Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 27 cze 2019, 1:04

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 03 maja 2013, 12:12 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 maja 2013, 11:42
Posty: 9
Imię: adrian
Lokalizacja: poznan
Czolem wszystkim fanom lanci
Jestem adrian i jestem nowym czlonkiem na forum:-)
Tak jak w tytule prosze was o pomoc w wyborze thesis'a
Najlepiej jak opisze wam jak ma mi auto sluzyc
A wiec bedzie to 3 auto w rodzinie , w wiekszosci uzywane e weekend na odcinkach okolo 1000km miesecznie
I sporadycznie jako auto na sluby itp ;)
Spalanie paliwa ma sprawe drugorzedna
Na co powinienem zwrocic uwage przy ogledzinach ?
A co wymienic odrazu po zakupie?
Prosze was o opinie jaka wersja silnikowa jest najlepsza
Jak wyglada trwalosc skrzyn biegow, zawieszenia
A takze ceny czesci zamiennych np amortyzatory itp
A co sadzicie o tej ofercie?

http://m.otomoto.pl/C27914768?nav=H4sIA ... w9HDiwAAAA~~


Na górę
PostDodany: 03 maja 2013, 17:04 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2007, 0:00
Posty: 1686
Imię: Maciej
Lokalizacja: Poznań
Użyj opcji szukaj , tak od ręki tobie napisze cena 1 amortyzator nowy sztuka 2500 zł, używka w miarę dobra od 1000 zł .Pozdrawiam kolegę z Poznania, jak to ma być 3 auto to to z ogłoszenia jak najlepsza opcja , również silnikowa.A tłumik końcowy używany jakieś 1000 zł , ale jest toto ogarnięcia , lecz niech ci sie nie wydaje , że to jest fiat punto :D

_________________
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Lancia Ypsilon 1.2 perłowa strzała


Na górę
PostDodany: 03 maja 2013, 18:32 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 maja 2013, 11:42
Posty: 9
Imię: adrian
Lokalizacja: poznan
Dziekuje za odpowiedz:-)

Pozdrawiam


Na górę
PostDodany: 04 maja 2013, 21:50 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 maja 2013, 11:42
Posty: 9
Imię: adrian
Lokalizacja: poznan
Witam:-)
Kochani czy wedlug was zakup thesisa za 17-20tys z poczatku produkcji w wersji 2.4 benz lub v6 to dobry pomysl ? Czy lepiej samemu sprowadzic z np austrii , niemiec?
Jesli tak to w jakiej wersji wyposazenia polecacie?
Pozdrawiam :D
Ps auto mialo by byc uzywane sporadzycznie w weekendy od 300do1000 km max miesiecznie a w okresie zimowym jeszcze mniej.


Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 23:31 przez megara111, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 04 maja 2013, 22:09 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Posty: 1770
Lokalizacja: Krosno
megara111 pisze:
Witam:-)
Kochani czy wedlug was zakup thesisa za 17-20tys z poczatku produkcji w wersji 2.4 benz lub v6 to dobry pomysl ? Czy lepiej samemu sprowadzic z np austrii , niemiec?
Jesli tak to w jakiej wersji wyposazenia polecacie?
Pozdrawiam :D
jak nowy kosztował ponad 200 tys zł a dzisiaj 17 tys po 10 latach..hmm...warto ale jak masz drugie 20 tys zł poduszki finansowej na jego naprawy

_________________
THESIS EMBLEMA 3.0 V6

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r.


Na górę
PostDodany: 04 maja 2013, 22:25 
MICHU pisze:
megara111 pisze:
Witam:-)
Kochani czy wedlug was zakup thesisa za 17-20tys z poczatku produkcji w wersji 2.4 benz lub v6 to dobry pomysl ? Czy lepiej samemu sprowadzic z np austrii , niemiec?
Jesli tak to w jakiej wersji wyposazenia polecacie?
Pozdrawiam :D
jak nowy kosztował ponad 200 tys zł a dzisiaj 17 tys po 10 latach..hmm...warto ale jak masz drugie 20 tys zł poduszki finansowej na jego naprawy
Ująłbym to nieco inaczej: kupując Thesisa za 17-20 tysięcy zł, należy mieć świadomość, że sporo części do niego kosztuje jak do auta za 200 000 zł :D
Będąc bogatszym o tą wiedzę i konfrontując ją ze swoimi możliwościami finansowymi, można zacząć rozważania czy taki zakup to dobry pomysł :)
Serdecznie pozdrawiam.


Na górę
   
PostDodany: 04 maja 2013, 23:10 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 maja 2013, 11:42
Posty: 9
Imię: adrian
Lokalizacja: poznan
To moze zapytam w ten sposob
Co jest najczesciej wymieniane w tym aucie i jakie ceny tych podzespolow?
Amortyzatory to juz wiem ze 2000-2500 szt nowy
A skrzynia automat? To napewno jest aw55-50 ?


Na górę
PostDodany: 04 maja 2013, 23:29 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2012, 17:32
Posty: 270
Lokalizacja: Wielkopolska
Dobrego Thesisa bardzo ciężko znaleźć, wiem co mówię. Ja kupiłem jednego i potem dłuuugo szukałem drugiego dla narzeczonej. Chcieliśmy kupić benzynę 2.0t lub 2.4. Startowaliśmy z budżetem 24 tys. Po 3 miesiącach szukania, wielu wyjazdach i oględzinach, z uszczuplonym budżetem poddaliśmy się i kupiliśmy Ypsilona. Ale teraz widzę, że pojawiło się znacznie więcej Thesisów, ceny też są rozsądne. Poza tym znacznie łatwiej kupić 3.0 niż 2.4 czy 2.0t- jest ich więcej i mają przeważnie niższe ceny. A co do eksploatacji, to właśnie 3.0 jest najdroższym wariantem :) Ten silnik bardzo lubi też benzynę, ale jest to solidna i sprawdzona jednostka (opinie lepsze niż 3.2). Tak czy inaczej, moim zdaniem najważniejsze przy zakupie Thesis`a jest nawet nie to ile kosztują części, ale czy mamy zaufanego mechanika, który będzie potrafił właściwie dbać o to auto. Ja swoje Lancie serwisuję u Nagórskich pod Poznaniem. Sami mają 2 Thesisy (3.0 Emblema i 2.0t Executive), wiedzą "z czym się je je".


Na górę
PostDodany: 04 maja 2013, 23:43 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 maja 2013, 11:42
Posty: 9
Imię: adrian
Lokalizacja: poznan
lysholm pisze:
Dobrego Thesisa bardzo ciężko znaleźć, wiem co mówię. Ja kupiłem jednego i potem dłuuugo szukałem drugiego dla narzeczonej. Chcieliśmy kupić benzynę 2.0t lub 2.4. Startowaliśmy z budżetem 24 tys. Po 3 miesiącach szukania, wielu wyjazdach i oględzinach, z uszczuplonym budżetem poddaliśmy się i kupiliśmy Ypsilona. Ale teraz widzę, że pojawiło się znacznie więcej Thesisów, ceny też są rozsądne. Poza tym znacznie łatwiej kupić 3.0 niż 2.4 czy 2.0t- jest ich więcej i mają przeważnie niższe ceny. A co do eksploatacji, to właśnie 3.0 jest najdroższym wariantem :) Ten silnik bardzo lubi też benzynę, ale jest to solidna i sprawdzona jednostka (opinie lepsze niż 3.2). Tak czy inaczej, moim zdaniem najważniejsze przy zakupie Thesis`a jest nawet nie to ile kosztują części, ale czy mamy zaufanego mechanika, który będzie potrafił właściwie dbać o to auto. Ja swoje Lancie serwisuję u Nagórskich pod Poznaniem. Sami mają 2 Thesisy (3.0 Emblema i 2.0t Executive), wiedzą "z czym się je je".
Dziekuje za odpowiedz:-)
Bardzo mnie cieszy ze pod poznaniem jest taki serwis :-)
Koszt paliwa nie gra roli auto bedzie jezdzic na krotkich odcinkach i jko 3 pojazd w rodzinie
A moge prosic o wyjasnienie dlaczego amorki sa w takiej cenie ? To jakas specjalna konstukcja? Cos jak hydropneumatyka w citroenie czy powiazanie z elektryka?
Pozdrawiam


Na górę
PostDodany: 04 maja 2013, 23:54 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2012, 17:32
Posty: 270
Lokalizacja: Wielkopolska
Jest to zawieszenie Skyhook, amortyzatory kontrolowane elektronicznie. Są dosyć trwałe, a ich uszkodzenia sygnalizowane są błędami i wyświetlanymi komunikatami (z tego co wiem- Skyhook FAULT chyba). Przed zabraniem się za oględziny Thesisów polecam DOGŁĘBNĄ analizę forum, żeby wiedzieć na co zwrócić uwagę.


Na górę
PostDodany: 04 maja 2013, 23:57 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 maja 2013, 11:42
Posty: 9
Imię: adrian
Lokalizacja: poznan
I to zawieszenie jest w kazdej wersji silnikiwej?


Na górę
PostDodany: 05 maja 2013, 10:47 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2011, 19:52
Posty: 444
Imię: piotr
Lokalizacja: Racibórz
To może jeszcze ja się wypowiem. Thesisa 2.0 kupiłem sprowadzonego z belgii za ok 20 000. Usterki stwierdzone w momencie kupna to nie zamykające się klapki na desce, niedziałające elektryczne otwieranie drzwi tylnych. błąd poduszki i błąd hamulca awaryjnego. Było to w październiku 2011, od tej pory pokonałem nim ok 15 000 km.

Naprawy wszystkich powyższych usterek poza baterią hamulca (30zł) wykonałem samodzielnie. W trakcie eksploatacji wyszło:
- wiązka przednich czujników parkowania do naprawy: samodzielnie
- alternator regeneracja: 450 zł
- zapchane odpływy szyberdachu: samodzielne
- pukanie z przodu nie zdiagnozowane
- wymiana tulei przednich wahaczy szt2 300 zł
- wymiana przednich tarcz hamulcowych 400
-wymiana żarówki pozycyjnej: samodzielne
- wymiany eksploatacyjne *rozrząd *olej tu cen nie pamiętam robił mechanik

Jak widać jakiejś lawiny drogich usterek nie zanotowałem, śmiem twierdzić że auo jest bezawaryjne tyle że nie wiem jak by było przy 50 000 zamiast 15 000. Polecałbym szukac auta które nie ma absolutnie żadnych mankamentów bądź ewentualnie drobne. W trakcie eksploatacji i tak wyjdzie to i owo.

_________________
Lancie:

'02 Thesis 2.0t, http://do-slubu.com.pl

'07 ypsilon 1,4 16v,


Na górę
PostDodany: 05 maja 2013, 13:32 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 maja 2013, 11:42
Posty: 9
Imię: adrian
Lokalizacja: poznan
Dziekuje za wszyskie wypowiedzi :-)
Pozdrawiam wszystkich


Na górę
PostDodany: 08 cze 2013, 1:02 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
Posty: 502
Skype: alleyek
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Żuromin
Pamietaj, ze jak bedziesz kupowal Thesisa i wezmiesz auto na szarpaki to dzieki sky hook szarpaki pokaza 90% okolo takze nie zwracaj na to w ogole uwagi. Musisz sie przejechac i sam ocenic.

3.0 lepsze jak 3.2? pierwsze slysze. Patrzac na dostepnosc czesci to raczej polecam 2.4 pb lub 2.4 jtd. do 3.0 lub 3.2 w Polsce w ogole nie znalazlem silnika, a w pozniejszym czasie czesci do kapitalki oczywiscie w rozsadnej cenie, duzo zamiennikow czego Thesis tym bardziej w silniku nie lubi, wiec czesci byly zamawiane prosto z Wloch.

_________________
537-407-123

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.


Ostatnio zmieniony 08 cze 2013, 9:12 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Pisownia!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl