Post
autor: Tomzik » 29 mar 2008, 21:59
A rozważał kolega opcję 2,0 Turbo 185KM i chipa, który podnosi moc chocby do poziomu tego samego silnika w Kappie (220KM)? Moment obrotowy pozostał taki sam jak w K, czyli 309Nm a to więcej i pewnie "niżej" niźli w 3,0/3,2.. Poza tym pewnie jest możliwość wyciagnięcia jeszcze więcej, wszak silniki turbo są bardzo podatne na chip tuning.. Oczywiście przeholować też nie ma co, ale zakładam, że jeśli stać Cię na Thesisa to i na profesjonalny zakład tuningowy, który wie co robi..
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205