Lancia Thesis 3.0 V6 - gaz sekwencyjny/moja pierwsza Lancia/

Moderator: stabraf

dawidson

Odp: Lancia Thesis 3.0 V6 - gaz sekwencyjny/moja pierwsza La

Post autor: dawidson » 16 cze 2012, 16:56

intelceleronm pisze:Dzięki Dawidson,

Nieco mnie uspokoiłeś ;)
Tym bardziej może to byc uzasadnione, że mój model jest z samego początku produkcji od 2002 roku, zatem domyślam się, że na początku jakość mogła byc na bakier, możliwe że wraz z nastepnymi rocznikami Włosi poprawili jakość wykonania - połączeń karoserii oraz szyb...
Generalnie jakość montażu to słaby punkt włoskich aut, również tych luksusowych.
Na pocieszenie - moja trzyletnia Honda wygląda jakby miała wypadek. Szpary się kompletnie nie zgadzały :)

viva la macchina!

Polej
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2432
Rejestracja: 09 lut 2010, 16:45
Imię: Marcin
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Lancia Thesis 3.0 V6 - gaz sekwencyjny/moja pierwsza Lan

Post autor: Polej » 16 cze 2012, 16:57

intelceleronm pisze:Witajcie,

Jazda thesis to czysta przyjemność -potwierdzam :)

Jednak chyba już wynajduję coś nie tak w aucie, może się czepiam ;) Są to nst rzeczy:

* lancia jest najlepiej wykonanym marką w rodzinie fiata, ale czy to jest dopuszczalne, aby były widoczne różne odległości między częśćiami karoserii, tj : błotnik lewy i prawy w stosunku do drzwi przednivh oraz minimalnie pokrywy silnika oraz między przednimi drzwiami od kierowcy i tylnymi pasażera w stosunku do przednich prawych pasażaera i tylnych prawych pasażera?

Albo po prostu auto było bite, chociaż sprzedający potwierdza bezwypadkowość hmm ;)

*Co ciekawe wszystkie 2 ostanie cyfry czyli 02 (wnioskuje , że jest to rok produkcji 2002) są na wszędzie te same oprócz przedniej szyby - nie ma w ogóle 02 (?) Reflektory wszystkie cztery mają o.k. numer 02

Co sądzicie?
Witaj,
Nie ma raczej takiej możliwości, żeby bezwypadkowe auto wyjechało z fabryki (w dobie solidnego montażu aut, do którego thesis się jeszcze raczej łapie)ze źle poustawianymi elementami karoserii- odstępy powinny być jednakowe (symetryczne), mało prawdopodobne, żeby coś "opadło" z biegiem czasu samo z siebie.
Odnośnie szyb, to owszem- mogą być z innego rocznika, niż rok produkcji, ale powinny być z jednego rocznika. Najczęściej jednak błędne mniemanie, że ma się szyby z innego rocznika wynika z błędnych danych w dowodzie rejestracyjnym odnośnie roku produkcji auta.

Nie wypowiem się na temat tego, jak oba tematy wyglądają w Twoim aucie-bo go nie widziałem, a wróżyć nie zamierzam, czy "bity", czy "niebity".
Pozdrawiam i miliona kilometrów Thesisem!
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD

dawidson

Odp: Lancia Thesis 3.0 V6 - gaz sekwencyjny/moja pierwsza La

Post autor: dawidson » 16 cze 2012, 17:08

Polej pisze:
intelceleronm pisze:Witajcie,

Jazda thesis to czysta przyjemność -potwierdzam :)

Jednak chyba już wynajduję coś nie tak w aucie, może się czepiam ;) Są to nst rzeczy:

* lancia jest najlepiej wykonanym marką w rodzinie fiata, ale czy to jest dopuszczalne, aby były widoczne różne odległości między częśćiami karoserii, tj : błotnik lewy i prawy w stosunku do drzwi przednivh oraz minimalnie pokrywy silnika oraz między przednimi drzwiami od kierowcy i tylnymi pasażera w stosunku do przednich prawych pasażaera i tylnych prawych pasażera?

Albo po prostu auto było bite, chociaż sprzedający potwierdza bezwypadkowość hmm ;)

*Co ciekawe wszystkie 2 ostanie cyfry czyli 02 (wnioskuje , że jest to rok produkcji 2002) są na wszędzie te same oprócz przedniej szyby - nie ma w ogóle 02 (?) Reflektory wszystkie cztery mają o.k. numer 02

Co sądzicie?
Witaj,
Nie ma raczej takiej możliwości, żeby bezwypadkowe auto wyjechało z fabryki (w dobie solidnego montażu aut, do którego thesis się jeszcze raczej łapie)ze źle poustawianymi elementami karoserii- odstępy powinny być jednakowe (symetryczne), mało prawdopodobne, żeby coś "opadło" z biegiem czasu samo z siebie.
Odnośnie szyb, to owszem- mogą być z innego rocznika, niż rok produkcji, ale powinny być z jednego rocznika. Najczęściej jednak błędne mniemanie, że ma się szyby z innego rocznika wynika z błędnych danych w dowodzie rejestracyjnym odnośnie roku produkcji auta.

Nie wypowiem się na temat tego, jak oba tematy wyglądają w Twoim aucie-bo go nie widziałem, a wróżyć nie zamierzam, czy "bity", czy "niebity".
Pozdrawiam i miliona kilometrów Thesisem!
Kolego, nawet prasa pisząc o tym samochodzie mówiła że jakość montażu jest kiepska w porównaniu do konkurencji.

Polecam też wizytę w salonie i dokładne oględziny np nowej Delty, Civica Ufo i kilku innych współczesnych aut.

Prawda jest taka, że współczesne auta są robione szybko i jak najtaniej. To odbija się na jakości produktu i to wyraźnie. Wyjątkiem są niemieckie auta klasy premium ale i tam trafiają się niezłe kwiatki.

viva la macchina!

Polej
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2432
Rejestracja: 09 lut 2010, 16:45
Imię: Marcin
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Odp: Lancia Thesis 3.0 V6 - gaz sekwencyjny/moja pierwsz

Post autor: Polej » 16 cze 2012, 17:24

dawidson pisze: Kolego, nawet prasa pisząc o tym samochodzie mówiła że jakość montażu jest kiepska w porównaniu do konkurencji.

Polecam też wizytę w salonie i dokładne oględziny np nowej Delty, Civica Ufo i kilku innych współczesnych aut.

Prawda jest taka, że współczesne auta są robione szybko i jak najtaniej. To odbija się na jakości produktu i to wyraźnie. Wyjątkiem są niemieckie auta klasy premium ale i tam trafiają się niezłe kwiatki.

viva la macchina!
Nie jestem z kosmosu i mam kontakt zarówno z nowymi i używanymi samochodami i nie wypowiadam się na podstawie prasy, a tego co widziałem.

Odnośnie Thesisów- miałem styczność z co najmniej kilkoma różnymi Thesisami i żaden nie miał problemów "montażowych" z karoserią (ale może wszystkie były bite :?: : gafa : , Kappy też widuję złożone bardzo poprawnie (ale może też bite :-P ), pozostałe Lancie z lat 80,90 mnie nie interesują, więc nie analizuję.
Modele różnych marek z ostatniego dziesięciolecia są montowane...różnie, ale odnośnie Thesisa akurat nie mam zarzutów pod tym względem ;)

Niech się jeszcze inni wypowiedzą, bo chyba wcześniej podobnej dyskusji na temat jakości montażu Thesisa nie było.
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD

Awatar użytkownika
Heathen
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2001
Rejestracja: 15 paź 2009, 14:35
Imię: Konrad
Lokalizacja: Zabrze

Re: Lancia Thesis 3.0 V6 - gaz sekwencyjny/moja pierwsza Lan

Post autor: Heathen » 16 cze 2012, 18:34

Dawidzie, o ile lybra, dedra, czy nowa DELTA, mogły jako tako sobie być składane...o tyle stwierdzenie że flotowy model, limuzyna ktorym jezdzily rządy itd... była źle spasowana...
Nie mam słów, albo oglądałeś bite szroty, albo byłeś pijany.
Thesis wykonana jest pięknie i tyle
QV...soon:)

intelceleronm

Re: Lancia Thesis 3.0 V6 - gaz sekwencyjny/moja pierwsza Lan

Post autor: intelceleronm » 17 cze 2012, 10:24

...rządowe auta to chyba jeszcze inna klasa wykonania wraz z pancernymi szybami, karoserią, zatem klasa sama w sobie na tip - top.

W każdym razie zapraszam do opinii w podjętym przeze mnie wątku.

dawidson

Odp: Lancia Thesis 3.0 V6 - gaz sekwencyjny/moja pierwsza La

Post autor: dawidson » 17 cze 2012, 12:11

intelceleronm pisze:...rządowe auta to chyba jeszcze inna klasa wykonania wraz z pancernymi szybami, karoserią, zatem klasa sama w sobie na tip - top.

W każdym razie zapraszam do opinii w podjętym przeze mnie wątku.
W Polsce chyba na było aut pancernych.

viva la macchina!

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Lancia Thesis 3.0 V6 - gaz sekwencyjny/moja pierwsza Lan

Post autor: FXX » 17 cze 2012, 14:01

Kilka sztuk pewnie jest, ale większość to jednak zwykłe najlepiej wyposażone wersje.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

argenta67

Re: Lancia Thesis 3.0 V6 - gaz sekwencyjny/moja pierwsza Lan

Post autor: argenta67 » 17 cze 2012, 17:18

FXX pisze:Kilka sztuk pewnie jest, ale większość to jednak zwykłe najlepiej wyposażone wersje.
Pancernej Thesis to w Polsce na pewno nie ma bo zapewne koszt tego auta przerósłby kieszeń nie jednego co nie znaczy, że takiego człowieka nie ma. Ktoś kogo na to stać na pewno jest w tym kraju lecz już użyteczność/opłacalność takiego auta tu byłaby zbędna. Co do wyposażenia to i tak nawet ta najuboższa wersja ma więcej niż inne auta w pełnym wyposażeniu.

intelceleronm

Re: Lancia Thesis 3.0 V6 - gaz sekwencyjny/moja pierwsza Lan

Post autor: intelceleronm » 17 cze 2012, 23:17

Witaj argenta67

Przejrzałem wiele wątków na których podajesz wiele cennych wskazówek.
Czy można skontaktować się z Tobą na priva?


Dzięki i pozdrawiam
M.

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Lancia Thesis 3.0 V6 - gaz sekwencyjny/moja pierwsza Lan

Post autor: FXX » 18 cze 2012, 3:36

argenta67 pisze:
FXX pisze:Kilka sztuk pewnie jest, ale większość to jednak zwykłe najlepiej wyposażone wersje.
Pancernej Thesis to w Polsce na pewno nie ma bo zapewne koszt tego auta przerósłby kieszeń nie jednego co nie znaczy, że takiego człowieka nie ma. Ktoś kogo na to stać na pewno jest w tym kraju lecz już użyteczność/opłacalność takiego auta tu byłaby zbędna. Co do wyposażenia to i tak nawet ta najuboższa wersja ma więcej niż inne auta w pełnym wyposażeniu.
Bardziej miałem na myśli rządówki, ale w sumie masz rację. Opancerzone Thesis to może i owszem, ale we Włoszech na służbie tamtejszego rządu.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Thesis”