Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 20 kwie 2018, 01:10

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 10 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 31 gru 2015, 17:39 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
Posty: 77
Imię: Marek
Lokalizacja: Zielona Góra
Nooo a chorowac w spokoju mi nie daje blad airbag mimo choroby rozebralem kostki juz na stacji w drodzze powrotnej i polaczylem bez kostek... Blad nie zniknal:( jest pare rzeczy do zrobienia ale lakier igla amortyzatory jak to pan na stacji powiedzial max 6 miesiecy maja (ciekawe czy ktos mial na tyle odwagi zeby w dobie kryzysu tyle wyrzucic...)

Wysłane z mojego A909 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: 31 gru 2015, 17:58 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Posty: 3200
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Zaopatrz się w ELM'a, Mesa. O wiele łatwiej Ci będzie lokalizować usterkę.

_________________
Nr. telef. 501259455


Na górę
Post: 31 gru 2015, 18:15 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Posty: 2010
Lokalizacja: Stolica
Tylko kostki pod fotelem , czy również pod boczkiem tunelu środkowego ?
Jest temat o tym gdzie szukać połączeń .


Na górę
Post: 31 gru 2015, 18:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Posty: 3200
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Oj jest... Sama kontrolka czerwona to może być wiele rzeczy:
- napinacz pasa kierowcy/ pasażera
- mata obecności...
- boczna tylna kanapy
- itd...

_________________
Nr. telef. 501259455


Na górę
Post: 31 gru 2015, 19:05 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Posty: 371
Lokalizacja: Gliwice
Gdzie kupiłeś brykę?


Na górę
Post: 01 sty 2016, 09:46 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 09:08
Posty: 2247
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Ja ostatnio u kolegi walczyłem z błędem poduszki i okazało się, że przerwany był przewód w środku od napinacza - osłonka była cała i można było sobie grzebać w kostkach, tym bardziej, że były to już kostki po lifcie.

_________________
Kappa 3.0 V6 1995 [235KM] PB+LPG
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2004 [250KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [185KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]


Na górę
Post: 01 sty 2016, 10:25 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Posty: 3200
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Dokładnie. W moim przypadku ktoś uciął przewody, wstawił opornik pomiędzy i ch... Opornik się spalił i błąd wylazł. Napinacz pasa był do wymiany, ale mechanik który to robił chciał zrobić i zarobić nie wymieniając napinacza, ale błąd na blacie usuwając i klienta skasował mówiąc, że go wymienił.


Załączniki:
Drawing_161901.jpg
Drawing_161901.jpg [ 22.77 KiB | Przejrzano 2918 razy ]

_________________
Nr. telef. 501259455
Na górę
Post: 02 lut 2016, 19:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
Posty: 77
Imię: Marek
Lokalizacja: Zielona Góra
Przepraszam za długą przerwę to nie olewanie forumowiczów i forum, ale wielki koszt jakim jest zakup niniejszej lancii.
Pojechałem kupować przeziębiony, wracałem chory po próbie naprawy paru zagadek po drodze bardzo chory, aż w końcu dopadło mnie zapalenie płuc, i hospitalizacja, i zaległości w firmie ehhh... lepiej nie będę się spowiadał ale poleciało domino.
W najbliższym czasie zrobię parę fotek oraz uzupełnię profil, muszę jednak poczekać na pogodę pozwalającą na wymycie auta i jego utrzymanie w tym stanie dłużej niż dobę.
Z airbagami sobie poradziłem - to kostki od strony pasażera te na tunelu.
Po drodze jeszcze miałem problemy z czujnikiem poziomowania xenon - wyskoczył z uchwytu belki i był jakże denerwujący błąd.
Raz zapalił się skyhook ale zgasł po odpaleniu. To samo z automatycznymi wycieraczkami.
Rozrząd zrobiony wahacze do zrobienia ale wg prognoz mocno i wielopokoleniowo zaprzyjaźnionego warsztatu (nie garażowego, znajomy ma stację kontroli na naprawdę wysokim poziomie) z 15 tysięcy zrobię spokojnie i tragedii nie ma.
Do zmienienia mam jeszcze tulejkę od łapy silnika (było gdzieś na forum) no i wyciek z silnika, na początku myślałem - masz babo placek - pierścienie panewki/ masakra... depresja już mnie brała... ale w oczekiwaniu na termin na warsztacie postanowiłem ,że zrobię jak za starych czasów prostą próbę z korkiem oleju i bagnetem oraz kartką papieru - wyszło super, mogę jechać na 6 k obrotów kartki papieru nie zdmuchnie...
No więc przed kompleksem w warsztacie, szybko na kanał "mniej wyspecjalizowany" i olej ucieka nie przepala - z tyłu od strony grodzi mam jakieś wycieki, dokładnie będą diagnozować na stacji bo trzeba wyszorować i sprawdzić, a i bóg wie ile nie bierze bo jakieś 300 400 ml na 1000 rzekł bym ,że raczej się poci, ale sprawdzić trzeba, boję się panicznie uszczelki pod klawiaturą.

Co jeszcze no hmmmm parę pierdółek takich jak klamki /przyciski elektroniczne 2 działają dwa nie.
Czasami wariujące lusterko na wstecznym... a tak to jestem jak na razie zadowolony po mimo kosztu zdrowia i strat w pracy tym wywołanych.
Ale to nie wina Teresy tylko moja...

P.S. - LPG chyba jednak wjedzie na pokład - o ile w trasie rewelacja bo 6-8 litrów to w mieście padaczka schodzę do max 14, przy dziadowaniu, a tak normalnie to 15 muszę mieć...

Jeżeli macie jakieś porady a propos w/w to z chęcią posłucham.
Pozdrawiam serdecznie

P.S. - Każda Tereska obsługuje komendy głosowe|? No cisnę ten przycisk przytrzymuję, to mocniej to słabiej i nie dzieje się nic :(


Na górę
Post: 02 lut 2016, 19:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
Posty: 77
Imię: Marek
Lokalizacja: Zielona Góra
Aha auto ze StoLicy...


Na górę
Post: 02 lut 2016, 22:28 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2013, 11:46
Posty: 796
Lokalizacja: Gdańsk
Dlaczego się boisz uszczelki pod klawiaturą? Jej wymiana to 15 minut roboty..
Spalanie prawidłowe, rzekłbym nawet katalogowe (w mieście) w trasie chyba b. wolno jeździsz albo dużo z górki, że Ci pokazuje 6 litrów :)
Klamki to banał. pewnie tylko rozkręcić trzeba i przeczyścić.
Wahacze do roboty, ale przejadą jeszcze 15kkm? Sorry ale nie za bardzo to ogarniam. To są do roboty czy można na nich jeździć? Z tego co wiem, to wahacze są podstawowym elementem zapewniającym bezpieczeństwo jazdy i jak są do roboty to trzeba je robić a nie czekać aż się rozpadną zupełnie i samochód będzie skręcał jednocześnie w lewo i w prawo...


Na górę
Post: 02 lut 2016, 22:38 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Posty: 371
Lokalizacja: Gliwice
Podejrzewam, że kolega miał na myśli uszczelkę pod głowicą bo pod klawiaturą to problemu nie widzę.


Na górę
Post: 03 lut 2016, 14:08 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
Posty: 77
Imię: Marek
Lokalizacja: Zielona Góra
Tak... myślał co innego a napisał swoje. Boję się panicznie uszczelki pod głowicą, oby pod klawiaturą, miało być. Wahacze również źle napisane, Wahacze były zmieniane na nowe (komplet) przez poprzedniego właściciela, mam faktury i wszystko. Sworznie mają już mikroluzy - zostały dokładnie przebadane - jeszcze nie stukają ani nie dają o sobie znać dlatego też mam jakieś 15 tysięcy na tulejach i sworzniach sworzni przednich dolnych frontowych (tych (a właściwie tego-lewego) co są poprzecznie z tuleją po środku- banany są bez niczego).
Tylko ten olej mi nie daje spać a dzisiaj jeszcze rano usłyszałem świerszcze nie przy ruszaniu z 1 przy 1k obrotu dosłownie sekundowe, oby to był pasek po przejściach pogodowych.

No i jako ciekawostkę podam ,że mam auto które było z wypustu Rządowego- jeździł nią rektor UW - również jest w papierach - nie wiem czy to chwalenie czy żalenie - bo najlepsza terenówka to firmowa służbówka....


Na górę
Post: 03 lut 2016, 15:38 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2013, 11:46
Posty: 796
Lokalizacja: Gdańsk
Raczej to dobrze - przynajmniej grosza nie żałował na serwis. Jeżeli w istocie ktoś zrobił zawieszenie na oryginałach przed sprzedaniem Ci samochodu to chyba w totka nie masz co grać, bo swój limit szczęścia już na ten rok wykorzystałeś :D
Świerszcze to na pewno pasek, u mnie też się czasami odzywa pomimo wymiany wszystkich rolek.
Olejem się nie przejmuj. Jeżeli nie ma go w płynie chłodniczym, to już jest dobrze. Ja bym zaczął sprawdzanie od odmy, później rzeczona wcześniej uszczelka klawiatury, później simmeringi (pewnie możesz sprawdzić przy okazji wymiany rozrządu) a na koniec dopiero uszczelka głowicy..
Ale naprawde uśmiechnij się - Nawet kompletna kapitalka silnika wyjdzie Cię taniej niż remont zawieszenia..


Na górę
Post: 03 lut 2016, 16:02 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
Posty: 77
Imię: Marek
Lokalizacja: Zielona Góra
a no skyhook zmieniony na nowy 8 tysięcy temu....:) (ale kontrolka się zapaliła raz- ale przyzwyczaiłem się już ,że Tereska lubi dać znać ,że ma duszę i "Hej ja tu jestem" kosteczka mi się ruszyła od czegoś...pik pik... te baby....


Na górę
Post: 06 lip 2016, 18:05 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 04 lip 2016, 12:45
Posty: 8
Lokalizacja: Wrocław
Podepnę się pod temat.

Jeśli to niestosowne, czy tam coś, to proszę moderatorów o dzielenie i rządzenie ;)

Według sprzedającego, w egzemplarzu Thesis (2005 2.4jtd), który biorę pod uwagę, wymiany wymagają:

- sprężyny osi tylnej
- poduszka skrzyni biegów (automat)

Oprócz tego wyskakuje błąd poduszki (znika gdy przesuwa się fotel kierowcy) oraz żarówki gdzieś z tyłu.

Podczas pracy silnika, przy dodaniu gazu, od strony pasków wielorowkowych wydobywa się świst. Silnik pracuje bez zastrzeżeń.

Pytania do Szanownego Kolektywu mam następujące:

1. To się zdarza w tych samochodach, że "sprężyny są do wymiany"? Śmierdzi mi to trochę tym, że to autopoziomowanie padło na tylnej osi, a nie "sprężyny".
2. To że poduszka skrzyni biegów jest do wymiany ma się objawiać w taki sposób, że da się odczuć szarpnięcie przy dodaniu gazu (wg. sprzedającego). Może tak być? Bo mi to śmierdzi padającą skrzynią. Jeszcze tym samochodem nie jechałem, ale niedługo będę.
3. Świst od strony pasków pod maską - "na szybkości" nie udało mi się znaleźć nic na forum na ten temat (poszukam wieczorem - żona mnie do kina ciągnie) - jakieś sugestie? Wariator?

Samochód biorę pod uwagę, bo jest absolutną dziewicą, żadnej stłuczki, ani grama rdzy, żadnej naprawy blacharskiej, wszędzie 80 mikronów a wnętrze jak nowe. Wszystkie bajery działają.

Dzięki z góry za pomoc.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 10 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]