Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 09 gru 2018, 23:58

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 10 lis 2006, 11:09 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Posty: 611
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Czy szanowni Forumowicze wiedzą, czy to jest silnik ze stajni Peugeota?

_________________
Wejdź na: http://www.mierzymy.pl
Wejdź na: Niwelator laserowy


Na górę
PostDodany: 10 lis 2006, 11:26 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Posty: 6854
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
"kartonik" pisze:
Czy szanowni Forumowicze wiedzą, czy to jest silnik ze stajni Peugeota?
Wszystie diesle w Phedrach sa PSA!

_________________
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(


Na górę
PostDodany: 10 lis 2006, 12:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Posty: 611
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
To niedobrze...:(

_________________
Wejdź na: http://www.mierzymy.pl
Wejdź na: Niwelator laserowy


Na górę
PostDodany: 10 lis 2006, 12:30 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Posty: 6854
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
"kartonik" pisze:
To niedobrze...:(
Z Lancii to tam tylko jest znaczek i... chyba wykonczenie polaczone z jakoscia (mam nadzieje).
BTW: silniki HDI PSA sa bardzo dobre.

_________________
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(


Na górę
PostDodany: 10 lis 2006, 13:33 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Posty: 611
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Ja tam slyszalem same niepochlebne opinie. Choc w pugu 405 mojego ojca sprawuje sie wysmienicie. Ostatni tylko pompa paliwa sie zatarla... po 90kkm:( Ale pali zdecydowanie mniej niz moja lancia!!! Szkoda, ze nie zastosowali do Phedry silnika fiatoskiego 2.4 jtd. Dziwne, bo przeciez jest on w nowej alfie 159 i fiacie croma. Zastanawialem sie czy nie kupic Phedry. A teraz bede sie jeszcze bardziej zastanawial. Ceny na zachodzie nawet nawet jak za taka fure. Tylko ten nieszczesny silnik...

pozdro,

m

_________________
Wejdź na: http://www.mierzymy.pl
Wejdź na: Niwelator laserowy


Na górę
PostDodany: 10 lis 2006, 14:20 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Posty: 6854
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kolega 1,9 HDI 90 KM przebieg 220 tys.
Prawe zadych problemow z silnikiem, cos tam bylo ale to jkis drobiazg (<500 zl) przy turbinie!

_________________
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(


Na górę
PostDodany: 10 lis 2006, 16:49 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Posty: 2068
Lokalizacja: Warszawa
Rado mógłby tu coś powiedzieć 8)

_________________
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT


Na górę
PostDodany: 12 lis 2006, 20:26 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Posty: 611
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
To co, Rado, napiszesz cos o phedrze? Jestem bardzo ciekaw opnii uzytkownika!!!!

Pozdro,

M

_________________
Wejdź na: http://www.mierzymy.pl
Wejdź na: Niwelator laserowy


Na górę
PostDodany: 12 lis 2006, 20:52 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Posty: 20001
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Nie o Phedrze, tylko o silniku firmy PSA. Rado ma Zetę 8)

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
PostDodany: 13 lis 2006, 9:02 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Posty: 6854
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
"Nat" pisze:
Rado ma Zetę 8)
Ale silniki w Zecie to stare TD a nie HDI jak w Phedrze!

_________________
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(


Na górę
PostDodany: 13 lis 2006, 10:27 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Posty: 2068
Lokalizacja: Warszawa
ale Rado ma przełożony silnik z jakiego Peugeota - szczerze mówiąc nie wiem czy TD czy już HDI - Rado robisz aktualnie za wielbłąda? gdzie Cię wyniosło :wink:

_________________
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT


Na górę
PostDodany: 13 lis 2006, 19:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Posty: 611
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Najciekawsze jest to, ze lancia uparcie wklada nawet w nowa phedre odmiane 128-konna silnika 2.2 jtd/hdi. Tymczasem peugeot i citroen dawno wymienili go na nowoczesniejsza wersje 136 km. O co tu chodzi?

pozdro,

m

_________________
Wejdź na: http://www.mierzymy.pl
Wejdź na: Niwelator laserowy


Na górę
PostDodany: 13 lis 2006, 22:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00
Posty: 1213
"tomek" pisze:
"Nat" pisze:
Rado ma Zetę 8)
Ale silniki w Zecie to stare TD a nie HDI jak w Phedrze!
od 1999 hdi , Rado ma od peugeota i jest to td


Na górę
PostDodany: 14 lis 2006, 9:40 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Posty: 6854
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
"kartonik" pisze:
O co tu chodzi?
Moze o inne rynki sprzedazy. Byc moze w Italii jest przedzial ubezpieczenia do 130PS.
Ale kazdy z tych silnikow mozna latwo podkrecic, pewnie spokojnie do 150PS.

_________________
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(


Na górę
PostDodany: 14 lis 2006, 10:21 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Posty: 611
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Tak ostatnio duzo sie rozgladalem w temacie wirusowania diesli i chyba to nie jest taka straszna tragedia dla silnika. Wlasciwie dobrze zrobiony tuning elektroniczny przy rozsadnym uzytkowaniu samochodu ine powinien w zaden sposob zaszkodzis silnikowi. Slyszalem tez, ze silniki hdi sa bardzo podatne na takie zabiegi i dosyc fajnie sie je podkreca.
W takim razie przemysle temat phedry 2.2 jtd. Chcialbym takim autem sie przejechac... Pewnie fajne wrazenia :) Za zachodnia granica auto z 2003 roku z przebiegiem 80kkm mozna kupic za 12k euro. Cena akceptowalna jak za taki autobus :D W wypozazeniu alkantara, klimatyzacja dwustrefowa z rozdzialem sily nadmuchu na tyl i przod, navi. Tylko te zegary jakies takie dziwne. I audio tez. Zalatuje blaupunktem sprzed 10 lat.

Pozdro,

M

_________________
Wejdź na: http://www.mierzymy.pl
Wejdź na: Niwelator laserowy


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl