Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet

Moderator: stabraf

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet

Post autor: SIWY155 » 13 maja 2014, 6:31

Wtrącę coś poza aktualnymi rozważaniami...ale chyba ważniejszego dla Tomzika.Sprawdzałem ostatnio sporo Delt z silnikiem od kopary pod kątem ich historii serwisowej.Ktoś też szuka...Okazuje się, że prawie wszystkie oferty to auta sprowadzone po zakończeniu leasingu z flot lub wypożyczalni samochodów.To jedno...a drugie niestety przebiegi na ogół pod 300 tys.km mimo deklarowanych nieprzekraczalnych w Polsce 170 :-) A nie ma się co czarować przy takim przebiegu auto to co najlepsze ma już za sobą.A cenią się grubo.Z tego względu chyba łatwiej i bezpieczniej będzie trafić benzynę chociaż wyjątki się trafiają jak choćby Delta Rutusia w super stanie. Pozdrawiam
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet

Post autor: Tomzik » 13 maja 2014, 7:11

Jeśli bym brał coś z tzw. Reichu to przez dobrego znajomka mojego brata, który jest też mechanikiem, i to chyba niezłym, bo szarpanie w Kappie ogarnął mi w 1 dzień ;)

Mam nadzieję, że mnie nie oszuka ;)

Ale mam takie wymagania co do auta, że chyba wezmę po prostu ten silnik, który się trafi z takim wypasem ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Odp: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet

Post autor: cuoreventi » 13 maja 2014, 15:51

Tomzik pisze:
Ale mam takie wymagania co do auta, że chyba wezmę po prostu ten silnik, który się trafi z takim wypasem ;)
Czyli jakie wymagania?


Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet

Post autor: Tomzik » 13 maja 2014, 18:04

Mus to ksenony, elektryczne fotele, fotochromatyczne lusterko wsteczne, tempomat, automatyczna klima, czujniki parkowania i możliwość słuchania muzy w mp3 z USB.

Nie pogniewam się na nawigację, kolor raczej ciemny a wnętrze wolę jasne ;)

Nie widzę za wielu ofert w podobnej konfiguracji ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
cuoreventi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cuoreventi » 13 maja 2014, 21:19

Fotochroma i tempomat bez trudu można dołożyć. Z ksenonem i elektyką stołków już gorzej. No ale czy codziennie szura się fotelem by była tam elektryka?

Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet

Post autor: Tomzik » 14 maja 2014, 20:42

Może nie codziennie, ale autem będą kierować 2 osoby o różnej posturze, więc fajnie by było sobie tylko wcisnąć "1" albo "2" i gitara a nie ciągle się dopasowywać a i tak nie do końca trafić tak jak było poprzednio.

A ksenony dla mnie na dzisiaj to podstawowa opcja, moja stara K ma takie oświetlenie i nie wyobrażam sobie po prostu, aby w miarę świeże, bo 4-5 letnie auto nie miało takich lamp.

Tym bardziej, że docelowo Delta ma być znów naszym jedynym autem. Ksenon to ksenon - zupełnie inaczej to świeci. Mowa oczywiście o tych ciut starszych a nie najnowszych 25W ;)

Kupując takie auto nie chciałbym już przy nim dłubać jak przy starym Komarze i dokładać ręcznie jakieś elektryczne gadżety.

Pewnie życie zweryfikuje moje wymagania, bo zdaję sobie sprawę, że trafić tak wyposażone auto będzie bardzo ciężko.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

ODPOWIEDZ

Wróć do „Delta III”