kartonik pisze:Ja tam slyszalem same niepochlebne opinie. Choc w pugu 405 mojego ojca sprawuje sie wysmienicie. Ostatni tylko pompa paliwa sie zatarla... po 90kkm:( Ale pali zdecydowanie mniej niz moja lancia!!! Szkoda, ze nie zastosowali do Phedry silnika fiatoskiego 2.4 jtd. Dziwne, bo przeciez jest on w nowej alfie 159 i fiacie croma. Zastanawialem sie czy nie kupic Phedry. A teraz bede sie jeszcze bardziej zastanawial. Ceny na zachodzie nawet nawet jak za taka fure. Tylko ten nieszczesny silnik..
m
No właśnie
Słyszałeś niepochlebne opinie, a Twoja własna jest wyśmienita
Najczęściej tak jest że komentarze niepochlebne są od ludzi którzy nawet tego czegoś NIE widzieli
ale maja na dany temat wiele do powiedzenia
Co do silników HDi z PSA to z własnych doświadczeń mogę napisać że są niesamowite
przebiegi jakie osiągają u Świedomych użytkowników Dieseli przekraczają i 500000km bez ingerencji mechaników, czasami nawet i ponad 800000km. Takimi przebiegami szczyca się MPTowskie P406 w Warszawie
Co do samej Phedry to ma 2,0-16v i 2,2-16v HDi. W pierwszych latach miały one 107 i 128 KM.
Po ostatnich modyfikacjach/liftingach 2,0 FAP ma ~130KM (sa też 120konne BEZ FAP), natomiast 2,2 ma 172KM (2,2 ZAWSZE występowały tylko z FAPem)
Jak dla mnei
jedyną przesłankaku zakupowi Phedry jest jej "włoskie" wykończenie, najlepsze ze wszystkich czworaczków. Niestety nie można juz tego powiedzieć o zawieszeniu, to najsłabsza z cech EuroVanów 2
niestety tak jak poprzednie EuroVany1 zawieszenie przednie maja czysto włoskie, wahacze zintegrowane ze sworzniami czyni je drogimi w eksploatacji.
Reasumująć Phedra jest doskonałym wyborem wśród Vanów za sprawą:
1. BARDZO trwałych i ekonomicznych silników PSA
2. BARDZO ładnej stylistyce - włoskiej
3. Zawieszenia dosyć trwałe, lecz kosztogenne z powodu zintegrowania elementów.
4. Dla uzytkowników z II ręki tanie auta w Zakupie