Zawsze gdy czytam takie bzdury to mi się robi słabo. Teorie nowobogackich snobów i niedouczonych domorosłych mechaników. Zapomniałeś jeszcze napisać, że gaz psuje silnik"jenks" pisze:witam gazować lancie thesis?jak cie stać na ten samochód to musi cię stać na paliwo ,a gaz to jest dobry do kuchenek gazowych
Thesis - jak dobrze kupić
Moderator: stabraf
Na co zwrócić uwagę przy kupnie Lanci Thesis.
605-365-315 od świtu do zmierzchu
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11963
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Na co zwrócić uwagę przy kupnie Lanci Thesis.
to nie snobizm- tylko wtyka orlenu
- sir_kane
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 09 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: Jaworzno
Na co zwrócić uwagę przy kupnie Lanci Thesis.
Pochwaliłem, pochwaliłem. Juz dawno temu bylem przeciez na zlocie w Ogrodzieńcu Ale nie wiedziałem że ktoś ma w Jaworznie Thesiske. Znam w sumie 2 mechaników którzy jezdza Lanciami, ale z tego co pamietam to nie byly Thesiski. Aczkolwiek juz długo mnie w kraju nie było moze coś się zmieniło w mieście, w każdym razie dzieki za info i pozdrawiam ziomka;)
Kappa 2.4 20V 175KM '96 & Lybra SW 2.4 JTD 150KM 04'
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 0:00
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pytania o Lancie THESIS
Czy każda wersja Emblema posiada pompowane siedzenia (masaż)?
Pytania o Lancie THESIS
To jest opcja tylko za dopłatą niezależnie od modelu. Jedyne 20.500 pln jakbyś zamawiał w PL"procek" pisze:Czy każda wersja Emblema posiada pompowane siedzenia (masaż)?
Pozdrawiam Pablo
kupno Thesis
Witam . Nosze się z zamiarem kupna Thesis emblema 2.4 JTD. rocznik2003/4.Na co muszę zwracać szczególną uwage przy zakupie.
Pragnę nadmienić iż na dzień dzisiejszy posiadam AR 166 3.0 v.6.
Z góry dziękuję za porady i wskazówki. Pzdr.
Pragnę nadmienić iż na dzień dzisiejszy posiadam AR 166 3.0 v.6.
Z góry dziękuję za porady i wskazówki. Pzdr.
Vi Saluto molto cordialmente.
kupno Thesis
Witam.
Za wielu użytkowników Thesisa to tu nie znajdziesz ale postaram się w kilku punktach naświetlić Ci co i jak. No to zaczynamy:
- zdecydowanie szukaj rocznika od 2004 w górę. Z początkiem tego roku usunięto większość bolączek wieku dziecięcego
- nie szukaj okazji cenowych, w przypadku tego modelu tanio nie znaczy dobrze
- uważaj na wszelkiego errory. Warto podjechać do serwisu i podpiąć się pod komputer
- ilość elektroniki na m2 jest powalająca, trzeba sprawdzić czy wszystko działa
- warto sprawdzić maskę i pokrywę bagażnika, są egzemplarze które rdzewieją na łączeniach elementów
- nie strestować się jak lakier na masce i błotnikach przednich jest grubszy, elementy te mocno niszczą sie od kamyczków i innego badziewia leżącego na drodze, szanujący samochód właściciel lakieruje te elementy
- warto dokładnie sprawdzić zawieszenie, jest skomplikowane i drogie w serwisie
- silnika nie musisz sprawdzać , 2.4 JTD to najmocniejsza strona tego samochodu
W każdym razie to jest samochód z którym nie poradzi sobie pierwszy lepszy mechanik, ba nawet ten co uważa się za szpenia też nie da rady Powodzenia w poszukiwaniach.
Za wielu użytkowników Thesisa to tu nie znajdziesz ale postaram się w kilku punktach naświetlić Ci co i jak. No to zaczynamy:
- zdecydowanie szukaj rocznika od 2004 w górę. Z początkiem tego roku usunięto większość bolączek wieku dziecięcego
- nie szukaj okazji cenowych, w przypadku tego modelu tanio nie znaczy dobrze
- uważaj na wszelkiego errory. Warto podjechać do serwisu i podpiąć się pod komputer
- ilość elektroniki na m2 jest powalająca, trzeba sprawdzić czy wszystko działa
- warto sprawdzić maskę i pokrywę bagażnika, są egzemplarze które rdzewieją na łączeniach elementów
- nie strestować się jak lakier na masce i błotnikach przednich jest grubszy, elementy te mocno niszczą sie od kamyczków i innego badziewia leżącego na drodze, szanujący samochód właściciel lakieruje te elementy
- warto dokładnie sprawdzić zawieszenie, jest skomplikowane i drogie w serwisie
- silnika nie musisz sprawdzać , 2.4 JTD to najmocniejsza strona tego samochodu
W każdym razie to jest samochód z którym nie poradzi sobie pierwszy lepszy mechanik, ba nawet ten co uważa się za szpenia też nie da rady Powodzenia w poszukiwaniach.
Pozdrawiam Pablo
kupno Thesis
Serdeczne dzięki"Pablo" pisze:Witam.
Za wielu użytkowników Thesisa to tu nie znajdziesz ale postaram się w kilku punktach naświetlić Ci co i jak. No to zaczynamy:
- zdecydowanie szukaj rocznika od 2004 w górę. Z początkiem tego roku usunięto większość bolączek wieku dziecięcego
- nie szukaj okazji cenowych, w przypadku tego modelu tanio nie znaczy dobrze
- uważaj na wszelkiego errory. Warto podjechać do serwisu i podpiąć się pod komputer
- ilość elektroniki na m2 jest powalająca, trzeba sprawdzić czy wszystko działa
- warto sprawdzić maskę i pokrywę bagażnika, są egzemplarze które rdzewieją na łączeniach elementów
- nie strestować się jak lakier na masce i błotnikach przednich jest grubszy, elementy te mocno niszczą sie od kamyczków i innego badziewia leżącego na drodze, szanujący samochód właściciel lakieruje te elementy
- warto dokładnie sprawdzić zawieszenie, jest skomplikowane i drogie w serwisie
- silnika nie musisz sprawdzać , 2.4 JTD to najmocniejsza strona tego samochodu
W każdym razie to jest samochód z którym nie poradzi sobie pierwszy lepszy mechanik, ba nawet ten co uważa się za szpenia też nie da rady Powodzenia w poszukiwaniach.
Vi Saluto molto cordialmente.
Pare porad , chociaz nie lubie tego robic,
Dosc dobrym silnikiem jest ten 175 koni,jeszcze lepszy 185 koni , ale te sa drogie.Uwazaj na amortyzatory przednie , musza funkcjonowac bez zarzutu,interes dosc drogi , jezeli przyjdzie je wymienic.
Najlepsze silniki w polaczeniu ze skrzynia biegow sa ( dzieki Bogu ) automatyczne.Wydatek nie ponizej 20000 Euro.
Czesto i gesto , z powodu liznych polaczen na kostkach elektrycznych,brakuje po prostu pradu i to i tamto przestaje funkcjonowac.
Nie zwracaj , moim zdaniem uwagi na drobnoski , to zaczy czy w srodku bylo palone , czy tez nie , czy moze tez brakuje wewnetrznych dywanikow,itd.
Lepiej zwroc uwage na cale zawieszenie przednie i na uklad od serva, bywaja czesto nieszczelne.
Po bardzo swiecacej kierownicy bedziesz widzial ile naprawde kilometrow przelecial dany samochod.
Silnik, taki jak jest w moim samochodzie ( 150-cio konny ) , mimo , ze jest juz droga generacja silnikow Common Rail , nie wymaga zbyt intensywnej obslugi.
Silniki z filtrem spalin (PDF , lub tez zwanych Rußpartikel Filter ) , wymagaja duzo wiekszej cierpliwosci w obsludze , a co za tym idzie , pieniedzy.
Srednio co 100 Tys.km.,trzeba wybudowac koncowki wtryskiwaczy i oddac je do " oczyszczenia ". Nie mozna to zrobic chalupniczym sposobem , koszt tego zabiegu wacha sie srednio w granicach okolo 500 Euro.
Ale jak to mowia , nic za nic.
Zycze powodzenia w poszukiwaniach.
Najlepsze silniki w polaczeniu ze skrzynia biegow sa ( dzieki Bogu ) automatyczne.Wydatek nie ponizej 20000 Euro.
Czesto i gesto , z powodu liznych polaczen na kostkach elektrycznych,brakuje po prostu pradu i to i tamto przestaje funkcjonowac.
Nie zwracaj , moim zdaniem uwagi na drobnoski , to zaczy czy w srodku bylo palone , czy tez nie , czy moze tez brakuje wewnetrznych dywanikow,itd.
Lepiej zwroc uwage na cale zawieszenie przednie i na uklad od serva, bywaja czesto nieszczelne.
Po bardzo swiecacej kierownicy bedziesz widzial ile naprawde kilometrow przelecial dany samochod.
Silnik, taki jak jest w moim samochodzie ( 150-cio konny ) , mimo , ze jest juz droga generacja silnikow Common Rail , nie wymaga zbyt intensywnej obslugi.
Silniki z filtrem spalin (PDF , lub tez zwanych Rußpartikel Filter ) , wymagaja duzo wiekszej cierpliwosci w obsludze , a co za tym idzie , pieniedzy.
Srednio co 100 Tys.km.,trzeba wybudowac koncowki wtryskiwaczy i oddac je do " oczyszczenia ". Nie mozna to zrobic chalupniczym sposobem , koszt tego zabiegu wacha sie srednio w granicach okolo 500 Euro.
Ale jak to mowia , nic za nic.
Zycze powodzenia w poszukiwaniach.
Powodzenia - Rudolf
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Re: Thesis - jak dobrze kupić
Zapoznałem się z wieloma opiniami nt. Thesis, tymi dobrymi i tymi niedobrymi i chce ją mieć (jak w reklamie RN)
Mam w związku z tym pytanie dla posiadaczy:
1. jako że nie jestem zwolennikiem Diesla, gdybym taki wariant wybrał czy silnik D 150 KM jest wystarczający do rozsądnego poruszania się, czy jest porównywalnie do kappy 145 KM czy trochę lepiej? Jak z głośnościa takiego silnika na zewnątrz i wewnątrz?
Wiem że powiecie kup 175 KM ale chodzi o cenę ...
2. 2.0 T - chyba najrozsądniejszy wybór, 2.4 - też, ale byłem napalony na 3.0 , raczej nie gazowałbym silnika a spalanie jednak dość wysokie (np. w porównaniu z jaguarem X-type 2,5 lub 3.0) a i koszt ewentualnych napraw czy wymian okresowych też znacznie wyższy.
3. Jeżdżę w zasadzie niedużo, po małym miasteczku, oboje z żona pracujemy blisko, myślę że rocznie wyjdzie ok. 15 kkm. Aktualnie kappa robię ok. 10 kkm i Dedra ok. 5-6 kkm rocznie.
4. Nie ma co owijać - Thesis byłaby bardziej dla mnie samochodem do pucowania i szpanu niż do ciężkiej pracy. Nie licząc oczywiście nieliczne wyjazdy na wczasy,, wycieczki itp.
5. Po prawej stoi Thesis po lewej X-type (albo odwrotnie, jak kto woli i czekają na moją decyzję. Pomożecie?
Mam w związku z tym pytanie dla posiadaczy:
1. jako że nie jestem zwolennikiem Diesla, gdybym taki wariant wybrał czy silnik D 150 KM jest wystarczający do rozsądnego poruszania się, czy jest porównywalnie do kappy 145 KM czy trochę lepiej? Jak z głośnościa takiego silnika na zewnątrz i wewnątrz?
Wiem że powiecie kup 175 KM ale chodzi o cenę ...
2. 2.0 T - chyba najrozsądniejszy wybór, 2.4 - też, ale byłem napalony na 3.0 , raczej nie gazowałbym silnika a spalanie jednak dość wysokie (np. w porównaniu z jaguarem X-type 2,5 lub 3.0) a i koszt ewentualnych napraw czy wymian okresowych też znacznie wyższy.
3. Jeżdżę w zasadzie niedużo, po małym miasteczku, oboje z żona pracujemy blisko, myślę że rocznie wyjdzie ok. 15 kkm. Aktualnie kappa robię ok. 10 kkm i Dedra ok. 5-6 kkm rocznie.
4. Nie ma co owijać - Thesis byłaby bardziej dla mnie samochodem do pucowania i szpanu niż do ciężkiej pracy. Nie licząc oczywiście nieliczne wyjazdy na wczasy,, wycieczki itp.
5. Po prawej stoi Thesis po lewej X-type (albo odwrotnie, jak kto woli i czekają na moją decyzję. Pomożecie?
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 03 kwie 2010, 10:26
- Lokalizacja: Zamość
Re: Thesis - jak dobrze kupić
Artur jeśli jesteś zainteresowany szczegółami to ja mam 175KM 2.4JTD 2004r. Zapraszam do zamościa:)
Lancia Thesis 2.4JTD 175KM
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Re: Thesis - jak dobrze kupić
O dzięki bardzo za zaproszenie, może w ramach urlopu w lipcu zrobię sobie krótką wycieczkę do Zamościa, do Ciebie na kawę, na rynek, zoo
Jakby co dam Ci znać na priw, ale jak wspomniałem bardzo chętnie porozmawiam
Jakby co dam Ci znać na priw, ale jak wspomniałem bardzo chętnie porozmawiam
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 03 kwie 2010, 10:26
- Lokalizacja: Zamość
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Re: Thesis - jak dobrze kupić
Szukam, szukam. Jak już wcześniej wspomniałem ma być Thesis lub Jaguar X-type. Nie ukrywam że równolegle interesuje sie X-typem, zależn co sie pierwsze trafi, w grę wchodzi cena, jakość itp. Za X-typem przemawia niższy koszt eksploatacji i napęd 4x4,(2.5 lub 3.0) prestiż podobny, Wyjątkowość na rzecz Thesis. Narazie zbieram kasę i się zastanawiam. Dla mnie Thesis może być w tzw. wersji podstawowej (emblema?) Silnik? sam nie wiem.Sebastian1975 pisze:Ty szukasz Thesisa czy już masz??
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 03 kwie 2010, 10:26
- Lokalizacja: Zamość
Re: Thesis - jak dobrze kupić
Artur Emblema to najbogatsza wersja. Może będę miał dla ciebie Thesisa. Zobaczę jak dojedzie z Italii to Ci powiem w jakim jest stanie.
Lancia Thesis 2.4JTD 175KM