Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 cze 2018, 06:25

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 25 sie 2017, 13:10 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 25 sie 2017, 13:02
Posty: 1
Panowie,

przymierzam się do zakupu Delty III z 2010 roku (przed liftem) w wersji z dieslem 1.6 120 KM i skrzynią manualną. Zastanawiam się, czy nie ma problemu z dostępnością części do Delty w ogóle, a szczególnie do wersji, którą się interesuje. Wiem, że Delta dzieli sporą ilość części z Bravo, ale chodzi mi zwłaszcza o te, które są typowe tylko i wyłącznie dla tego modelu.

Przy okazji proszę o informację czy lifting zmienił coś w kwestiach technicznych tej wersji, czy dotyczył tylko grilla i innych foteli.

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam,
Kuba


Na górę
Post: 26 sie 2017, 14:30 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 07:22
Posty: 970
Lokalizacja: WARSZAWA
Nie ma żadnych problemów z dostępnością części.Lifting zaś ograniczał się do kosmetyki.

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;
156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km) ; Sedici 4x4 1,6 Emotion ; Mito 1,3 m-jet 95KM Distictive


Na górę
Post: 17 paź 2017, 12:22 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 paź 2017, 11:50
Posty: 3
Cześć wszystkim jeszcze raz!
Nie będę dublował tematu i zapytam tu. Mam podobne dylematy, co założyciel wątku.....
Zacząłem mocno szukać Delty III z silnikiem 1.4 T-JET (najchętniej 150KM, ale jak trafię 120stkę to też może być) w wersji jak najbogatszej, ale bez regulowanego zawieszenia.
Wiem, że mnóstwo części dzieli Lancia z Bravo II, ale bardzo niepokoi mnie permanentny brak części blacharskich (a może słabo szukam, albo nie wiem gdzie szukać?).
Nie chcę kupić rozbitka i go naprawiać, ale w razie draki chciałbym łatwo i szybko kupić interesujące mnie części.
Da się kupić blacharkę do Delty III w Polsce?


Na górę
Post: 17 paź 2017, 15:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 3992
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
Na znanych portalach aukcyjnych jest tego mnóstwo i dostępne wszystko. Ze spraw eksploatacyjnych znakomita część jest dostępna w sklepach od ręki, bez konieczności zamawiania i oczekiwania.

Wysłane z Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka


_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16v
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
Post: 20 paź 2017, 21:21 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 00:00
Posty: 4428
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Ja bym jednakowoż nieco spuścił z tonu z tym "nie ma problemu"

Np. sprężyny przednie do 2,0 Multijet nie występują, musiałem posiłkować się ASO. Bynajmniej numery OEM są inne niż do Bravo.

Podobnież z wydechem, a zwłaszcza tym w wersji "sport".

Klocki, tarcze - są, choć znów do 2,0 trzeba poświęcić na szukanie chwilkę dłużej, ale problemu nie ma. Części do zawiasu - póki co zmieniałem jedynie tuleje w wahaczach przednich i można kupić bez problemu.

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]