może do zamiłowania do terkotu silnika ...wiadomo że i benzyna i diesel mają wady i zalety więc trudno coś podpowiedziec zadaj sobie naprawdę ważne pytanie po co Ci auto benzynowe i po co Ci diesel ...z tego co widzę to każdy jest tak samo awaryjny ..jak dbasz tak masz...oszczedniości z diesla prawie równają się z benzyną i gazem trzeba liczyc wszystko co dotyczy gazu nie tylko ile kosztuje na stacji...Jak dla mnie wolę diesla ze wzgledu na wyższy moment obr. przy niższych obrotach(wbijam 5 mam 2200 i jadę 110i wystarczy fakt nie ma odejścia jak benzyna ..ale ''co kto lubi i potrzebuje''), terkot silnika (wiem że pracuje ...ale i tak jest wewnątrz komfortowo cichy )zapach ropy .Na zakonczenie jechałem benzyną do Skandynawi...i co większa góra ''puchło'' mi auto (a tego nie lubie)zamieniłem na diesla o podobnej pojemności i ..nawet nie zmieniałem biegu...
pozdro...i właściwego dla siebie wyboru...
pozdro...i właściwego dla siebie wyboru...
była Lancia Kappa 2,4 TDs 1995r.
jest Renault Espace 1,9DCI 2004r.
jest Renault Espace 1,9DCI 2004r.
2.0 B+G czy 2.4 TDS ???
zadbany tds pali w trasie ok 8,5 w miescie ok 10 na krótkich trasach miejskich nawet do 12 to wartosci max przy spokojnej jeżdzie mozna uzyskac nawet 6,5 l w trasie, z tego co sie orientuje to własnie w jtd zacinały sie turbiny, w tdsie jest zwykła najwyzej mozna ja zatrzec lub spalic jak każdą w innym aucie
mankamentem tdsa jest klekoczący łańcuch pompy oleju co jednak nie wpływa na eksploatacje , tyle że denerwuje
mankamentem tdsa jest klekoczący łańcuch pompy oleju co jednak nie wpływa na eksploatacje , tyle że denerwuje
2.0 B+G czy 2.4 TDS ???
hmm....tez przymiezam sie do zakupu Kappy tyle ze chce dozbierac sobie drobnych..zeby nie kupic taniej...za np 6 tys plnow i dokladac ale nie zastanawiam sie nad spalaniem bo czy kupujac takie auto mozna szukac oszczednosci?trzeba sobie powiedziec szczerze....Kappa nie jest autem ktore jest tanie w utrzymaniu...pali tyle ile jej potrzeba a i silniki ma spore wiec trzeba liczyc sie z kosztami OC...z całym szacunkiem jesli szuka sie oszczednosci.....kupic nalezalo by...matiza?
- Duch-Dziadka
- Klubowicz
- Posty: 5269
- Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
hmmm...
Alan napisał
...i tu sie z TOba nie do konca zgodze...moze i lancia ma drozsze czesci, ale jesli chcesz dobrze i oszczednie jezdzic to zaloz sekwencje ja mam i chwale sobie, poza tym za 2.0 silnik w Alianz Polska OC+NW 380 zlotych przy 60% znizkach...reasumujac jak sie chce to mozna...
Kappa nie jest autem ktore jest tanie w utrzymaniu...pali tyle ile jej potrzeba a i silniki ma spore wiec trzeba liczyc sie z kosztami OC...z całym szacunkiem jesli szuka sie oszczednosci....
...i tu sie z TOba nie do konca zgodze...moze i lancia ma drozsze czesci, ale jesli chcesz dobrze i oszczednie jezdzic to zaloz sekwencje ja mam i chwale sobie, poza tym za 2.0 silnik w Alianz Polska OC+NW 380 zlotych przy 60% znizkach...reasumujac jak sie chce to mozna...
Giulietta Veloce 2016r
2.0 B+G czy 2.4 TDS ???
Kappa TDS.. kupiłem i.... pompę wtryskową już robiłem, sprężarkę klimy, napinacz PK, rozrząd.... marzetę, a teraz trza się za zawiehę wziąść ale.. nie chce mi się bo chcę trochę nią pojeździć a nie caly czas oglądać u mechanika. Jak bym mial kupować jeszcze raz Kappę to zastanowil bym się mocno... nie przez finanse bo to akurat dźwignę tylko przez te upierdliwości. Teraz kierunku w prawo raz jest a raz nie ma ale dynda mi to. Pojeżdżę jeszcze chwilę i trza volvo S80 2,5 TDI kupować. Kappa jest fajna ale dla mnie jako drugie auto bo ja muuuszę mieć codziennie, 7 dni w tygodniu sprawne auto.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2007, 9:36 przez Guliver, łącznie zmieniany 1 raz.
2.0 B+G czy 2.4 TDS ???
no i temat się zaraz stanie porównaniem kappy z volvo ( sprawdź ceny częsci do tego modelu )
2.0 B+G czy 2.4 TDS ???
ceny części akurat mnie nie powalaja a i znam je. Oki, nie piszcie tu na temat volvo tylko gaz vs napęd. Ja się zagalopowałem bo jakiś wylewny jestem
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 13 gru 2005, 0:00
- Lokalizacja: Zamość
2.0 B+G czy 2.4 TDS ???
Witam."Guliver" pisze: Teraz kierunku w prawo raz jest a raz nie ma ale dynda mi to
Mialem to samo, winny byl przekaznik od kierunkowskazow (w ramce z bezpiecznikami obok kolumny kierownicy
Pozdrawiam
- NajMlodszyM
- Forumowicz/ka
- Posty: 408
- Rejestracja: 18 paź 2006, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Poręba Wielka/Gdańsk
2.0 B+G czy 2.4 TDS ???
Oj, kolego Guliver...trzeba było kupić zadbany egzemplarz a nie, taki który cały czas u mechanika stoi i do którego trzeba non-stop dokładać"Guliver" pisze:Kappa TDS.. kupiłem i.... pompę wtryskową już robiłem, sprężarkę klimy, napinacz PK, rozrząd.... marzetę, a teraz trza się za zawiehę wziąść ale.. nie chce mi się bo chcę trochę nią pojeździć a nie caly czas oglądać u mechanika. Jak bym mial kupować jeszcze raz Kappę to zastanowil bym się mocno... nie przez finanse bo to akurat dźwignę tylko przez te upierdliwości. Teraz kierunku w prawo raz jest a raz nie ma ale dynda mi to. Pojeżdżę jeszcze chwilę i trza volvo S80 2,5 TDI kupować. Kappa jest fajna ale dla mnie jako drugie auto bo ja muuuszę mieć codziennie, 7 dni w tygodniu sprawne auto.
BTW jak tam życie w łańcucie podczas kursów...?? Ja jutro wyjeżdżam na drugi turnus wypatruj granatowej Lybry SW na blachach kli
Pozdrawiam
2.0 B+G czy 2.4 TDS ???
no i po regeneracji sprężarki wymieniłem czynnik a dziś.. wąż pękł i czynnik poszedł się....