Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 sie 2019, 2:40

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 8 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 19 kwie 2019, 21:24 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Posty: 703
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
monkey22 pisze:
19 kwie 2019, 8:29
Możecie jeszcze sprawdzić tą i coś napisac ( luźne uwagi :):) ) zapomniałem o niej a jest tylko 80km od mojego miasta - https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-de ... BQhCj.html I juz na pewno nie będzie miała wadliwej skrzyni :D
Taka minimalistyczna wersja wyposażenia.
Ale klima półautomatyczna? manualna? to jeden kłopot mniej.
Mam na myśli nagminne awarie sterowania nawiewami.
Ogólnie wygląda na zadbane auto,
Wartość średnia tego modelu to ok. 33 100 PLN.

_________________
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM
Aktualnie Lancia Delta 1.4 T-jet 120KM


Na górę
PostDodany: 19 kwie 2019, 22:54 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2017, 19:55
Posty: 268
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Będzin
Grubo zastanawiałem się nad taką konfiguracją. Oryginalna instalacja jest super bo masz zintegrowany w zegarach wskaźnik poziomu gazu, ogarnia to wszystko jeden sterownik więc mniej przewodów pod maską ale niestety nie zrobi tego żaden gazownik poza ASO. Z tego co się dowiedziałem to nawet wtryskiwacze jak polecą trzeba będzie kupić w ASO bo nie ma ich na aftermarket a koszt jednego to ok 900 zł.... Innych się nie da założyć bo nie ma jak wprowadzić zmian w sterowniku.
Chyba że w tym egzemplarzu ktoś już wymieniał te wtryski ( nie są przesadnie trwałe ) to warto brnąć.


Na górę
PostDodany: 20 kwie 2019, 7:58 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 05 mar 2019, 16:32
Posty: 63
Imię: Tomek
No właśnie na innych grupach odradzają brać fabryczna instalacje a szczególnie jak są duże przebiegi , a jesli już jest ten fabryczny gaz i dla przykładu kiedyś się zepsuje to można go zwyczajnei nie naprawiać i po prostu odpiąć ( jakieś kable czy w komputerze ) - używać auta jak zwykłego benzyniaka ? czy to nei takie łatwe i albo tzreba taki gaz naprawiac drogo w ASO albo trzeba go odpiąć też drogo w ASO ?


Na górę
PostDodany: 20 kwie 2019, 10:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2017, 19:55
Posty: 268
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Będzin
Problem jest taki że wszystko chodzi na jednym sterowniku i nie da się tak po prostu odpiąć wtryskiwaczy bo zaraz będzie sypał błędami.
Nie wiem na 100 % ale myślę, że jest tam zupełnie inne oprogramowanie niż w zwykłym T-Jet bez gazu i obsługi gazu nie da się tak po prostu wyłączyć, ba nawet sterownik może być inny niż w zwykłym T-Jecie. Z doświadczenia wiem że ASO na 90 % nie będzie chciało podejmować się tematu wywalania czegokolwiek co jest zamontowane fabrycznie w samochodzie.
Najlepiej poszukać zwykłej 120 tki bez fabrycznego gazu i załóż dobrą instalację.


Na górę
PostDodany: 25 kwie 2019, 15:01 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 05 mar 2019, 16:32
Posty: 63
Imię: Tomek
Dawno mnie nie było :) juz powoli trace sily do szukania :D

Sprawdzi ktoś . DZIEKUJE z całego serca jak zawsze :)

ZLA84400001051080


Na górę
PostDodany: 25 kwie 2019, 20:10 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Posty: 703
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
ePER komunikuje: 502 Bad Gateway.

Z innego źródła: wersja ORO
- silnik 1370 1.4 Turbo BZ FIRE benzyna
- skrzynia M32
- kierownica str. lewa
- rok prod. 2010-02-18

_________________
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM
Aktualnie Lancia Delta 1.4 T-jet 120KM


Na górę
PostDodany: 26 kwie 2019, 17:42 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 10138
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
TH - NUOVA DELTA 844 (2008-2011)
181562001000 - 1.4-TRB-16V-150CV-CF4-ORO-4P.GS.6M
Engine: 1510847 Vehicle: 01053959 Prod. date: 18/2/2010
Vin : ZLA84400001051080

POJ.CYLINDRÓW 1370 1.4 TURBO BZ FIRE (CC1.4)
MOC 1400 BZ TURBO 150 KM CEEF4 (KW110)
KIEROWNICA STR.LEWA (GSX)
ZBIORNIK PALIWA BENZYNA (CMBBZ)
POZIOM WYPOSAŻENIA ORO (LL2)
EKOLOGIA LIM.CEE FASE 4 (ECOCF4)
RODZAJ SKRZYNI B. SKRZYNIA MECH.(M3)1.4 120/150 1.6 JTD MTA (PCC544)
WYPOSAŻENIE RYNKU WŁOCHY/ŚRODKOWA EUROPA (AM00)
3 TYLNY ZAGŁÓWEK Yes (511)
AIR BAG BOCZNY OCHRONNY GŁOWY Yes (614)
AIR BAG PRZEDNI BOCZNY Yes (505)
ALARM Yes (213)
ASYSTENT PARKOWANIA Yes (4UG)
BLUE & ME Z WYJŚCIEM MEDIA PLAYER Yes (4J3)
DEZAKTYWACJA AIR-BAG PASAŻERA Yes (4DK)
DOSTOSOWANIE HOMOLOGACYJNE 1 Yes (57X)
ELEKTR.PODNOŚNIK SZYB TYLNYCH Yes (023)
ELEKTRYCZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY Yes (112)
ELEKTRYCZNY PODNOŚNIK SZYB PRZEDNICH Yes (028)
KIEROWNICA I GAŁKA ZM. BIEGÓW W SKÓRZE Yes (320)
KIESZEŃ TYLNEGO OPARCIA Yes (339)
KIT DLA PALACZY Yes (989)
KLIMATYZATOR AUTOMATYCZNY Yes (140)
KOŁA ALU EXTRA SERIA 1 Yes (431)
KOŁO ZAPASOWE (DOJAZDOWE) Yes (803)
LAKIER Z DOMIESZKĄ MIKI Yes (58B)
LAMPY P/MGIELNE Yes (097)
LISTWY OZDOBNE Yes (4BJ)
LUSTERKA ZEWN. MALOWANE Yes (976)
LUSTERKA ZEWN. SKŁADANE/ZE STER.ELEKTR. PODGRZEW, Yes (441)
PERSONALIZACJA J.POLSKI Yes (4GA)
PODŁOKIETNIK SIEDZ.TYLNEGO SPECYFICZNY 1 Yes (62Q)
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA PRZEDNIEGO Yes (132)
PRZYCIEMNIANE SZYBY Yes (070)
RADIO Z CD I MP3 Yes (41A)
REGULACJA LĘDŹWIOWA FOTELA KIEROWCY Yes (40Y)
SIATKA NA DROBNE PRZEDMIOTY Yes (51J)
SIEDZENIE PASAŻERA Z REG. WYSOKOŚCI Yes (454)
SIEDZENIE TYLNE PRZESUWNE Yes (469)
SIEDZENIE KIEROWCY Z REG. WYSOKOŚCI Yes (450)
SPECYFICZNY KLUCZ ROZRUCHOWY Yes (4YV)
STEROWANIE Z KIEROWNICY 2 Yes (5BH)
TABLICZKA W J. I/A/D/F/E/PL Yes (4XA)
TYLNE GNIAZDO WTYCZKOWE Yes (4HG)
UNIWERS.ZACZEP FOTELIKA (ISOFIX) Yes (631)
VDC - VEHICLE DYNAMIC CONTROL Yes (392)
WOSKOWANIE Yes (868)
ZAGŁÓWKI PRZEDNIE Z SYST. P/WYŚLIZGNIĘCIU Yes (42F)
ZAMEK CENTRALNY STEROWANY PILOTEM Yes (008)
ZESTAW WSKAŹNIKÓW Z WYŚWIETLACZEM WIELOFUNKCYJNYM Yes (710)

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V

Były:
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX


Obrazek


Na górę
PostDodany: 28 kwie 2019, 8:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 26 kwie 2018, 18:42
Posty: 135
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Sierpc
Grzyws pisze:
19 kwie 2019, 22:54
Grubo zastanawiałem się nad taką konfiguracją. Oryginalna instalacja jest super bo masz zintegrowany w zegarach wskaźnik poziomu gazu, ogarnia to wszystko jeden sterownik więc mniej przewodów pod maską ale niestety nie zrobi tego żaden gazownik poza ASO. Z tego co się dowiedziałem to nawet wtryskiwacze jak polecą trzeba będzie kupić w ASO bo nie ma ich na aftermarket a koszt jednego to ok 900 zł.... Innych się nie da założyć bo nie ma jak wprowadzić zmian w sterowniku.
Chyba że w tym egzemplarzu ktoś już wymieniał te wtryski ( nie są przesadnie trwałe ) to warto brnąć.
monkey22 pisze:
20 kwie 2019, 7:58
No właśnie na innych grupach odradzają brać fabryczna instalacje a szczególnie jak są duże przebiegi , a jesli już jest ten fabryczny gaz i dla przykładu kiedyś się zepsuje to można go zwyczajnei nie naprawiać i po prostu odpiąć ( jakieś kable czy w komputerze ) - używać auta jak zwykłego benzyniaka ? czy to nei takie łatwe i albo tzreba taki gaz naprawiac drogo w ASO albo trzeba go odpiąć też drogo w ASO ?
Grzyws pisze:
20 kwie 2019, 10:08
Problem jest taki że wszystko chodzi na jednym sterowniku i nie da się tak po prostu odpiąć wtryskiwaczy bo zaraz będzie sypał błędami.
Nie wiem na 100 % ale myślę, że jest tam zupełnie inne oprogramowanie niż w zwykłym T-Jet bez gazu i obsługi gazu nie da się tak po prostu wyłączyć, ba nawet sterownik może być inny niż w zwykłym T-Jecie. Z doświadczenia wiem że ASO na 90 % nie będzie chciało podejmować się tematu wywalania czegokolwiek co jest zamontowane fabrycznie w samochodzie.
Najlepiej poszukać zwykłej 120 tki bez fabrycznego gazu i załóż dobrą instalację.
Uważam, że nie ma co demonizować fabrycznej instalacji gazowej. Przypadkiem stałem się użytkownikiem Delty wyposażonej w takie urządzenie, choć szukałem i nastawiałem się na benzynę. Nie wiem jak jest w poliftowej, przed liftem instalacja jest na komponentach firmy Landi Renzo (sterownik, reduktor, filtry, listwa i wtryski), ale nie sadzę żeby było inaczej. Tak więc ceny części raczej z gatunku normalnych nie wyłączając dostępności. Komputer sterujący wtryskiem gazu jest niezależny od benzynowego, a tylko komunikując się z nim korzysta z jego informacji i czujników. Jest fabrycznie zaprogramowany i nie widzę potrzeby żeby grzebać w jego ustawieniach. Wgląd w parametry jego pracy może mieć każdy gazownik, a nawet MES bez problemu się z nim komunikuje. Owszem, jak ktoś chce chce zmienić wtryski na innego typu i o innych parametrach lub zrobić chiptuning (komponenty fabrycznej instalacji są dobrane dokładnie do mocy silnika, bez dużego zapasu do korekty mocy), to wtedy dopiero pojawia się problem z którym pierwszy lepszy Pan Zenek od gazu sobie nie poradzi. Jest i na to sposób, ale trzeba trafić na inteligentnego "gaziarza". Czy ktoś z użytkowników aut rozrywa szaty z powodu niemożności zmiany parametrów pracy w ECU sterującym wtryskiem benzyny? Padnie wtryskiwacz, MAP sensor, jakiś czujnik, to się go wymienia i samochód jeździ dalej, w fabrycznej instalacji LPG tak samo, wymieniasz uszkodzony element i instalacja działa, żadnych ingerencji w oprogramowanie nie potrzeba.
Duży przebieg i kłopoty? Nie sądzę, żeby poprzedni właściciel mojego auta w instalacji gazowej coś poza filtrami wymieniał, trafiło dopiero mnie wymienić wtryskiwacze gazu bo po 200 tys. km, bo zaczęły padać i nie dawkowały precyzyjnie gazu. Zwykłe czarne MED 65 po ~200zł szt, których wymiana była tak skomplikowana, że sam wymieniłem. Wcześniej profilaktycznie wymieniłem też cewki zapłonowe i co oczywiste świece. Legendarna, pękająca obudowa turbosprężarki IHI (podobno w szczególności w silnikach zasilanych LPG) nadal cała, jak i cała sprężarka.
Co mnie zachwyca w instalacji fabrycznej LPG? Porządek pod maską, żadnych przypadkowych trytytek (nieprzypadkowe są :roll: ), węży "z metra", trójników, itp. czyli estetyka i porządek których przy dokładaniu instalacji raczej nie udaje się zachować. W estetyce jest jednak jeden mankament i to we wnętrzu, w przedlifcie przełącznik rodzaju paliwa i poziomu gazu nie jest włączony w instalację elektryczną, wkomponowany w deskę rozdzielczą i nie korzysta z wyświetlacza w liczniku, tylko sterczy na tunelu środkowym...

_________________
Lancia Delta III T-jet 120 KM ORO


Na górę
PostDodany: 03 maja 2019, 11:47 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 05 mar 2019, 16:32
Posty: 63
Imię: Tomek
Witam ponownie :) Niestety z bólem serca powoli rezygnuje z szukania Delty ( trafić na szukany ideał to jak wygrac w totka :) )

Szukam Giulietty i znalazłem 15km od swojego miasta , ( według opisu ideał ) nie mam gdzie sprawdzić vinu więc mam ogromną prośbę czy ktoś by tu podesłał cala specyfikacje :) będę ogromnie wdzięczny

VIN: ZAR94000007204264


Na górę
PostDodany: 03 maja 2019, 15:50 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Posty: 703
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
ePER:
X7 - GIULIETTA (2010-2013)
191B50001000 - 1.4-TRB-105CV-CF5-PROGRESSION-4P.GS.6M
Engine: 1781696 Vehicle: 07194457 Prod. date: 13/12/2012
POJ.CYLINDRÓW 1370 TRB BZ (CC1.4)
MOC 1400 BZ 1600 JTD 105 KM (KW77)
KIEROWNICA STR.LEWA (GSX)
ZBIORNIK PALIWA BENZYNA (CMBBZ)
POZIOM WYPOSAŻENIA PROGRESSION (LL0)
EKOLOGIA LIM.CEE FASE 5 (ECOCF5)
RODZAJ SKRZYNI B. 1.4/1.8 TRB BZ/1.6 JTD/2.0 JTD 170 KM (PCC635)
WYPOSAŻENIE RYNKU WŁOCHY/EUROPA ŚRODKOWA (AM00)
2 LUSTERKA ZEWN.ELEKTR I PODGRZEW. Yes (041)
AIR BAG BOCZNY OCHRONNY GŁOWY Yes (614)
AIR BAG PRZEDNI BOCZNY Yes (505)
INSTRUKCJA W J.HOLENDERSKIM Yes (5KA)
KIT DLA PALACZY Yes (989)
KLIMATYZACJA 1 Yes (025)
KOŁO STALOWE EXTRA SERIA 2 Yes (404)
KOŁO ZAPASOWE (DOJAZDOWE) Yes (803)
LAKIER PASTELOWY EXTRA SERIA 1 Yes (5CF)
LUSTERKA ZEWN. MALOWANE Yes (976)
RADIO Z CD I MP3 Yes (41A)
REFLEKTORY DLA RUCHU PRAWOSTR. Yes (093)
SIEDZENIA TYLNE DZIELONE Yes (195)
SPECYFICZNY KLUCZ ROZRUCHOWY Yes (4YV)
SPOJLER Yes (923)
STOP&START Yes (5DE)
TABLICA REJESTR.SPECYFICZNA Yes (389)
TABLICZKA ASISTANCE [PLATE OF ASSISTANCE] Yes (6HQ)
TABLICZKA W J. I/A/D/F/E/PL Yes (4XA)
TYLNE GNIAZDO WTYCZKOWE Yes (4HG)
VDC - VEHICLE DYNAMIC CONTROL Yes (392)
WOSKOWANIE Yes (868)
Z LICZNIKIEM KM Yes (050)
ZAGŁÓWKI PRZEDNIE Z SYST. P/WYŚLIZGNIĘCIU Yes (42F)

_________________
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM
Aktualnie Lancia Delta 1.4 T-jet 120KM


Na górę
PostDodany: 03 maja 2019, 16:19 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 05 mar 2019, 16:32
Posty: 63
Imię: Tomek
DZIĘKUJE :):) - jade z nią na przeglad koło wtorku - środy :) dziękuje raz jeszcze


Pytanie tylko jeszcze jedno . dlaczego w ogłoszeniu jest wiele innych rzeczy opisanych a tutaj w eperze ich nie widac??

ABS
Elektryczne szyby przednie
Poduszka powietrzna kierowcy
Wspomaganie kierownicy
Isofix
MP3
Poduszki boczne tylne
Światła LED
CD
Elektrycznie ustawiane lusterka
Poduszka powietrzna pasażera
Alufelgi
Klimatyzacja automatyczna
Podgrzewane lusterka boczne
System Start-Stop
Centralny zamek
Immobilizer
Radio fabryczne
ASR (kontrola trakcji)
Kurtyny powietrzne
Poduszki boczne przednie
Światła do jazdy dziennej

Hillholder (asystent ruszania pod górkę)


Na górę
PostDodany: 03 maja 2019, 17:05 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 10138
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
monkey22 pisze:
Pytanie tylko jeszcze jedno . dlaczego w ogłoszeniu jest wiele innych rzeczy opisanych a tutaj w eperze ich nie widac??
Myślę, że pod tym hasłem poniżej znajduje się odpowiedź na Twoje pytanie.
piterstilo pisze:
03 maja 2019, 15:50
POZIOM WYPOSAŻENIA PROGRESSION (LL0)
Jak poszukasz w sieci to pewnie znajdziesz co znajduje się standardowo w tej wersji wyposażenia i będą tam opcje, które ktoś wymienił w ogłoszeniu.

Poza tym niektóre pozycje to wyposażenie obowiązkowe jak np. ABS.

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V

Były:
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX


Obrazek


Na górę
PostDodany: 03 maja 2019, 19:12 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 16:51
Posty: 413
Imię: Marek
Lokalizacja: Kielce
Koledzy, ja mam nadzieje niedługo bedę się już rozglądać za Deltą. Na celowniku mam poliftowe 1.6 105 KM w wersji bieda. Takie wozy to białe kruki z tego co widzę w ogłoszeniach ale się zdarzają. Odpowiedzcie mi proszę na kilka pytań:
- ile kluczyków powinno posiadać auto (jakie rodzaje),
- jakieś karty kodowe np do radia?
- gdzie szukać rudej i czy w ogóle się pojawia jeśli auto jest całe,
- jak z trwałością przekładni kierowniczych?
- fabryczne audio daje radę?
Z góry dzięki, już nie mogę się doczekać kolejnej Luśki w garażu :)

_________________
Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01 :D... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C


Na górę
PostDodany: 03 maja 2019, 20:59 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 05 mar 2019, 16:32
Posty: 63
Imię: Tomek
Czy ten silnik w Delcie 1.6 JTD ( w ogłoszeniu jest opisany jako JTD nie Mjet ale to chyba to samo )bardzo się różni od niezawodnego 1.9 JTD fiatowskiego z rocznika około 99?? jeśli tak to czy na korzyść czy na minus? Pytam bo od 13 lat użytkuje 1.9 JTD na bardzo krótkich odcinkach tylko w mieście i nigdy nie mialem problemów z 1.9 i znów przeszła mi myśl czy by czasem nie kupić diesla :D



2. slyszałem też ze slabsze wersje 1.6 ( 105 koni) nie posiadaja filtra DPF- jeśli to prawda to które roczniki mogą nie posiadać tego filtra ?


Na górę
PostDodany: 03 maja 2019, 21:33 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 16:51
Posty: 413
Imię: Marek
Lokalizacja: Kielce
Silnik pojawił się w poliftach a więc od 2011. Też słyszałem że nie ma dpf, ale niech to ktoś potwierdzi. Całkiem niezłe osiągi jak na taki silnik, 300 Nm momentu i 10,7 do setki więc całkiem fajnie musi się nim turlać. Obecnie użytkuję 1.9 8v 120 km i w porównianiu do wcześniejszego 1.9 105 km to jest cała epoka - jedno pozostało bez zmian, z motorem kompletnie nic się nie dzieje. Przypuszczam że i tu będzie podobnie. Ja wolę diesla bo zwyczajnie lubię klekot i zapas niutonometrów.

_________________
Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01 :D... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 8 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl