Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 cze 2019, 5:50

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 18 19 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 29 lis 2018, 19:58 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 698
Lokalizacja: Gród Kraka
kond243 pisze:
29 lis 2018, 14:28
Z klatką może nie przesadzajmy ale ćwiartkę można zrobić. Fakt musi być 3.2 bo 3.0 ma 9.2s 0-100.
Oj tam przesada... będzie jedyna w swoim rodzaju Thesis Integrale... oczywiście obowiązkowo w barwach Martini Racing :lol:

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r
Fiat 125S (125B) 1969r
FSO 125p (115D) 1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1,9jtd)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r
Lada 1500s (21061) 1981r (1,6 DOHC)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 29 lis 2018, 20:36 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
Posty: 1111
Imię: Zygmunt
Lokalizacja: Kraków
MICHU pisze:
29 lis 2018, 12:46
z inny beczki czy ktoś kiedyś wpadł na pomysł na jakimś zlocie wyścig 1/4 mili thesis 3,0 V6 vs thesis R5 2.0 turbo ??
Z lekkiej ciekawości, na tych zlotach co byłem to co najwyżej jedna thesis pojawia się lub w ogóle !
Tak lgniecie na zloty :( Was kochani z tego wątku jeszcze na zlocie nie widziałem.
P.S. W Rymanowie to i Sylwester się odbył /było extara/ i kol Michu nie był :(
Pozdrawiam i przepraszam za offtop.

_________________
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0
, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042

Beta Coupe 2,0 -(klik)

Członek Zwyczajny Stowarzyszenia :roll:


Na górę
PostDodany: 29 lis 2018, 21:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Posty: 5327
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
MICHU pisze:
29 lis 2018, 13:03
kond243 pisze:
29 lis 2018, 12:52
. Zaraz bendą komentarze że Thesis to limuzyna że nie wypada itp. pomysł ciekawy.Ja tam uważam że każde auto można przygotować do swoich potrzeb. I nawet Thesis potrafi pokazać na co ją stać. A stać ją na dużo. I też potrafi dać frajdę z jazdy. Trzeba pomyśleć kiedyś o takiej ćwiartce. Może być ciekawie 2.0t 0-100. 8.9s
3.2 0-100. 8.8s
zastanawiałem się nad xiaomi po leciwym apple ale jak on takie byki "bendą" pisać to ja nie chcieć go.
:lol:
Słownik działa jak w każdym androidzie, czyli jest w porządku, a sam telefon za te pieniądze jest ok, choć obudowy są dość tandetne ;)

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo
Jest:
Lancia Lybra Emblema + IS200 + Vectra


Na górę
PostDodany: 29 lis 2018, 21:03 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2008, 0:00
Posty: 1658
Lokalizacja: Legnica
zygmunt1 pisze:
29 lis 2018, 20:36
MICHU pisze:
29 lis 2018, 12:46
z inny beczki czy ktoś kiedyś wpadł na pomysł na jakimś zlocie wyścig 1/4 mili thesis 3,0 V6 vs thesis R5 2.0 turbo ??
Z lekkiej ciekawości, na tych zlotach co byłem to co najwyżej jedna thesis pojawia się lub w ogóle !
Tak lgniecie na zloty :( Was kochani z tego wątku jeszcze na zlocie nie widziałem.
P.S. W Rymanowie to i Sylwester się odbył /było extara/ i kol Michu nie był :(
Pozdrawiam i przepraszam za offtop.
Konrad się chyba nie obrazi za takie wtrącenie :-P Np. u Maniaka na stodole prawie co drugie auto to był tetris ;)
Michu dopiero co zakupił swoje 2szt. No i nie każdy ma czas choćby jak właściciel tematu, który jest większość życia poza domem ;)
Ode mnie np. wszystko dzieję się trochę daleko, z czasem też nie tak różowo, a jak chodzi o wypady kilkudniowe to już w ogóle...


Na górę
PostDodany: 29 lis 2018, 21:11 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Posty: 1769
Lokalizacja: Krosno
zygmunt1 pisze:
29 lis 2018, 20:36
MICHU pisze:
29 lis 2018, 12:46
z inny beczki czy ktoś kiedyś wpadł na pomysł na jakimś zlocie wyścig 1/4 mili thesis 3,0 V6 vs thesis R5 2.0 turbo ??
Z lekkiej ciekawości, na tych zlotach co byłem to co najwyżej jedna thesis pojawia się lub w ogóle !
Tak lgniecie na zloty :( Was kochani z tego wątku jeszcze na zlocie nie widziałem.
P.S. W Rymanowie to i Sylwester się odbył /było extara/ i kol Michu nie był :(
Pozdrawiam i przepraszam za offtop.
Nawet o tym nie wiedziałem, ostatnie lata byłem zajęty pracą a, że była to korporacja to nie było czasu na nic, chociaż mawiają, że każdy czasu ma tyle samo. Helios ma racje, dopiero nie dawno powróciłem po kilku latach na forum. Obiecuję poprawę i na ogólnopolskim na pewno będę z rodziną.

Pozdrawiam

_________________
THESIS EMBLEMA 3.0 V6

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r.


Na górę
PostDodany: 29 lis 2018, 21:13 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1993
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Dokładnie. Czas też gra dużą rolę. W moim przypadku jak Helios pisał jestem poza domem. A jak jestem w domu to wolę ten czas spędzić z żoną i roczną córką. Jak córeczka podrośnie, będzie starsza wtedy mogę myśleć o zlotach a teraz nie ma ku temu możliwości. Co do słownika nie działa tak jak w innych telefonach. W LG czy Sony Xperia działał elegancko. Tych słów których używałem często to były na pierwszym miejscu a w tym wynalazku za każdym razem trzeba szukać czytać i poprawiać bo ciągle coś.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
PostDodany: 29 lis 2018, 22:32 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
Posty: 1111
Imię: Zygmunt
Lokalizacja: Kraków
Helios pisze:
29 lis 2018, 21:03
.....
No i nie każdy ma czas choćby jak właściciel tematu, który jest większość życia poza domem ;)
Ode mnie np. wszystko dzieję się trochę daleko, z czasem też nie tak różowo, a jak chodzi o wypady kilkudniowe to już w ogóle...
Dobra, tak na poznanie się bliżej zapraszamy na spot Małopolski przed Świąteczny a potem Ogólnopolski:

link: viewtopic.php?f=32&t=79051&sid=d665a1f5 ... 6&start=15

tu link gdzie, wpisujemy w mapy i jedziemy:
http://www.zajazdwielicki.pl/index.php

i już naprawdę nie będę zaśmiecał tematu. Pozdrawiam :)

_________________
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0
, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042

Beta Coupe 2,0 -(klik)

Członek Zwyczajny Stowarzyszenia :roll:


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 8:14 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Posty: 2270
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Co do wyścigów i porównań - myślę, że 2.0T w serii będzie lepsze od 3.0 V6 na starcie i do 120 km/h - później 3.0 odjedzie. 3.2 w serii powinno dać radę 2.0 T ale raczej pod warunkiem używania tiptronica przez kierującego 3.2 - powyżej 100 km/h 3.2 bije 2.0T i to mocno.
Mówię oczywiście o serii i o sprawnych pojazdach.
3.2 ze zrobionym programem objechałem Kappę 2.0T, później kolega z Kappy coś przebąkiwał, że auto mu nie jechało tak jak zawsze ale... trzeba pamiętać, że automat w Thesis oryginalnie/seryjnie ma wykastrowany start gdzie w manualnej skrzyni tego nie mamy.
Jak w 3.2 daliśmy parę koni więcej i ciąg od początku - podobnie zresztą mam zrobioną jedną sportivę to jest dzień do nocy - tylko te półosie :(

Tak to się czasami kończy... :( :( :(
Załącznik:
IMG_20181105_123432.jpg
IMG_20181105_123432.jpg [ 4.1 MiB | Przejrzano 545 razy ]

_________________
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [200KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM]


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 9:48 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1993
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Jeśli skończę swoją i uzyskam założone parametry to na 100% nawet dłubane 3.2 nie da rady. W tej chwili sama turbosprężarka zmieniła to auto nie do poznania względem serii. Od dołu ciągnie od 2900 do 5500obr jest naprawdę super. Widzę że przegub poległ zewnętrzny. Czy są do tego auta wzmocnione przeguby. Czy pasują np od 2.4jtd 20v tam moment jest blisko 400nm.??? Czy wszystkie przeguby są takie same? Podobnie półoś manuał automat.? Oglądając filmiki moja 2.0t w tej chwili od 130km/h jedzie lepiej do 220km/h jak 3.2 na tiptroniku.Co do półosi muszę zmierzyć półosie z kappy. Jeśli nie bendą pasować to muszę coś wymyślić bo brakuje mi brlardzo cisco drive. Lub poprostu włożyć w dyferencjału mechanizm różnicowy torsena. Lub dorwać skrzynię np ar147 JTD 150km bo tam też siedzi quaifa czyli torsen. I po prostu przełożyć do siebie dyferencjału zachowując koło talerzowe oraz wałek atakujący z mojej skrzyni. Nie czarujmy się szpera robi bardzo dużą robotę w prowadzeniu auta. Już nie pamiętam na jakim doładowaniu lata seryjna Thesis ale było coś około 1bar w peeku i chyba 0.8 stałego. U mnie jest peek 1.2b oraz stałe na poziomie 1.1bara od 2500obr do 5tys obr. ECU silnika obsłuży paliwem boost do 1.4bara i po wskaźniku egt widać że daje radę. Egt nie przekracza 850stopni przy pełnym obciążeniu a jak przestawi rozrząd to jest mocno odczuwalne. A powyżej 1.4 bara jest obcięcie paliwa check engine i mamy 40KM i jedzie jak Punto 1.2 8v. A Bosch me 7.3.1 ma możliwość wygrania czterech map przełącza się je sekwencja pedału gazu i hamulca. Można zrobić procedurę startu i ruszać już na doładowaniu np 0.5-0.6 bara. A tutaj start będzie dobry względem np 3.2. Tylko półosie. Wzmocnione półosie na zamówienie z wzmocnionymi przegubami to koszt około 3tys PLN ale wytrzymają moment do 600-650nm więc trzeba chyba odkładać fundusze. Przy zestawieniu i ze sobą lunch Control oraz szpery i zgraniu ze sobą odpowiednio kontroli trakcji nie opcji że 3.2 da radę. A przy sofcie na 300KM i 400-450nm to już nie ma o czym gadać. Ja przygotowuję wszystko powoli. Na tyle na ile mam fundusze i czas z tym drugim jest dużo gorzej niestety. Ale nadejdzie w końcu ten dzień że mój projekt ujrzy światło dzienne w pełni skończony.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Ostatnio zmieniony 02 gru 2018, 9:59 przez kond243, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 9:48 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Posty: 1769
Lokalizacja: Krosno
Bartek-Lodz pisze:
02 gru 2018, 8:14
Co do wyścigów i porównań - myślę, że 2.0T w serii będzie lepsze od 3.0 V6 na starcie i do 120 km/h - później 3.0 odjedzie. 3.2 w serii powinno dać radę 2.0 T ale raczej pod warunkiem używania tiptronica przez kierującego 3.2 - powyżej 100 km/h 3.2 bije 2.0T i to mocno.
Mówię oczywiście o serii i o sprawnych pojazdach.
3.2 ze zrobionym programem objechałem Kappę 2.0T, później kolega z Kappy coś przebąkiwał, że auto mu nie jechało tak jak zawsze ale... trzeba pamiętać, że automat w Thesis oryginalnie/seryjnie ma wykastrowany start gdzie w manualnej skrzyni tego nie mamy.
Jak w 3.2 daliśmy parę koni więcej i ciąg od początku - podobnie zresztą mam zrobioną jedną sportivę to jest dzień do nocy - tylko te półosie :(

Tak to się czasami kończy... :( :( :(
IMG_20181105_123432.jpg
kiedyś znajomy stwierdził, że thesis powinien mieć napęd na tył, kto wie czy nie miał racji

_________________
THESIS EMBLEMA 3.0 V6

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r.


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 10:00 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1993
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Tak i sportiva powinna tak właśnie być. Napęd na tył 3.2 V6 biturbo umieszczony wzdłużnie. Moc około 450KM i przynajmniej 600nm.To była by prawdziwa sportiva. Ale niestety mamy co mamy i nic na to nie poradzimy.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Ostatnio zmieniony 02 gru 2018, 10:01 przez kond243, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 10:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3094
Lokalizacja: powiat Bełchatów
220km/h-gdzie Wy tyle jeździcie?
Pewnie na niemieckich autostradach :)
Swoją drogą to w dzisiejszych czasach, gdzie pełno kamerek i konfidentów to nawet zwykłym dieslem nie ma gdzie dać w palnik :)

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 10:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2008, 0:00
Posty: 1658
Lokalizacja: Legnica
MICHU pisze:
02 gru 2018, 9:48
Bartek-Lodz pisze:
02 gru 2018, 8:14
Co do wyścigów i porównań - myślę, że 2.0T w serii będzie lepsze od 3.0 V6 na starcie i do 120 km/h - później 3.0 odjedzie. 3.2 w serii powinno dać radę 2.0 T ale raczej pod warunkiem używania tiptronica przez kierującego 3.2 - powyżej 100 km/h 3.2 bije 2.0T i to mocno.
Mówię oczywiście o serii i o sprawnych pojazdach.
3.2 ze zrobionym programem objechałem Kappę 2.0T, później kolega z Kappy coś przebąkiwał, że auto mu nie jechało tak jak zawsze ale... trzeba pamiętać, że automat w Thesis oryginalnie/seryjnie ma wykastrowany start gdzie w manualnej skrzyni tego nie mamy.
Jak w 3.2 daliśmy parę koni więcej i ciąg od początku - podobnie zresztą mam zrobioną jedną sportivę to jest dzień do nocy - tylko te półosie :(

Tak to się czasami kończy... :( :( :(
IMG_20181105_123432.jpg
kiedyś znajomy stwierdził, że thesis powinien mieć napęd na tył, kto wie czy nie miał racji
Oczywiście, że miał rację : yesyes :


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 10:06 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Posty: 1769
Lokalizacja: Krosno
Dziwne, że auto w założeniu miało kosztować więcej jak BMW w tamtym czasie a nie zdecydowano się na taki krok. Może wyniki sprzedaży byłyby inne wówczas.

_________________
THESIS EMBLEMA 3.0 V6

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r.


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 10:07 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1993
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Dokładnie na niemieckich autostradach 😜. Moim Thesisem osiągałem kilka razy 260KM/h i daje radę. Tak od 240 do 260 już idzie wolniej ale to kwestia softu od 5tyś obr tnie boost i jedzie na doładowaniu 0.6bara. a potem już raptem 0.4bara. Zmieni się soft przestawi odcięcie ma 7500obr i ułoży się boost do 6500obr w okolicy 0.9 lub 1bara wtedy nie będzie problemu z przyspieszaniem. Moim zdaniem powinien być V6 biturbo i napęd na tył lub 4x4. To auto mimo ceny znalazło by liczne grono nabywców. Tyle że wtedy Thesis była by jakąś konkurencją dla Maserati. Tak myślę że dlatego nie włożyli tam napędu na tył lub 4x4 i mocnych uturbi uchwyt bdnzyniaków.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Ostatnio zmieniony 02 gru 2018, 10:12 przez kond243, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 18 19 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl