Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
Kozaczek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 16
Rejestracja: 26 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Kozaczek » 30 sty 2007, 16:43

Witam kupuje silnik od lanci chodzi mi ten 205 konny niby on jest od kappy jak to sprawdzic macie jakies foty jak wyglądaja silniki od kappy,themy,dedry,delty chodzi mi o fotki tego silnika 2.0 16v Turbo i parametry silnikow...Za odpowiedz z góry dziekuje i pozdrawiam...

Cerberus

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Cerberus » 30 sty 2007, 18:51

jedyna różnia pomiedzy delta , dedra, themą i kappą 2.0 16V turbo są

wałki rozrządu , osprzet silnka i tylko w kappie są inne tłoki(lżejsze) - lepiej sie wkreca na obroty - reszta taka sama

Kabar
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 428
Rejestracja: 31 gru 2004, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Kabar » 30 sty 2007, 19:34

Przede wszystkim różnią się ilością cylindrów. W Kappie są 5-cylindrowe 2.0 Turbo.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kozaczek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 16
Rejestracja: 26 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Kozaczek » 30 sty 2007, 20:00

"Kabar" pisze:Przede wszystkim różnią się ilością cylindrów. W Kappie są 5-cylindrowe 2.0 Turbo.
Tylko ze ja kupiłem 2.0 16V Turbo 206ps jakie ten silnik ma osiądi niutonometrow i przyspieszenia

Awatar użytkownika
Kozaczek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 16
Rejestracja: 26 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Kozaczek » 30 sty 2007, 20:01

zapomniałem dodac ze silnik jest z Kappy

mariusz76

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: mariusz76 » 30 sty 2007, 21:15

Wydaje mi się że w silnikach z Delty filtr oleju jest inaczej umiejscowiony.

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Przemo » 30 sty 2007, 21:30

"Kabar" pisze:Przede wszystkim różnią się ilością cylindrów. W Kappie są 5-cylindrowe 2.0 Turbo.
ALe i 4 cylindrowe też, montowane były przed liftingiem :)
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Cerberus

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Cerberus » 30 sty 2007, 22:11

"Kozaczek" pisze:
"Kabar" pisze:Przede wszystkim różnią się ilością cylindrów. W Kappie są 5-cylindrowe 2.0 Turbo.
Tylko ze ja kupiłem 2.0 16V Turbo 206ps jakie ten silnik ma osiądi niutonometrow i przyspieszenia
Kazdy z silników dedra delta thema kappa ma teoretycznie 205 km.

ale w zasaddzie musisz rozkrecic ten silnik z kappy do gołego slupka i zmienic cały osprzet na ten z twojego motora prócz wtryskiwaczy paliwa bo te do turbo maja wieksza wydajnosc na minute




wałki rozrządu tez musiałbys wymienic aby silnik pozostawic na komputerze z webera (lub magneti marelli)(palec rozdzielacza) a nie tak jak jest w themie i kappie na boschu (cewka lub cewki)


a teraz Ci powiem gwóźdź programu licze ze do 20 000km padnie ci skrzynia biegów - w kazdym badź razie przez te pierwsze 20 000km auto bedzie startowało jak RAKIETA

wydaj mi sie ze najwiekszym klopotem bedzie dostac komputer pompe paliwa i chłodnice wody do turbo (lub przerobic starą) oraz intercooler wody i oleju

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: mario09 » 31 sty 2007, 8:13

Co to jest intercooler wody i oleju :?: 8O
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

Awatar użytkownika
Kozaczek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 16
Rejestracja: 26 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Kozaczek » 31 sty 2007, 9:35

"Cerberus" pisze:
"Kozaczek" pisze:
"Kabar" pisze:Przede wszystkim różnią się ilością cylindrów. W Kappie są 5-cylindrowe 2.0 Turbo.
Tylko ze ja kupiłem 2.0 16V Turbo 206ps jakie ten silnik ma osiądi niutonometrow i przyspieszenia
Kazdy z silników dedra delta thema kappa ma teoretycznie 205 km.

ale w zasaddzie musisz rozkrecic ten silnik z kappy do gołego slupka i zmienic cały osprzet na ten z twojego motora prócz wtryskiwaczy paliwa bo te do turbo maja wieksza wydajnosc na minute




wałki rozrządu tez musiałbys wymienic aby silnik pozostawic na komputerze z webera (lub magneti marelli)(palec rozdzielacza) a nie tak jak jest w themie i kappie na boschu (cewka lub cewki)


a teraz Ci powiem gwóźdź programu licze ze do 20 000km padnie ci skrzynia biegów - w kazdym badź razie przez te pierwsze 20 000km auto bedzie startowało jak RAKIETA

wydaj mi sie ze najwiekszym klopotem bedzie dostac komputer pompe paliwa i chłodnice wody do turbo (lub przerobic starą) oraz intercooler wody i oleju

Nie kazdy silnik ma 205 ps te sterowane modułem mają 177ps...

i po co mam zmieniac osprzęt na ten co jest w moim motorze jak tam mam wszystko seryjne z kappy i po co mam zmieniac wałki rozrządu jak komputer zmienie na orginalny z kappy turbo z wiązką kabli

Nie wiem o co ci chodzi z tym chłodzeniem oleju i wody IQ napewno nie bedzie seryjny tylko wiekszy duzo wiekszy a skrzynia dlaczego mi by miała pasc skrzynia bedzie z fc16vt i nie padnie po 20.000..

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: mario09 » 31 sty 2007, 11:31

Intercooler to intercooler, a kolega pewnie mial na mysli chlodnice wody(wymiennik ciepla) i oleju. Jesli kupiles silnik z osprzetem to napewno ten wymiennik jest (takie "sprytne cos" przy filtrze oleju od korego odchoda rurki, jedna bodaj do termostatu, a druga chyba gdzies za niego -nie pamietam dokladnie). Oczywiscie chlodnica oleju tez w tych silnikach byla. W razie czego mam taka, ale od Themy turbo i mysle, ze bedzie pasowac.
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

Cerberus

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Cerberus » 31 sty 2007, 13:14

powiem Ci tylko ze " : cenzura : " sie ze szczescia jak włożysz kpl silnik z kappy do tipo

Cerberus

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Cerberus » 31 sty 2007, 13:16

zapamietaj sobie chłopcze ze PS ma 1,36 KM
wiec nie PISZ PS tylko KM

a silniki które mają 176KM to albo 8 V albo silniki z delty i lub fiata coupe 2.0 16V turbo z delikatną zmianą oprogramowania i zwęźką przed przepustnicą

pozdr

Cerberus

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Cerberus » 31 sty 2007, 13:18

"Kozaczek" pisze:
"Cerberus" pisze:
"Kozaczek" pisze:
"Kabar" pisze:Przede wszystkim różnią się ilością cylindrów. W Kappie są 5-cylindrowe 2.0 Turbo.
Tylko ze ja kupiłem 2.0 16V Turbo 206ps jakie ten silnik ma osiądi niutonometrow i przyspieszenia
Kazdy z silników dedra delta thema kappa ma teoretycznie 205 km.

ale w zasaddzie musisz rozkrecic ten silnik z kappy do gołego slupka i zmienic cały osprzet na ten z twojego motora prócz wtryskiwaczy paliwa bo te do turbo maja wieksza wydajnosc na minute




wałki rozrządu tez musiałbys wymienic aby silnik pozostawic na komputerze z webera (lub magneti marelli)(palec rozdzielacza) a nie tak jak jest w themie i kappie na boschu (cewka lub cewki)


a teraz Ci powiem gwóźdź programu licze ze do 20 000km padnie ci skrzynia biegów - w kazdym badź razie przez te pierwsze 20 000km auto bedzie startowało jak RAKIETA

wydaj mi sie ze najwiekszym klopotem bedzie dostac komputer pompe paliwa i chłodnice wody do turbo (lub przerobic starą) oraz intercooler wody i oleju

Nie kazdy silnik ma 205 ps te sterowane modułem mają 177ps...

i po co mam zmieniac osprzęt na ten co jest w moim motorze jak tam mam wszystko seryjne z kappy i po co mam zmieniac wałki rozrządu jak komputer zmienie na orginalny z kappy turbo z wiązką kabli

Nie wiem o co ci chodzi z tym chłodzeniem oleju i wody IQ napewno nie bedzie seryjny tylko wiekszy duzo wiekszy a skrzynia dlaczego mi by miała pasc skrzynia bedzie z fc16vt i nie padnie po 20.000..
czytając powyższe dochodze do wniosku ze ty dokladnie niewiesz co chcesz zrobic

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Czym sie różnia silniki 2.0 16v Turbo

Post autor: Przemo » 31 sty 2007, 13:42

"Cerberus" pisze:zapamietaj sobie chłopcze ze PS ma 1,36 KM
wiec nie PISZ PS tylko KM

a silniki które mają 176KM to albo 8 V albo silniki z delty i lub fiata coupe 2.0 16V turbo z delikatną zmianą oprogramowania i zwęźką przed przepustnicą

pozdr
Coś Ci się pomyliło, Ty tez nie masz racji 8) PS=KM a Tobie chodziło raczej o KW (czyli kilowaty) 1KW=1,36KM.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”