Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
Moderator: stabraf
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
Mam 310 brembo w 166 ,na felgach 16 cali - i jakoś się mieści
Po za tym auto ma 226 koni i cięższe niż delta.A jako tako hamuje - powiem nawet że zadowalająco.
Więc nie wiem skąd ten pęd na 330.
Po za tym auto ma 226 koni i cięższe niż delta.A jako tako hamuje - powiem nawet że zadowalająco.
Więc nie wiem skąd ten pęd na 330.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
Na 305mm spokojnie wchodzą 16" - w niektórych GTA (przed 2003 rokiem) było 305mm i się 16 cali mieściło.Dawid pisze:Czyżby?Mam założone 305 z brembo i 17 weszła na styk.Więc watpie by 330 się zmieściło.
Późniejsze wersje miały 330mm, podobnie jak Crosswagon i mieściły się 17".
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
Tyle tylko, że w przypadku Alfy 166, heble 310mm to i czterotłoczkowe brembo i identyczne wymiary klocka jak przy 330mmWilkin pisze:Mam 310 brembo w 166 ,na felgach 16 cali - i jakoś się mieści
Po za tym auto ma 226 koni i cięższe niż delta.A jako tako hamuje - powiem nawet że zadowalająco.
Więc nie wiem skąd ten pęd na 330.
305mm z brembo czy bez, ma mniejsze klocki a w przypadku Delty jeszcze zacisk jednotłoczkowy tzw. pływający który zapewnia wyraźnie mniejszą siłę hamowania niż wielotłoczek.
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
Poza tym dużo jeszcze zależy od ET i samego kształtu ramion.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
I tu masz rację.Ja do swoich musiałem zastosować dystans bo inaczej felga tarła od czoła o zacisk.Sam wygląd tych zacisków które mam jest odrobinę inny niż np w Alfie i też może właśnie to sprawia takie wrażenie że jest bardzo ciasno.FXX pisze:Poza tym dużo jeszcze zależy od ET i samego kształtu ramion.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
U nas w 1.8 DIT mamy 18' i zacisk przechodzi minimetry od felgi- wiem, że jeden wzór 17 też sie mieści, bo Nagórscy mają też 1.8 DIT na 17 fabrycznie i jakoś się mieści. Też zastanawialiśmy się czy 1.4 150CV czy 1.8 DIT- ale krótko się zastanawialiśmy Miałem Saaba Aero 250KM, ale wrażenia z jazdy dużo lepsze są w Delcie. Choćby miała wypić i 30% wypłaty- warto za tą codzienną porcję uzależniającej adrenalinki Szkoda tylko że 90% czasu autem jeździ moja narzeczona ;p
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
Jakbyś miał kiedyś możliwość, to prosiłbym o zdjęcia w jaki sposób zacisk jest montowany do zwrotnicy.lysholm pisze:U nas w 1.8 DIT mamy 18' i zacisk przechodzi minimetry od felgi
Wiem, że zwrotnice w 1.8 di, 1.9 tt i 2.0 mj są jednakowe, a zacisk od 1.8 wygląda na podobny do brembo z Alfy 159 których jest na allegro zdecydowanie więcej niż brembo z delty.
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
to pewnie prz okazji wymiany opon najprędzej... Ok, postaram się pamiętać! W 159 mieliśmy brembo i tarcze nacinane/wiercone, ale zaciski wydawały mi się nieco inne jednak...
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
Kojarzysz może w jakich rocznikach?cuoreventi pisze:Jako ciekawostkę podam, że były Delty 2.0 multijet bez DPF.
Były to wersje o oznaczeniu 844AXG1A 08 i silnikiem 844A2000.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
W tych samych co wersje z DPF.Tomzik pisze:Kojarzysz może w jakich rocznikach?cuoreventi pisze:Jako ciekawostkę podam, że były Delty 2.0 multijet bez DPF.
Były to wersje o oznaczeniu 844AXG1A 08 i silnikiem 844A2000.
Te wersje były delikatnie zdławione. Miały 163cv zamiast 165cv.
Tam też były dwa rodzaje brembo. Małe do 305x28mm i duże do 330x28mmlysholm pisze:W 159 mieliśmy brembo i tarcze nacinane/wiercone, ale zaciski wydawały mi się nieco inne jednak...
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
Co prawda filtr chyba zapobiega temu obciachowemu kopceniu...
Nie znoszę jak klekot smrodzi na czarno, masakra... A gdyby tak robił mój to już czułbym obciach
Dlaczego te wstrętne makarony musieli dodać jakieś wynalazki w postaci g..nego automatu i bezpośredniego wtrysku do tak fajnego silnika (1,8 TBI) ?
Nie znoszę jak klekot smrodzi na czarno, masakra... A gdyby tak robił mój to już czułbym obciach
Dlaczego te wstrętne makarony musieli dodać jakieś wynalazki w postaci g..nego automatu i bezpośredniego wtrysku do tak fajnego silnika (1,8 TBI) ?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
A nie było to 330x32mm? Pytam, z czystej ciekawości, bo w 156GTA była właśnie 32mm tarcza.cuoreventi pisze:duże do 330x28mm
Raczej nie, nie raz widziałem nowsze VW czy Audi z DPFem i również puszczały dymek.Tomzik pisze:Co prawda filtr chyba zapobiega temu obciachowemu kopceniu...
To raczej zależy od stanu technicznego silnika, szczelności dolotu, stanu wtrysków, zmiennej geometrii. Ostatnio latałem Alfą robiąc logi, kolega za mną leciał swoim samochodem i przy pełnym bucie od samego dołu do 4,5k rpm było czyściutko, zero dymienia. EGR oczywiście zaślepiony.
EDIT:
Dobra, nie było pytania. Tylko GTA miało 330x32mm.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- cuoreventi
- Forumowicz/ka
- Posty: 264
- Rejestracja: 18 kwie 2014, 18:58
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
156 GTA miały 330x32mm i rozstaw 5x98, takie zresztą jak mam teraz u siebie w JTS.FXX pisze:
A nie było to 330x32mm? Pytam, z czystej ciekawości, bo w 156GTA była właśnie 32mm tarcza.
159 w 200 konnych i mocniejszych silnikach miały 330x28mm i rozstaw 5x110.
Re: Delta III - 1.4 T-Jet vs 2.0 Multijet
Rozstawy znam, aczkolwiek myślałem, że też 32mm tarcza była w "9".
Dzięki
Dzięki
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX