Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 20 paź 2018, 11:36

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 407 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 119 20 21 22 2328 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 13 lis 2017, 9:18 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1220
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Na zdjęciu wyglądają nieźle, zrobię potem lepsze lustrzanką... 3 i 4 cylinder już są na pograniczu przytarcia bo mają sporo rysek i przepalenia. Mimo wszystko mogłyby zrobić i te 100tys przy mojej jeździe ale auto kupiłem jako totalnego gruza którym ledwo przyjechaliśmy do Lublina. Spodziewałem się najgorszego jak to przy takich zakupach w ciemno. Okazało się że nie jest źle i cieszy mnie to ale wolę nowe Glyco które wymienię za 100tys bo wiem na czym stoję niż 18letnią niewiadomą. Topcio mam przy sobie te oryginalne, odstąpie Ci za free żebyś mógł do siebie założyć kiedyś skoro tak Ci szkoda :D

P.S. Na 10w60 silnik się trochę wyciszył i jak na razie tyle wniosków. Zobaczymy jak będzie zmieniał kolor.

_________________
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V


Na górę
PostDodany: 13 lis 2017, 10:00 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
Posty: 909
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Nie zalewales nic na "dotarcie" nowych panewek?

_________________
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO


Na górę
PostDodany: 13 lis 2017, 10:21 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 10885
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Energetyk pisze:
13 lis 2017, 9:18
Na zdjęciu wyglądają nieźle, zrobię potem lepsze lustrzanką... 3 i 4 cylinder już są na pograniczu przytarcia bo mają sporo rysek i przepalenia. Mimo wszystko mogłyby zrobić i te 100tys przy mojej jeździe ale auto kupiłem jako totalnego gruza którym ledwo przyjechaliśmy do Lublina. Spodziewałem się najgorszego jak to przy takich zakupach w ciemno. Okazało się że nie jest źle i cieszy mnie to ale wolę nowe Glyco które wymienię za 100tys bo wiem na czym stoję niż 18letnią niewiadomą. Topcio mam przy sobie te oryginalne, odstąpie Ci za free żebyś mógł do siebie założyć kiedyś skoro tak Ci szkoda :D

P.S. Na 10w60 silnik się trochę wyciszył i jak na razie tyle wniosków. Zobaczymy jak będzie zmieniał kolor.
Szkoda? Wyciągasz zbyt daleko idące wnioski ;)
Daniel jak często słyszysz negatywne opinie o Lancii? Biorą się również z zasłyszanych gdzieś bzdurnych informacji o konieczności okresowej wymiany panewek.

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek


Na górę
PostDodany: 13 lis 2017, 11:20 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1220
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Daniel jak często słyszysz negatywne opinie o Lancii?
Te o panewkach zdecydowanie za często... Fakt że najczęściej problem z panewką powoduje szereg wcześniejszych zaniedbywanych problemów ale mimo wszystko słyszy się o tym. Znaczna większość użytkowników tak jak ja nie zna historii swojego auta, a uzasadnione jest powątpiewanie w to że ktoś silnika nie katował na niskim poziomie oleju. Wolę zweryfikować, zmienić za 120zł panewki i wiedzieć że mam nowe niż nie wiedzieć w jakim stanie mam stare bo się naczytałem tych opinii za dużo. Operacja jest tania i średnio skomplikowana więc przeszkód jest niewiele.

W każdym razie u mnie ten temat jest zamknięty i nie mam wyrzutów sumienia :P Postaram się wieczorem skrobnąć manuala dla ciekawskich.

_________________
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V


Na górę
PostDodany: 19 lis 2017, 9:58 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2012, 7:51
Posty: 3056
Lokalizacja: Łódź
Ten olej Wolvera taki dobry a taki tani? O co się tu rozchodzi? :D

_________________
Drop a gear and disappear!


Na górę
PostDodany: 19 lis 2017, 10:17 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1220
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Sprawa jest podejrzana dlatego testuję :) Albo inne oleje są mocno zawyżone i to odkrycie roku 2017 albo nie jest taki cudowny jednak. Parametry są mega jak na tę cenę, zwłaszcza że jest niby na bazie syntetycznej.

_________________
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V


Na górę
PostDodany: 22 lis 2017, 21:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Posty: 1589
Lokalizacja: Łódź -
Ja też w swojej panewki wymieniam po tym jak ogarnę listę usterek, wymieniałam w Lybrze 1,8 Alfie 2.0 TS x 2 i jakoś wszystko jeździ na Glyco. Tak na 100% nikt nie wie kiedy się przekręcą oryginalne i każdy woli dmuchać na zimne.

_________________
Lancia Klub Polska - Łódź rabaty na hasło LKP AUTO-COM Łódź ul.Legionów 52 tel. 42 630-21-27


Fiat Linea T-Jet, Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra
Obrazek
Obrazek


Na górę
PostDodany: 18 gru 2017, 12:14 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1220
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Wymiana maglownicy za mną, dwa najtrudniejsze punkty to kręcenie w nogach pasażera i ominięcie linek zmiany biegów które w tym wypadku jednak trochę przeszkadzają. Reszta łatwa, dostęp dobry.

Obrazek Obrazek

_________________
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V


Na górę
PostDodany: 18 gru 2017, 12:24 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2010, 11:26
Posty: 1469
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Mirków/Wrocław
Chciałeś napisać w nogach kierowcy, jest tam trochę dłubania żeby się dostać do tego wieloklinu ;)

_________________
Były:
Fiat Tempra 1.4
Lancia Dedra 1.8 16V VVT
Lancia Kappa 2.4TDS
Lancia Kappa 2.0 16VT
Jest:
Lancia Kappa Coupe 2.0 20VT
Lancia Delta II 1.8 16VVT


Na górę
PostDodany: 18 gru 2017, 13:48 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1220
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Tak dokładnie, u kierowcy :) U pasażera coś innego robiłem i mi się pokręciło.

Tak na prawdę trzeba odkręcić stopkę pedału gazu, potem osłonę plastikową którą się wyszarpuje i potem tę blachę którą widać na zdjęciu. Nie ma tragedii tylko wszystko psuje niewygoda.

_________________
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V


Na górę
PostDodany: 18 gru 2017, 18:53 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 10885
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
I jak nowa/stara przekładnia? Cichsza?

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek


Na górę
PostDodany: 18 gru 2017, 21:11 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1220
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Tłucze się coś dalej. Nie wiem co... Ale przekładnia działa lżej, precyzyjniej. Auto pewniej się prowadzi. Rano nie ma efektu "przycięcia się". Ostatnio na starej porafiło robić się tak że kierownicą nie dało się kręcić w prawo zaraz po odpaleniu tylko trzeba było skręcić w lewo przełamując pewien opór i dopiero wszystko zaczynało działać. Tutaj po prostu wszystko działa od początku normalnie i lekko.

_________________
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V


Na górę
PostDodany: 18 gru 2017, 21:28 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2017, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Tarnów
Kurde, w Alfie wymienić to jest demontaż połowy auta... :o


Na górę
PostDodany: 18 gru 2017, 21:38 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1220
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Tutaj właściwie podniosłem przód auta na kobyłkach po czym wystarczyło zdjąć koła i osłony nadkoli żeby mieć pełny dostęp z zewnątrz. W Turbo mam mały kolektor dolotowy więc od góry też wszystko ładnie widziałem - bajka.

_________________
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V


Na górę
PostDodany: 23 gru 2017, 10:21 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2012, 7:51
Posty: 3056
Lokalizacja: Łódź
To kolumna idzie tak "bokiem" do maglownicy? Kurczaki, myślałem że idzie prosto w dół gdzieś nad pedałami... Jednak zdjęcia to fajna rzecz. :D

_________________
Drop a gear and disappear!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 407 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 119 20 21 22 2328 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl