Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 16 cze 2019, 7:34

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Jaką wersję silnikową Delty II posiadasz?
1.6 i.e. 55kW(75KM)/6000 obr/min 125Nm/3000 obr/min 17%  17%  [ 28 ]
1.6 16v 76kW(103KM)/5750 obr/min 144Nm/4000 obr/min 14%  14%  [ 22 ]
1.8 i.e. 66kW(90KM)/6000 obr/min 142Nm/2500 obr/min 6%  6%  [ 10 ]
1.8 i.e. 77kW(105KM)/6000 ob/min 140Nm/3000 obr/min 2%  2%  [ 4 ]
1.8 16v 83kW(113KM)/5800 obr/min 154Nm/4400 obr/min 0%  0%  [ 0 ]
1.8 16v 96kW(131KM)/6300 obr/min 164Nm/4300 obr/min 7%  7%  [ 12 ]
2.0 16v 102kW(139KM)/6000 obr/min 180Nm/4500 obr/min 13%  13%  [ 21 ]
2.0t 16v 137kW(187KM)/5750 obr/min 290Nm/3500 obr/min 6%  6%  [ 9 ]
2.0t 16v 142kW(193KM)/5500 obr/min 293Nm/3500 obr/min 5%  5%  [ 8 ]
1.9 TDs 66kW(90KM)/4100 obr/min 186Nm/2500 obr/min 11%  11%  [ 17 ]
Tu klika reszta, jeśli chce zobaczyć wyniki :) 19%  19%  [ 30 ]
Liczba głosów: 161
Autor Wiadomość
PostDodany: 31 sie 2010, 15:38 
Offline
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Posty: 12262
Lokalizacja: Stalowa Wola
Metyl pisze:
Delta II - 1.6 LE 66kW 1996
nie wiem dlaczego nie ma tej wersji w ankiecie, chyba że mam błąd w papierach.
Swego czasu w Niemczech były przepisy podatkowe, które dzieliły się w zależności od mocy silników. I tak robiono silniki do 75KM; do 90KM; do 115KM i do 150KM. Dlatego twoja wersja jest taka sama, tylko oficjalnie w papierach na Niemcy miała moc 66kW (prawdopodobnie nawet nie jest zdławiona, ale trzeba by na hamowni sprawdzić).

_________________
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek


Na górę
PostDodany: 20 lut 2011, 14:14 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2010, 13:25
Posty: 364
Lokalizacja: Będzin
... a bez kata ze strumienicą i z tłumikiem przelotowym ile dochodzi więcej kucy ?

_________________
Lancia Delta II 1.6 PB/LPG
Fiat Tempra 1.6 PB IRL
Fiat Marea Weekend 2.4 TD
Fiat UNO 1.2 ABARTH


Na górę
PostDodany: 20 lut 2011, 14:16 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 22:49
Posty: 1992
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Rybnik
Sopel pisze:
... a bez kata ze strumienicą i z tłumikiem przelotowym ile dochodzi więcej kucy ?
Wiem że z nalepkami ALPINE i BREMBO +5 :lol: Jako lista płac +0,5 , jako pasek na przedniej/tylnej szybie jest chyba większy procent : ok2 :


Na górę
PostDodany: 20 lut 2011, 15:01 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
Posty: 145
Imię: Paweł
Lokalizacja: Słupno/W-wa
wolnossące 2.0

_________________
Lancia Delta II GT 2.0 16v 95'


Na górę
PostDodany: 14 mar 2011, 12:54 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 14 sty 2011, 10:50
Posty: 26
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Dołączam się do posiadaczy 1.8 i.e. (836AE) 103KM (76KW)

_________________
Lancia Delta '93 1,8 103KM


Na górę
PostDodany: 08 lip 2011, 18:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 0:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
Taz pisze:
Nikt nie lata 2.0t ?
Jak widać ktoś lata, ale dziwi fakt że ich tak mało...


Na górę
PostDodany: 08 lip 2011, 21:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4594
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Mnie nie, bo ceny tychże w normalnym stanie są na poziomie Kappy 20VT :roll:

Gdyby nie to na pewno bym miał turbawkę a nie 1,8 GT.

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 08 lip 2011, 22:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 0:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
Tomzik pisze:
Mnie nie, bo ceny tychże w normalnym stanie są na poziomie Kappy 20VT :roll:

Gdyby nie to na pewno bym miał turbawkę a nie 1,8 GT.
A mnie tak bo np Fiat coupe z tym silnikiem to popularne i cenione auto. Inna sprawa, że mit awaryjnych 16vT też robi swoje.


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2011, 15:26 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Posty: 1179
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź
Dopisuje moje 1.9 td

_________________
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
Zipp VZ-2 albo Zipp VZ-2 - Zupka Chińska / Mechaniczna Pomarańcza
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2011, 16:03 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Posty: 1321
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków
Jednego 16v ubyło z LKP, ale w tym samym czasie przybyło 16vt w tym samym moim wydaniu.

Moim zdaniem ceny Delt 16vt są dość chore patrząc na to ile kosztuje FC 16vt. Delty jeśli są zaczynają się od ok 2000 euro, a FC od 800 euro.

Co do awaryjności to Ty Dawid potwierdzasz to ze swoim przebiegiem 300 tys. km ;).


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2011, 17:29 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4594
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Są chore nawet w porównaniu do Kappy 20VT, ostatnio od długiego czasu jest jedna z 98 za prawie 16k i jedna trochę krócej z 96 za 11,6k, za to bez klimy 8-O : czerwona :

Za te pieniądze (a już na pewno za tą pierwszą) można śmiało dostać Kappę 20VT z końca produkcji, która jest nie dość, że mocniejsza (no dobra, ta za 16k ma tjuning niby) to jeszcze z 2-3 lata młodsza i 2 klasy większa.. Mam porównanie jak się jedzie w trasie Kappą i Deltą- no comments...

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2011, 20:21 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Posty: 1321
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków
Moim zdaniem trochę dziwne porównanie tych aut, bo to auta innej klasy, a przedewszystkim o odmiennym przeznaczeniu. Nikt nie kupi Kappy 20vt chcąc mieć "małą wyścigówkę", kappa to limuzyna, a moim zdaniem Delta 16vt ma być za...alaczem.


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2011, 21:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4594
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Może i dziwne, ale Kappa jest też niezłym za..laczem ;) oferując przy tym znacznie lepszy komfort jazdy, młodszy wiek i kosztuje tyle samo.

Pojedź w podróż przez całą Polskę za..laczem Deltą i pojedź Kappą. Osiagniesz ten sam czas podróży, z Kappy wysiądziesz zrelaksowany i gotowy do natychmiastowego powrotu, z Delty jakby "nieco" mniej świeży. Co byś wybrał? ;)

Ja wiem, że Delta da tzw. większy fun, ale na krótką metę, po mieście i kolicach, na dłuższą podróż i tak wybierzesz się Kappą, która gwarantuje takie same osiągi przy o niebo lepszych warunkach podróżowania.

Dlatego pozostałem przy "budżetowej" odmianie 1,8 VVT, bo Delta jest dla mnie autem miejskim i " w koło komina" i nie dam za nie tyle co za wygodne auto segmentu E. Mimo, że fajnie by się robiło tjuning-golfiarzy w takim Deltolocie ;)

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 29 lis 2011, 15:45 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 16:23
Posty: 81
Lokalizacja: KGR
Wkolo komina,to 1.9tds tez jest lux, no i dopisuje do ankiety ;)

_________________
--- Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 20V M-Jet`04 grigio luci di bosco ---
>> ex: Lancia Delta 1.9 t.ds LE ; Lancia Delta 1.6 GTi.e.`88 bordeaux met. ; Alfa Romeo 156 Sportwagon Distinctive 2.4 Jtd 150 Nero Fuoco <<


Na górę
PostDodany: 03 maja 2012, 18:11 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 0:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
mac1us pisze:
Jednego 16v ubyło z LKP, ale w tym samym czasie przybyło 16vt w tym samym moim wydaniu.

Moim zdaniem ceny Delt 16vt są dość chore patrząc na to ile kosztuje FC 16vt. Delty jeśli są zaczynają się od ok 2000 euro, a FC od 800 euro.

Co do awaryjności to Ty Dawid potwierdzasz to ze swoim przebiegiem 300 tys. km ;).
Jakie 300? Dopiero 280 :grin:


viva la macchina!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl