Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 lis 2017, 21:06

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: 10 kwie 2017, 11:15 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 10 kwie 2017, 11:08
Posty: 26
Witam jestem zainteresowany kupnem Lancii, poprzednio jezdziłem Alfą Romeo. Zależy mi na samochodzie w miare szybkim, głównie będe jezdził autostradami Polska - Holandia. Mam dylemat co wybrać, interesują mnie tylko silniki benzynowe. Czy skrzynia automatyczna i silnik 1.8 di są awaryjne, czy ten silnik posiada koło dwumasowe? Czy może lepiej wybrać tjeta 150KM i zrobić chip, tylko że słyszałem że m32 się sypią? Z góry dziękuje za odpowiedź


Na górę
Post: 10 kwie 2017, 12:55 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 3845
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
Z tego co wiem to w 1.75 też jest M32 z tym że sterowana elektronicznie.Ale mogę się mylić.

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Lancia Delta 2.0 16v
Lancia Kappa 2.4 JTD SW chip
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo 1.9 mJet
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Lancia Delta 1.6 JTD Platino
Fiat Seicento 900 design Sporting

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
Post: 11 kwie 2017, 07:26 
Dawid co tzn. sterowana elektronicznie?

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka



Na górę
   
Post: 11 kwie 2017, 09:29 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2008, 00:00
Posty: 97
Lokalizacja: Oświęcim
Tzn., że ramię (tzw. 'sztanga') zmiennej geometrii turbiny jest sterowane układem elektronicznym a nie pneumatycznym (szukaj tzw. 'gruszka' + zawór + podciśnienie).


Na górę
Post: 11 kwie 2017, 09:55 
Cytuj:
Tzn., że ramię (tzw. 'sztanga') zmiennej geometrii turbiny jest sterowane układem elektronicznym a nie pneumatycznym (szukaj tzw. 'gruszka' + zawór + podciśnienie).
Tylko,że Dawid pisał o skrzyni M32 a nie o turbinie.
A dla ścisłości co do tego sterowania turbiny w tbi to jesteś w błędzie.
Gdzieś coś tam słyszałeś ,że dzwonią ale nie za bardzo wiesz w którym kościele.


Na górę
   
Post: 11 kwie 2017, 13:58 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 08 lis 2016, 22:01
Posty: 33
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Cytuj:
Z tego co wiem to w 1.75 też jest M32 z tym że sterowana elektronicznie.Ale mogę się mylić.
W Delcie z silnikiem 1,75 jest klasyczna, 6 biegowa skrzynia automatyczna bodaj Aisin.

M32 jest w Deltach z silnikiem 1,4 Turbojet (przynajmniej tych wcześniejszych 2008 - 2010). W późniejszych rocznikach (oraz 1.4 Multiair) jest już własna skrzynia Fiata.

Z tym sterowaniem elektronicznym to pewnie chodziło ci o skrzynię typu Selectronic popularną z silnikiem 1,6 Multijet


Na górę
Post: 11 kwie 2017, 16:27 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 10 kwie 2017, 11:08
Posty: 26
Tak jest tam skrzynia aisin tf80-sc, dzwoniłem do firmy co regeneruje skrzynie automatyczne i mechanik mi powiedział że są to dobre skrzynie, tylko trzeba regularnie wymieniać olej co 30 tyś i skrzynia wtedy długo bedzie sprawna


Na górę
Post: 11 kwie 2017, 16:34 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9361
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Cytuj:
Tzn., że ramię (tzw. 'sztanga') zmiennej geometrii turbiny jest sterowane układem elektronicznym a nie pneumatycznym (szukaj tzw. 'gruszka' + zawór + podciśnienie).
Gdzie Ty tu chcesz szukać zmiennej geometrii? Jeśli nic nie zmieniali, to TBi w Delcie nie ma zmiennej geometrii, T-jet z resztą też nie.
Cytuj:
Tak jest tam skrzynia aisin tf80-sc, dzwoniłem do firmy co regeneruje skrzynie automatyczne i mechanik mi powiedział że są to dobre skrzynie, tylko trzeba regularnie wymieniać olej co 30 tyś i skrzynia wtedy długo bedzie sprawna
Inaczej zwana AF-40. Stosowana w AR159, Brera, Fiat Croma i Oplach.

_________________
Obecnie: Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm 200KM, Audi A3 8P 2.0FSI 150KM + Alfa Romeo 156 2.4JTDm 175KM, Volvo S60 2.4 170KM.
Były: Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150KM, Alfa Romeo 156 SW 1.9JTDm 140KM, Fiat Stilo 3d 1.9JTDm 165KM, Fiat Stilo 3d 1.9JTD 115KM, Lancia Lybra SW 1.9JTD 105KM, Daewoo Espero 1.5 GLX 90KM.

Obrazek


Na górę
Post: 18 kwie 2017, 09:57 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 10 kwie 2017, 11:08
Posty: 26
Jestem zdecydowany na wersje z silnikiem 1.8, teraz pytanie czy warto sprowadzać samochód z Włoch z okolic północy?Mam na oku auto z przebiegiem 59 000 tys rok 2009 za 12 000 tys euro, po stronie auto scout24 widze że we Włoszech są niskie przebiegi. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie przebiegu ?


Na górę
Post: 18 kwie 2017, 11:04 
Jest.Po vinie w serwisie albo na miejscu Mesem


Na górę
   
Post: 18 maja 2017, 09:34 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 10 kwie 2017, 11:08
Posty: 26
Temat do zamknięcia, wybrałem auto z silnikiem 1.8 di turbo


Na górę
Post: 19 maja 2017, 18:13 
Pochwał się

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka



Na górę
   
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]