A 112

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

A 112

Post autor: Nat » 18 maja 2006, 20:44

Radicz, Radicz, Radicz, Radicz, Radicz!
No i Black_Abarth.
Parę dni temu Radicz sprokurował post z tym samym ogłoszeniem.
Jeśli się zdecydujesz- 3mam kciuki za sukces.
A robótki niemało...
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
EWCIA
Klubowiczka
Klubowiczka
Posty: 497
Rejestracja: 07 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

A 112

Post autor: EWCIA » 18 maja 2006, 20:59

proponuje jutro po południu zgłosić się do Radicza...na pewno Ci wszystko opowie o A112 , kosztach odrestaurowania od podstaw.., zaletach..itp.
pozdr.
kiedyś Kappa Blue Lady - obecnie Coupe 20VT ;-)

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1604
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

A 112

Post autor: Radicz » 20 maja 2006, 20:35

"lisiud" pisze:Faktycznie dopiero teraz zauważyłem posta . Już napisałem do Radicza zobaczymy co mi odpisze. Boję się trochę że może to być studnia bez dna ale co tam w końcu każde auto to studnia bez dna. Pożyjemy zobaczymy.
Radicz już odpisał :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ale jest tego tyle, że można by książkę napisać :? :? :?

W wielkim skrócie- żółtego nie polecam, chyba że chcesz go potraktować jako "dawcę organów". Za dużo roboty już na pierwszy rzut oka. Zastanów się nad tym niebieskim- prezentuje się ciekawiej, choć osobiście go nie oglądałem. Pamiętaj, że aby auto było w pełni sprawne, będziesz musiał włożyć w nie kupę siana!!!
Ja swoje A112 buduję od podstaw... Kupiłem go za niecałe 3.000 PLN i do tej pory włożyłem ok. 12.000 (prawie na Kappę by starczyło :lol: :lol: :lol: ).

Osobiście dla żony nie polecam takiego auta : nieee : :mrgreen: : nieee :

Części pasują od Fiata 127, 126P, Poloneza, Uno itd. itp. 8) Ale takie rzeczy, jak blachy, oświetlenie itp. są nie do zdobycia. No chyba że czasem odwiedzasz słoneczną Italię i lokalne szroty : yesyes : : yesyes : : yesyes :

Pozdrawiam, Radicz.

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

A 112

Post autor: grzole » 21 maja 2006, 1:57

Zapomniałeś Radicz dodać jeszcze , że pasują też od Łady Żiguli i Zastavy 1100.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1604
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

A 112

Post autor: Radicz » 21 maja 2006, 8:57

"grzole" pisze:Zapomniałeś Radicz dodać jeszcze , że pasują też od Łady Żiguli i Zastavy 1100.
:?: :?: :?:

Black_Abarth

A 112

Post autor: Black_Abarth » 21 maja 2006, 14:09

No właśnie :?: :?: :?: Tego nie sprawdzałem....

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

A 112

Post autor: grzole » 21 maja 2006, 16:26

Skoro Zastava 1100 jest rozwinięciem licencyjnym od Fiata 128, pochodną od Fiata 127 to logicznie muszą części pasować do A112 pokrewnego do 127. Łada Żiguli jest to licencja Fiata 124 i jako taka musi mieć też pokrewne części do innych pojazdów z gamy koncernu Fiata.

P.S. Pamiętacie Fiata Mirafiori późniejszych serii z prostokątnymi lampami przednimi? Gabaryty tej lampy i jej zamocowania zostały powielone (skopiowane) przez WAZ w modelach 2105 i dalszych (2107 oraz 2104) z tą różnica, że pod klosz dorzucili kierunkowskaz. Silnik 1,6 litra z WAZów np. Niva jest kopią silnika Fiata w systemie OHC.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1604
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

A 112

Post autor: Radicz » 21 maja 2006, 20:38

"grzole" pisze:Skoro Zastava 1100 jest rozwinięciem licencyjnym od Fiata 128, pochodną od Fiata 127 to logicznie muszą części pasować do A112 pokrewnego do 127. Łada Żiguli jest to licencja Fiata 124 i jako taka musi mieć też pokrewne części do innych pojazdów z gamy koncernu Fiata.
To chyba lekka nadinterpretacja Grzole... :roll: :roll: :roll: Być może są pojedyńcze części będące odpowiednikami/ zamiennikami z A112, ale nie mówmy, że do A112 pasują części od Zastavy albo od Żiguli :? :? :? Pochodna pochodnej pochodnej nie jest chyba bezpośrednią pochodną tej pierwszej :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nie czuję się przekonany... :roll: Jeśli możesz, to podaj konkretne przykłady części.
To, że A112 jest spokrewniony ze 127, jest ogólnie wiadome... Podwozie, zawieszenie, silniki... No ale żeby tak z Zastawą i, uchowaj Boże, z Ładą :!: :!: :ojej: : do bani : Bleee... : nieee :

Pozdrawiam, Radicz.

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

A 112

Post autor: grzole » 21 maja 2006, 23:59

To co napisałem było logiczną analizą powiązań pomiędzy autami. Zastava 1100 jest licencyjnym Fiatem 128 ze zmienionym tyłem (zamiast sedana mamy hatchbacka) ale tak naprawdę to to samo auto. Fiat 128 był rozwinięciem koncepcji hatchbacka Fiata 127 w sedana. Zawieszenie, układ hamulcowy, klamki, silniki etc są te same. Od Łady i Zastavy do 127 pasuje wiele części. Jest to informacja pozyskana wiele lat temu na przełomie lat 80-tych i 90-tych, czyli w czasach gdy nie było łatwo o części zamienne ew. były ale koszmarnie drogie a ja nosiłem się z zamiarem kupna 127 1.1 3d serii II. Co prawda nic z tego nie wyszło ale za to już rok pózniej jeździłem Mirafiori 1600 OHC.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1604
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

A 112

Post autor: Radicz » 30 maja 2006, 23:13

"lisiud" pisze:Pomysł zakupu A 112 upadł . Otrzymałem aktualne zdjęcia od właściciela i niestety korozja jest tak daleko posunięta że mnie osobiście skutecznie zniechęciła do zakupu. Jednak wciąż nie upadł plan zakupu auta dla żony jednak teraz myślę o Y-greku z okolic 1990 roku.
A nie zainteresujesz się tym niebieskim A112??? :roll: :roll: :roll:

Pozdrawiam, Radicz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”