Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 14 lis 2018, 8:44

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 710 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 29 cze 2010, 15:47 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 29 cze 2010, 15:40
Posty: 1
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Witam serdecznie, tym szczególniej że to mój pierwszy post na tym forum:)
Jako że jestem zmuszony zmienić dotychczasowy pojazd na coś tańszego, po głowie chodzi mi zakup Thesisa 2.4 JTD. Znalazłem już konkretny egzemlarz, po małym dzwonku, do wymiany zderzak i maska, ksenony są całe, pas przedni również. Jest to wersja 175 konna, chciałbym usłyszeć od właścicieli na co zwrócić uwagę i jak wyglądają koszty utrzymania tego wspaniałego autka. Niestety, autko z Italii więc syf i brud wszechobecny;)


Na górę
PostDodany: 25 wrz 2012, 10:30 
Offline
Administrator
Administrator

Rejestracja: 25 lut 2010, 11:26
Posty: 352
Lokalizacja: Warszawa
Odświeżę stary temat :)
Szukam informacji odnośnie tego, że rozglądając się za Thesis należy brać pod uwagę najlepiej egzemplarze wyprodukowane po 2004 r. ze względu na wprowadzenie wtedy jakiś poprawek konstrukcyjnych(?). Próbuję znaleźć jakieś szczegóły i potwierdzenie tego, ale na nic nie trafiłem... Czy ktoś może ma jakieś info?

Chcę kupić w końcu, a jest parę aut sprzed tego 2004 roku... Może nimi też warto się zainteresować?

_________________
1% podatku dla mojego syna
Lancia Thesis 2.4 JTD (150 KM, 2003) - sprzedam


Na górę
PostDodany: 25 wrz 2012, 11:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2012, 18:13
Posty: 431
Imię: ???
Lokalizacja: Twierdza Wrocław
czachor pisze:
Odświeżę stary temat :)
Szukam informacji odnośnie tego, że rozglądając się za Thesis należy brać pod uwagę najlepiej egzemplarze wyprodukowane po 2004 r. ze względu na wprowadzenie wtedy jakiś poprawek konstrukcyjnych(?). Próbuję znaleźć jakieś szczegóły i potwierdzenie tego, ale na nic nie trafiłem... Czy ktoś może ma jakieś info?

Chcę kupić w końcu, a jest parę aut sprzed tego 2004 roku... Może nimi też warto się zainteresować?
Osobiście nie sądzę by jakieś zmiany były (zawieszenia masz te same od początku do końca produkcji ) . Instrukcja i eLearn z tego co przeglądałem nie ma podziałów rocznikowych .

_________________
THESIS 03' 2.4 JTD EMBLEMA 150 kucyków + CHiP
DMD>>>DieselMusiDymić
JEST DYM >>> JEST MOC
Tel.662035652
Myjnia Stary Browar Zakrzów . Zapraszam


Na górę
PostDodany: 25 wrz 2012, 11:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 08 paź 2008, 0:00
Posty: 1522
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Wrocław
bartek wroclaw pisze:
czachor pisze:
Odświeżę stary temat :)
Szukam informacji odnośnie tego, że rozglądając się za Thesis należy brać pod uwagę najlepiej egzemplarze wyprodukowane po 2004 r. ze względu na wprowadzenie wtedy jakiś poprawek konstrukcyjnych(?). Próbuję znaleźć jakieś szczegóły i potwierdzenie tego, ale na nic nie trafiłem... Czy ktoś może ma jakieś info?

Chcę kupić w końcu, a jest parę aut sprzed tego 2004 roku... Może nimi też warto się zainteresować?
Osobiście nie sądzę by jakieś zmiany były (zawieszenia masz te same od początku do końca produkcji ) . Instrukcja i eLearn z tego co przeglądałem nie ma podziałów rocznikowych .
Zmian było dużo, ale zawsze drobne, tu wymiana jakiegoś kabelka na inny z innych materiałów, tam wymiana podnośnika szyb na inny itp. Wszystkie zamiany i zastąpienia sa opisane w EPERze. Ale nie są to jakies zmiany konstrukcyjne ale zawsze zastąpienia jednej częsci drugą.

_________________
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD.

Obecnie: Alfa Romeo 166 3.2, Fiat Stilo 1.9 JTD


Na górę
PostDodany: 25 wrz 2012, 11:32 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:45
Posty: 2432
Imię: Marcin
Lokalizacja: podkarpacie
Przeważnie zmiany materiałowe i drobne zmiany konstrukcyjne wychodzą samochodom "na lepsze.
W przypadku Thesis może być tylko problem z tym, że egzemplarze z końca produkcji na rynku wtórnym są generalnie słabiej wyposażone.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD


Na górę
PostDodany: 25 wrz 2012, 23:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2007, 0:00
Posty: 1685
Imię: Maciej
Lokalizacja: Poznań
A moim potwierdzonym zdaniem lepsze egzempalrze były produkowane na poczatku produkcji bo sie przykładali , póżniej klepali jak chcieli bo samochody zwyczajnie miały mały zbyt i czuli , że to klapa sprzedażowa.Ja mam samochód z 2002 i przyznam po za dolegliwosciami czysto mechanicznymi wynikającymi z niedbalstwa poprzednika nie ma problemu , co jak sie czyta w przypadku nowszych egzemplarzy jest różnie :?: Generalnie wiele też zależy od pierwszego własciciela.

_________________
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Lancia Ypsilon 1.2 perłowa strzała


Na górę
PostDodany: 26 wrz 2012, 11:27 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2012, 22:34
Posty: 57
Imię: Kalman
Lokalizacja: Rád (Węgry)
Święta racja, ze w początku bardzo ambitnie wymierzyli do segmentu wyżej, później uprościły nieco. Thesisa nie kupuje się z rozsądku, kupuje się z miłości! Jak się chce mieć masaż w siedzeniu, pamięć ustawienia pozycji siedzenia, Poltrona Frau... to mają być! Jak się chce skrzynie manualna, to ma być, tak samo silnik taki czy inny z możliwego wyboru...to jest strona gustu. Ja się przy tym nie kierowałem rokiem produkcji i przebiegiem. Decydowałem kupić konkretnego egzemplarza - z grudnia 2003, 230000 km, sprowadzonego ze Szwajcarii - bo poprzedni (jedyny) właściciel gdzie kupował, tam i serwisował cały czas, książka serwisowa autentyczna, prowadzona do ostatniej chwili, wszystkie regularne przeglądy oraz wymiany (sprzęgła itp.) udokumentowane. Przed kupnem auto przebadane w mojej obecności w ASO - nie ma niespodzianek. Przód (fachowo) w oryginalnym kolorze przelakierowany, sądzę ze z przyczyn estetycznych. Wszystko działa, łącznie z przyciskamy i zamykaniem schowek, autko czysty, estetyczny. Jedyny problem, ze czasami (raz na 500km) wykazuje zbyt bogata mieszankę (i pisze to do pamięci) - nad tym muszę popracować (znaleźć diagnostę).
Oglądałem parę Thesisow, estetycznych, ale wątpliwych...rocznik 2007, diesel, z przebiegiem 75000km (??!), poprzedni "właściciel" znana międzynarodowa firma leasingowa, dokumentów, książki serwisowej nie ma! Na coś takiego nie decydowałem.
Powodzenia życzę do polowania, ale cierpliwości to wymaga!

_________________
Daihatsu Applause 1.6 Zi 4WD 1991 od nowości
Honda Civic 1.5 iLS 1999 od nowości
Lancia Thesis 2.0T Emblema od miłości


Na górę
PostDodany: 26 wrz 2012, 11:46 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 22:51
Posty: 695
Lokalizacja: Czestochowa
Również w pełni zgadzam się z Fazim !
Największą bolączką zawsze jest poprzedni właściciel i jego sposób użytkowania (ale to przy każdym aucie).
Jeśli ktoś dba o mechanikę itp to, najczęściej, nie chce sprzedawać za 25tysi i wtedy pojawia się problem bo mało kto chce za Thesisa zapłacić więcej.
Ja kiedyś swojego wystawiłem za 35 i w ciągu dwóch miesięcy miałem jeden telefon ;-)

_________________
Były: Lancia Delta II 2.0 '94, Lancia Delta GT i.e '92, Fiat Bravo 1.6 '97
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00


Na górę
PostDodany: 26 wrz 2012, 14:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2009, 17:26
Posty: 642
Lokalizacja: Brzeg
Sama prawda, tego samochodu z dobrym wyposażeniem i dobrym stanie szuka się jak ze świecą, sami jesteśmy przykładem, nie wiem ile obdzwonionych i objeżdżonych totalnych złomów zaliczyliśmy, ale znalazł się samochód z wymienianym wszystkim na bierząco potwierdzonym poprzez milion faktur na nawet największe pierdółki, co prawda teraz mamy problem z utwardzaniem zawieszenia, ale bynajmniej nie jest to zaniedbanie poprzedniego właściciela, a zwykła usterka która może dopaść każdy egzemplarz, fakt faktem że rozsądkiem tego auta się zdecydowanie NIE kupuje. Był nawet chwilowo moment zwątpienia i na tapecie pojawiła się volveta, ale sentyment do rodzinnego forum i samej marki był tak duży, że zostaliśmy przy thesis i naprawdę mogę powiedzieć, że nie ma rozczarowań choć przyznam, że nie zaznaliśmy jeszcze prawdziwego komfortu ze względu na tą zawieche ;) Powodzenia w poszukiwaniach, trza się albo przyłożyć, albo mieć pełną sakiewke lub po prostu szczęście :)

_________________
w tej chwili już nasza była ślicznotka

Argento, bella macchina :-D


Na górę
PostDodany: 26 wrz 2012, 14:20 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:45
Posty: 2432
Imię: Marcin
Lokalizacja: podkarpacie
8-O Z allegro chyba wczoraj zniknęła czarna Sportiva.. Czyżby się sprzedała?

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD


Na górę
PostDodany: 16 sty 2013, 16:57 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
Posty: 502
Skype: alleyek
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Żuromin
Może sprzedający się rozmyślił, albo dzwona zaliczył :D


Na górę
PostDodany: 22 sty 2013, 19:29 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 22 sty 2013, 18:27
Posty: 6
Lokalizacja: Wejherowo
Chcę kupić;
Lancia Thesis 2.4 MJT 185 z 2007 roku,piszecie o słabszym wykonaniu nowszych roczników.Poza wyposażeniem czym ustępują starszym rocznikom?


Na górę
PostDodany: 22 sty 2013, 19:36 
Trudno powiedzieć ale z moich obserwacji są bardziej awaryjne jeśli chodzi o podzespoły czy osprzęt silnika.


Na górę
   
PostDodany: 19 kwie 2013, 19:50 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 19 kwie 2013, 18:50
Posty: 8
Imię: Michał
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Cześć, ja właśnie się zastanawiam nad zmianą, mam Alfe 147 ( nie kupowałem jej rozsądkiem i nie żałuje ) i strasznie mnie zainteresował model Thesis z 2,4 dieslem najchętniej 185 km. Na co uważać? warto dodać że przebiegi mają po 200kkm więc trochę przebiegu mają. Elektryka to jedno(wiem jak działa we włoskich samochodach) a jak z wytrwałością zawieszenia? ile tak około jest wstanie przejechać na jednych wahaczach na PL drogach?


Na górę
PostDodany: 19 kwie 2013, 20:23 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2012, 17:32
Posty: 270
Lokalizacja: Wielkopolska
Najbardziej niezawodne są 2.4 jtd 150KM 10V. Osiągi zbytnio się nie różnią, ale jeśli komuś brakuje mocy- zawsze można pomyśleć o chipie. Modele 10v są też w praktyce znacznie oszczędniejsze.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 710 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl