Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
pew
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2071
Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: pew » 31 sty 2007, 14:20

"Cerberus" pisze:zapamietaj sobie chłopcze ze PS ma 1,36 KM
wiec nie PISZ PS tylko KM
a silniki które mają 176KM to albo 8 V albo silniki z delty i lub fiata coupe 2.0 16V turbo z delikatną zmianą oprogramowania i zwęźką przed przepustnicą
pozdr
spokojnie - poza tym nie masz do końca racji - nawet kilka osób ma tutaj Themy 2.0 16V turbo 177 KM (tzw. seria II)
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT

Awatar użytkownika
Kozaczek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 16
Rejestracja: 26 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Kozaczek » 31 sty 2007, 18:14

"Cerberus" pisze:powiem Ci tylko ze " : cenzura : " sie ze szczescia jak włożysz kpl silnik z kappy do tipo


Nie bede sie z toba kłocił i sprzeczał tylko nie wiesz ze silniki wychodziły 16vt z 177Km Standardowe 8v turbo miały 150KM (katalizator) i 165KM (wersja bez katalizatora) a 16V turbo - 205KM ... 177KM to miałby z wymontowaną turbinką ...Silnik c1.246 2,0 16v Turbo 177KM/5500rpm od bodaj 90r. do X.92r. to skad wiesz ze mi nie wejdzie do Tipo wejdzie predzej niz myslisz.Pozdrawiam

Cerberus

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Cerberus » 31 sty 2007, 19:18

bez wymiany osprzetu z twojego motora sie nieobedzie

a co do 177 KM to przyjedź do mnie dam ci dwa rozebrane motory mam je w skrzyniach 177kM i 205kM - oddam ci na paliwo i dam 100zł jezeli mi wskazesz namacalnie jakies szczególy pomiedzy nimi


P O Z D R A W I A M

Cerberus

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Cerberus » 31 sty 2007, 19:23

"Kozaczek" pisze:
"Cerberus" pisze:powiem Ci tylko ze " : cenzura : " sie ze szczescia jak włożysz kpl silnik z kappy do tipo


Nie bede sie z toba kłocił i sprzeczał tylko nie wiesz ze silniki wychodziły 16vt z 177Km Standardowe 8v turbo miały 150KM (katalizator) i 165KM (wersja bez katalizatora) a 16V turbo - 205KM ... 177KM to miałby z wymontowaną turbinką ...Silnik c1.246 2,0 16v Turbo 177KM/5500rpm od bodaj 90r. do X.92r. to skad wiesz ze mi nie wejdzie do Tipo wejdzie predzej niz myslisz.Pozdrawiam

weź jusz teraz szlifierke kontową i zacznij wycinac kawałek sciany grodziowej wraz z wycieraczkami aby Ci kolektor ssawny (z kappy) sie zmiescił do komory silnika

Awatar użytkownika
sloneczna
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1148
Rejestracja: 03 mar 2005, 0:00

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: sloneczna » 31 sty 2007, 19:30

Wejdzie wszystko w te podłużnice . 16v bez problemu żadnego .
IQ mam z TIPO razem z dolotem powietrza orginał w zderzaku.A po drugiej stronie jest chłodnica oleju w zderzaku taka mała kwadratowa (uno ma podobną ). Zderzak przedni najlepiej z wersji 1,8 , 2,0 lub TD .
Ma szeroki wlot ten z wersji 1,4 ,1,6 się nie nadaje. Uważaj na węże od chłodnicy oleju Fiatowskie mają inne gwinty .
Jurek odszedł od nas na zawsze...

Cerberus

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Cerberus » 31 sty 2007, 19:39

"Kozaczek" pisze:
"Cerberus" pisze:powiem Ci tylko ze " : cenzura : " sie ze szczescia jak włożysz kpl silnik z kappy do tipo


Nie bede sie z toba kłocił i sprzeczał tylko nie wiesz ze silniki wychodziły 16vt z 177Km Standardowe 8v turbo miały 150KM (katalizator) i 165KM (wersja bez katalizatora) a 16V turbo - 205KM ... 177KM to miałby z wymontowaną turbinką ...Silnik c1.246 2,0 16v Turbo 177KM/5500rpm od bodaj 90r. do X.92r. to skad wiesz ze mi nie wejdzie do Tipo wejdzie predzej niz myslisz.Pozdrawiam
ostatnia spraw otwieram service manual Lancia Thmea - wydanie z wrzesnia 85r. czyli jedno z pierwszych

i thema 8V turbo ma 122KW = 165,92KM ??? - "standardowa thema turbo 8v ma wlasnie tyle"



spadek mocy przy katalizatorze potwierdzony na V-tecu w WAWIE wynosi zaledwie (maximum) 7KM - naprawde niewiem skad masz tak chore dane

Awatar użytkownika
sloneczna
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1148
Rejestracja: 03 mar 2005, 0:00

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: sloneczna » 31 sty 2007, 19:40

"Cerberus" pisze:

weź jusz teraz szlifierke kontową i zacznij wycinac kawałek sciany grodziowej wraz z wycieraczkami aby Ci kolektor ssawny (z kappy) sie zmiescił do komory silnika
Ech ,ale bredzisz i agresywnie się zachowujesz wobec kolegi.
BRAVO HGT ,FC ma nie taki silnik fabryczny.A to wszystko jest TIPOPODŁOGOWE.
silnik kappy 16vT
Jurek odszedł od nas na zawsze...

Cerberus

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Cerberus » 31 sty 2007, 19:46

chyba jesstes slepy jak kolektor ssawny z kappy sie zmiesci pod maska tipo osadzajac go nawety na oryginalnych łapach z tipo/delta

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: bryś » 31 sty 2007, 19:47

jest jeden facet z Gdańska czy gdzieś z nad morza ma tipo z silnikiem lanci i z tym kolektorem ssacym to chyba nie dasz rady bo facet mnie wiecznie zaczepiał i pytał o kolektor z 16v integrale bo jest mniejszy i wchodzi a ten z themy i kapy nie, mam taki kolektor ale jak większość rzeczy leży i czeka na lepsze czasy .

Awatar użytkownika
Kozaczek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 16
Rejestracja: 26 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Kozaczek » 31 sty 2007, 20:44

Z tym kolektorem to masz racje on bedzie zmieniony z fc 16vt i wszystko wejdzie bez problemu

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Nat » 02 lut 2007, 15:12

"Cerberus" pisze:zapamietaj sobie chłopcze ze PS ma 1,36 KM
wiec nie PISZ PS tylko KM
No to sobie wyjasnijmy:

koń mechaniczny ma polski skrót KM (niem. PS, franc. CV, ang. HP)

1 KM = 735,498 W (albo 75 kGm/s)
Czyli silnik o mocy 1 KM jest w stanie podnieść ciężar 75 kg na wysokość metra w czasie 1 sekundy (pomijając straty w układzie, a straty moga byc duże- na wyjściu z kieratu z mocy 1 Konia (1 KM) pozostawało tylko ok 0,54 KM mocy realnej)

Oczywiscie prosta kalkulacja wskazuje, ze 1 KW = 1,3596 KM (PS, HP, CV)

Dla zaciemnienia sprawy Francuzi posługiwali sie równiez pojeciem koni fiskalnych (na potrzeby fiskalne, stąd cytryna 2CV nie miała silnika o mocy 2 KM, lecz 2 CV było oznaczeniem na potrzeby Urzędu Skarbowego), a Anglicy koniem parowym (HP), który wynosił troche (ok 2 proc.) mniej niz koń mechaniczny (HP).




Druga sprawa, to ja rozumiem, ze hormonki buzują, że chęć przekazania swojej wiedzy jest ogromna, że nie wystarczy wiedziec najlepiej, ale trzeba to wszystkim zademonstrować, ale troche sympatyczniejszy ton rozmowy byłby wskazany....
"Cerberus" pisze:chyba jesstes slepy jak kolektor ssawny
"Cerberus" pisze:powiem Ci tylko ze " : cenzura : " sie ze szczescia

"Cerberus" pisze: naprawde niewiem skad masz tak chore dane
"Cerberus" pisze:zapamietaj sobie chłopcze
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
vazyl
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 65
Rejestracja: 09 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Przemyśl

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: vazyl » 12 lut 2007, 17:29

Nie zjedzcie mnie, ale podobno nie ma głupich pytań. Po otwarciu maski "zorientowany" laik może sie kapnąć z jakim silnikiem ma do czynienia? Kolor pokrywy wałków, jakiś szczegół wyróżniający?
----- > Yippe-ki-yay motherfucker im out of order < -----

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”