Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
Moderator: stabraf
Re: Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
Czekam na pozytywne zakończenie tej historii.Powodzenia.
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
Re: Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
Chłopie życzę szczęścia . Limit pecha już wyczerpałeś .
Lybra SW 2,4JTD
Re: Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
W sumie, troszkę się już bujasz z tym autem, troszkę pieniędzy już włożyłeś. Najwyższy czas, by trochę pojeździć, już bezawaryjnie. Niech się nad Tobą Bóg i mechanicy zlitują.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11973
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
A co się stało z resztą auta, które zamówiłeś na silnik? Sprowadzający zostawia sobie i rozsprzedaje drobnicę?Alley pisze:Jedyne czego mi brakuje do szczęścia to wiązki wtrysków/cewek,
- Alley
- Forumowicz/ka
- Posty: 502
- Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
- Skype: alleyek
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żuromin
- Kontakt:
Odp: Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
Nie zamawialem auta. Jedynie sam silnik. Sprzedawca pewnie reszte pusci na kilogramy. Wiazke ktos uszkodzil przy demobtazu.topcio1 pisze:A co się stało z resztą auta, które zamówiłeś na silnik? Sprowadzający zostawia sobie i rozsprzedaje drobnicę?Alley pisze:Jedyne czego mi brakuje do szczęścia to wiązki wtrysków/cewek,
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
537-407-123
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
- Alley
- Forumowicz/ka
- Posty: 502
- Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
- Skype: alleyek
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żuromin
- Kontakt:
Re: Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
Podzielę się relacjami z dnia dzisiejszego. Od 8 rano zakasałem rękawy i wraz z mechanikiem wrzuciliśmy silnik, ale konkrety.
Na początku silnik został dokładnie oczyszczony, pomontowane niektóre z osprzętów i silnik gotowy był do wjazdu. Skrzynia na aucie, także luźno poszło. Niecałe 25 minut manewrowania i siadł na poduchach. Zdjęcia słabej jakości, ale tak mi telefon robi foty pod światło bijące z zewnątrz garażu.
Silnik przygotowany do montażu.
Silnik powoli ląduje w komorze silnika.
Silnik znajduje się już w komorze silnika, z małymi problemami z trafieniem sprzęgła w wał.
Odsunięcie silnika w celu montażu rozrusznika i kolektora wydechowego.
Rozrusznik zamontowany, kabel plusowy podpięty jak i od wybudzenia.
Czyszczenie i sprawdzenie równość kolektora wydechowego do podłoża, idealnie.
Kolektor wydechowy od strony ściany grodziowej zamontowany, czego foto nie mam. W dalszym ciągu skręcenie wydechu.
Na koniec dzisiejszych prac silnik ubrał się w elektrykę.
Co zostało? Tak po łebkach:
- skręcić przewody od wspomagania
- wrzucić półoś strona pasażera
- skręcić do zamachu sprzęgło
- uzupełnić stan oleju w skrzyni (chłodniczka oleju w skrzyni była wymieniana i trochę pociekło)
- złożyć dolot
- zobaczyć czy nie ma ewentualnych błędów spowodowanych ewentualnie nie podłączonymi podzespołami
I ogień na tłoki!
Na początku silnik został dokładnie oczyszczony, pomontowane niektóre z osprzętów i silnik gotowy był do wjazdu. Skrzynia na aucie, także luźno poszło. Niecałe 25 minut manewrowania i siadł na poduchach. Zdjęcia słabej jakości, ale tak mi telefon robi foty pod światło bijące z zewnątrz garażu.
Silnik przygotowany do montażu.
Silnik powoli ląduje w komorze silnika.
Silnik znajduje się już w komorze silnika, z małymi problemami z trafieniem sprzęgła w wał.
Odsunięcie silnika w celu montażu rozrusznika i kolektora wydechowego.
Rozrusznik zamontowany, kabel plusowy podpięty jak i od wybudzenia.
Czyszczenie i sprawdzenie równość kolektora wydechowego do podłoża, idealnie.
Kolektor wydechowy od strony ściany grodziowej zamontowany, czego foto nie mam. W dalszym ciągu skręcenie wydechu.
Na koniec dzisiejszych prac silnik ubrał się w elektrykę.
Co zostało? Tak po łebkach:
- skręcić przewody od wspomagania
- wrzucić półoś strona pasażera
- skręcić do zamachu sprzęgło
- uzupełnić stan oleju w skrzyni (chłodniczka oleju w skrzyni była wymieniana i trochę pociekło)
- złożyć dolot
- zobaczyć czy nie ma ewentualnych błędów spowodowanych ewentualnie nie podłączonymi podzespołami
I ogień na tłoki!
537-407-123
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 05 mar 2013, 10:49
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
Fajnie że do przodu. Z racji zboczenia zawodowego mam uwagi
- gdzie ochraniacze na błotniki przy takich pracach?
- co to za elektrozaworki LPG bo wyglądają jak Valteki? - do tego silnika to chyba nie bardzo
Powodzenia!
- gdzie ochraniacze na błotniki przy takich pracach?
- co to za elektrozaworki LPG bo wyglądają jak Valteki? - do tego silnika to chyba nie bardzo
Powodzenia!
Alfa Romeo 147 1,6 ECO Distinctive
Peugeot 806 SV Turbo
Peugeot 806 SV Turbo
- Alley
- Forumowicz/ka
- Posty: 502
- Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
- Skype: alleyek
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żuromin
- Kontakt:
Odp: Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
Ochraniaczy brak z tego wzgledu ze sa wgniotki od lokci przez majstrow i juz sa drugie w zapasie.2rotor pisze:Fajnie że do przodu. Z racji zboczenia zawodowego mam uwagi
- gdzie ochraniacze na błotniki przy takich pracach?
- co to za elektrozaworki LPG bo wyglądają jak Valteki? - do tego silnika to chyba nie bardzo
Powodzenia!
To sa valteki. Jezeli sa wykalibrowane do kazdego silnika sie nadaja. Niestety sterownik najlepsze obsluguje aby matrixy i jutro zamowie agisa z czerwonymi hanami.
Pozdrawiam
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
537-407-123
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
Miło widzieć jakiś konkretny pozytyw w Twoich zmaganiach
Powodzenia i jak najszybszego końcowego sukcesu
Pozdrawiam
Powodzenia i jak najszybszego końcowego sukcesu
Pozdrawiam
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 05 mar 2013, 10:49
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Odp: Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
To sa valteki. Jezeli sa wykalibrowane do kazdego silnika sie nadaja. Niestety sterownik najlepsze obsluguje aby matrixy i jutro zamowie agisa z czerwonymi hanami.
Pozdrawiam
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2[/quote]
Co do Valteków to akurat się nie mogę zgodzić gdyż nie działają stabilnie przy czasach niższych niż 4ms. Oczywiście co sprytniejsi gazownicy pudrują tego syfa zmniejszając ciśnienie i wydłużając tym samym czas wtrysku ale wtedy pętli w górnym zakresie. Ale to tak na marginesie.
Pozdrawiam
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2[/quote]
Co do Valteków to akurat się nie mogę zgodzić gdyż nie działają stabilnie przy czasach niższych niż 4ms. Oczywiście co sprytniejsi gazownicy pudrują tego syfa zmniejszając ciśnienie i wydłużając tym samym czas wtrysku ale wtedy pętli w górnym zakresie. Ale to tak na marginesie.
Alfa Romeo 147 1,6 ECO Distinctive
Peugeot 806 SV Turbo
Peugeot 806 SV Turbo
- Alley
- Forumowicz/ka
- Posty: 502
- Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
- Skype: alleyek
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żuromin
- Kontakt:
Re: Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
Nie no jasne, od wieków wiadomo, że valtek to najtańszy na rynku syf. Niestety nie warto mi wymieniać samych wtrysków, ze względu na brak obsługi wyższych niż matrix hd przez sterownik. Pójdzie wymiana sterownika, następnie wtrysków ale to dopiero jak tereska zostanie skończona. Póki co będzie na samym pb jeździć, lpg to tylko dodatek. Nie wspomnę już o nawierconych kolankach dolotu. W ogóle nie leżą w kierunku zaworów.
Co do tematu. Dziś teresa została odpalona, niestety na uszkodzonym czujniku wału. Ten silnik co oddałem poprzednio, co w nim rozrząd przy odpalaniu przeskoczył pojechał z moim wałem i został mi z uciętą wtyczką. Podłączyłem go na krótko ale wiadomo, efektu nie będzie dobrego. Czujnik źle pokazuje i iskra idzie za późno albo za wolno przez co potrafi strzelić w dolot. Muszę poczekać parę dni na czujnik oraz wymienić tym samym świece. Tym czasem zostało do złożenia zawieszenie tj. przykręcić półosie, wahacze, później już tylko czysta kostmetyka czyli założenie przedniej górnej belki jak i dolnej pod zderzak. Mam krótki filmik z pierwszego odpalenia, ale chwalić się na razie nie ma czym
https://www.youtube.com/watch?v=nvp3Jn_slvA
Co do tematu. Dziś teresa została odpalona, niestety na uszkodzonym czujniku wału. Ten silnik co oddałem poprzednio, co w nim rozrząd przy odpalaniu przeskoczył pojechał z moim wałem i został mi z uciętą wtyczką. Podłączyłem go na krótko ale wiadomo, efektu nie będzie dobrego. Czujnik źle pokazuje i iskra idzie za późno albo za wolno przez co potrafi strzelić w dolot. Muszę poczekać parę dni na czujnik oraz wymienić tym samym świece. Tym czasem zostało do złożenia zawieszenie tj. przykręcić półosie, wahacze, później już tylko czysta kostmetyka czyli założenie przedniej górnej belki jak i dolnej pod zderzak. Mam krótki filmik z pierwszego odpalenia, ale chwalić się na razie nie ma czym
https://www.youtube.com/watch?v=nvp3Jn_slvA
537-407-123
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
- Alley
- Forumowicz/ka
- Posty: 502
- Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
- Skype: alleyek
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żuromin
- Kontakt:
Odp: Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
Podsycam temat
Teresa zrobila na trzecim sercu juz 400 km i ma sie dobrze. Jedyne co do szczescia zostalo to poskladac dokladnie klime na nowych oringach, sprawdzic szczelnosc, nabic uklad, wyprac fest a fest bezowo-brazowo skory wraz z tapicerka i mozna startowac w dzial Nasze Lancie
Jak na razie err comfortonic nie wystapil. Zostaly przeze mnie polutowane od zera wszystkie kosci na skrzyni. To co musialem poprawic to ludzkie pojecie przechodzi i jestem na etapie poszukiwan wiazki skrzynia > ecu.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
Teresa zrobila na trzecim sercu juz 400 km i ma sie dobrze. Jedyne co do szczescia zostalo to poskladac dokladnie klime na nowych oringach, sprawdzic szczelnosc, nabic uklad, wyprac fest a fest bezowo-brazowo skory wraz z tapicerka i mozna startowac w dzial Nasze Lancie
Jak na razie err comfortonic nie wystapil. Zostaly przeze mnie polutowane od zera wszystkie kosci na skrzyni. To co musialem poprawic to ludzkie pojecie przechodzi i jestem na etapie poszukiwan wiazki skrzynia > ecu.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
537-407-123
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Re: Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
Twój przypadek powinien być przestrogą dla wszystkich którzy szukają cenowych okazji w Thesisach...Coś takiego nie istnieje...ale trupów owszem cała masa.Pewnie gdybyś do niskiej ceny zakupu doliczył wszystkie koszty jakie poniosłeś nie licząc nerwów i roku przestoju to miałbyś pewnie egzemplarz z górnej półki.
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - utopiłem zakup? Epilog.
W pierwotnym "sercu" thesis Alleya zawiodły "zastawki" ale "lekarze" robili tylko to by jak najwięcej zarobić, a nie uleczyć, na koniec ubić i zarobić jeszcze na układzie z "zakładem pogrzebowym" Mówiłem gdzie jechać by być spokojnym i zadowolonym ...
Tak poważnie to fajnie, że w końcu uratował auto i wpadnie na zlot
Tak poważnie to fajnie, że w końcu uratował auto i wpadnie na zlot