Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 lis 2017, 12:04

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 25 sie 2017, 13:10 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 25 sie 2017, 13:02
Posty: 1
Panowie,

przymierzam się do zakupu Delty III z 2010 roku (przed liftem) w wersji z dieslem 1.6 120 KM i skrzynią manualną. Zastanawiam się, czy nie ma problemu z dostępnością części do Delty w ogóle, a szczególnie do wersji, którą się interesuje. Wiem, że Delta dzieli sporą ilość części z Bravo, ale chodzi mi zwłaszcza o te, które są typowe tylko i wyłącznie dla tego modelu.

Przy okazji proszę o informację czy lifting zmienił coś w kwestiach technicznych tej wersji, czy dotyczył tylko grilla i innych foteli.

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam,
Kuba


Na górę
Post: 26 sie 2017, 14:30 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 07:22
Posty: 945
Lokalizacja: WARSZAWA
Nie ma żadnych problemów z dostępnością części.Lifting zaś ograniczał się do kosmetyki.

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;
156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km) ; Sedici 4x4 1,6 Emotion ; Mito 1,3 m-jet 95KM Distictive,Ypsilon FL bi-colore 1,3 m-jet 90 KM DFN (słodkie nic nie robienie) :-).


Na górę
Post: 17 paź 2017, 12:22 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 paź 2017, 11:50
Posty: 3
Cześć wszystkim jeszcze raz!
Nie będę dublował tematu i zapytam tu. Mam podobne dylematy, co założyciel wątku.....
Zacząłem mocno szukać Delty III z silnikiem 1.4 T-JET (najchętniej 150KM, ale jak trafię 120stkę to też może być) w wersji jak najbogatszej, ale bez regulowanego zawieszenia.
Wiem, że mnóstwo części dzieli Lancia z Bravo II, ale bardzo niepokoi mnie permanentny brak części blacharskich (a może słabo szukam, albo nie wiem gdzie szukać?).
Nie chcę kupić rozbitka i go naprawiać, ale w razie draki chciałbym łatwo i szybko kupić interesujące mnie części.
Da się kupić blacharkę do Delty III w Polsce?


Na górę
Post: 17 paź 2017, 15:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 3842
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
Na znanych portalach aukcyjnych jest tego mnóstwo i dostępne wszystko. Ze spraw eksploatacyjnych znakomita część jest dostępna w sklepach od ręki, bez konieczności zamawiania i oczekiwania.

Wysłane z Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka


_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Lancia Delta 2.0 16v
Lancia Kappa 2.4 JTD SW chip
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo 1.9 mJet
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Lancia Delta 1.6 JTD Platino
Fiat Seicento 900 design Sporting

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
Post: 20 paź 2017, 21:21 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 00:00
Posty: 4298
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Ja bym jednakowoż nieco spuścił z tonu z tym "nie ma problemu"

Np. sprężyny przednie do 2,0 Multijet nie występują, musiałem posiłkować się ASO. Bynajmniej numery OEM są inne niż do Bravo.

Podobnież z wydechem, a zwłaszcza tym w wersji "sport".

Klocki, tarcze - są, choć znów do 2,0 trzeba poświęcić na szukanie chwilkę dłużej, ale problemu nie ma. Części do zawiasu - póki co zmieniałem jedynie tuleje w wahaczach przednich i można kupić bez problemu.

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]