Strona 1 z 6
Phedra - 2.2 JTD?
: 10 lis 2006, 11:09
autor: kartonik
Czy szanowni Forumowicze wiedzą, czy to jest silnik ze stajni Peugeota?
Re: Phedra - silnik 2.2 diesel
: 10 lis 2006, 11:26
autor: tomek
"kartonik" pisze:Czy szanowni Forumowicze wiedzą, czy to jest silnik ze stajni Peugeota?
Wszystie diesle w Phedrach sa PSA!
Phedra - 2.2 jtd
: 10 lis 2006, 12:23
autor: kartonik
To niedobrze...
Phedra - 2.2 jtd
: 10 lis 2006, 12:30
autor: tomek
"kartonik" pisze:To niedobrze...
Z Lancii to tam tylko jest znaczek i... chyba wykonczenie polaczone z jakoscia (mam nadzieje).
BTW: silniki HDI PSA sa bardzo dobre.
Phedra - 2.2 jtd
: 10 lis 2006, 13:33
autor: kartonik
Ja tam slyszalem same niepochlebne opinie. Choc w pugu 405 mojego ojca sprawuje sie wysmienicie. Ostatni tylko pompa paliwa sie zatarla... po 90kkm:( Ale pali zdecydowanie mniej niz moja lancia!!! Szkoda, ze nie zastosowali do Phedry silnika fiatoskiego 2.4 jtd. Dziwne, bo przeciez jest on w nowej alfie 159 i fiacie croma. Zastanawialem sie czy nie kupic Phedry. A teraz bede sie jeszcze bardziej zastanawial. Ceny na zachodzie nawet nawet jak za taka fure. Tylko ten nieszczesny silnik...
pozdro,
m
Phedra - 2.2 jtd
: 10 lis 2006, 14:20
autor: tomek
Kolega 1,9 HDI 90 KM przebieg 220 tys.
Prawe zadych problemow z silnikiem, cos tam bylo ale to jkis drobiazg (<500 zl) przy turbinie!
Phedra - 2.2 jtd
: 10 lis 2006, 16:49
autor: pew
Rado mógłby tu coś powiedzieć
Phedra - 2.2 jtd
: 12 lis 2006, 20:26
autor: kartonik
To co, Rado, napiszesz cos o phedrze? Jestem bardzo ciekaw opnii uzytkownika!!!!
Pozdro,
M
Phedra - 2.2 jtd
: 12 lis 2006, 20:52
autor: Nat
Nie o Phedrze, tylko o silniku firmy PSA. Rado ma Zetę
Phedra - 2.2 jtd
: 13 lis 2006, 9:02
autor: tomek
"Nat" pisze: Rado ma Zetę
Ale silniki w Zecie to stare TD a nie HDI jak w Phedrze!
Phedra - 2.2 jtd
: 13 lis 2006, 10:27
autor: pew
ale Rado ma przełożony silnik z jakiego Peugeota - szczerze mówiąc nie wiem czy TD czy już HDI - Rado robisz aktualnie za wielbłąda? gdzie Cię wyniosło
Phedra - 2.2 jtd
: 13 lis 2006, 19:22
autor: kartonik
Najciekawsze jest to, ze lancia uparcie wklada nawet w nowa phedre odmiane 128-konna silnika 2.2 jtd/hdi. Tymczasem peugeot i citroen dawno wymienili go na nowoczesniejsza wersje 136 km. O co tu chodzi?
pozdro,
m
Phedra - 2.2 jtd
: 13 lis 2006, 22:22
autor: Blash
"tomek" pisze:"Nat" pisze: Rado ma Zetę
Ale silniki w Zecie to stare TD a nie HDI jak w Phedrze!
od 1999 hdi , Rado ma od peugeota i jest to td
Phedra - 2.2 jtd
: 14 lis 2006, 9:40
autor: tomek
"kartonik" pisze: O co tu chodzi?
Moze o inne rynki sprzedazy. Byc moze w Italii jest przedzial ubezpieczenia do 130PS.
Ale kazdy z tych silnikow mozna latwo podkrecic, pewnie spokojnie do 150PS.
Phedra - 2.2 jtd
: 14 lis 2006, 10:21
autor: kartonik
Tak ostatnio duzo sie rozgladalem w temacie wirusowania diesli i chyba to nie jest taka straszna tragedia dla silnika. Wlasciwie dobrze zrobiony tuning elektroniczny przy rozsadnym uzytkowaniu samochodu ine powinien w zaden sposob zaszkodzis silnikowi. Slyszalem tez, ze silniki hdi sa bardzo podatne na takie zabiegi i dosyc fajnie sie je podkreca.
W takim razie przemysle temat phedry 2.2 jtd. Chcialbym takim autem sie przejechac... Pewnie fajne wrazenia
Za zachodnia granica auto z 2003 roku z przebiegiem 80kkm mozna kupic za 12k euro. Cena akceptowalna jak za taki autobus
W wypozazeniu alkantara, klimatyzacja dwustrefowa z rozdzialem sily nadmuchu na tyl i przod, navi. Tylko te zegary jakies takie dziwne. I audio tez. Zalatuje blaupunktem sprzed 10 lat.
Pozdro,
M