Zeta - jak dobrze kupić

Moderator: stabraf

Zeta

Zeta - jak dobrze kupić

Postautor: Zeta » 13 cze 2006, 13:54

Na co zwrócić uwagę
Mile widziane opinie użytkowników
Ile Pali benzyny lub gazu i parę rad dla nowicjusza :oops: :oops:

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 26 cze 2005, 00:00
Lokalizacja: Mielec/Krakow
Kontaktowanie:

Kupuję Lancię Zeta z Turbiną Help

Postautor: Luckyy » 13 cze 2006, 15:40

benzyniaka ma Rider Zeta 2.0 Ti
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek

http://tinyurl.com/BREdnie

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

Zeta

witam na forum

Postautor: Zeta » 13 cze 2006, 16:12

Dzięki za tak szybką odpowiedź czekam na konkrety

Awatar użytkownika
rado
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 254
Rejestracja: 28 paź 2004, 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Kupuję Lancię Zeta z Turbiną Help

Postautor: rado » 13 cze 2006, 20:49

"mario09" pisze:
"Nat" pisze:żytko przez z z kropką ;)
A co do użytkowników Zety to polecam kontakt z Rado lub Blashem, na pewno chętnie sie z toba podzielą wiedzą nt. swoich Zetek.
Kolega chce turbo w benzyne, a Rado i Blash maja klekoty.
Ja Ci dam klekota :)

Należy napewno zwrócić uwagę tak jak przy zakupie każdego samochodu na standardowe sprawy : zawieszenie , turbina , rozrząd , karoseria , przebieg , ogumienie. Ważna sprawa przy tak ciężkich samochodach - maglownica - czy nie cieknie zbyt mocno płyn ze wspomagania kierownicy . Cięzko tak naprawdę dokonać diagnozy , bo w przypadku mojego auta maglownica jest cała mokra , ale dolewki płynu robię raz na pół roku i to w bardzo małych ilościach.
Jeżeli chodzi o spalanie to mój diesel pali 7,5 - 8,0l/100km.
Tak naprawdę to nie wiem co mógłbym Ci jeszcze podpowiedzieć , a to dlatego , że ( oby nie zapeszyć ) moja Zeta spisuje się wspaniale . Do tej pory miałem głównie problemy z przednim zawieszeniem
----------------------
Rado
Zeta 2.1TD
0506 009 657
----------------------

Zeta

Kupuję Lancię Zeta z Turbiną Help

Postautor: Zeta » 13 cze 2006, 22:02

może mi ktoś powie jak najkorzystniej dla silnika i jego właściciela jeździć takim autkiem co on lubi np. Dynamicznie przyspieszyć a póżniej spokojnie sunąć do przodu, jakie obroty utrzymywać aby turbina dobrze pracowała itd.

Awatar użytkownika
rado
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 254
Rejestracja: 28 paź 2004, 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Kupuję Lancię Zeta z Turbiną Help

Postautor: rado » 13 cze 2006, 22:21

Dieslem nie da się dynamicznie snuć do przodu , ja staram sie nie przekraczać 2500 obrotów ale czasami wyjdzie 3000
----------------------
Rado
Zeta 2.1TD
0506 009 657
----------------------

Awatar użytkownika
EWCIA
Klubowiczka
Klubowiczka
Posty: 497
Rejestracja: 07 wrz 2005, 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Kupuję Lancię Zeta z Turbiną Help

Postautor: EWCIA » 13 cze 2006, 22:47

"rado" pisze:Dieslem nie da się dynamicznie snuć do przodu , ja staram sie nie przekraczać 2500 obrotów ale czasami wyjdzie 3000
ja też..ale rzeczywiście do 2000- góra 2500obr. mniej pali.../ po "dynamiczniejszej" jeżdzie radzę schłodzic turbinkę > niech lucy pochodzi na wolnych obr. ok.2-5 min...
kiedyś Kappa Blue Lady - obecnie Coupe 20VT ;-)

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 00:00

Kupuję Lancię Zeta z Turbiną Help

Postautor: Blash » 18 cze 2006, 11:26

ja dodam że ostatnio na trasie 760 km osiągnąłem średnie spalanie 6,6 l , być może wpłynął na to nowy filtr powietrza k&n i magnetyzer

Zeta

Kupuję Lancię Zeta z Turbiną Help

Postautor: Zeta » 19 cze 2006, 02:13

A z jaką prędkością jechałeś?

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 00:00

Kupuję Lancię Zeta z Turbiną Help

Postautor: Blash » 19 cze 2006, 08:12

srednio 100 maksymalnie 120 wczoraj natomiast jadąc 120 spalanie na dystansie 160 km wyniosło 7,0 l

Awatar użytkownika
rado
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 254
Rejestracja: 28 paź 2004, 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Odp: Disese

Postautor: rado » 26 cze 2006, 12:01

"Marcellous" pisze:
"rado" pisze:Dieslem nie da się dynamicznie snuć do przodu , ja staram sie nie przekraczać 2500 obrotów ale czasami wyjdzie 3000
Dieslem nie da się "dynamicznie sunąć do przodu"...? Chyba zaszedł jakiś pomyłek :) ( nie wiem jak w zecie, ale moja kappa radzi sobie całkiem, całkiem... )
Waga Zety jest większa od Kappy , a to robi swoje.
----------------------
Rado
Zeta 2.1TD
0506 009 657
----------------------

Awatar użytkownika
Makgajwer
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 412
Rejestracja: 24 sie 2005, 00:00
Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej
Kontaktowanie:

Kupuję Lancię Zeta z Turbiną Help

Postautor: Makgajwer » 07 sie 2006, 00:59

ja tu moze nie nowy :)) ale temat dla mnie b.interesujący bo dojrzewam do Zety...
Panowie (sorry Ewcia, ale teraz z "Zetowacami" pogadam :)), na co jeszcze zwrócić uwage przy zakupie, bo właśnie taka Z z '97r 2.1TD mi sie szykuje...
W zasadzie jaki to silnik ??? Zwykły turbodisel ??? żadne tam chociaż TDI ???
A spalanie Blash jakie miałes bez tych "dodatków" ??? No i jak sie udał Twój ECU tuning ???
Jak ojel??? Lepiej minerał czy pół-syntetyk ???
Po za tym zauważyłem że czesto miewaliscie problemy z paskiem rozrządu ? Czy faktycznie tak często sie zrywa ??
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny :))

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 00:00

Kupuję Lancię Zeta z Turbiną Help

Postautor: Blash » 07 sie 2006, 10:22

spalanko było w trasie 8 l prędkości w granicach 120 , po zmianie filtra udało mi sie na dystansie 700 km zrobic 6,6 teraz w trasie z klimą pali 7,7 z klima bez ok 7 , miasto zależy od dynamiki od 8,7 do 10 i tego czy klima właczona , ja jeżdżę na minerale ale na zimę zmieniam na półsyntetyk , nic mi się nie zepsuło i jestem zadowolony (obciera mi tylko osłona gdzies pod autem od poczatku) jak trzeba to i 160 poleci ale spalanie wtedy 14

Awatar użytkownika
Makgajwer
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 412
Rejestracja: 24 sie 2005, 00:00
Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej
Kontaktowanie:

Kupuję Lancię Zeta z Turbiną Help

Postautor: Makgajwer » 07 sie 2006, 11:04

OK. a silnik to taki "zwykły" TD ??? czyli chyba dość wiekowa konstrukcja, aż dziwne że tak mało pali... ?
Jak sądzisz ? To mniejsze spalanie jest zasługą magnetyzera czy filtra?? Bo kiedys Romek testował magnetyzery i wyszło mu że to raczej lipa ...
A dynamika silnika ??? tzn. do ilu obrotów warto go ciągnąć ??? sorry że tak wyciągam ale od wieków nie miałem diesla i jestem ciekaw, a jak czasami biore od Ojca jego Focusa 1,8 TDCI to jest zupełnie inna bajka, bo to co prawda diesel ale 16-to zaworowy...

no i co z tuningiem ECU ????????
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny :))

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 00:00

Kupuję Lancię Zeta z Turbiną Help

Postautor: Blash » 07 sie 2006, 14:05

nie wiem czy zwykły , czy nie jest to silnik stosowany w peugeotach i cytrynach od dawna sprawdzona konstrukcja na pompie lukas epic są tam jakieś innowacje ale nie wiem jakie, potem weszło common raily i sie skończyły lukasy co do modyfikacji ecu to ciągle zamierzam aha Rado zeta ponoć jeszcze mniej pali

:link:


Wróć do „Zeta/Phedra”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości