Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 14 lis 2018, 2:33

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 02 wrz 2018, 18:53 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 gru 2009, 11:01
Posty: 6
Skype: skowronskirobert1
Imię: Robert
Lokalizacja: toruń
Witam
od nie dawna posiadam lancie phedre 2.2hdi 2003r zaryzykowałem i uwierzyłem iż broblem jest z dpf ale okazało się że nie.
Byłem u kilku speców diagnozy od:wykoniczone wtryski,zapchany dpf,walnięta turbina,czujniki wałka rozrządu i wału,czujniki turbiny,zawór egr,
ale nikt tak do końca nie wiedział jeden nawet nie mógł pokasować błedów bo nie wiedział czemu kolejnemu się udało ale to tyle bo z ecu z tyłu wuchodzi cienki kabelek i pewnie ktoś coś zj.....ł.
Moja djagnoza:zakupiłem kabel oprogramowanie lexia i pp i wziąłem się sam co się dowiedziałem ciśnienie turbo zbyt wysokie usterka przemijająca oraz błąd czujnika cisinienia turbo poza tym nie mogę wykasować błedów brak komunikacji,poza tym czasami dziwne anomalia raz działają sświatła auto raz nie raz się składają lusterka raz nie radio nie wyszukuje stacji radiowych brak komunikacji z telematykaa czy jakoś tak,
dpf sam rozebrałem okazało się że był już wymieniony na inny od lanci ale 2.0 hdi 2006r. wybiłem go całego w kompie fap nie działa czyli jest odłączony wycięty z systemu webasto rozłączone ale to nie istotne
PROSZE O POMOC JAKIEŚ SUGESTIE LUB DOBREGO SZPECA KTÓRY SIĘ PODEJMIE NAPRAWY
Z GÓRY DZIĘKUJE ZA ZAINTERESOWANIE TEMATEM


Na górę
PostDodany: 11 wrz 2018, 8:21 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 gru 2009, 11:01
Posty: 6
Skype: skowronskirobert1
Imię: Robert
Lokalizacja: toruń
Chyba trudny temat nikt niema pomyslu


Na górę
PostDodany: 11 wrz 2018, 8:30 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
Posty: 1936
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Chyba nie rozumiem, co jest problemem.
Jak byś mógł napisać wolniej i wyraźniej, to było by prościej...

_________________
Tel: 608 079 842

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe

JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
Obrazek
Obrazek


Na górę
PostDodany: 11 wrz 2018, 22:29 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 11:51
Posty: 1215
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Dębica
Jak na moje oko dwie sprawy: turbo do regeneracji (ale wcześniej przyjrzyj się czujnikowi ciśnienia turbo) i trzeba by przyjrzeć się uważnie skrzynce BSI - prawdopodobnie ona robi resztę zamieszania.

Pozdrawiam.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka



_________________
Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.

>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<

Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina


Na górę
PostDodany: 12 wrz 2018, 8:17 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 gru 2009, 11:01
Posty: 6
Skype: skowronskirobert1
Imię: Robert
Lokalizacja: toruń
Witam dziekuje za zainteresowanie.
Zgadza się może zbyt chaotycznie napissane odzwieerciedlilem dokładnie tak jak to przerabiałem.
Wymieniony czujnik cisinienia turbiny jest trochę lepiej ale zauważyłem ze turbina działa od razu jakby od najniższych obrotow słychać wyraźny siwist dodam ponownie iz zajmuje się tym sam nie znalazłem dalej mechanika który by wiedział o co chodzi dalej słyszę ten sam tekst turbina do regeneracji a 4 miesiące temu byla regenerowana i wtryski sorki za błędy ale klawiatura w telefonie świruje będę w domu postaram się to lepiej wszystko jeszcze raz opisać jeszcze raz dziekuje za zainteresowanie


Na górę
PostDodany: 13 wrz 2018, 12:39 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 02 lis 2016, 9:28
Posty: 206
Lokalizacja: Wrocław
A chociaż w porządnym serwisie to robiłeś? Bo tam jeszcze zmienna geometria jest do regeneracji i ustawienia na odpowiednich przyrzadach. A skoro 4 miesiące temu regenerowana to jest na gwarancji ;)

_________________
-Lancia Phedra 3.0 LPG 2004
- i inne same Fordy :P


Na górę
PostDodany: 15 wrz 2018, 18:03 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 gru 2009, 11:01
Posty: 6
Skype: skowronskirobert1
Imię: Robert
Lokalizacja: toruń
dzięki po zdjęciu zderzaka widze przewody podcisinienia pod aku i dziwne są tam 3 ale spięte są trójnikiem w jeden układ to chyba coś nie tak
poza tym pompka swirl czy jakoś tak nie pracuje chyba że podmienie wężyk z tyłu za nią na takim krócicu wtedy idzie powoli do góry jak dam w deche na max to natychmiast spada poczym powoli wraca na góre lexia pokazuje zbyt duże cisnienie doładowania i przepływke ale to dlatego że mam odłączoną bo wtedy troche lepiej jedzie że starszą kobitke na rowerze wymine jakieś sugestje może kolejne robię sam bo mechaniki(wymieniacze raczej)to tylko zawsze 100zł. szefunciu za podpięcie kompa i nic panie to turbina do wymiany i wtryski nie wierze mam kiepskie doś z mechaniorami nie będe na ten temat tu pisał ale czekam na pomoc lub kogoś z torunia kto może to naprawi


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl