Lancia Delta Integrale A gr.

Dział stworzony specjalnie dla posiadaczy i miłośników najlepszych Lancii w historii. Znalazłeś coś ciekawego w sieci, chcesz coś udostępnić - podziel się tutaj (z wyjątkiem porad technicznych)
Awatar użytkownika
nerolancia2
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 215
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Kozienice

Lancia Delta Integrale A gr.

Post autor: nerolancia2 » 23 sty 2010, 18:29

Witam wszystkich
mam prośbę do kolegów: czy może ktoś z forum nie posiada dokumentacji dotyczącej zmian w wersji rajdowej ???
prosiłbym o jakieś info lub ewentualnie mógłbym odkupić takie materiały gr.A ....
pozdrawiam

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Odp: Lancia Delta Integrale A gr.

Post autor: bryś » 24 sty 2010, 9:29

kup sobie homologację jest w PZM w 3 wersjach A ,N, E1 przewijała mi się przez ręce ale nie kopiowałem dałem komuś kto skopiował ale nie pamiętam komu ? Skleroza

Awatar użytkownika
nerolancia2
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 215
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Kozienice

Odp: Lancia Delta Integrale A gr.

Post autor: nerolancia2 » 24 sty 2010, 12:12

Wielkie dzięki , tak właśnie zrobię...pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pepto
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 270
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Odp: Lancia Delta Integrale A gr.

Post autor: Pepto » 24 sty 2010, 13:01

:link:
Tutaj jest kilkaset skanowanych homologacji z podziałem na grupy, niesetny część zbiorów z listy już nie działa :(

Awatar użytkownika
nerolancia2
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 215
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Kozienice

Odp: Lancia Delta Integrale A gr.

Post autor: nerolancia2 » 24 sty 2010, 14:06

Dziękiuję.. tylko się udało ściągnąć wersję 4wd i to niekompletny... ale i tak bardzo pomogłeś...

Awatar użytkownika
Pepto
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 270
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Odp: Lancia Delta Integrale A gr.

Post autor: Pepto » 25 sty 2010, 23:37

O a Kolega się nie chwalił ze takimi rartaskami się zajmuje :)
ALLEGRO

Proszę opisz coś więcej, na temat przygotowanych przez Cibie silników, (ewentualne ceny mogą być na PW):
Interesuje mnie kika spraw jeśli mógł byś podzielić się teorią, jak to jest z tymi szerszymi paskami (wymagana zmiana kółek?), czy po wyważeniu dynamicznym całego układu korbowego, moża spokojnie pozbyć się pasków balansowych (jaki wtedy bezpieczny max RPM), jakie sprzęgło podchodzi max na standardowe koło zamachowe (Fiaty Coupe 20vT plus miały 240mm da się zamontować plug&paly), jak mają się przepływy na dużych zaworach 8v w porównaniu do orginalnych 16v przy podobnych wzniosach.
Ogólnie miał bym sporo pytań, może jakiś praktyczny poradnik o przygotowaniu bebechów na "grube" dmuchanie :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: INTEGRALE i nie tylko - superliga Lancii wszechczasów :::”