Thesis - jaki silnik 2.0T lub 2.4 20v benzyna?
Moderator: stabraf
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 495
- Rejestracja: 14 maja 2011, 22:04
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
Re: Koledzy thesis z jakim silnikiem 2,0T lub 2,4 benz
2.0T kultowy silnik 185hp mozna zrobic z niego 225-235 bez wysiłku, bo taki sam silnik montowany był w Fiacie Coupe co czyniło go najszybszym autem przednionapędowym swiata w latach chyba 95-97. W Thesisie jest wersja SOFT znaczy ograniczona moc poprzez program więc nie ma problemu z jego podmianą
12L miasto
trasa do 130kmh na autostradzie 6.7
automat w tych autach jest średnio udany a zwłaszcza jak nie był serwisowany a w wiekszości nie był więc awaria pewna ...
12L miasto
trasa do 130kmh na autostradzie 6.7
automat w tych autach jest średnio udany a zwłaszcza jak nie był serwisowany a w wiekszości nie był więc awaria pewna ...
Ostatnio zmieniony 22 gru 2013, 12:45 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Pisownia!
Powód: Pisownia!
Re: Koledzy thesis z jakim silnikiem 2,0T lub 2,4 benz
Czytam i czytam, za każdym razem jestem ciekaw co ktoś wymyśli jeszcze.
"2.0T kultowy silnik 185hp mozna zrobic z niego 225-235 bez wysiłku bo taki sam silnik montowany był w fiacie coupe co czyniło go naszybszym autem przedninapedowym swiata w latach chyba 95-97 w thesisie jest wersja SOFT znaczy ograniczona moc poprzez program więc nie ma problemu z jego podmianą"
Silnik i owszem jest podobny tyle że głowica w thesisie jest inna - inna wielkość zaworów, inna też jest turbina -gt2056 jeżeli mnie pamięć nie myli, w fiacie coupe i kappie turbina tb2810. Jeżeli chciałby ktoś zapodać temu silnikowi ciśnienie które wyciśnie te 220-230km to turbina mu pożyje
"2 tygodnie...". Uwielbiam słuchać mitów i gdzie jak gdzie ale na forum lancii bajkopisarstwo wynikające z "wydaje mi się" pierwsza klasa. Ktoś tam coś wymyśli, tylko jak komuś się coś spieprzy z powodu własnych domysłów to już o tym nie napisze na forum. To samo ze spalaniem...
Kappa na sterowniku 000 spalanie( na tym sterowniku z pierwszej serii samochód nieporównywalnie lepiej się zbiera, setka k coupe 6,8s):
miasto - 11l spokojna jazda na emeryta, 13,5l dynamiczna jazda, 15l wykorzystanie potencjału , trasa 90 -8l, 120-140 9,5l
Kappa na sterowniku 001 spalanie(do 100 7,5):
miasto - 10,5l spokojna jazda na emeryta, 12,5-13l dynamiczna jazda, 14l wykorzystanie potencjału , trasa 90 -7,5l, 120-140 8,5l
Thesis:
miasto - 12,0l spokojna jazda na emeryta, 14l dynamiczna jazda, trasa 90 -7,5l, 120-140 9,5l
Opisując wrażenia z jazdy to Thesis idzie od samego dołu bez turbo dziury. Ktoś tam pisał że od 2800-3000 dopiero dmucha - jakieś nieporozumienie, kappa na większej turbinie wstaje już przy 2400, by przy 2700 iść z pełnym overboostem, thesis idzie od 2000, jeżeli komuś idzie od 2800 to turbina do regeneracji.
Silnik niby ten sam ale inny w szczegółach, które robią całą robotę. Jeżdżąc jednym i drugim, nie da się nie zauważyć że kappa w coupecie z tym silnikiem do fajny sportowy samochód. Thesis płynie po jezdni i przyjemnie się nią jeździ , po prostu kiedy potrzeba można całkiem sprawnie odjechać. Kappa na dobrych oponach po prostu katapultuje jak pocisk.
Tyle z empirycznych własnych doświadczeń.
"2.0T kultowy silnik 185hp mozna zrobic z niego 225-235 bez wysiłku bo taki sam silnik montowany był w fiacie coupe co czyniło go naszybszym autem przedninapedowym swiata w latach chyba 95-97 w thesisie jest wersja SOFT znaczy ograniczona moc poprzez program więc nie ma problemu z jego podmianą"
Silnik i owszem jest podobny tyle że głowica w thesisie jest inna - inna wielkość zaworów, inna też jest turbina -gt2056 jeżeli mnie pamięć nie myli, w fiacie coupe i kappie turbina tb2810. Jeżeli chciałby ktoś zapodać temu silnikowi ciśnienie które wyciśnie te 220-230km to turbina mu pożyje
"2 tygodnie...". Uwielbiam słuchać mitów i gdzie jak gdzie ale na forum lancii bajkopisarstwo wynikające z "wydaje mi się" pierwsza klasa. Ktoś tam coś wymyśli, tylko jak komuś się coś spieprzy z powodu własnych domysłów to już o tym nie napisze na forum. To samo ze spalaniem...
Kappa na sterowniku 000 spalanie( na tym sterowniku z pierwszej serii samochód nieporównywalnie lepiej się zbiera, setka k coupe 6,8s):
miasto - 11l spokojna jazda na emeryta, 13,5l dynamiczna jazda, 15l wykorzystanie potencjału , trasa 90 -8l, 120-140 9,5l
Kappa na sterowniku 001 spalanie(do 100 7,5):
miasto - 10,5l spokojna jazda na emeryta, 12,5-13l dynamiczna jazda, 14l wykorzystanie potencjału , trasa 90 -7,5l, 120-140 8,5l
Thesis:
miasto - 12,0l spokojna jazda na emeryta, 14l dynamiczna jazda, trasa 90 -7,5l, 120-140 9,5l
Opisując wrażenia z jazdy to Thesis idzie od samego dołu bez turbo dziury. Ktoś tam pisał że od 2800-3000 dopiero dmucha - jakieś nieporozumienie, kappa na większej turbinie wstaje już przy 2400, by przy 2700 iść z pełnym overboostem, thesis idzie od 2000, jeżeli komuś idzie od 2800 to turbina do regeneracji.
Silnik niby ten sam ale inny w szczegółach, które robią całą robotę. Jeżdżąc jednym i drugim, nie da się nie zauważyć że kappa w coupecie z tym silnikiem do fajny sportowy samochód. Thesis płynie po jezdni i przyjemnie się nią jeździ , po prostu kiedy potrzeba można całkiem sprawnie odjechać. Kappa na dobrych oponach po prostu katapultuje jak pocisk.
Tyle z empirycznych własnych doświadczeń.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2013, 12:31 przez intuos, łącznie zmieniany 1 raz.
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2700
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Koledzy thesis z jakim silnikiem 2,0T lub 2,4 benz
Kolego jak wczesnie napisałeś pieknie że tu bajkopisarze to do nich też dołaczyłeś -Kappa cupejka to limuzyna podróżna ,a nie spotrowy samochód -to po pierwszeintuos pisze:Czytam i czytam, za każdym razem jestem ciekaw co ktoś wymyśli jeszcze.
"2.0T kultowy silnik 185hp mozna zrobic z niego 225-235 bez wysiłku bo taki sam silnik montowany był w fiacie coupe co czyniło go naszybszym autem przedninapedowym swiata w latach chyba 95-97 w thesisie jest wersja SOFT znaczy ograniczona moc poprzez program więc nie ma problemu z jego podmianą"
Silnik i owszem jest podobny tyle że głowica w thesisie jest inna - inna wielkość zaworów, inna też jest turbina -gt2056 jeżeli mnie pamięć nie myli, w fiacie coupe i kappie turbina tb2810. Jeżeli chciałby ktoś zapodać temu silnikowi ciśnienie które wyciśnie te 220-230km to turbina mu pożyje
"2 tygodnie...". Uwielbiam słuchać mitów i gdzie jak gdzie ale na forum lancii bajkopisarstwo wynikające z "wydaje mi się" pierwsza klasa. Ktoś tam coś wymyśli, tylko jak komuś się coś spieprzy z powodu własnych domysłów to już o tym nie napisze na forum. To samo ze spalaniem...
Kappa na sterowniku 000 spalanie( na tym sterowniku z pierwszej serii samochód nieporównywalnie lepiej się zbiera, setka k coupe 6,8s):
miasto - 11l spokojna jazda na emeryta, 13,5l dynamiczna jazda, 15l wykorzystanie potencjału , trasa 90 -8l, 120-140 9,5l
Kappa na sterowniku 001 spalanie(do 100 7,5):
miasto - 10,5l spokojna jazda na emeryta, 12,5-13l dynamiczna jazda, 14l wykorzystanie potencjału , trasa 90 -7,5l, 120-140 8,5l
Thesis:
miasto - 12,0l spokojna jazda na emeryta, 14l dynamiczna jazda, trasa 90 -7,5l, 120-140 9,5l
Opisując wrażenia z jazdy to Thesis idzie od samego dołu bez turbo dziury. Ktoś tam pisał że od 2800-3000 dopiero dmucha - jakieś nieporozumienie, kappa na większej turbinie wstaje już przy 2400, by przy 2700 iść z pełnym overboostem, thesis idzie od 2000, jeżeli komuś idzie od 2800 to turbina do regeneracji.
Silnik niby ten sam ale inny w szczegółach, które robią całą robotę. Jeżdżąc jednym i drugim, nie da się nie zauważyć że kappa w coupecie z tym silnikiem do fajny sportowy samochód. Thesis płynie po jedni i przyjemnie się nią jeździ , po prostu kiedy potrzeba można całkiem sprawnie odjechać. Kappa na dobrych oponach po prostu katapultuje jak pocisk.
Tyle z empirycznych własnych doświadczeń.
co do danych które wypisałeś z tabelki to mnie bawią bo sa orientacyjne ,a nie dokładne i rozpietości w spalaniu są lit -półtora w jedna czy drugą stronę -wiec proszę nie pisz i nie osmieszaj innych . Z motoru 2.0t mozna wykrzesac wiecej i tu pytanie tylko po co ? te auto to też limuzyna podróżna jak Kappa
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 495
- Rejestracja: 14 maja 2011, 22:04
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
Re: Koledzy thesis z jakim silnikiem 2,0T lub 2,4 benz
intuos pisze:Czytam i czytam, za każdym razem jestem ciekaw co ktoś wymyśli jeszcze.
"2.0T kultowy silnik 185hp mozna zrobic z niego 225-235 bez wysiłku bo taki sam silnik montowany był w fiacie coupe co czyniło go naszybszym autem przedninapedowym swiata w latach chyba 95-97 w thesisie jest wersja SOFT znaczy ograniczona moc poprzez program więc nie ma problemu z jego podmianą"
Silnik i owszem jest podobny tyle że głowica w thesisie jest inna - inna wielkość zaworów, inna też jest turbina -gt2056 jeżeli mnie pamięć nie myli, w fiacie coupe i kappie turbina tb2810. Jeżeli chciałby ktoś zapodać temu silnikowi ciśnienie które wyciśnie te 220-230km to turbina mu pożyje
"2 tygodnie...". Uwielbiam słuchać mitów i gdzie jak gdzie ale na forum lancii bajkopisarstwo wynikające z "wydaje mi się" pierwsza klasa. Ktoś tam coś wymyśli, tylko jak komuś się coś spieprzy z powodu własnych domysłów to już o tym nie napisze na forum. To samo ze spalaniem...
Kappa na sterowniku 000 spalanie( na tym sterowniku z pierwszej serii samochód nieporównywalnie lepiej się zbiera, setka k coupe 6,8s):
miasto - 11l spokojna jazda na emeryta, 13,5l dynamiczna jazda, 15l wykorzystanie potencjału , trasa 90 -8l, 120-140 9,5l
Kappa na sterowniku 001 spalanie(do 100 7,5):
miasto - 10,5l spokojna jazda na emeryta, 12,5-13l dynamiczna jazda, 14l wykorzystanie potencjału , trasa 90 -7,5l, 120-140 8,5l
Thesis:
miasto - 12,0l spokojna jazda na emeryta, 14l dynamiczna jazda, trasa 90 -7,5l, 120-140 9,5l
Opisując wrażenia z jazdy to Thesis idzie od samego dołu bez turbo dziury. Ktoś tam pisał że od 2800-3000 dopiero dmucha - jakieś nieporozumienie, kappa na większej turbinie wstaje już przy 2400, by przy 2700 iść z pełnym overboostem, thesis idzie od 2000, jeżeli komuś idzie od 2800 to turbina do regeneracji.
Silnik niby ten sam ale inny w szczegółach, które robią całą robotę. Jeżdżąc jednym i drugim, nie da się nie zauważyć że kappa w coupecie z tym silnikiem do fajny sportowy samochód. Thesis płynie po jedni i przyjemnie się nią jeździ , po prostu kiedy potrzeba można całkiem sprawnie odjechać. Kappa na dobrych oponach po prostu katapultuje jak pocisk.
Tyle z empirycznych własnych doświadczeń.
Kod: Zaznacz cały
Witam! Wszyscy chyba wiedzą, że wcześniej chipami handlował Wołek. Zostało ich jeszcze kilka, a dodatkowo doszedł Novitec.
GTEC1 przy zachowaniu dobrych parametrów samochodu podnosi moc o +/- 30 KM, śmiało można ładować do serii, doładowanie w piku 1,5 bara, stałe między 1,2 a 1,3. Przy normalnej jeździe spalanie nie odbiega od oryginału. Jak najbardziej nadaje się do hybrydowej turbosprężarki Cena 120 z wysyłką : yesyes :
NOWITEC równie dobry, podnosi moc od 25 do 30 KM. Doładowanie na pierwszych dwóch biegach nie jest obcięte jak w serii. Przy normalnej jeździe spalanie nie odbiega od oryginału. Bardziej nadaje się do seryjnej turbosprężarki. Cena 130 z wysyłką : yesyes :
Na specjalne zamówienie GTEC2
W mojej Kappie GTEC1 współpracuje z hybrydową turbosprężarką ( trzecie kółko na wzmocnionym zestawie) i luźnym wydechem. AFR zarówno na benzynie, jak i na LPG jest w normie. Wcześniej miałem seryjną turbosprężarkę i AFR powyżej 6tys obr spadał do 11 (czyli szedł na bogato; zbyt mało powietrza). Oczywiście NOVITEC został sprawdzony i AFR jest w normie, był sprawdzany jedynie na benzynie, gdyż gaz mam ustawiony pod GTEC1.
zajrzyj do działu sprzedam a potem opowiadaj głupoty że coś się nie da zrobić ....z samego epromu masz do 30koni do tego dolot wydech i już mamy pokaźną sumkę koni
Re: Koledzy thesis z jakim silnikiem 2,0T lub 2,4 benz
ale jest też wiele postów pt.pomocy albo czeka mnie remont skrzyni, zdaję sobie sprawę ,ze automat w takim aucie to wygoda ale również ryzyko chociaż miałem pare aut z automatem również lancie i problemów nie było to jednak niepewność pozostaje....miałem jakiś czas temu na oku thesis 2,4 + automat była naprawdę piekna i już się z nia witałem...tel.do sprzedającego kiedy mogę odebrać autko a tu wiadomość skrzynia się rozsypała:( i szukam znowu
Oj było tego naprawdę dużo najpiękniejsze to
Lancia Lybra SW 1,9 jtd 2000
Alfa Romeo 156 2,0
Lancia Lybra SW 1,9 jtd 2005
będzie Thesis!!!!!!!
Lancia Lybra SW 1,9 jtd 2000
Alfa Romeo 156 2,0
Lancia Lybra SW 1,9 jtd 2005
będzie Thesis!!!!!!!
Re: Koledzy thesis z jakim silnikiem 2,0T lub 2,4 benz
Fiatowskie r5 bezawaryjne? dobre sobie
Re: Koledzy thesis z jakim silnikiem 2,0T lub 2,4 benz
Kolego 1pajel1 masz inną opinie na ten temat? Proszę podziel się nią ze mną
Oj było tego naprawdę dużo najpiękniejsze to
Lancia Lybra SW 1,9 jtd 2000
Alfa Romeo 156 2,0
Lancia Lybra SW 1,9 jtd 2005
będzie Thesis!!!!!!!
Lancia Lybra SW 1,9 jtd 2000
Alfa Romeo 156 2,0
Lancia Lybra SW 1,9 jtd 2005
będzie Thesis!!!!!!!
Re: Koledzy thesis z jakim silnikiem 2,0T lub 2,4 benz
Czytaj ze zrozumieniem. Jakie tabelki ,jakie orientacyjne? Wiesz co oznacza słowo empirycznie? Dane nie są z tabelki tylko z własnych jazd na dystansie 90000km. Po za tym kappa a kappa coupe to dwa różne samochody, o różnej masie i innych rozstawach w zawieszeniu i charakterystyce samego zawieszenia. I owszem k coupe w porównaniu do thesisa to samochód sportowy.BogdanA pisze:Kolego jak wczesnie napisałeś pieknie że tu bajkopisarze to do nich też dołaczyłeś -Kappa cupejka to limuzyna podróżna ,a nie spotrowy samochód -to po pierwszeintuos pisze:Czytam i czytam, za każdym razem jestem ciekaw co ktoś wymyśli jeszcze.
"2.0T kultowy silnik 185hp mozna zrobic z niego 225-235 bez wysiłku bo taki sam silnik montowany był w fiacie coupe co czyniło go naszybszym autem przedninapedowym swiata w latach chyba 95-97 w thesisie jest wersja SOFT znaczy ograniczona moc poprzez program więc nie ma problemu z jego podmianą"
Silnik i owszem jest podobny tyle że głowica w thesisie jest inna - inna wielkość zaworów, inna też jest turbina -gt2056 jeżeli mnie pamięć nie myli, w fiacie coupe i kappie turbina tb2810. Jeżeli chciałby ktoś zapodać temu silnikowi ciśnienie które wyciśnie te 220-230km to turbina mu pożyje
"2 tygodnie...". Uwielbiam słuchać mitów i gdzie jak gdzie ale na forum lancii bajkopisarstwo wynikające z "wydaje mi się" pierwsza klasa. Ktoś tam coś wymyśli, tylko jak komuś się coś spieprzy z powodu własnych domysłów to już o tym nie napisze na forum. To samo ze spalaniem...
Kappa na sterowniku 000 spalanie( na tym sterowniku z pierwszej serii samochód nieporównywalnie lepiej się zbiera, setka k coupe 6,8s):
miasto - 11l spokojna jazda na emeryta, 13,5l dynamiczna jazda, 15l wykorzystanie potencjału , trasa 90 -8l, 120-140 9,5l
Kappa na sterowniku 001 spalanie(do 100 7,5):
miasto - 10,5l spokojna jazda na emeryta, 12,5-13l dynamiczna jazda, 14l wykorzystanie potencjału , trasa 90 -7,5l, 120-140 8,5l
Thesis:
miasto - 12,0l spokojna jazda na emeryta, 14l dynamiczna jazda, trasa 90 -7,5l, 120-140 9,5l
Opisując wrażenia z jazdy to Thesis idzie od samego dołu bez turbo dziury. Ktoś tam pisał że od 2800-3000 dopiero dmucha - jakieś nieporozumienie, kappa na większej turbinie wstaje już przy 2400, by przy 2700 iść z pełnym overboostem, thesis idzie od 2000, jeżeli komuś idzie od 2800 to turbina do regeneracji.
Silnik niby ten sam ale inny w szczegółach, które robią całą robotę. Jeżdżąc jednym i drugim, nie da się nie zauważyć że kappa w coupecie z tym silnikiem do fajny sportowy samochód. Thesis płynie po jedni i przyjemnie się nią jeździ , po prostu kiedy potrzeba można całkiem sprawnie odjechać. Kappa na dobrych oponach po prostu katapultuje jak pocisk.
Tyle z empirycznych własnych doświadczeń.
co do danych które wypisałeś z tabelki to mnie bawią bo sa orientacyjne ,a nie dokładne i rozpietości w spalaniu są lit -półtora w jedna czy drugą stronę -wiec proszę nie pisz i nie osmieszaj innych . Z motoru 2.0t mozna wykrzesac wiecej i tu pytanie tylko po co ? te auto to też limuzyna podróżna jak Kappa
Szajbus ty natomiast chyba nie rozumiesz różnic o których napisałem, a których nie pojąłeś. Co z tego że z 2.0 16v robią 500km... czego to dowodzi??? ano niczego. Silnik w thesisie jest innym silnikiem niż w kappie i FC, i choć wygląda podobnie z zewnątrz, został przeprojektowany. Co z tego że w innym układzie blok + inna głowica + inna turbina silnik ma inne osiągi? Jeżeli to do ciebie nie dociera to nic na to nie poradzę.
Novitec i gitec to zabawki nie na dłuższą metę. Można się tym pobawić dla zabawy. Jeżdżę samochodem na co dzień od 20000-25000km rocznie i chipy upraszczając nie dowodzą niczego, może jednego, że silnik z nimi eksploatowany codziennie, w końcu się zużyje wcześniej.
Nie ma co się oszukiwać pierdyknięcie ciśnienia na poziomie 1,5 bara w piku z 1.2 bara na stałe to straszne obciążenie dla silnika i turbiny, szczególnie benzynowego. Już raz z powodu chipu robiłem remont swojego 20vt - pękł tłok. Tak się kończą zabawy z chipem do jazdy na co dzień. Nikomu tego nie życzę, ale dziele się tą wiedzą by ktoś potem nie popadał w problemy finansowe spowodowane kosztami remontu.
Powtarzam, mówię o silnikach w układzie oryginalnym! O ich osiągach i spalaniu w odniesieniu co fabryka wypuściła, jak i w stosunku do odczuć subiektywnych jako kierowcy.
Każdy kto ma coś sensownego do powiedzenia, albo jest uciszany przez grono szpeców, albo przechodzi mu ochota na pisanie, bo każdy wie lepiej. A już najlepiej piszą domorośli mechanicy, to znaczy "ekranowi" mechanicy, tysiąc teorii na temat awarii u kolegi w samochodzie chociaż nie widzieli samochodu na oczy.
jaja jak berety
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 495
- Rejestracja: 14 maja 2011, 22:04
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
Re: Thesis - jaki silnik 2.0T lub 2.4 20v benzyna?
intuos pisze:BogdanA pisze:intuos pisze:Czytam i czytam, za każdym razem jestem ciekaw co ktoś wymyśli jeszcze.
Czytaj ze zrozumieniem. Jakie tabelki ,jakie orientacyjne? Wiesz co oznacza słowo empirycznie? Dane nie są z tabelki tylko z własnych jazd na dystansie 90000km. Po za tym kappa a kappa coupe to dwa różne samochody, o różnej masie i innych rozstawach w zawieszeniu i charakterystyce samego zawieszenia. I owszem k coupe w porównaniu do thesisa to samochód sportowy.
Szajbus ty natomiast chyba nie rozumiesz różnic o których napisałem, a których nie pojąłeś. Co z tego że z 2.0 16v robią 500km... czego to dowodzi??? ano niczego. Silnik w thesisie jest innym silnikiem niż w kappie i FC, i choć wygląda podobnie z zewnątrz, został przeprojektowany. Co z tego że w innym układzie blok + inna głowica + inna turbina silnik ma inne osiągi? Jeżeli to do ciebie nie dociera to nic na to nie poradzę.
Novitec i gitec to zabawki nie na dłuższą metę. Można się tym pobawić dla zabawy. Jeżdżę samochodem na co dzień od 20000-25000km rocznie i chipy upraszczając nie dowodzą niczego, może jednego, że silnik z nimi eksploatowany codziennie, w końcu się zużyje wcześniej.
Nie ma co się oszukiwać pierdyknięcie ciśnienia na poziomie 1,5 bara w piku z 1.2 bara na stałe to straszne obciążenie dla silnika i turbiny, szczególnie benzynowego. Już raz z powodu chipu robiłem remont swojego 20vt - pękł tłok. Tak się kończą zabawy z chipem do jazdy na co dzień. Nikomu tego nie życzę, ale dziele się tą wiedzą by ktoś potem nie popadał w problemy finansowe spowodowane kosztami remontu.
Powtarzam, mówię o silnikach w układzie oryginalnym! O ich osiągach i spalaniu w odniesieniu co fabryka wypuściła, jak i w stosunku do odczuć subiektywnych jako kierowcy.
Każdy kto ma coś sensownego do powiedzenia, albo jest uciszany przez grono szpeców, albo przechodzi mu ochota na pisanie, bo każdy wie lepiej. A już najlepiej piszą domorośli mechanicy, to znaczy "ekranowi" mechanicy, tysiąc teorii na temat awarii u kolegi w samochodzie chociaż nie widzieli samochodu na oczy.
jaja jak berety
to ty nie masz nic sensownego do napisania jak widać tylko jakies pierdoły które wygrzebałeś z ucha lewym palcem prawej nogi bo na motoryzacji nie znasz się ani trochę ..... gdzieś tam coś zmienione gdzieś tam coś inaczej złożone tylko nikt nie powiedział co i jak poskładali ale napisze pierdoły aby było ....
nie wiem o jakim układzie mówisz ale może o korupcyjnym bo technologicznie zmienione - przeprojektowane podzespoły nie zostały zmienione w celu osłabienia silnika, bo do tego właśnie zastosowano inna turbosprężarkę i inny program sterujący i zmieniając program można zmienić wartości silnika bo powtaRZam, że ten silnik ma taka samą głowice więc zmiany w pozostałych elementach są naprawdę kosmetyczne (poza turbo i softem)
c
Silnik 2.0 T 20v v.i.s w Thesisie to ten sam silnik co w Fiacie Coupe z tą sama głowicą z tymi samymi korbowodami, panewkami z inna turbosprężarka i innym wałem, jak byś poczytał na temat ewolucji to byś wiedział co to znaczy ...
Nie na darmo jest napisane iż wersja Thesis 2.0T nazywa sie SOFT i gwarantuje Ci że podniesienie mocy silnika do mocy Fiata Coupe nie spowoduje jego eksplozji .....
jak czytam co piszesz w tym temacie to mam wrażenie że Macierewicz chyba jest twoim bliskim krewnym
głowica w coupe może być 71723327 i thesie też taka wystepuje
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2013, 16:45 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ortografia!
Powód: Ortografia!
Re: Koledzy thesis z jakim silnikiem 2,0T lub 2,4 benz
Poczytaj trochę o 2.4/2.0 r5 to będziesz wiedział, czy tu czy na forach fiatów bravo/brava/marea. Silnik fajnie chodzi, fajnie brzmi ale panewki też w nim fajnie się odzywająAdam J. pisze:Kolego 1pajel1 masz inną opinie na ten temat? Proszę podziel się nią ze mną
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - jaki silnik 2.0T lub 2.4 20v benzyna?
...to chyba dzwoniliśmy do tego samego Pana ? Też już miałem jechać oglądać Thesiske w Warszawie ale koleś powiedział, że skrzynia się rozsypała ...Obecnie kupiłem 2,4 jtd 20v z automatem i to jest najlepszy automat jakim jeździłem w Thesisach za rozsądną cenę...ale i to chyba moje ostatnie używane auto z automatem bo na 100% zadowolony nie jestem...wszystko się okaże jak uzbieram kasę na podobno niedużą naprawę i zobaczę jak będzie wtedy jeździćAdam J. pisze:ale jest też wiele postów pt.pomocy albo czeka mnie remont skrzyni, zdaję sobie sprawę ,ze automat w takim aucie to wygoda ale również ryzyko chociaż miałem pare aut z automatem również lancie i problemów nie było to jednak niepewność pozostaje....miałem jakiś czas temu na oku thesis 2,4 + automat była naprawdę piekna i już się z nia witałem...tel.do sprzedającego kiedy mogę odebrać autko a tu wiadomość skrzynia się rozsypała:( i szukam znowu
Także jak masz możliwość to bierz manuala jeśli chcesz aby ewentualne koszty napraw były niższe...takie moje zdanie i z wielu przeczytanych tu na forum wątków. Automat jest super...zwłaszcza jak zimny olej w skrzyni to cudeńko ale na rozgrzanym to już trochę inna bajka :/
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Re: Thesis - jaki silnik 2.0T lub 2.4 20v benzyna?
kolego ArtoKucior całkiem możliwe , ze to samo autko ha ha......rozum mówi 2,4 manual a serce automat.. Napisz proszę szczerze jakie sa wrażenia z jazdy, co jest nie tak ze skrzynia??? Jak spalanie przy normalnej eksploatacji??? Będę wdzięczny za szczerą odpowiedź. pozdrawiam
Oj było tego naprawdę dużo najpiękniejsze to
Lancia Lybra SW 1,9 jtd 2000
Alfa Romeo 156 2,0
Lancia Lybra SW 1,9 jtd 2005
będzie Thesis!!!!!!!
Lancia Lybra SW 1,9 jtd 2000
Alfa Romeo 156 2,0
Lancia Lybra SW 1,9 jtd 2005
będzie Thesis!!!!!!!
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 495
- Rejestracja: 14 maja 2011, 22:04
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
Re: Thesis - jaki silnik 2.0T lub 2.4 20v benzyna?
panewki się odzywaja jak wsiadasz do zimnej fury i jest but ... to jest znana przypadłość a właściwie głupota właścicieli ja mam 2.0T kolega ma 2,0 lybre i jedne ma 2.4 kappe i nikomu panewki nie grają .. kappa ma ponad 400,000km na budziku i nic nie było robione ... więc to jest pier... nie jak sobie szanujesz takie sobie masz ...
ja leje 5w40 i nie mam żadnych problemów zresztą wierzyć możecie lub nie ale kappa z tym przebiegiem zalewana jest też 5w40 i nic jak ktoś leje kujawski to potem się dzieje ...
ja leje 5w40 i nie mam żadnych problemów zresztą wierzyć możecie lub nie ale kappa z tym przebiegiem zalewana jest też 5w40 i nic jak ktoś leje kujawski to potem się dzieje ...
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Thesis - jaki silnik 2.0T lub 2.4 20v benzyna?
Koledzy ,nie ma co się przekrzykiwać...o spalaniu, mocach,trwałości choćby ten wątek miał 50 stron i tak nie będzie porozumienia...
Może bardziej pasuje się zastanowić nad tą skrzynią,różnie to z automatami jest...Jak jest dobrze to ok ale jak się psuje to konto w banku pasuje mieć "poselskie".
Poza tym to na pewno turbo będzie lepiej "iść" niż wolnossak ale 2.4 też wystarcza do szybkiej jazdy.
Spalanie pomijam
Może bardziej pasuje się zastanowić nad tą skrzynią,różnie to z automatami jest...Jak jest dobrze to ok ale jak się psuje to konto w banku pasuje mieć "poselskie".
Poza tym to na pewno turbo będzie lepiej "iść" niż wolnossak ale 2.4 też wystarcza do szybkiej jazdy.
Spalanie pomijam
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - jaki silnik 2.0T lub 2.4 20v benzyna?
Szajbus a ile dolewasz między wymianami oleju?