Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 13 paź 2019, 23:39

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
PostDodany: 10 maja 2012, 19:05 
topcio1 pisze:
Jeździłem DeltąIII na zlocie Forza Italia i.... bardzo fajne auto. O ile wsiadając do Thesis byłem rozczarowany to Delta zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie :) .
Trochę przesadziłeś z tym porównaniem to gdzie Delta do Thesis, Delta to lift po Lybrze z nowymi bajerami a Thesis to klasa sama w sobie.


Na górę
   
PostDodany: 10 maja 2012, 19:58 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Posty: 5482
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
A Ty przesadziłeś z porównaniem Delty i Lybry.

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
Jest:
Lancia Lybra Emblema + Vectra


Na górę
PostDodany: 10 maja 2012, 20:23 
vanisch pisze:
A Ty przesadziłeś z porównaniem Delty i Lybry.
Bliżej Delcie do Lybry niż do Thesis.


Na górę
   
PostDodany: 10 maja 2012, 21:11 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 22:51
Posty: 692
Lokalizacja: Czestochowa
argenta67 pisze:
vanisch pisze:
A Ty przesadziłeś z porównaniem Delty i Lybry.
Bliżej Delcie do Lybry niż do Thesis.
Znajdźmy kompromis. Najbliżej do bravo.

_________________
Były: Lancia Delta II 2.0 '94, Lancia Delta GT i.e '92, Fiat Bravo 1.6 '97
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00


Na górę
PostDodany: 10 maja 2012, 21:21 
edym pisze:
argenta67 pisze:
vanisch pisze:
A Ty przesadziłeś z porównaniem Delty i Lybry.
Bliżej Delcie do Lybry niż do Thesis.
Znajdźmy kompromis. Najbliżej do bravo.
Z tym zdaniem to sie nawet zgodzę nie jako kompromis ale jako fakt : ok2 :


Na górę
   
PostDodany: 10 maja 2012, 22:22 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 11107
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
argenta67 pisze:
topcio1 pisze:
Jeździłem DeltąIII na zlocie Forza Italia i.... bardzo fajne auto. O ile wsiadając do Thesis byłem rozczarowany to Delta zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie :) .
Trochę przesadziłeś z tym porównaniem to gdzie Delta do Thesis, Delta to lift po Lybrze z nowymi bajerami a Thesis to klasa sama w sobie.
Hym, Jak Ty to czytasz, że widzisz porównanie to nie wiem :hmmm: . Chodziło mi, że Thesis mnie rozczarowała - nie wiem czego się spodziewałem, ale jak wsiadłem to ... :-? a Delta mnie miło zaskoczyła przestronnością wnętrza .
tomek pisze:
Dla mnie Delta, a właściwie jej bagażnik była/jest za mała na pierwsze auto w rodzinie.
Kurcze, wiesz, że nie zaglądałem :roll: .

_________________
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Obrazek


Na górę
PostDodany: 10 maja 2012, 23:25 
ostatnio i ja zaczynam nieśmiało spoglądać w stronę Thesisów... cena czyni cuda... a później jakoś to będzie... ja preferuję jednak albo 2400 5.20 albo " bliźniacze" :twisted: JTD i chyba tylko z automatem, mimo że kiedyś zarzekałem się że automat nigdy i w ogóle be... jak dla mnie 2.0T nie warte zachodu (tylko soft turbo, czyli niska moc, a jedna rzecz więcej do zepsucia) a Widlaste drogie w użytkowaniu ( praktycznie do wszystkiego silnik na zewnątrz, a napraw sam nie robię) ale zobaczymy co to będzie...


Na górę
   
PostDodany: 11 maja 2012, 9:48 
A ja mam takie zdanie o Delcie III ...
Mam hopla na punkcie szczelnego oddzielenia przestrzeni bagażnika od przestrzeni pasażerskiej i to właśnie na wstępie odepchnęło mnie od nowej Delty. Dziury po bokach między półką a oparciem kanapy paskudnie wyglądające. Już w moim starym Citroenie ZX z 93r półka dolega szczelnie z każdej strony.
Poza tym jak wsiadłem za kierownicę to sorry ale niczym mnie nie zaskoczyła a bardziej negatywnie nastawiła. Siedzi się jak w Matizie albo czymś podobnym, deska rozdzielcza taka pospolita a reszta detali równie kiepska. Fakt że może siedziałem w jakimś najtańszym modelu ale na dzień dobry takie wrażenie zapadają w pamięci i trudno je wymazać. Thesis nawet w wersji Executive jest dopracowany więc porównania Thesis do Delty III są błędne.


Na górę
   
PostDodany: 11 maja 2012, 9:58 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2009, 14:35
Posty: 2001
Imię: Konrad
Lokalizacja: Zabrze
nikt nie mowi ze d3 jest lepsza!
Porownanie wzielo sie stąd, bo Artur takie 2 auta rozwaza!
Dla mnie sprawa jasna:
d3
mlodsza konstrukcja/nowsza
latwiej sprzedac
tansza w utrzymaniu

_________________
QV...soon:)


Na górę
PostDodany: 11 maja 2012, 10:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
Posty: 2195
Imię: Artur
Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
Heathen pisze:
Porownanie wzielo sie stąd, bo Artur takie 2 auta rozwaza!
Dokładnie o to chodzi. Nigdy nie porównywałem tych dwóch modeli. Czy większa Thesis czy mniejsza Delta III dla mnie to obojętne. Ważne aby była lancia, gdyż tylko to dwa modele rozważam. Innych opcji nie mam. Czyli albo teraz Thesis, jeśli nie dam rady to za ok. dwa lata Delta III.
Troche poczytałem dane techniczne o Delcie III 1,4Tb 150 i 1.8TB jestem pod wrażeniem osiągów, elastyczności i spalania. No bo ok. 8-10 : brawo : nijak sie ma do 15 - 20 : olaboga : w Thesis. Choć to ważne, nie dyskwalifikuje na najbliższe dwa lata Thesis. Hmm :hmmm:
Ale nic, to jak niebawem nic nie znajdę zostanę na jakiś czas przy tym co mam.

_________________
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
jest:
Delta III 1.4 150 i od marca 2019r. AR 147 3d lift


Na górę
PostDodany: 11 maja 2012, 10:51 
Tutaj jest Thesis na naprawdę FULL wypasie OTOMOTO
To raczej jedna z niewielu tak wyposażonych w kraju.
Znowu silnik 3,2 więc nie taka jaką przyjąłeś w Swoich kryteriach ale możesz wyłapać różnice między FULL wersją a "full' wersją.
Zwróć uwagę na przednie fotele, te z masażerami posiadają otworki w skórze nie tylko pod tyłkiem a i pod udami. To jest właśnie różnica wykazująca niedoinformowanego handlarza lub prywatnego cwaniaka.


Na górę
   
PostDodany: 12 maja 2012, 7:16 
LUKI82 pisze:
Tutaj jest Thesis na naprawdę FULL wypasie OTOMOTO
To raczej jedna z niewielu tak wyposażonych w kraju.
Znowu silnik 3,2 więc nie taka jaką przyjąłeś w Swoich kryteriach ale możesz wyłapać różnice między FULL wersją a "full' wersją.
Zwróć uwagę na przednie fotele, te z masażerami posiadają otworki w skórze nie tylko pod tyłkiem a i pod udami. To jest właśnie różnica wykazująca niedoinformowanego handlarza lub prywatnego cwaniaka.
Taki FULL rarytas tylko nie wiadomo jakim cudem ma bliźniaka w opisie i co ciekawe oba auta produkowane na indywidualne zamówienie :hmmm: i co tu wybrać :?: Ciekawe czy te opcje indywidualne były takie specjalne, że miały tylko prawe lusterko aktywne czy raczej lenistwo czy brak wiedzy sprzedających zmusiło do kopiowania opisu.


Na górę
   
PostDodany: 14 maja 2012, 8:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Posty: 1033
Lokalizacja: WARSZAWA
Artur G. pisze:
Artur G. pisze:
Wykluczam tylko diesla oraz 3.2.
: yesyes :
Nie gadaj tylko doradź ... ;) albo znajdź odpowiedni model
a dlaczego wykluczasz 3,2,przecież to techniczn ie to samo co 3,0?Ja bym nie wykluczał.A swoją droga popieram pomysł.Trzymam kcuki za powodzienie akcji

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km); Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Linea Emotion 1,4 T-jet


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl