Delta III vs nowe Bravo
Moderator: stabraf
Delta III vs nowe Bravo
Witam
Miałem dziś okazję trochę pojeździć nowym bravo 1,9 jtdm. Moje spostrzeżenia to znacznie mniejszy komfort jazdy niż w Lybrze, nie wspomnę o lichym audio, które nie umywa się do tej jakości dźwięku jakie daje BOSE. Auto generalnie dość pewnie się prowadzi po drodze i w miarę przyjemnie. Może się mylę ale jest głośniej niż w moim samochodzie gdzie wybiło mu dziś 220 tys a bravo, które testowałem miało 3 tys z kawałkiem. Wersja, którą jechałem miała automatyczną klimatyzację z panelem elektrycznym i wszystkie inne wypasy, nie przyglądałem się za bardzo bo to była gdzieś 21...samochód generalnie OK ale nie zauroczył mnie zbytnio.
Moje pytanie wobec tego brzmi: czy nowa delta to zupełna kopia bravo z tymi samymi rozwiązaniami technicznymi, komfortem jazdy tylko ze zmienioną na ogromny plus stylistyką??
Jeżeli tak to uważam, że Lancia, robi ogromny błąd wprowadzając na rynek sztywne, i podobne do innych aut modele samochodów. Marka, która miała w swojej ofercie zawsze modele w których fundamentalną sprawą był przede wszystkim komfort i styl przestaje powoli istnieć z chwilą zamknięcia produkcji takich aut jak, kappa, lybra czy thesis.........
Miałem dziś okazję trochę pojeździć nowym bravo 1,9 jtdm. Moje spostrzeżenia to znacznie mniejszy komfort jazdy niż w Lybrze, nie wspomnę o lichym audio, które nie umywa się do tej jakości dźwięku jakie daje BOSE. Auto generalnie dość pewnie się prowadzi po drodze i w miarę przyjemnie. Może się mylę ale jest głośniej niż w moim samochodzie gdzie wybiło mu dziś 220 tys a bravo, które testowałem miało 3 tys z kawałkiem. Wersja, którą jechałem miała automatyczną klimatyzację z panelem elektrycznym i wszystkie inne wypasy, nie przyglądałem się za bardzo bo to była gdzieś 21...samochód generalnie OK ale nie zauroczył mnie zbytnio.
Moje pytanie wobec tego brzmi: czy nowa delta to zupełna kopia bravo z tymi samymi rozwiązaniami technicznymi, komfortem jazdy tylko ze zmienioną na ogromny plus stylistyką??
Jeżeli tak to uważam, że Lancia, robi ogromny błąd wprowadzając na rynek sztywne, i podobne do innych aut modele samochodów. Marka, która miała w swojej ofercie zawsze modele w których fundamentalną sprawą był przede wszystkim komfort i styl przestaje powoli istnieć z chwilą zamknięcia produkcji takich aut jak, kappa, lybra czy thesis.........
Odp: Delta III vs nowe Bravo
trzeba by sie przejechac delta i sprawdzic - moze jest bardziej miekka ,
co do glosnosci to nie ma co sie dziwic ,wkoncu jtdm to wyzylowana jednostka,
porownaj poziom hałasu w wersjach benzynowych
co do glosnosci to nie ma co sie dziwic ,wkoncu jtdm to wyzylowana jednostka,
porownaj poziom hałasu w wersjach benzynowych
Odp: Delta III vs nowe Bravo
Nie porównuj Delty z Bravo.
Nic ich nie łączy poza projektem płyty.
Siedziałem w Delcie i doznałem mentalnego orgazmu.
Była to świetnie wyposażona wersja Platino w czarnym kolorze za ponad 100k pln.
Fiat Bravo pomimo swojego sukcesu rynkowego to przepraszam ale nie ta liga i może łazić za Deltą i ślady szorować.
Jeszcze nie miałem okazji jechać Deltą III ale ze wszelkich informacji wynika, że jest miękko zestrojony i dobrze wygłuszony.
Poczytaj trochę w niezłym teście z aG - >http://www.autogaleria.pl/auto_test/lan ... o,330.html
Nic ich nie łączy poza projektem płyty.
Siedziałem w Delcie i doznałem mentalnego orgazmu.
Była to świetnie wyposażona wersja Platino w czarnym kolorze za ponad 100k pln.
Fiat Bravo pomimo swojego sukcesu rynkowego to przepraszam ale nie ta liga i może łazić za Deltą i ślady szorować.
Jeszcze nie miałem okazji jechać Deltą III ale ze wszelkich informacji wynika, że jest miękko zestrojony i dobrze wygłuszony.
Poczytaj trochę w niezłym teście z aG - >http://www.autogaleria.pl/auto_test/lan ... o,330.html
- bomal23
- Forumowicz/ka
- Posty: 238
- Rejestracja: 30 lip 2005, 0:00
- Skype: bomal23
- Lokalizacja: Lublin/Rzeszów
Odp: Delta III vs nowe Bravo
Miałem przyjemność trochę pojeździć nową Lancią Deltą 1.9 Mjet 16V twin turbo (diesel) 190 KM. Jest to niesamowicie zrywne, szybkie i bardzo wygodne auto. Dobrze wyciszone i mające super hamulce.Dosłownie po leciutkim wciśnięciu pedału hamulca auto prawie dęba mi stawało . Lecz trudno stwierdzić jak się będzie sprawowało po przejechaniu np. 100 tyś km. Moje wrażenia były bardzo pozytywne, lecz przytłumiła je jedynie cena ponad 108.000 PLN.MICHU pisze:Witam
Miałem dziś okazję trochę pojeździć nowym bravo 1,9 jtdm. ...Moje pytanie wobec tego brzmi: czy nowa delta to zupełna kopia bravo z tymi samymi rozwiązaniami technicznymi, komfortem jazdy tylko ze zmienioną na ogromny plus stylistyką?? ...
Ogólne wrażenie było super.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Odp: Delta III vs nowe Bravo
Czyli tak, jak byc powinno .kaeres pisze:Siedziałem w Delcie i doznałem mentalnego orgazmu.
Była to świetnie wyposażona wersja Platino w czarnym kolorze za ponad 100k pln.
Fiat Bravo pomimo swojego sukcesu rynkowego to przepraszam ale nie ta liga i może łazić za Deltą i ślady szorować.
Szkoda tylko, że wnętrze (w mojej opinii) to regres względem choćby poczciwej Lybry.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Odp: Delta III vs nowe Bravo
Globalizacja swoje robi i kształt kokpitu z Bravo się uchował ale nadal materiały i spasowanie jest o niebo lepsze.Nat pisze:Czyli tak, jak byc powinno .kaeres pisze:Siedziałem w Delcie i doznałem mentalnego orgazmu.
Była to świetnie wyposażona wersja Platino w czarnym kolorze za ponad 100k pln.
Fiat Bravo pomimo swojego sukcesu rynkowego to przepraszam ale nie ta liga i może łazić za Deltą i ślady szorować.
Szkoda tylko, że wnętrze (w mojej opinii) to regres względem choćby poczciwej Lybry.
Czuć ten większy luksus bez dwóch zdań.
- deltadevill
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 10 maja 2009, 14:11
- Lokalizacja: zamość
Odp: Delta III vs nowe Bravo
to prada co do nowej delty III mialem okazje obejrzec ja po wprowadzeniu do sprzedazy i mysle podobnie jk kolega wyzej ze bravo to moze slady za delta wycierac..... panowie kompletnie inna liga....poprostu delta to cos niesamowitego forza italia
Moje 2 piekne panie moja pani i lancia
Była delta 1.6 jest kappa 2.4 tds
Była delta 1.6 jest kappa 2.4 tds
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Odp: Delta III vs nowe Bravo
Hmmm.. Może bedę wyklęty, ale cóż. Cały ten wątek trochę fanboyowo zalatujeMICHU pisze:Moje pytanie wobec tego brzmi: czy nowa delta to zupełna kopia bravo z tymi samymi rozwiązaniami technicznymi, komfortem jazdy tylko ze zmienioną na ogromny plus stylistyką??
Delta pod względem wyglądu do pięt Bravo nie dorasta. O ile do środkowego słupka to ładne auto o tyle dalej to totalna porażka, nie wiem co projektant chciał osiągnąć, ale mu nie poszło.. Bravo przy Delcie wygląda jak prawdziwy "włoch", elegancki i zarazem bardzo dynamiczny. Wg mnie zero porównania. Niestety na niekorzyść Lancii.
kaeres pisze:Siedziałem w Delcie i doznałem mentalnego orgazmu.
kaeres pisze:Globalizacja swoje robi i kształt kokpitu z Bravo się uchował ale nadal materiały i spasowanie jest o niebo lepsze.
Zastanawiam się czy mieliście okazję bezpośrednio porównać oba auta.deltadevil pisze:to prada co do nowej delty III mialem okazje obejrzec ja po wprowadzeniu do sprzedazy i mysle podobnie jk kolega wyzej ze bravo to moze slady za delta wycierac..... panowie kompletnie inna liga....poprostu delta to cos niesamowitego forza italia
Ja co prawda nie siedziałem w Delcie, ale nawet na forum nie brak jest opinii, że ta super jakość wcale nie jest taka super, co potwierdzało np porównanie Delty z A3 w "auto motor i sport". Z drugiej strony chciałbym zauważyć, że nawet tak "wroga" gazeta, jaką jest Auto Brukowiec, zwany "Auto Światem" bardzo pochlebnie wyraża się o jakości i materiałach w Bravo, co więcej w porównaniu z Focusem i bodaj 308 napisali, że Fiat wyprzedza pod tym względem oba auta bez 2 zdań. I że bardzo się pozytywnie zaskoczyli wnętrzem Fiata. Biorąc poprawkę na to, że tam tylko VW albo Skoda są ok to.. myślę, że Bravo jest naprawdę świetnie wykonane. O kształtach już się wypowiedziałem
I sorki, mimo szacunku do marki, mając wybór Delta/Bravo bez chwili wahania wziąłbym Fiata.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Odp: Delta III vs nowe Bravo
Już miałem okazje i siedzieć parę razy i pojeździć nową Deltą. O ile jeździło mi się fajnie (T-JET chyba 140 koni), to zawsze jak wsiadałem to byłem rozczarowany plastikami. Nie wszystkimi ale duża ich część sprawa wrażenia twardej, taniej i tandetnej jak na auto w tej cenie. A ten wyświetlacz radia, w wersjach bez ekranu.... Już wolałem moja Lybrę w środku.
Odp: Delta III vs nowe Bravo
Zastanawiam się czy czytasz ze zrozumieniem.Tomzik pisze: Zastanawiam się czy mieliście okazję bezpośrednio porównać oba auta.
Ja co prawda nie siedziałem w Delcie, ale nawet na forum nie brak jest opinii, że ta super jakość wcale nie jest taka super, co potwierdzało np porównanie Delty z A3 w "auto motor i sport". Z drugiej strony chciałbym zauważyć, że nawet tak "wroga" gazeta, jaką jest Auto Brukowiec, zwany "Auto Światem" bardzo pochlebnie wyraża się o jakości i materiałach w Bravo, co więcej w porównaniu z Focusem i bodaj 308 napisali, że Fiat wyprzedza pod tym względem oba auta bez 2 zdań. I że bardzo się pozytywnie zaskoczyli wnętrzem Fiata. Biorąc poprawkę na to, że tam tylko VW albo Skoda są ok to.. myślę, że Bravo jest naprawdę świetnie wykonane. O kształtach już się wypowiedziałem
I sorki, mimo szacunku do marki, mając wybór Delta/Bravo bez chwili wahania wziąłbym Fiata.
Wejdź po prostu raz do dobrze wyposażonej Delty oraz odpowiednika Fiata Bravo.
AŚ już dawno zaczął się odseparowywać od wychwalania VW ponieważ miał sporo zarzutów pod tym kątem - a wiadomo, że sprzedaż się liczy to i będą pisali co się klientowi podoba.