Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 sie 2019, 9:55

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 14 lis 2006, 10:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Posty: 611
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
A czy ja dobrze pamietam, ze na forum ktos prezentowal swoja phedre?

_________________
Wejdź na: http://www.mierzymy.pl
Wejdź na: Niwelator laserowy


Na górę
PostDodany: 14 lis 2006, 11:09 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Posty: 6852
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
"kartonik" pisze:
A czy ja dobrze pamietam, ze na forum ktos prezentowal swoja phedre?
Phedre ma Cappo z Poznania ale... nie zaglada juz na forum!

_________________
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(


Na górę
PostDodany: 17 lis 2006, 16:04 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 16 lut 2005, 0:00
Posty: 43
Lokalizacja: Wroclaw
w mojej Zecie jest silnik 2.0 jtd 16v ktory jest montowany w Phedrze :D i powiem ze nie narzekam... : yesyes :


Na górę
PostDodany: 13 wrz 2008, 15:27 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2008, 0:00
Posty: 959
Lokalizacja: wlkp. Śrem
ożywiam temat :D my mamy 2.0 JTD w Phedrze no i jak to się mówi.. szału nie ma, ale to w końcu samochód rodzinny więc szaleć nie wolno :P Ale parametry techniczne silnika 2.2 JTD nie prezentują się jakoś super rewelacyjniej. Ale w naszym 2.0 jak na razie nic się jeszcze nie stało.. (odpukać)

_________________
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |

Obrazek

|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |


Na górę
PostDodany: 15 wrz 2008, 22:47 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 16 lut 2005, 0:00
Posty: 43
Lokalizacja: Wroclaw
mialem zete 2.0 jtd a teraz phedre 2.2 jtd i moge smialo powiedziec ze jest znaczna roznica :)


Na górę
PostDodany: 15 wrz 2008, 22:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2008, 0:00
Posty: 959
Lokalizacja: wlkp. Śrem
my przy Zecie mieliśmy 2.0 ale benzyne - jak dla mnie może nie rewelacja - ale było miło wyprzedać vanem niektóre samochody których właściciele się szczycili że mają sportową osobówkę :P

A czy Twoja Phedra jest na forum? tzn zdjęcia i jakiś opis?

_________________
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |

Obrazek

|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |


Na górę
PostDodany: 16 wrz 2008, 8:49 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 16 lut 2005, 0:00
Posty: 43
Lokalizacja: Wroclaw
nie...jeszcze nie ma :)


Na górę
PostDodany: 16 wrz 2008, 18:53 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2008, 0:00
Posty: 959
Lokalizacja: wlkp. Śrem
w takim razie zapraszamy do prezentacji :):)

_________________
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |

Obrazek

|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |


Na górę
PostDodany: 16 wrz 2008, 19:18 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2008, 0:00
Posty: 4
Lokalizacja: region centralny
Witam,

W mojej Zetce jest 2.0 jTD. Silnik 'odpukac' chodzi bezproblemowo, ekonomiczny i dynamiczny jak na taka bryłe nadwozia i masę.

Przy rozsądnej jeździe odwdzięcza się rozsądnym spalaniem:
- trasa 6,5 l/100km,
- mieszana [50% miasto, 50% trasa] około 8,2 l/100km.

Można bezboleśnie i większy kemping ciągnąc bez większego wpływu na spalanie.

Pozdrawiam,


Na górę
PostDodany: 16 wrz 2008, 19:42 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2008, 0:00
Posty: 959
Lokalizacja: wlkp. Śrem
"stygi" pisze:
Witam,

W mojej Zetce jest 2.0 jTD. Silnik 'odpukac' chodzi bezproblemowo, ekonomiczny i dynamiczny jak na taka bryłe nadwozia i masę.

Przy rozsądnej jeździe odwdzięcza się rozsądnym spalaniem:
- trasa 6,5 l/100km,
- mieszana [50% miasto, 50% trasa] około 8,2 l/100km.

Można bezboleśnie i większy kemping ciągnąc bez większego wpływu na spalanie.

Pozdrawiam,

a ile ma koni ten silnik w Zecie?

_________________
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |

Obrazek

|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |


Na górę
PostDodany: 17 wrz 2008, 2:02 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 16 lut 2005, 0:00
Posty: 43
Lokalizacja: Wroclaw
to ten sam co w phedrze...ostatnie wypusty mialy nawet 16V


Na górę
PostDodany: 17 gru 2008, 16:56 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2007, 0:00
Posty: 25
Lokalizacja: NRW / Niemcy
Hey
Ja tez zastanawiam sie nad zakupem takiej Phedry dla zonki...rocznik 2002 w dieslu mozna kupic nawet za 6000-7000 Euro.
Na co zwracac uwage przy zakupie??

_________________
Pozdrawiam
Skory

Sprzedam 166 3,0V6+LPG,2000rok-zainetererowany?Pisz na priva ;)

http://www.otofotki.pl/img3/miniaturki/ ... 37529x.JPG[/img]


Na górę
PostDodany: 18 gru 2008, 14:47 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00
Posty: 1213
temat phedry(c8 evasion) i jej silników studiuje od dłuższego czasu, i nie zakupie tego auta , powód tragiczna elektryka i niedoróbki skutkujace ciągłymi awariami, od silnika 2,2 trzymać sie z daleka ,natomiast 2,0 hdi bardzo dobry w peugeotach w vanie został ubrany w paskudna elektrykę , podsumowując tak jak zeta była tanim w utrzymaniu vanem tak phedra to nieprzewidywalne auto z drogimi częściami
opinie tę opieram na rozmowach z posiadaczami, oraz mechanikami


Na górę
PostDodany: 18 gru 2008, 15:15 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2008, 0:00
Posty: 959
Lokalizacja: wlkp. Śrem
"Blash" pisze:
temat phedry(c8 evasion) i jej silników studiuje od dłuższego czasu, i nie zakupie tego auta , powód tragiczna elektryka i niedoróbki skutkujace ciągłymi awariami, od silnika 2,2 trzymać sie z daleka ,natomiast 2,0 hdi bardzo dobry w peugeotach w vanie został ubrany w paskudna elektrykę , podsumowując tak jak zeta była tanim w utrzymaniu vanem tak phedra to nieprzewidywalne auto z drogimi częściami
opinie tę opieram na rozmowach z posiadaczami, oraz mechanikami
Phedre w 2.0 JTD = HDi mamy już 1,5 roku i nie potwierdzam słów kolegi Blash'a ale jednocześnie O D P U K U J E w niemalowane ! :)

_________________
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |

Obrazek

|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |


Na górę
PostDodany: 18 gru 2008, 19:26 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Posty: 611
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
No zawsze wyjsciem jest kupic 3.0 V6 :twisted: Jest w automacie i przewaznie w pelnym wypasie. No i tansze ( 8O ) od jtd... ups hdi :wink:

Gdyby tej phedry nie robili w kooperacji z zabojadami i zamontowali tam "prawdziwy" silnik jtd, to wlasciwie auto to nie mialoby konkurencji na rynku.

Sam rozgladam sie za vanem, ale tak na prawde nie ma co kupic. Jest oczywiscie phedra/ulysse/c8/807.
Pozniej rodzina sharan/alhambra/galaxy, ktore sa obrzydliwe jak noc. Chrysler voyager z wynalazkowymi silnikami diesla VM, ktore potrafi seriwsowac czterech ludzi w Polsce.
No jest jeszcze jakies koreanskie barachlo.
Moze espace, ktory jest samochodem przepieknym i stylistyka wyprzedzajacym wszystkie inne vany, ale nafaszerowanym elektronika i z tego powodu zawodnym jak reszta samochodow spod znaku kopnietego kwadratu.
Moze toyota previa, ale to bieda i rzadki egzemplarz.
Mitsubishi fajny ze swoim grandisem, coraz czesciej pojawia sie w ogloszeniach z silnikiem 2.0 tdi vw.

Cos pominalem?

Nie ma co za bardzo wybrac. Chyba trzeba bedzie przejsc o pol klasy nizej (opel zafira, mazda 5...), bo tam zdecydowanie wiekszy wybor.

pozdro,
m

_________________
Wejdź na: http://www.mierzymy.pl
Wejdź na: Niwelator laserowy


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl