Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 17 lip 2018, 19:13

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 68 Następna
Autor Wiadomość
Post: 12 paź 2008, 12:45 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2005, 00:00
Posty: 413
Imię: Robert
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
witam gazować lancie thesis?jak cie stać na ten samochód to musi cię stać na paliwo ,a gaz to jest dobry do kuchenek gazowych
Zawsze gdy czytam takie bzdury to mi się robi słabo. Teorie nowobogackich snobów i niedouczonych domorosłych mechaników. Zapomniałeś jeszcze napisać, że gaz psuje silnik : nonieee :

_________________
605-365-315 od świtu do zmierzchu :-)


Na górę
Post: 12 paź 2008, 12:53 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 00:00
Posty: 10872
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
to nie snobizm- tylko wtyka orlenu :wink:

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek


Na górę
Post: 12 paź 2008, 19:40 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2007, 00:00
Posty: 30
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwaliłem, pochwaliłem. Juz dawno temu bylem przeciez na zlocie w Ogrodzieńcu ;) Ale nie wiedziałem że ktoś ma w Jaworznie Thesiske. Znam w sumie 2 mechaników którzy jezdza Lanciami, ale z tego co pamietam to nie byly Thesiski. Aczkolwiek juz długo mnie w kraju nie było moze coś się zmieniło w mieście, w każdym razie dzieki za info i pozdrawiam ziomka;)

_________________
Kappa 2.4 20V 175KM '96 & Lybra SW 2.4 JTD 150KM 04'


Na górę
Post: 12 paź 2008, 21:19 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2008, 00:00
Posty: 2
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Czy każda wersja Emblema posiada pompowane siedzenia (masaż)?


Na górę
Post: 12 paź 2008, 22:12 
Offline
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany

Rejestracja: 12 mar 2006, 00:00
Posty: 1005
Lokalizacja: Łódź
Cytuj:
Czy każda wersja Emblema posiada pompowane siedzenia (masaż)?
To jest opcja tylko za dopłatą niezależnie od modelu. Jedyne 20.500 pln jakbyś zamawiał w PL :lol:

_________________
Pozdrawiam Pablo


Na górę
 Tytuł: kupno Thesis
Post: 25 lis 2008, 00:07 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2008, 00:00
Posty: 2
Lokalizacja: Toruń
Witam . Nosze się z zamiarem kupna Thesis emblema 2.4 JTD. rocznik2003/4.Na co muszę zwracać szczególną uwage przy zakupie.
Pragnę nadmienić iż na dzień dzisiejszy posiadam AR 166 3.0 v.6.
Z góry dziękuję za porady i wskazówki. Pzdr.

_________________
Vi Saluto molto cordialmente.


Na górę
 Tytuł: kupno Thesis
Post: 25 lis 2008, 08:53 
Offline
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany

Rejestracja: 12 mar 2006, 00:00
Posty: 1005
Lokalizacja: Łódź
Witam.
Za wielu użytkowników Thesisa to tu nie znajdziesz :lol: ale postaram się w kilku punktach naświetlić Ci co i jak. No to zaczynamy:
- zdecydowanie szukaj rocznika od 2004 w górę. Z początkiem tego roku usunięto większość bolączek wieku dziecięcego :wink:
- nie szukaj okazji cenowych, w przypadku tego modelu tanio nie znaczy dobrze
- uważaj na wszelkiego errory. Warto podjechać do serwisu i podpiąć się pod komputer
- ilość elektroniki na m2 jest powalająca, trzeba sprawdzić czy wszystko działa
- warto sprawdzić maskę i pokrywę bagażnika, są egzemplarze które rdzewieją na łączeniach elementów
- nie strestować się jak lakier na masce i błotnikach przednich jest grubszy, elementy te mocno niszczą sie od kamyczków i innego badziewia leżącego na drodze, szanujący samochód właściciel lakieruje te elementy :lol:
- warto dokładnie sprawdzić zawieszenie, jest skomplikowane i drogie w serwisie
- silnika nie musisz sprawdzać :lol:, 2.4 JTD to najmocniejsza strona tego samochodu :lol:
W każdym razie to jest samochód z którym nie poradzi sobie pierwszy lepszy mechanik, ba nawet ten co uważa się za szpenia też nie da rady :wink: Powodzenia w poszukiwaniach.

_________________
Pozdrawiam Pablo


Na górę
 Tytuł: kupno Thesis
Post: 25 lis 2008, 12:37 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2008, 00:00
Posty: 2
Lokalizacja: Toruń
Cytuj:
Witam.
Za wielu użytkowników Thesisa to tu nie znajdziesz :lol: ale postaram się w kilku punktach naświetlić Ci co i jak. No to zaczynamy:
- zdecydowanie szukaj rocznika od 2004 w górę. Z początkiem tego roku usunięto większość bolączek wieku dziecięcego :wink:
- nie szukaj okazji cenowych, w przypadku tego modelu tanio nie znaczy dobrze
- uważaj na wszelkiego errory. Warto podjechać do serwisu i podpiąć się pod komputer
- ilość elektroniki na m2 jest powalająca, trzeba sprawdzić czy wszystko działa
- warto sprawdzić maskę i pokrywę bagażnika, są egzemplarze które rdzewieją na łączeniach elementów
- nie strestować się jak lakier na masce i błotnikach przednich jest grubszy, elementy te mocno niszczą sie od kamyczków i innego badziewia leżącego na drodze, szanujący samochód właściciel lakieruje te elementy :lol:
- warto dokładnie sprawdzić zawieszenie, jest skomplikowane i drogie w serwisie
- silnika nie musisz sprawdzać :lol:, 2.4 JTD to najmocniejsza strona tego samochodu :lol:
W każdym razie to jest samochód z którym nie poradzi sobie pierwszy lepszy mechanik, ba nawet ten co uważa się za szpenia też nie da rady :wink: Powodzenia w poszukiwaniach.
Serdeczne dzięki :)

_________________
Vi Saluto molto cordialmente.


Na górę
Post: 25 lis 2008, 14:21 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2007, 00:00
Posty: 102
Lokalizacja: Berlin
Dosc dobrym silnikiem jest ten 175 koni,jeszcze lepszy 185 koni , ale te sa drogie.Uwazaj na amortyzatory przednie , musza funkcjonowac bez zarzutu,interes dosc drogi , jezeli przyjdzie je wymienic.
Najlepsze silniki w polaczeniu ze skrzynia biegow sa ( dzieki Bogu ) automatyczne.Wydatek nie ponizej 20000 Euro.
Czesto i gesto , z powodu liznych polaczen na kostkach elektrycznych,brakuje po prostu pradu i to i tamto przestaje funkcjonowac.
Nie zwracaj , moim zdaniem uwagi na drobnoski , to zaczy czy w srodku bylo palone , czy tez nie , czy moze tez brakuje wewnetrznych dywanikow,itd.
Lepiej zwroc uwage na cale zawieszenie przednie i na uklad od serva, bywaja czesto nieszczelne.
Po bardzo swiecacej kierownicy bedziesz widzial ile naprawde kilometrow przelecial dany samochod.
Silnik, taki jak jest w moim samochodzie ( 150-cio konny ) , mimo , ze jest juz droga generacja silnikow Common Rail , nie wymaga zbyt intensywnej obslugi.
Silniki z filtrem spalin (PDF , lub tez zwanych Rußpartikel Filter ) , wymagaja duzo wiekszej cierpliwosci w obsludze , a co za tym idzie , pieniedzy.
Srednio co 100 Tys.km.,trzeba wybudowac koncowki wtryskiwaczy i oddac je do " oczyszczenia ". Nie mozna to zrobic chalupniczym sposobem , koszt tego zabiegu wacha sie srednio w granicach okolo 500 Euro.
Ale jak to mowia , nic za nic.
Zycze powodzenia w poszukiwaniach.

_________________
Powodzenia - Rudolf


Na górę
Post: 14 cze 2010, 09:10 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2006, 00:00
Posty: 2171
Imię: Artur
Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
Zapoznałem się z wieloma opiniami nt. Thesis, tymi dobrymi i tymi niedobrymi i chce ją mieć (jak w reklamie RN)
Mam w związku z tym pytanie dla posiadaczy:
1. jako że nie jestem zwolennikiem Diesla, gdybym taki wariant wybrał czy silnik D 150 KM jest wystarczający do rozsądnego poruszania się, czy jest porównywalnie do kappy 145 KM czy trochę lepiej? Jak z głośnościa takiego silnika na zewnątrz i wewnątrz?
Wiem że powiecie kup 175 KM ale chodzi o cenę ...
2. 2.0 T - chyba najrozsądniejszy wybór, 2.4 - też, ale byłem napalony na 3.0 , raczej nie gazowałbym silnika a spalanie jednak dość wysokie (np. w porównaniu z jaguarem X-type 2,5 lub 3.0) a i koszt ewentualnych napraw czy wymian okresowych też znacznie wyższy.
3. Jeżdżę w zasadzie niedużo, po małym miasteczku, oboje z żona pracujemy blisko, myślę że rocznie wyjdzie ok. 15 kkm. Aktualnie kappa robię ok. 10 kkm i Dedra ok. 5-6 kkm rocznie.
4. Nie ma co owijać - Thesis byłaby bardziej dla mnie samochodem do pucowania i szpanu niż do ciężkiej pracy. Nie licząc oczywiście nieliczne wyjazdy na wczasy,, wycieczki itp.
5. Po prawej stoi Thesis po lewej X-type (albo odwrotnie, jak kto woli ;) i czekają na moją decyzję. Pomożecie? :pifko:

_________________
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy.
Delta III 1.4 150 i Lybra sedan 1,6


Na górę
Post: 14 cze 2010, 12:47 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 kwie 2010, 10:26
Posty: 35
Lokalizacja: Zamość
Artur jeśli jesteś zainteresowany szczegółami to ja mam 175KM 2.4JTD 2004r. Zapraszam do zamościa:)

_________________
Lancia Thesis 2.4JTD 175KM


Na górę
Post: 14 cze 2010, 14:28 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2006, 00:00
Posty: 2171
Imię: Artur
Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
O dzięki bardzo za zaproszenie, może w ramach urlopu w lipcu zrobię sobie krótką wycieczkę do Zamościa, do Ciebie na kawę, na rynek, zoo : ok2 :
Jakby co dam Ci znać na priw, ale jak wspomniałem bardzo chętnie porozmawiam

_________________
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy.
Delta III 1.4 150 i Lybra sedan 1,6


Na górę
Post: 15 cze 2010, 07:44 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 kwie 2010, 10:26
Posty: 35
Lokalizacja: Zamość
Ty szukasz Thesisa czy już masz??

_________________
Lancia Thesis 2.4JTD 175KM


Na górę
Post: 15 cze 2010, 10:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2006, 00:00
Posty: 2171
Imię: Artur
Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
Cytuj:
Ty szukasz Thesisa czy już masz??
Szukam, szukam. Jak już wcześniej wspomniałem ma być Thesis lub Jaguar X-type. Nie ukrywam że równolegle interesuje sie X-typem, zależn co sie pierwsze trafi, w grę wchodzi cena, jakość itp. Za X-typem przemawia niższy koszt eksploatacji i napęd 4x4,(2.5 lub 3.0) prestiż podobny, Wyjątkowość na rzecz Thesis. Narazie zbieram kasę i się zastanawiam. Dla mnie Thesis może być w tzw. wersji podstawowej (emblema?) Silnik? sam nie wiem.

_________________
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy.
Delta III 1.4 150 i Lybra sedan 1,6


Na górę
Post: 17 cze 2010, 12:50 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 kwie 2010, 10:26
Posty: 35
Lokalizacja: Zamość
Artur Emblema to najbogatsza wersja. Może będę miał dla ciebie Thesisa. Zobaczę jak dojedzie z Italii to Ci powiem w jakim jest stanie.

_________________
Lancia Thesis 2.4JTD 175KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 68 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]