Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 25 wrz 2018, 0:14

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 511 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 25 cze 2014, 21:54 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Posty: 2707
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków
Witam!

Chciałbym przedstawić wam mój nowy nabytek? Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX z 1993 roku Wiele osób miało okazję oglądnąć, posiedzieć, pomacać, a nawet i przejechać się na XI Zlocie Ogólnopolskim? ale o tym może później :D Zacznijmy więc tą Historię od początku.
Szukając w zeszłym roku dawcy silnika do mojej starej Themy w której to wymagał już remontu/zmiany, natrafiłem na coś co przykuło mój wzrok. Dojechany do bólu ?LX? z wymarzonym dla mnie motorkiem, w stanie pewnie tragicznym jak i cała reszta : gafa : Na forum wrzał temat odnośnie jej stanu, w którym wszyscy jasno sygnalizowali, ?jest tragiczny? , ?odbiór tylko na lawecie? ze względu na całkiem zajechane zawieszenie (amory były tak przegnite że półka od mcphersona się wywinęła i sprężyna ocierała o oponę : czerwona : ) Biorąc pod uwagę że za takiego strucla na pewno uda się wynegocjować jakąś niską cenę, stwierdziłem że lepszego dawcy znaleźć nie mogłem : rotfl : . Oczywiście właściciel zapewniał że samochód jest w stanie (uwaga cytuję) ?Bardzo dobrym i na pewno można nim jechać, bo w końcu przecież ma świeży przegląd zrobione tylne hamulce i przednie zawieszenie? no cóż? zapakowaliśmy się w Mondeo braciszka i pognaliśmy wraz z Izabelką pod Poznań : zawstydzony : . Nie muszę chyba pisać co zastałem na miejscu.. Totalny gruz, pomnik natury świadczący o jej przewadze nad wszystkim co stworzył człowiek. Generalnie zgnity obraz nędzy i rozpaczy, za który właściciel wołał kosmiczną kwotę przekraczając nie mało 3000 PLN : cenzura : do tego wszystkiego lakier wyglądał jakby ktoś go przejechał papierkiem 320 :-? Negocjacje i oględziny trwały długo? bardzo długo? Ale wiecie jak to jest, niegdyś lśniący znaczek ?16v turbo LX? na atrapie nie pozwalał mi zostawić tego strucla w rękach takiego ignoranta motoryzacji. No i?? No i?. No i kupiłem (Przepraszam Izunia:*:P Przepraszam Mamo, Przepraszam Tato :D) Zdjęcia tego nie oddają, ale pokrótce zobaczcie sami, naprawdę nie wyglądało to zbyt dobrze? (Mina Izy po zobaczeniu Themy na podwórku u sprzedającego BEZCENNA!) :lol:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wyłożyłem żądaną kwotę wsiadłem zapaliłem śrubokrętem (taaaaak.. śrubokrętem) i odjechałem zastanawiając się z każdym kilometrem czy to przypadkiem nie jest ostatni przed totalnym zgonem :D
O dziwo auto jechało naprawdę całkiem nieźle. Zawieszenie na słuch idalne! (wydech tak ryczał bo kończył się tuż za katalizatorem) komfort jak w karecie konnej (żaden z przednich amortyzatorów nawet nie próbował tłumić) Funkcja Auto/Sport działać mogła tylko w mojej wyobraźni :D Żadna kontrolka na desce nie świeciła i nie zapalała się jak to na Theme przystało w losowo wybranych sytuacjach ( no może po za kontrolką wtrysku :D) W trakcie powrotu do domu nie zawiodło także wyposażenie elektryczne, a to pewnie dlatego że całej opcji tego LX-a działała przednia prawa szyba i uwaga!!! TADAM!!! Szyberdach?. ) Nawet sobie Kur? fotela nie miałem jak przestawić bo oczywiście był kiedyś elektryczny?. Aaaa przepraszam? działała w tym fotelu pamięć i klikając na przemian 1,2,3 starałem się dopasować choć trochę pozycja za kierownicą?. Urwana była nawet wajcha od wysokości kolumny kierowniczej? Ehh? no ale to tylko dawca więc się nie przejmowałem.
Po powrocie znalazłem trochę czasu na nieco dokładniejsze oględziny i przemyślenia. Okazało się że tak naprawdę to auto tylko źle wygląda. Silnik szedł do przodu jak rakieta i sapał Blow offem aż miło było słuchać. Wnętrze bardzo bardzo brudne? ale tylko brudne i nic więcej, nie potargane nie porwane, jedynie plastiki przednich foteli poobrywane. Blacharka? Tylko tylne nadkola i prawy próg (komuś wpadł podnośnik :D) Reszta auta idealna, podłoga bez dziur, lewy próg bardzo dobry co najważniejsze tylne mocowania wahaczy jak na Theme idealne, jedynie przeczyścić i zakonserwować. Elektryka? Dużo usterek, ale do ogarnięcia, Zawieszenie? To nie problem stare się odkręci nowe się przykręci. Lakier?. Lakier? hmmmm co z lakierem? aaa potem będę myślał : bredzisz :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zacząłem się więc wahać? Przekładka, czy remont? Z pomocą paru innych osób zapadła decyzja :!: Przywracamy ją do życia. Tak więc na pierwszy rzut poszedł silnik. Jak wiadomo Lampredi Twincam Sedicivalvole Turbo wymaga niezwykłej dbałości by służyło bezawaryjnie wolałem od razu sprawdzić newralgiczne punkty tego silnika. Kupiłem w tym celu nawet zestaw do mierzenia ciśnienia oleju. Po teście kamień spadł mi z serca. 1.0 bara na jałowych, pod obciążeniem też książkowo, przy pełnym rozgrzaniu to świetny wynik, szczególnie że nahulane ma to 250 000 km Mimo to stwierdziłem że zrzucę miskę (ah ta procedura odkręcania : jupi : ) by pozbyć się syfu jakim był zalany silnik, no i przyglądnąć się nieco bliżej starej jednostce. Pokrywa zaworów poszła w górę i zabrałem się za rozrząd. Okazało się że bardzo mocno wytarta była krzywka pierwszego zaworu wydechowego drugiego cylindra, po pomiarze luzu wyszło że było tam strasznie ciasno, stąd prawdopodobnie awaria która o dziwo w ogóle nie wpływała na pracę silnika. Wałek został zregenerowany, ustawione zostały luzy zaworowe (wymienione 7 płytek) i uszczelnione wszystko z czego się lało, a lało się z wszystkiego?. Teraz powinien być spokój. Następnie zabrałem się za ciąg dalszy dołu czyli demontaż pompy oleju i standardowa procedura planowania jej pokrywy, dalej wiadomo wymiana rozrządu no i nowy olej czyli Motul 6100 Synergie 15W50 Semi syntetyk : yesyes : . Do wymiany poszły też oczywiście wszystkie możliwe paski, pompa wody, napinacze, rolki, łożyska i wszystko inne co wołało o litość. :roll:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po wstępnym serwisie silnika, pojechałem na jazdę próbną pierwsze 40 kilometrów wokół komina delikatnie i bez jakiegoś specjalnego przyśpieszania, po kilkukrotnym pełnym rozgrzaniu i przejechanym już 1000 razy tam i spowrotem odcinku miałem dość i skontrolowałem nieco zachowanie świstaka w nieco wyższej partii obrotów :D silnik we współpracy z Garrettem T3 dał radę? dał radę wydechowi który przy strzale Turbiny dosłownie rozpadł się robiąc dużo huku i wypluwając wnętrzność z tłumika środkowego który zarazem w tym wyjątkowym przypadku był końcowym :D Pozbierałem więc jego wnętrzności do bagażnika rurę włożyłem z powrotem w tłumik i grzecznie pojechałem do domu ;)
Obrazek
Układ wydechowy przeszedł więc gruntowny remont z racji totalnego braku jakichkolwiek elementów do Turbo, maszyna dostała niemal identyczną jak oryginalną plecionkę, został oryginalny katalizator który wizualnie przynajmniej był naprawdę całkiem niezły, no i co najważniejsze nie mulił auta jakoś specjalnie. Do tego doszła reanimacja układu środkowych tłumków z pominięciem jednego którego wcześniej wspominałem. I całkowicie nowy tłumik końcowy ? co jest nie lada gratką jeśli o silniki 16vT chodzi. Tak więc kiedy maszyna zaczęła już całkiem przyzwoicie jeździć i jeszcze lepiej brzmieć, przyszedł czas na poprawę blacharki czyli krótko mówiąc

- Wstawiamy nadkola
- Prostujemy prawe drzwi przód i tył
- Prostujemy i reanimujemy prawy próg
- Reanimujemy wlew paliwa :D
- Usuwamy wszelką powierzchowną korozję
- Pełna konserwacja podwozia włącznie z wnękami kół przednich i tylnych
- Pełna konserwacja profili zamkniętych progów, podłużnic, pas przód tył oraz wnętrza drzwi.
- Malujemy tylne błotniki oraz doły drzwi z prawej strony

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Z racji tego że blacharka jest jedyną rzeczą której nie chcę się tykać przy własnym samochodzie ( po prostu tego nie lubie, aczkolwiek wlew paliwa to moje dzieło :D) Kolega blacharz ostro walczył a ja w między czasie czyściłem wnętrze. Mało ekonomiczne zakupy w klinice skóry wyposażyły moje warsztatowe zaplecze, w najlepszej jakości preparaty i ?urządzenia? do czyszczenia skórzanej tapicerki. Pierwszy samochód z którym się spotkałem gdzie ?Plak? do plastików przydatny jest tylko na zewnątrz :D Rudo pomarańczowa skóra przeszła pełen komplet zabiegów tj czyszczenie, punktowe malowanie, koloryzacja oraz balsamowanie, natomiast reszta galanterii skórzanej dokładnie tak samo z tym że bez koloryzacji gdyż była tutaj zupełnie zbędna. Efekt piorunujący, trochę drogo w porównaniu do plaka, ale warto było :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Po zakończeniu blacharki, która zajęła nam trochę czasu zabrałem się za zawieszenie i hamulce. Jak przystało na Lx-a i to tym bardziej ze świstakiem pod maską Thema ta ma najbardziej zaawansowane zawieszenie jakie mogło w niej występować, czyli tylne zawieszenie samopoziomujące zintegrowane z w pełni aktywnymi amortyzatorami. Elektrycznie wszystko działa, pompa śmiga aż miło (wspólny układ z wspomaganiem kierownicy), niestety ostał się tylko jeden przedni amortyzator w stanie agonalnym, a przewody ciśnieniowe do tylnych Nivo zaślepione, z racji skrajnej niedostępności i kosmicznej ceny na chwilę obecną Lancia dostała standardowe obniżone i utwardzone zawieszenie. Na przód poszedł Bilstein B4 wraz z springami Eibacha -30mm całe kolumny McPhersona praktycznie nowe, do tego nowe sworznie wahaczy. Reszta naprawdę całkiem przyzwoicie, aczkolwiek na pewno do wymiany będą w najbliższym czasie łożyska. Na tył udało się dopaść nowe oryginalne amortyzatory (Dzięki Boruch!!) Do tego takie same progresywne sprężynki jak z przodu no i oczywiście nowe poduszki wraz z osłonami. Na wczoraj pasuje już wymienić tuleje tylnych wahaczy bo w trakcie powrotu z Muszyny jedna zaczęła troszkę popukiwać. Hamulce porządnie przeczyściłem i przesmarowałem bo były oczywiście dość mocno zapieczone. Docelowo hamulce idą do modernizacji (stąd felga 16?) dlatego też jeszcze ich nie wymieniałem.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Masa roboty za mną a końca widać oczywiście nie było? zabrałem się za składanie wnętrza z subtelną próbą wyciszenia matami do tego przystosowanymi, oraz naprawą wszelkiego elektrycznego wyposażenia z czego jak już mówiłem prawie nic nie działało.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W garażu czekał (chyba właśnie na tą Themę) komplet nowych kluczyków (dwa zwykłe i jeden serwisowy) Zostało to oczywiście zamontowane wraz z całkowicie nowym alarmem.

Obrazek

Na koniec (ze względu na ciągłe poszukiwania) zostawiłem sobie do poskładania przód a chodziło głównie o zderzak. Udało się dopaść zderzak w nieco lepszym stanie ten jak było widać zaliczył tylko jedną bombę i krawężnik, natomiast po moim poprzednim najprawdopodobniej przeszedł słoń ciągnąc za sobą co najmniej dwa T-34 z dwóch ulepiłem coś co nijak oczywiście nie pasowało do auta, ale koniec końców paczka trytek i nawet to siedzi :D (Tak tak szukam dobrego zderzaka do mk3)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tuż przed wyjazdem prowokując falę upałów uruchomiłem klimatyzację. Pełne odgrzybianie, wraz z wymianą nagrzewnicy filtra przeciw pyłkowego, osuszacza i dedykowanego oleju. Wszystko robiłem sobie jak zwykle sam więc nie było to jak zazwyczaj w wielu warsztatach tylko nabicie czynnika. Klimka wystartowała od strzała, tak więc teraz lato mi nie straszne.

Obrazek

Koniec końców przed zlotem auto wyszło całkiem nie najgorzej. Jest całkiem nieźle, aczkolwiek to nie koniec, a dopiero początek doprowadzania Themy do stanu z czasów jej świetności. Zresztą? może wystarczy już tego mojego gderania oglądajcie i komentujcie ;) a kto przeczytał całe te moje wypociny? GRATULUJE :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Największą nagrodą za ostatnie pół roku wyjęte z życia, jest na pewno tytuł jaki dostała Thema na XI Zlocie ogólnopolski w Muszynie. Mam tutaj na myśli Tytuł Najpiękniejszego auta, czyli Miss Zlotu. Jest to nagroda o której nawet nie myślałem, nie przypuszczałem po prostu że to auto zostanie aż tak docenione. Nie podziękowałem odbierając nagrodą bo totalnie mnie zatkało i brakło mi słów, chcę więc podziękować tutaj wszystkim osobom które oddały swój głos na moją Lancię doprowadzając ją na sam szczyt.
Dziękuje i Pozdrawiam!


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!

Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'


Ostatnio zmieniony 25 cze 2014, 22:10 przez Mariusz91, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 25 cze 2014, 22:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Posty: 4071
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Ogrom pracy włożonej w to auto nie mieści się w mojej zakutej głowie! :D

_________________
'06 Triumph Sprint ST 1050 ABS
'11 Honda CB600F Hornet
...i służbowy '17 Renault Megane 130KM


Na górę
PostDodany: 25 cze 2014, 22:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Posty: 637
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
dokładnie... miałem to samo napisać :P

_________________
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl


Na górę
PostDodany: 25 cze 2014, 22:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2012, 11:31
Posty: 353
Imię: Izabela
Lokalizacja: Kraków
A to dopiero początek :D rzeczy na szybko robione przed zlotem :D

_________________
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <--- KLIK
Lancia Thema 2.0 16v Turbo <--- KLIK
Lancia Thema 2.0 16v <--- KLIK


Na górę
PostDodany: 25 cze 2014, 22:13 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4459
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Gratuluję zapału i efektu, nasz głos poszedł również na Twoją Themcię, bo autko robiło naprawdę znakomite wrażenie : ok2 :

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 25 cze 2014, 22:27 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2009, 0:00
Posty: 176
Imię: michał
Lokalizacja: chojnice
podziwiam Cię za wspaniały efekt pracy nad tym samochodem : brawo : : brawo : : brawo :
osoby które na zlocie miały możliwość obejrzenia Themy przyznając jej tytuł Miss, potwierdzili jej świetny wygląd i stan : brawo : : brawo : : brawo :
powodzenia w dalszych pracach :D

_________________
Lancia Lybra 1.9jtd 105KM


Na górę
PostDodany: 25 cze 2014, 22:33 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2011, 20:02
Posty: 666
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Graty za samozaparcie i za uratowanie autka od śmierci.
A powiedź mi jaki nabiłeś czynnik,bo tam chyba był R12 :?:

_________________
Były:
Fiat Tempra SW 1.6 i.e 93'
Fiat Marea Weekend 1.9JTD 01'
Lancia Lybra 1.6 16V 01'
Jest:
Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'


Na górę
PostDodany: 25 cze 2014, 22:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Posty: 2707
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków
Dzięki wszystkim za pozytywne opinie, nie ma nic lepszego niż komentarze osób doceniających czyjąś ciężką pracę. Klimatyzacja w Themie pracowała od 1988 roku (czyli od Mk2) na czynniku R134A więc nie był to jakiś problem :)

_________________
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!

Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'


Na górę
PostDodany: 25 cze 2014, 22:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2012, 7:51
Posty: 3056
Lokalizacja: Łódź
Łza się w oku kręci na wieść, że chodzą jeszcze takie ludzie jak Ty po świecie, a na widok rozmemłanego wnętrza Themy serce rośnie! Mam nadzieję, że pewnego pięknego dnia będę mógł u siebie zrobić taki porządek od podłogi po dach od blachy do blachy. :D

_________________
Drop a gear and disappear!


Na górę
PostDodany: 25 cze 2014, 22:39 
: ok2 : : ok2 : : ok2 : : ok2 : : ok2 : : ok2 : : ok2 : : ok2 : : ok2 : Tego nie da się oddać słowami :D
Serdecznie pozdrawiam.


Na górę
   
PostDodany: 25 cze 2014, 22:39 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2011, 22:51
Posty: 1212
Skype: wojciec711
Imię: Wojciech
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią
i ja się podpisuje pod gratulacjami :D
bezkonkurencyjny na tegorocznym zlocie 8-O zdecydowanie lepiej wygląda w rzeczywistości niż na fotkach :D
Mariusz : brawo : : brawo : : brawo : : brawo : : brawo : : brawo : : brawo : : brawo :

_________________
JEST
Lancia Kappa Coupe 2.0 16v turbo
Lancia Kappa BI-Color 2.4jtd
Miss Zlotu Sypniewo 2013 :D
Pierwsza V-ce Miss Zlotu Sielpia 2011 :)
BYŁA
Lancia Lybra 2.4jtd


Na górę
PostDodany: 25 cze 2014, 22:40 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2011, 20:02
Posty: 666
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Mariusz91 pisze:
Klimatyzacja w Themie pracowała od 1988 roku (czyli od Mk2) na czynniku R134A więc nie był to jakiś problem :)

O widzisz,miałem wcześniej Fiata Temprę SW z 93r i niestety był tam R12 przez co nie miałem możliwości nabicia jej po wymianie sprężarki.

_________________
Były:
Fiat Tempra SW 1.6 i.e 93'
Fiat Marea Weekend 1.9JTD 01'
Lancia Lybra 1.6 16V 01'
Jest:
Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'


Na górę
PostDodany: 25 cze 2014, 23:02 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9674
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Jak rzadko czytam dokładnie tak długie tematy, tak ten przeczytałem od deski do deski i ostatniej kropki :)
Jedno co mi się nasuwa - wielki szacun! Nagroda Miss należała Wam się już za sam ogrom prac, a dodając do tego efekt to nie dziwnym, że Tobie i Themie ją przyznano! Gratulacje :)

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
PostDodany: 25 cze 2014, 23:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2012, 18:15
Posty: 2385
Skype: pr2em0
Imię: Przemek
Lokalizacja: Chojna - ZGR
: ok2 : nie ma co czapki z głów : brawo : brawo moje gratulacje

_________________
[Lancia_Lybra_SW_LX_1.9_JTD_85kW_2004R]
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II


Na górę
PostDodany: 25 cze 2014, 23:28 
Offline
Skarbnik
Skarbnik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Posty: 6117
Skype: faraonsw
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola/Rzeszów
Jak tylko Mariusz zajechał do Muszyny swoją Themą, powiedziałem /m.in./ do żony - oto Miss zlotu.
Żonie bardziej przypadł do gustu "lilak" Izy.
W końcowym rezultacie oba autka zostały uhonorowane: I i III miejsce. : brawa : : brawa_na : : brawa : : brawa_na :

Na oba głosowaliśmy : gafa : ;)

_________________
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB 123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 511 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl