Thesis? głośno myślę ...

Moderator: stabraf

argenta67

Re: Thesis? głośno myślę ...

Post autor: argenta67 » 10 maja 2012, 19:05

topcio1 pisze:Jeździłem DeltąIII na zlocie Forza Italia i.... bardzo fajne auto. O ile wsiadając do Thesis byłem rozczarowany to Delta zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie :) .
Trochę przesadziłeś z tym porównaniem to gdzie Delta do Thesis, Delta to lift po Lybrze z nowymi bajerami a Thesis to klasa sama w sobie.

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thesis? głośno myślę ...

Post autor: vanisch » 10 maja 2012, 19:58

A Ty przesadziłeś z porównaniem Delty i Lybry.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

argenta67

Re: Thesis? głośno myślę ...

Post autor: argenta67 » 10 maja 2012, 20:23

vanisch pisze:A Ty przesadziłeś z porównaniem Delty i Lybry.
Bliżej Delcie do Lybry niż do Thesis.

Awatar użytkownika
edym
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 06 kwie 2009, 22:51
Lokalizacja: Czestochowa

Re: Thesis? głośno myślę ...

Post autor: edym » 10 maja 2012, 21:11

argenta67 pisze:
vanisch pisze:A Ty przesadziłeś z porównaniem Delty i Lybry.
Bliżej Delcie do Lybry niż do Thesis.
Znajdźmy kompromis. Najbliżej do bravo.
Były: Lancia Delta II 2.0 '94, Lancia Delta GT i.e '92, Fiat Bravo 1.6 '97
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00

argenta67

Re: Thesis? głośno myślę ...

Post autor: argenta67 » 10 maja 2012, 21:21

edym pisze:
argenta67 pisze:
vanisch pisze:A Ty przesadziłeś z porównaniem Delty i Lybry.
Bliżej Delcie do Lybry niż do Thesis.
Znajdźmy kompromis. Najbliżej do bravo.
Z tym zdaniem to sie nawet zgodzę nie jako kompromis ale jako fakt : ok2 :

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11958
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Thesis? głośno myślę ...

Post autor: topcio » 10 maja 2012, 22:22

argenta67 pisze:
topcio1 pisze:Jeździłem DeltąIII na zlocie Forza Italia i.... bardzo fajne auto. O ile wsiadając do Thesis byłem rozczarowany to Delta zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie :) .
Trochę przesadziłeś z tym porównaniem to gdzie Delta do Thesis, Delta to lift po Lybrze z nowymi bajerami a Thesis to klasa sama w sobie.
Hym, Jak Ty to czytasz, że widzisz porównanie to nie wiem :hmmm: . Chodziło mi, że Thesis mnie rozczarowała - nie wiem czego się spodziewałem, ale jak wsiadłem to ... :-? a Delta mnie miło zaskoczyła przestronnością wnętrza .
tomek pisze:Dla mnie Delta, a właściwie jej bagażnik była/jest za mała na pierwsze auto w rodzinie.
Kurcze, wiesz, że nie zaglądałem :roll: .
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Boorek

Re: Thesis? głośno myślę ...

Post autor: Boorek » 10 maja 2012, 23:25

ostatnio i ja zaczynam nieśmiało spoglądać w stronę Thesisów... cena czyni cuda... a później jakoś to będzie... ja preferuję jednak albo 2400 5.20 albo " bliźniacze" :twisted: JTD i chyba tylko z automatem, mimo że kiedyś zarzekałem się że automat nigdy i w ogóle be... jak dla mnie 2.0T nie warte zachodu (tylko soft turbo, czyli niska moc, a jedna rzecz więcej do zepsucia) a Widlaste drogie w użytkowaniu ( praktycznie do wszystkiego silnik na zewnątrz, a napraw sam nie robię) ale zobaczymy co to będzie...

LUKI82

Re: Thesis? głośno myślę ...

Post autor: LUKI82 » 11 maja 2012, 9:48

A ja mam takie zdanie o Delcie III ...
Mam hopla na punkcie szczelnego oddzielenia przestrzeni bagażnika od przestrzeni pasażerskiej i to właśnie na wstępie odepchnęło mnie od nowej Delty. Dziury po bokach między półką a oparciem kanapy paskudnie wyglądające. Już w moim starym Citroenie ZX z 93r półka dolega szczelnie z każdej strony.
Poza tym jak wsiadłem za kierownicę to sorry ale niczym mnie nie zaskoczyła a bardziej negatywnie nastawiła. Siedzi się jak w Matizie albo czymś podobnym, deska rozdzielcza taka pospolita a reszta detali równie kiepska. Fakt że może siedziałem w jakimś najtańszym modelu ale na dzień dobry takie wrażenie zapadają w pamięci i trudno je wymazać. Thesis nawet w wersji Executive jest dopracowany więc porównania Thesis do Delty III są błędne.

Awatar użytkownika
Heathen
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2001
Rejestracja: 15 paź 2009, 14:35
Imię: Konrad
Lokalizacja: Zabrze

Re: Thesis? głośno myślę ...

Post autor: Heathen » 11 maja 2012, 9:58

nikt nie mowi ze d3 jest lepsza!
Porownanie wzielo sie stąd, bo Artur takie 2 auta rozwaza!
Dla mnie sprawa jasna:
d3
mlodsza konstrukcja/nowsza
latwiej sprzedac
tansza w utrzymaniu
QV...soon:)

Awatar użytkownika
Artur G.
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2222
Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
Kontakt:

Re: Thesis? głośno myślę ...

Post autor: Artur G. » 11 maja 2012, 10:18

Heathen pisze: Porownanie wzielo sie stąd, bo Artur takie 2 auta rozwaza!
Dokładnie o to chodzi. Nigdy nie porównywałem tych dwóch modeli. Czy większa Thesis czy mniejsza Delta III dla mnie to obojętne. Ważne aby była lancia, gdyż tylko to dwa modele rozważam. Innych opcji nie mam. Czyli albo teraz Thesis, jeśli nie dam rady to za ok. dwa lata Delta III.
Troche poczytałem dane techniczne o Delcie III 1,4Tb 150 i 1.8TB jestem pod wrażeniem osiągów, elastyczności i spalania. No bo ok. 8-10 : brawo : nijak sie ma do 15 - 20 : olaboga : w Thesis. Choć to ważne, nie dyskwalifikuje na najbliższe dwa lata Thesis. Hmm :hmmm:
Ale nic, to jak niebawem nic nie znajdę zostanę na jakiś czas przy tym co mam.
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat

LUKI82

Re: Thesis? głośno myślę ...

Post autor: LUKI82 » 11 maja 2012, 10:51

Tutaj jest Thesis na naprawdę FULL wypasie OTOMOTO
To raczej jedna z niewielu tak wyposażonych w kraju.
Znowu silnik 3,2 więc nie taka jaką przyjąłeś w Swoich kryteriach ale możesz wyłapać różnice między FULL wersją a "full' wersją.
Zwróć uwagę na przednie fotele, te z masażerami posiadają otworki w skórze nie tylko pod tyłkiem a i pod udami. To jest właśnie różnica wykazująca niedoinformowanego handlarza lub prywatnego cwaniaka.

argenta67

Re: Thesis? głośno myślę ...

Post autor: argenta67 » 12 maja 2012, 7:16

LUKI82 pisze:Tutaj jest Thesis na naprawdę FULL wypasie OTOMOTO
To raczej jedna z niewielu tak wyposażonych w kraju.
Znowu silnik 3,2 więc nie taka jaką przyjąłeś w Swoich kryteriach ale możesz wyłapać różnice między FULL wersją a "full' wersją.
Zwróć uwagę na przednie fotele, te z masażerami posiadają otworki w skórze nie tylko pod tyłkiem a i pod udami. To jest właśnie różnica wykazująca niedoinformowanego handlarza lub prywatnego cwaniaka.
Taki FULL rarytas tylko nie wiadomo jakim cudem ma bliźniaka w opisie i co ciekawe oba auta produkowane na indywidualne zamówienie :hmmm: i co tu wybrać :?: Ciekawe czy te opcje indywidualne były takie specjalne, że miały tylko prawe lusterko aktywne czy raczej lenistwo czy brak wiedzy sprzedających zmusiło do kopiowania opisu.

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Thesis? głośno myślę ...

Post autor: SIWY155 » 14 maja 2012, 8:06

Artur G. pisze:
Artur G. pisze:Wykluczam tylko diesla oraz 3.2.
: yesyes :
Nie gadaj tylko doradź ... ;) albo znajdź odpowiedni model
a dlaczego wykluczasz 3,2,przecież to techniczn ie to samo co 3,0?Ja bym nie wykluczał.A swoją droga popieram pomysł.Trzymam kcuki za powodzienie akcji
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Thesis”