Delta III - opinie użytkowników
Moderator: stabraf
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7280
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Delta III - opinie użytkowników
Przyglądam się temu pojazdowi (Lancia Delta III) od początku jak tylko się pojawił i nurtuje mnie kilka pytań. Jak się te auta sprawują w Waszych oczach - użytkowników. Osobiście jeździłem tylko 1,9 biturbo, tylko raz i ... było fajnie.
Co mnie interesuje:
1. jaki masz silnik (pojemność, moc, rodzaj paliwa),
2. czy ktoś montował LPG (STAG, BRC, VIALLE, PRINS - inne ) - jak to chodzi na gazie - problemy
3. jakie masz średnie rzeczywiste zużycie paliwa (nieważne jak i gdzie jeździsz)
4. ile kilometrów zrobiłeś już tym autem / w jakim okresie
5. jakie są dodatkowe (oprócz obowiązkowych przeglądów) koszty eksploatacji - inaczej mówiąc: co padło ponad naprawy gwarancyjne
6. czy poleciłbyś/nie poleciłbyś silnik, który posiadasz innemu użytkownikowi - dlaczego
7. Jakie widzisz subiektywne wady/zalety pojazdu
8. Inne - subiektywne uwagi i spostrzeżenia
Wiem, że to o co pytam, to jak spowiedź i nie każdy zechce odpowiedzieć, ale ... liczę, że powoli auta te (używane) będą w zasięgu cenowym coraz większej ilości użytkowników tego forum. Takie info, byłoby cennym przewodnikiem dla wielu z nas. Dla mnie też, bo ..... może se kupię za 1-2 lata
Co mnie interesuje:
1. jaki masz silnik (pojemność, moc, rodzaj paliwa),
2. czy ktoś montował LPG (STAG, BRC, VIALLE, PRINS - inne ) - jak to chodzi na gazie - problemy
3. jakie masz średnie rzeczywiste zużycie paliwa (nieważne jak i gdzie jeździsz)
4. ile kilometrów zrobiłeś już tym autem / w jakim okresie
5. jakie są dodatkowe (oprócz obowiązkowych przeglądów) koszty eksploatacji - inaczej mówiąc: co padło ponad naprawy gwarancyjne
6. czy poleciłbyś/nie poleciłbyś silnik, który posiadasz innemu użytkownikowi - dlaczego
7. Jakie widzisz subiektywne wady/zalety pojazdu
8. Inne - subiektywne uwagi i spostrzeżenia
Wiem, że to o co pytam, to jak spowiedź i nie każdy zechce odpowiedzieć, ale ... liczę, że powoli auta te (używane) będą w zasięgu cenowym coraz większej ilości użytkowników tego forum. Takie info, byłoby cennym przewodnikiem dla wielu z nas. Dla mnie też, bo ..... może se kupię za 1-2 lata
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Re: Delta III - opinie użytkowników
1. 1.4 multiair 140 KM, 230 NM (benz)
2. Bez gazu
3. 8-9l/100
4. 7 tys km (IX'12 - I'13)
5. Na razie nic nie padło
6. Silnik polecam, dobrze radzi sobie z Deltą, wyprzedzanie to przyjemność. Zużycie paliwa ogromnie zależy od stylu jazdy i prędkości, ja nie jeżdżę oszczędnie Przyjemny dla ucha dźwięk turbiny
7-8. Wersja Gold + blue & me
Zalety:
- wygląd, chyba nigdy mi się nie znudzi
- wykończenie wnętrza (klimat, smak czy jak to zwał), materiał deski i podsufitki, klamki, oświetlenie itd.
- dobre audio
- znakomite wyciszenie wewnątrz
- dobre trzymanie się drogi (sztywność zawieszenia)
- ilość miejsca z tyłu jak w limuzynie (rozstaw osi 2,7 m)
- tylna kanapa przesuwana, pochylane oparcie, oczywiście dzielona, można powiększyć bagażnik kosztem miejsca na nogi jeśli akurat tego potrzebujemy
- na razie nic nie skrzypi, no ale to dopiero 7 tys km, ogólnie jednak auto robi wrażnie porządnie zmontowanego
- drzwi zamykają się lekko
- dobre wspomaganie
- lekka praca sprzęgła
- biegi wskakują bez problemów
- auto można odparować i sensownie ogrzać bez klimy (dla mnie nowość po Toyotach)
- dobrze działający hill holder
Wady:
- hamulce dobre, ale brak poczucia, że samochód 'staje dęba'
- ciut za długie skoki przełożeń biegów
- biegi niby wchodzą precyzyjnie, ale brakuje takiego 'kliknięcia' po jedynej, słusznej ścieżce
- zawieszenie mało komfortowe
- przednie fotele mogłyby być trochę większe, dłuższe
- beznadziejny plastik pod deską i tunelu środkowego, niby akurat ta część która nie rzuca się w oczy, ale Lancii i tak nie przystoi
Ogólnie jestem bardzo zadowolony
2. Bez gazu
3. 8-9l/100
4. 7 tys km (IX'12 - I'13)
5. Na razie nic nie padło
6. Silnik polecam, dobrze radzi sobie z Deltą, wyprzedzanie to przyjemność. Zużycie paliwa ogromnie zależy od stylu jazdy i prędkości, ja nie jeżdżę oszczędnie Przyjemny dla ucha dźwięk turbiny
7-8. Wersja Gold + blue & me
Zalety:
- wygląd, chyba nigdy mi się nie znudzi
- wykończenie wnętrza (klimat, smak czy jak to zwał), materiał deski i podsufitki, klamki, oświetlenie itd.
- dobre audio
- znakomite wyciszenie wewnątrz
- dobre trzymanie się drogi (sztywność zawieszenia)
- ilość miejsca z tyłu jak w limuzynie (rozstaw osi 2,7 m)
- tylna kanapa przesuwana, pochylane oparcie, oczywiście dzielona, można powiększyć bagażnik kosztem miejsca na nogi jeśli akurat tego potrzebujemy
- na razie nic nie skrzypi, no ale to dopiero 7 tys km, ogólnie jednak auto robi wrażnie porządnie zmontowanego
- drzwi zamykają się lekko
- dobre wspomaganie
- lekka praca sprzęgła
- biegi wskakują bez problemów
- auto można odparować i sensownie ogrzać bez klimy (dla mnie nowość po Toyotach)
- dobrze działający hill holder
Wady:
- hamulce dobre, ale brak poczucia, że samochód 'staje dęba'
- ciut za długie skoki przełożeń biegów
- biegi niby wchodzą precyzyjnie, ale brakuje takiego 'kliknięcia' po jedynej, słusznej ścieżce
- zawieszenie mało komfortowe
- przednie fotele mogłyby być trochę większe, dłuższe
- beznadziejny plastik pod deską i tunelu środkowego, niby akurat ta część która nie rzuca się w oczy, ale Lancii i tak nie przystoi
Ogólnie jestem bardzo zadowolony
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 46
- Rejestracja: 12 gru 2012, 0:41
- Lokalizacja: IRL/Szczecin
Re: Delta III - opinie użytkowników
Zdecydowanie przydałby się ten temat jako przyklejony w dziale Delta III z którego, nie wiedzieć czemu został przeniesiony. Notabene do działu w którym nawet nie ma subforum DeltaIII?
1. 2.0 Multijet 165CV
2. n/a
3. 7,4l/100km wg. kompa, tylko cykl miejski
4. ok. 10k przez 7mies.
5. brak
6. zdecydowanie polecam, moim zdaniem 2.0m-jet to najlepszy kompromis między osiągami a spalaniem
zalety:
-ogromną zaletą delty jest ilość miejsca z tyłu. Zarówno na tylnej kanapie jak i w bagażniku.
-światła do jazdy dziennej oraz automatyczne mijania(wogóle nie trzeba pamiętać o zapalaniu).
-dosyć dobrej jakości materiały wykończeniowe, ale tu duży minus za deskę rozdzielczą z twardego plastiku i wycierający się srebrny plastik w kole kierownicy(w klasie premium to nie przystoi).
-design tylnych ledowych lamp-poezja:)
-dobrze działający Blue&Me
wady:
-nie podoba mi się zastosowanie belki skrętnej w tylnym zawieszeniu, tutaj już dawno powinien być wielowahacz,
-maska mogła by mieć teleskopy do podnoszenia,
-drzwi są trochę za słabo wyciszone (obie te rzeczy miało np. Stilo)
-tapicerka w podstawowej wersji wygląda bardzo kiepsko.
To chyba najlepsza oferta w segmencie C. Polecam!!!
1. 2.0 Multijet 165CV
2. n/a
3. 7,4l/100km wg. kompa, tylko cykl miejski
4. ok. 10k przez 7mies.
5. brak
6. zdecydowanie polecam, moim zdaniem 2.0m-jet to najlepszy kompromis między osiągami a spalaniem
zalety:
-ogromną zaletą delty jest ilość miejsca z tyłu. Zarówno na tylnej kanapie jak i w bagażniku.
-światła do jazdy dziennej oraz automatyczne mijania(wogóle nie trzeba pamiętać o zapalaniu).
-dosyć dobrej jakości materiały wykończeniowe, ale tu duży minus za deskę rozdzielczą z twardego plastiku i wycierający się srebrny plastik w kole kierownicy(w klasie premium to nie przystoi).
-design tylnych ledowych lamp-poezja:)
-dobrze działający Blue&Me
wady:
-nie podoba mi się zastosowanie belki skrętnej w tylnym zawieszeniu, tutaj już dawno powinien być wielowahacz,
-maska mogła by mieć teleskopy do podnoszenia,
-drzwi są trochę za słabo wyciszone (obie te rzeczy miało np. Stilo)
-tapicerka w podstawowej wersji wygląda bardzo kiepsko.
To chyba najlepsza oferta w segmencie C. Polecam!!!
AR 159 2.4JTDm
Delta III 2.0Multijet
Delta III 2.0Multijet
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Delta III - opinie użytkowników
Takie subforum będzie.Maxx pisze:Zdecydowanie przydałby się ten temat jako przyklejony w dziale Delta III z którego, nie wiedzieć czemu został przeniesiony. Notabene do działu w którym nawet nie ma subforum DeltaIII?
Po drugie dział Delta III w pytaniach i poradach technicznych, służy...pytaniom i poradom technicznym!
To tyle w temacie wyjaśnienia.
Re: Delta III - opinie użytkowników
W końcu mogłem zrobić prawdziwy test długodystansowy i sprawdzić spalanie. Gdynia - Czechy - Austria - Włochy - Szwajcaria/Lichtenstein - Austria - Niemcy - Gdynia, w sumie ponad 4 tys kilometrów. Średnie spalanie 7 litrów benzyny. Silnik 1.4 multiair, 140 KM.
Oczywiście większość to autostrada, ale też trochę miasta i dróg lokalnych.
Sporo autostrad z ograniczeniem prędkości co pewnie wpłynęło na niezły wydaje mi się wynik.
Oczywiście większość to autostrada, ale też trochę miasta i dróg lokalnych.
Sporo autostrad z ograniczeniem prędkości co pewnie wpłynęło na niezły wydaje mi się wynik.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Delta III - opinie użytkowników
1.Silnik 1.4 T-Jet 150 KM wersja Platino bi-colore
2.Benzyna only.
3. 9-11 l/100km (Jazda miejska na pewno nie w trybie emeryckim)
4. około 9 tys (37 tyś całościowo)
5.wymiana klocków i tarcz hamulcowych przednich i świec zapłonowych(działanie profilaktyczne)
6.Silnik to sprawdzona konstrukcja stosowana w wielu modelach koncernu.Bez udziwnień w postaci systemu Start &Stop czy też Multiair,które są pewną niewiadomą w dłuższej eksploatacji.Daje radę z Deltą chociaż lubi sobie wypić jak go się ciśnie.Motorek jest możliwy do zagazowana.Znam właściciela AR Mito 155KM z tym silnikiem na gazie,który nie ma większych zastrzeżeń do pracy na tym paliwie(czasami narzeka na dostrojenie instalacji z alfowskim systemem DNA,zwłaszcza z trybem Dynamic).
7 i 8. Koledzy szeroko już się wypowiedzieli na temat wad i zalet modelu z którymi generalnie się zgadzam.Samochód w dalszym ciągu jest rzadki i budzi zainteresowanie publiki zwłaszcza jeśli to jest bi-color.Jednak trzeba się zastanowić czy warto wchodzić w te efektowne wielowarstwowe lakiery z dodatkiem mikki ,które w razie czego są za dużym wyzwaniem dla naszych panów lakierników.Przetarłem sobie tylne nadkole na parkingu hipermarkecie i nie jestem zadowolony z wyników ich pracy (autoryzowany zakład lakierniczy Fiata i Alfy Romeo). Auto jednak polecam ,ma się wrażenie,że jedzie czymś znacznie większym i dystyngowanym niż zwykła klasa C nawet ta premium.Oczywiście fotele mogłyby mieć lepsze trzymanie boczne,układ kierowniczy dający lepsze wyczucie a oplowska skrzynia biegów być bardziej precyzyjna,ale w praktyce gdy się w niej zasiądzie to się jej wszystko wybacza i chce się jechać jak najdalej.
2.Benzyna only.
3. 9-11 l/100km (Jazda miejska na pewno nie w trybie emeryckim)
4. około 9 tys (37 tyś całościowo)
5.wymiana klocków i tarcz hamulcowych przednich i świec zapłonowych(działanie profilaktyczne)
6.Silnik to sprawdzona konstrukcja stosowana w wielu modelach koncernu.Bez udziwnień w postaci systemu Start &Stop czy też Multiair,które są pewną niewiadomą w dłuższej eksploatacji.Daje radę z Deltą chociaż lubi sobie wypić jak go się ciśnie.Motorek jest możliwy do zagazowana.Znam właściciela AR Mito 155KM z tym silnikiem na gazie,który nie ma większych zastrzeżeń do pracy na tym paliwie(czasami narzeka na dostrojenie instalacji z alfowskim systemem DNA,zwłaszcza z trybem Dynamic).
7 i 8. Koledzy szeroko już się wypowiedzieli na temat wad i zalet modelu z którymi generalnie się zgadzam.Samochód w dalszym ciągu jest rzadki i budzi zainteresowanie publiki zwłaszcza jeśli to jest bi-color.Jednak trzeba się zastanowić czy warto wchodzić w te efektowne wielowarstwowe lakiery z dodatkiem mikki ,które w razie czego są za dużym wyzwaniem dla naszych panów lakierników.Przetarłem sobie tylne nadkole na parkingu hipermarkecie i nie jestem zadowolony z wyników ich pracy (autoryzowany zakład lakierniczy Fiata i Alfy Romeo). Auto jednak polecam ,ma się wrażenie,że jedzie czymś znacznie większym i dystyngowanym niż zwykła klasa C nawet ta premium.Oczywiście fotele mogłyby mieć lepsze trzymanie boczne,układ kierowniczy dający lepsze wyczucie a oplowska skrzynia biegów być bardziej precyzyjna,ale w praktyce gdy się w niej zasiądzie to się jej wszystko wybacza i chce się jechać jak najdalej.
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Re: Delta III - opinie użytkowników
Po 25 tys km na liczniku
Największe zalety:
- Dalej będę chwalił wnętrze (w tym białe podświetlenie), które wydaje mi się naprawdę na poziomie w stosunku do niejednej konkukrencji w segmencie C. Przebywanie w Delcie sprawia przyjemność
- Przestronność. Delta spokojnie może służyć za auto rodzinne, przynajmniej w konfiguracji 2 + 1.
- Silnik. Bez dwóch zdań Fiat ma czym się pochwalić. A Delta trochę waży.
- Całkowita bezawaryjność.
Największa wada:
- Sztywne, sprężyste zawieszenie przenosi drgania do wnętrza przy nawierzchni typu bruk. To auto kocha asfalt, nawet kręty, ale nie lubi bruku czy płyt. Efekty dźwiękowe trochę poprawiło dokręcenie nadkoli, które były minimalnie obluzowane, kwestia niewyczuwalna na asfalcie, ale na bruku od razu dało się słyszeć.
Największe zalety:
- Dalej będę chwalił wnętrze (w tym białe podświetlenie), które wydaje mi się naprawdę na poziomie w stosunku do niejednej konkukrencji w segmencie C. Przebywanie w Delcie sprawia przyjemność
- Przestronność. Delta spokojnie może służyć za auto rodzinne, przynajmniej w konfiguracji 2 + 1.
- Silnik. Bez dwóch zdań Fiat ma czym się pochwalić. A Delta trochę waży.
- Całkowita bezawaryjność.
Największa wada:
- Sztywne, sprężyste zawieszenie przenosi drgania do wnętrza przy nawierzchni typu bruk. To auto kocha asfalt, nawet kręty, ale nie lubi bruku czy płyt. Efekty dźwiękowe trochę poprawiło dokręcenie nadkoli, które były minimalnie obluzowane, kwestia niewyczuwalna na asfalcie, ale na bruku od razu dało się słyszeć.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Delta III - opinie użytkowników
Witam.
1. 1.4T-jet 120KM
2. instalacja Tartarinii - rewelacja - zamontowana przed odbiorem auta - koszt w salonie 3700 zł,
3. 10-11 l LPG/100km
4. 10 tys. - 3 miesiące
5. póki co żadnych
6. do normalnej jazdy w zupełności wystarczy, jeśli chce się trochę pobawić to brakuje kilku koni, choć nie miewam problemu z wyprzedzaniem,
7. zalety:
- kolor - (biały z czarnym matowym dachem) prezentuje się znakomicie i przyciąga wzrok przechodniów i mijanych kierowców,
- przestronność - tak dużo miejsca z tyłu nie ma w ŻADNYM aucie tej klasy a nawet w autach klasy wyższej np. VW passat,
- wspomaganie CITY - co prawda w autach grupy Fiata to nie nowość, ale kierującym kobietom lekkość kręcenia kierownicą zapada w pamięć,
- audio (bez nawigacji) - przyzwoite - podoba mi się podświetlenie oraz wielkość literek i cyferek (bardzo czytelne),
- silnik - prosta sprawdzona od lat konstrukcja w najniższej konfiguracji mocy - bardzo przyjemny kompromis pomiędzy mocą a spalaniem,
- zawieszenie - sztywne ale komfortowe (nie płynie jak np. Thesis ale też i nie buja jak Thesis),
- wykończenie - póki nic nie skrzypi - nie ma się do czego przyczepić,
wady:
- mało precyzyjna skrzynia - przy szybkiej zmianie biegów zdarzyło mi się nie trafić w odpowiedni,
- brak tempomatu - kupowałem egzemplarz z salonu - więc nie można już było dołożyć,
- ktoś pisał, że dobrze działający Hill Holder - niestety tu działa tylko przy określonym przechyleniu auta (bodajże >niż 5%), wolę jednak gdy można go włączyć w dowolnym momencie wciskając pedał hamulca do podłogi (jak np. w Toyocie),
- wyciszenie wnętrza - cicho jest tak do 3 tys obrotów, potem zaczyna być słychać jednostkę i nie jest to dźwięk Porsche czy Subaru,
- brak teleskopów w przedniej masce,
8. Ogólnie rzecz biorąc - auto godne polecenia - jak czytam pozostałych - w każdej wersji silnikowej. Przestronność predysponuje je do bycia autem rodzinnym. Silnik dzięki turbinie sprawdza się zarówno w mieście jak i na trasie, do tego świetnie współgra z instalacją gazową. Materiały i wykończenie chyba typowe w tej klasie.
1. 1.4T-jet 120KM
2. instalacja Tartarinii - rewelacja - zamontowana przed odbiorem auta - koszt w salonie 3700 zł,
3. 10-11 l LPG/100km
4. 10 tys. - 3 miesiące
5. póki co żadnych
6. do normalnej jazdy w zupełności wystarczy, jeśli chce się trochę pobawić to brakuje kilku koni, choć nie miewam problemu z wyprzedzaniem,
7. zalety:
- kolor - (biały z czarnym matowym dachem) prezentuje się znakomicie i przyciąga wzrok przechodniów i mijanych kierowców,
- przestronność - tak dużo miejsca z tyłu nie ma w ŻADNYM aucie tej klasy a nawet w autach klasy wyższej np. VW passat,
- wspomaganie CITY - co prawda w autach grupy Fiata to nie nowość, ale kierującym kobietom lekkość kręcenia kierownicą zapada w pamięć,
- audio (bez nawigacji) - przyzwoite - podoba mi się podświetlenie oraz wielkość literek i cyferek (bardzo czytelne),
- silnik - prosta sprawdzona od lat konstrukcja w najniższej konfiguracji mocy - bardzo przyjemny kompromis pomiędzy mocą a spalaniem,
- zawieszenie - sztywne ale komfortowe (nie płynie jak np. Thesis ale też i nie buja jak Thesis),
- wykończenie - póki nic nie skrzypi - nie ma się do czego przyczepić,
wady:
- mało precyzyjna skrzynia - przy szybkiej zmianie biegów zdarzyło mi się nie trafić w odpowiedni,
- brak tempomatu - kupowałem egzemplarz z salonu - więc nie można już było dołożyć,
- ktoś pisał, że dobrze działający Hill Holder - niestety tu działa tylko przy określonym przechyleniu auta (bodajże >niż 5%), wolę jednak gdy można go włączyć w dowolnym momencie wciskając pedał hamulca do podłogi (jak np. w Toyocie),
- wyciszenie wnętrza - cicho jest tak do 3 tys obrotów, potem zaczyna być słychać jednostkę i nie jest to dźwięk Porsche czy Subaru,
- brak teleskopów w przedniej masce,
8. Ogólnie rzecz biorąc - auto godne polecenia - jak czytam pozostałych - w każdej wersji silnikowej. Przestronność predysponuje je do bycia autem rodzinnym. Silnik dzięki turbinie sprawdza się zarówno w mieście jak i na trasie, do tego świetnie współgra z instalacją gazową. Materiały i wykończenie chyba typowe w tej klasie.
Re: Delta III - opinie użytkowników
Moja biała, ale w ciemnym kolorze też wygląda zajebi..cie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Re: Delta III - opinie użytkowników
1. 1,4 Tj, 150 KM, rocznik 2008, przebieg 80 kkm
2. bez lpg
3. rzeczywiste - w trasie z kompletem osób + bagaż równo 7 l, miasto bez korków - 8,5 l. To wskazania komputera potwierdzone tankowaniem pod korek. Katalogowe wartości nie do osiągnięcia.
3. 20 tys. km w 14 miesięcy
4. koszty - tylko przegląd, wymiana wszystkich filtrów i płynów łącznie ze skrzynią biegów, wymiana akumulatora na nowy Bosch. Innych przygód, kosztów nie było.
5. silnik 1,4 Tj 150 KM to wg mnie mistrzostwo świata, cichutki, dynamiczny, mógłby być z litrę oszczędniejszy.
6. do innych to jak przedmówcy (plusy):
- dość elegancie wnętrze (w latach 2008-2010 było nie do pobicia) dziś na tle nowych konstrukcji trochę leciwe ale i tak daje radę
- nagłośnienie tylko średnie ale rekompensuje to blue&Me, usb.
- ilość miejsca wewnątrz, bagażnik
- stylistyka nadwozia - mistrzostwo świata. jak stoi pośród innych na parkingu to tak sobie mówię że mojej piękności to i za 40 dyszki nie sprzedam (Delta III wygląda na wiele więcej wartą niż jest w rzeczywistości)
- wyposażenie wnętrza- sprawne ogrzewanie, lekko działająca skrzynia biegów, wspomaganie kierownicy, śliczne podświetlenie na biało, bardzo czytelne
- przyjemna jazda, dobre trzymanie drogi, sprężystość zawieszenia na plus
na minus:
- siedzenia mogłyby być lepiej wyprofilowane, słabo trzymają na boki zarówno przednie jak i tylna kanapa
- u mnie wysiada lampa tylna led, już rzadko świeci jeden segment - trzy ledy wysiadły.
- jestem tak oczarowany Deltą, że innych minusów nie widzę, albo nie chce widzieć bądź one do mnie nie docierają.
- wycierające się znaczki na bokach "symbol Delta" (to jakis dziwny plastik), ciężko dostać mały znaczek firmowy na tylny słupek bo mój wyblakł.
Polecam wszystkim, świetny i piękny samochód.
2. bez lpg
3. rzeczywiste - w trasie z kompletem osób + bagaż równo 7 l, miasto bez korków - 8,5 l. To wskazania komputera potwierdzone tankowaniem pod korek. Katalogowe wartości nie do osiągnięcia.
3. 20 tys. km w 14 miesięcy
4. koszty - tylko przegląd, wymiana wszystkich filtrów i płynów łącznie ze skrzynią biegów, wymiana akumulatora na nowy Bosch. Innych przygód, kosztów nie było.
5. silnik 1,4 Tj 150 KM to wg mnie mistrzostwo świata, cichutki, dynamiczny, mógłby być z litrę oszczędniejszy.
6. do innych to jak przedmówcy (plusy):
- dość elegancie wnętrze (w latach 2008-2010 było nie do pobicia) dziś na tle nowych konstrukcji trochę leciwe ale i tak daje radę
- nagłośnienie tylko średnie ale rekompensuje to blue&Me, usb.
- ilość miejsca wewnątrz, bagażnik
- stylistyka nadwozia - mistrzostwo świata. jak stoi pośród innych na parkingu to tak sobie mówię że mojej piękności to i za 40 dyszki nie sprzedam (Delta III wygląda na wiele więcej wartą niż jest w rzeczywistości)
- wyposażenie wnętrza- sprawne ogrzewanie, lekko działająca skrzynia biegów, wspomaganie kierownicy, śliczne podświetlenie na biało, bardzo czytelne
- przyjemna jazda, dobre trzymanie drogi, sprężystość zawieszenia na plus
na minus:
- siedzenia mogłyby być lepiej wyprofilowane, słabo trzymają na boki zarówno przednie jak i tylna kanapa
- u mnie wysiada lampa tylna led, już rzadko świeci jeden segment - trzy ledy wysiadły.
- jestem tak oczarowany Deltą, że innych minusów nie widzę, albo nie chce widzieć bądź one do mnie nie docierają.
- wycierające się znaczki na bokach "symbol Delta" (to jakis dziwny plastik), ciężko dostać mały znaczek firmowy na tylny słupek bo mój wyblakł.
Polecam wszystkim, świetny i piękny samochód.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2015, 21:55 przez Artur G., łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Re: Delta III - opinie użytkowników
U mnie stuknęło 50 tys. km po półtora roku.
Jak na razie samochód "bezobsługowy".
Spalanie przy mojej jeździe nadal oscyluje w granicach 10-12 l LPG/100 km, przy prędkościach rzędu 180-190 km/h wzrasta nawet do 18 l LPG/100 km.
W między czasie wykonany przegląd gwarancyjny oraz 3 x przegląd gazu (podczas ostatniego wymiana obu filtrów gazowych).
Koszt instalacji LPG zwrócił się po jakichś 7 miesiącach.
Jak na razie samochód "bezobsługowy".
Spalanie przy mojej jeździe nadal oscyluje w granicach 10-12 l LPG/100 km, przy prędkościach rzędu 180-190 km/h wzrasta nawet do 18 l LPG/100 km.
W między czasie wykonany przegląd gwarancyjny oraz 3 x przegląd gazu (podczas ostatniego wymiana obu filtrów gazowych).
Koszt instalacji LPG zwrócił się po jakichś 7 miesiącach.
Re: Delta III - opinie użytkowników
Taka mała rozbudowa mulimediów. Tablet 10" z modułem GSM w uchwycie Brodit z zasilaniem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Delta III - opinie użytkowników
A tak wygląda w ciągu dnia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 maja 2015, 10:29
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III - opinie użytkowników
- wycierające się znaczki na bokach "symbol Delta" (to jakis dziwny plastik), ciężko dostać mały znaczek firmowy na tylny słupek bo mój wyblakł.
Ja zmieniłem wszystkie znaczki a kupiłem tutaj.
http://www.fiat-lancia-alfa.pl/category ... yposazenie
Czy wiecie gdzie tanio nabyć manetkę tempomatu i ewentualnie obudowę kierownicy, będzie potrzebna po dołożeniu manetki?
Ja zmieniłem wszystkie znaczki a kupiłem tutaj.
http://www.fiat-lancia-alfa.pl/category ... yposazenie
Czy wiecie gdzie tanio nabyć manetkę tempomatu i ewentualnie obudowę kierownicy, będzie potrzebna po dołożeniu manetki?
Lancia Delta III 1.4 150km
2009r
Aprilia Tuono 1000r 140km
2009r
2009r
Aprilia Tuono 1000r 140km
2009r
Re: Delta III - opinie użytkowników
Na wszystkich portalach aukcyjnych znajdziesz.Szukaj do Bravo bo jest identyczna.Ze Stilo w sumie też choć delikatnie różni się kolorem.Wpada w szarość.Obudowa w ASO o ile pamiętam kosztuje 80 kilka PLN.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe