Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 16 cze 2019, 7:32

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 19 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 02 gru 2018, 17:48 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1990
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
V6 nie porobi 2.0T ze względu na moment obrotowy. 2.0t ma go przy 2200obr 310nm V6 3.0 coś koło 270nm przy 4500. A V6 pokazuje przewagę bo moc ma przy 6000obr a 2.0t kończy na 5500obr. Jeśli byłby normalny soft jak w Kappie to 3.2 miało by dość ciężko nadążyć za 2.0t. Nie wiem czemu. Parametry wystarczające 🤔. Nie bardzo maks 230KM przy masie własnej 2tony. No sorry ale to chyba parametry aby tylko jechało.2.0 t ma przewagę w momencie obrotowy. I nie musi mieć obrotów żeby przyspieszać bo mement rozłożony jest szeroko od dołu praktycznie do mocy maksymalnej. Ja nie chce robić rajdówki tylko chce mieć czym jechać w razie W. Ile przyjemniejsze jest wyprzedzanie jeśli jest czym. I nie potrzebuję do tego 10km prostej i pustej drogi

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 18:38 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 10079
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia

pietrek125 pisze:
...podczas załozeń projektowych oczywiście Fiat poszedł po kosztach i dlatego zastosowali FWD, bo w tym okresie nie mili płyty pod RWD (do Thesis RWD to, aż się prosi). Ostatnio w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i nową Gulię oparli o bebechy z Maseratti, tylko dlaczego nie poszli za ciosem i nie zrobili na tej samej płycie następcy dla Thesis?. zawsze to byłoby mniejsze koszty nawet gdyby sprzedali tylko 15tyś szt.
Powód jest prosty - Theais sprzedawała się słabo, nowa Thema jeszcze gorzej, a projektować nowy model, który sprzeda się w równie małej ilości egzemplarzy zysku na pewno nie przyniesie.
A do tego do segmentu E ma wrócić AR.

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka


_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V

Były:
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX


Obrazek


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 19:21 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 689
Lokalizacja: Gród Kraka
FXX pisze:
02 gru 2018, 18:38
Powód jest prosty - Theais sprzedawała się słabo, nowa Thema jeszcze gorzej, a projektować nowy model, który sprzeda się w równie małej ilości egzemplarzy zysku na pewno nie przyniesie.
A do tego do segmentu E ma wrócić AR
Zgadza się... ale Thesis była projektowana od podstaw, czyli wszystkie elementy, oprócz zespołów napędowych, były projektowane były specjalnie dla Thesis, biorąc pod uwagę 15tyś szt sprzedanych , popłynęli pięknie... a mówili, że na Stilo się przejechali... straty na Stilo przy Thesis to pikuś... a tu mamy gotową płytę od Maserati, wszystkie bebechy bierzemy od Guli, łącznie z konstrukcją tylko wystarczy przestylizować zderzaki, atrapę, reflektory... to już nie są wysokie koszty, produkcja oczywiście na tej samej linii co Gulia... i to zawsze parę szt. więcej sprzedanych tych samych bebechów... niestety, ale dla mnie koncern Fiat-a ma kiepskich marketingowców (jak większość włoskich firm)...tacy np. goście z VAG-a potrafią wcisnąć najgorsze gówno klientowi, za kupę kasy, wmawiając mu, że właśnie kupił produkt premium, i jeszcze go zerżną na serwisie, twierdząc ,że awaria nastąpiła z powodu nieodpowiedniej eksploatacji...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r
Fiat 125S (125B) 1969r
FSO 125p (115D) 1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1,9jtd)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r
Lada 1500s (21061) 1981r (1,6 DOHC)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 20:45 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Posty: 2270
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
kond243 pisze:
02 gru 2018, 17:48
V6 nie porobi 2.0T ze względu na moment obrotowy. 2.0t ma go przy 2200obr 310nm V6 3.0 coś koło 270nm przy 4500. A V6 pokazuje przewagę bo moc ma przy 6000obr a 2.0t kończy na 5500obr. Jeśli byłby normalny soft jak w Kappie to 3.2 miało by dość ciężko nadążyć za 2.0t. Nie wiem czemu. Parametry wystarczające 🤔. Nie bardzo maks 230KM przy masie własnej 2tony. No sorry ale to chyba parametry aby tylko jechało.2.0 t ma przewagę w momencie obrotowy. I nie musi mieć obrotów żeby przyspieszać bo mement rozłożony jest szeroko od dołu praktycznie do mocy maksymalnej. Ja nie chce robić rajdówki tylko chce mieć czym jechać w razie W. Ile przyjemniejsze jest wyprzedzanie jeśli jest czym. I nie potrzebuję do tego 10km prostej i pustej drogi
V6 ciągnie od 1450 obrotów gdzie 2.0T jest w czarnej murzyńskiej. Jeździłem dwa dni 2.0T - oczywiście seria i V6 daje większą frajdę z jazdy // Mówię o seryjnych parametrach!!!
Wiadomo, jak podkręcimy to zaczyna się zabawa. Jak wsiadam w Sportivę z wirusem to mam banan na twarzy mimo, że to traktor ale czuje się, że to auto chce jechać i przychodzi mu to tak lekko. V6 z programem też staje się takie jakby lżejsze i chętniejsze do zabawy. Nie wiem jak chodzi Thesis z 2.0T po modzie bo nie miałem okazji. Miałem za to okazję pojechać Kappą 2.0T z modem na 270 KM.

_________________
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [200KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM]


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 21:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 689
Lokalizacja: Gród Kraka
Wolnossak będzie miał bardziej liniową charakterystykę, przy turbo zwłaszcza z wtryskiem pośrednim z powodu niskiego stopnia sprężania najpierw nic się nie będzie działo , a potem nastąpi nagły przyrost mocy i momentu w piku, który przy soft turbo kończy się zbyt wcześnie... jak chcieli stworzyć spokojną doładowaną jednostkę, to mogli zastosować jakiś kompresor w stylu Volumex-a, ale pewnie poszło znowu o koszty...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r
Fiat 125S (125B) 1969r
FSO 125p (115D) 1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1,9jtd)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r
Lada 1500s (21061) 1981r (1,6 DOHC)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 21:49 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1990
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Ja miałem Kappe zmodzoną na 265KM i około 380nm i to już śmigało bardzo miło.A teraz Kappa została w serii bo mi jej szkoda poprostu. Thesis po zmianie sprężarki również nabrała lekkości. I nie muszę jej wciskać gazu doboporu żeby jechała. Seryjny 2052els pełnym boostem idzie dopiero od 3000obr. A moja hybryda już od 2500obr wstaje od 2000obr. Żeby dynamicznie jeździć wystarczy kręcić do 3000obr bo moment z dołu robi swoje. Jeśli moment pójdzie o 100-150nm więcej to już będzie bardzo fajnie. Seria fakt jedzie dość mizernie. Jedyny plus że na serii zbiera się dość fajnie od 1800obr. Ja przystosowuje auto pod siebie i to ja Bende jeździł Teresą. Więc dla mnie ma być mocna i cieszyć jazdą. Skończę to trzeba będzie pomierzyć czasy przyspieszeń. Zobaczymy jak będzie się jeździć.Widzisz to że V6 jedzie od 1450obr nie znaczy że z dołu lepiej idzie od 2.0t. pisałem już że 2.0t ma moment przy 2200obr wartość 310nm. V6 nawet po programie nie ma go na tyle na dole co 2.0t. V6 3.2 ma 287nm jak pamiętam i dopiero przy 4500obr. Więc jeśli mowimy np o elastyczności i przyspieszeniach np 80-120na 6biegu w 2.0t i 5biegu w V6 i bankowo V6 zostaje daleko z tyłu. 2.0 t nawet przy dużym turbo dół jest bardzo dobry i nie ma turbo dziury jak w Kappie 16vt czy 20vt. Tutaj to zjawisko praktycznie nie występuje. Nawet od 1700obr jedzie przyzwoicie. Nie potrzebny jest tutaj żaden volumex czy inny Eaton. Żeby w Kappie 20vt było sterowanie silnika takie jak w Thesis to była by bajka.A zrobili soft turbo bo dali malutkie turbo przy którym kompresor wymięka. Dobrze wiesz że kompresor w górnej partii obrotów poprostu umrze. Nie jest w stanie utrzymać ciśnienia doładowania np na poziomie 1.1bara od 2500obr do 5.500obr. a turbo sprężarka robi to bez problemu. I jeśli jest soft dobrze zrobiony to nie musi być peeku bo jest on zbędny. Jeśli turbo utrzyma boost od 2500 do 6000obr na poziomie np 1.3bara a powyżej 6000 zacznie opadać do 0.8bara przy odcięciu.To wykres momentu będzie super i bez problemu będzie 400nm od 2500 do np 5000-5500tys obr. A przy takim momencie nie ważne jest jaki bieg mamy auto się katapultuje do przodu.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 22:09 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 689
Lokalizacja: Gród Kraka
Ile bije Soft Turbo w serii?

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r
Fiat 125S (125B) 1969r
FSO 125p (115D) 1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1,9jtd)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r
Lada 1500s (21061) 1981r (1,6 DOHC)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 22:14 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1990
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Około 1bar w peeku i 0.9 stałego od 3000obr do 5500obr.
Od 2000 jest 0.8 bara. U mnie boost to 1.2b w peeku przy 2500 i od około 2700 do 5.300 jest 1.1b od 5300 do 5500 jest 0.9 i powyżej 5500 opada na 0.5b i już tak trzyma do odcinki. ECU zaadaptowało wartości przepływki oraz mocniejszego actuatora turbo.Sonda koryguje i działa to wyśmienicie. Ale brakuje pełnego ciągu do odcinki.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 22:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Posty: 2270
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Zgodnie z instrukcją 2.0T V-max to 224 km/h, 0-100 km/h - 8,9 s., pierwszy kilometr po 28,9 s.
3.2 V-max to 240 km/h, 0-100 km/h - 8,8 s., pierwszy kilometr po 29,3 s.
Pojawia się tu tylko jeden problem - 3.2 V6 była mierzona w trybie D a nie manualnym !!!
Kiedyś robiłem pomiary i na automacie czasy przyspieszeń były 8,9 - 9,1 s. natomiast po przełączeniu na tip-tronic i lekkim przeciągnięciu a co za tym idzie wykorzystaniu pełnego zakresu obrotów osiągnąłem czasy na poziomie 8,3 - 8,6 s.

Także na papierze niby 2.0T będzie szybsze ale w realu już nie - takie życie.
Pamiętajmy tylko, że to limuzyny, tym się tyłki ma fajnie wozić a nie kombinować kto szybciej pojedzie pierwszy kilometr.
Mnie się podoba to w V6, że zapinam 3 bieg i mogę 170 km/h pojechać co jest wartością wystarczającą do konkretnego wyprzedzenia kolumny samochodów.

_________________
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [200KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM]


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 22:22 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 689
Lokalizacja: Gród Kraka
0.9bar to nie 1,1bar więc nie mieszaj proszę serii, do swoich modów... dla tego myślę, że charakterystyka doładowania mechanicznego zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów bardziej by odpowiadała "spokojnej" jednostce dla Thesis
A jesli chodzi o przyśpieszenia i Vmax to sobie porównaj przełożenia poszczególnych biegów i dyfra, bo tu jest zasadnicza różnica...
Bartek-Lodz pisze:
02 gru 2018, 22:18
Pamiętajmy tylko, że to limuzyny, tym się tyłki ma fajnie wozić a nie kombinować kto szybciej pojedzie pierwszy kilometr.
Mnie się podoba to w V6, że zapinam 3 bieg i mogę 170 km/h pojechać co jest wartością wystarczającą do konkretnego wyprzedzenia kolumny samochodów.
:pifko:

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r
Fiat 125S (125B) 1969r
FSO 125p (115D) 1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1,9jtd)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r
Lada 1500s (21061) 1981r (1,6 DOHC)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 22:41 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1990
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Przełożenia 2.0t ma krótsze. V6 ma dokładnie takie same jak w dieslu. Ale na 2.0t na 3biegu idzie dokładnie 160km/h także dla mnie 3bieg też jest bardzo dobry. Przy 100km na 6biegu jest około 2000obr. Doładowanie mechaniczne nie utrzyma ciśnienia nawet seryjnego 2.0t do 5500obr. Może by było by fajnie z dołu ale góry zero. Dlatego zostali przy soft turbo. Że limuzyna ale lepiej jak coś ma pod maską i w razie W da radę szybko przyspieszyć. Ja wolę 2.0T bo jest łatwiejsze w modach mniej pali. Nie wiem jak spala seryjna 2.0t ale moja w cyklu mieszanym spala około 11l/100km.Nie przekraczając 110km/h zszedłem do 6.5l/100km. Dane z dystrybutora i przejechanych kilometrów. Da się osiągnąć 18 na setkę ale trzeba się mocno starać. Jest lżejsze i łatwiejsze w serwisie. Każdy ma to czym chce jeździć. Wy macie V-ki bo je lubicie a ja akurat lubię 2.0T. Moje zdanie jest takie każdy silnik jest dobry i ma swoich fanów ale najważniejsze jest to żeby był mało awaryjny. I Bartkowi przyznaje rację. Tyłki się fajnie wozi. I rajdówki z Thesis nie będzie bo jest poprostu za ciężka i tą masę czuć w zakręcie. To jest kanapa do wygodnego podróżowania. I tego się trzymajmy. Z awarii eksploatacyjnej dogorewa łożysko lewy przód. Jutro wymiana. Nowy SNR już czeka.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 22:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Posty: 2270
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
I właśnie dlatego coraz bardziej oglądam się za Widłami Quattroporte - dużo w tym z Thesisa ale, ma napęd na tył, ma silnik Ferrari, który ma ponad 400 KM.
Oczywiście rozglądam się za egzemplarzem po 2006 roku z uwagi na automat - od 2007 montowano już ZF'a, który pracuje praktycznie bezawaryjnie.
Nie będę musiał robić wirusów, modów, chipów, kompresorów, turbin i diabli wiedzą czego jeszcze. Auto też wygląda zacnie a drzwi wyrywa z korzeniami jak to Adam Kornacki powiedział przed wyrwaniem :)

_________________
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [200KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM]


Na górę
PostDodany: 02 gru 2018, 23:14 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1990
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Quattroporte zajefajna maszyna. Silnik od ferrari ale wał korbowy normalny a nie płaski jak w ferrari. I dzięki temu doznania akustyczne są cudowne. Tutaj już nie potrzeba chipsów turbin kompresorów. Moment obrotowy wciska w fotel. I auto też wygląda zacnie.Prowadzenie jest super. I dźwięk wysokoobrotowej V8 potęguje doznania. Dobry wybór Panie.😀

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
PostDodany: 03 gru 2018, 8:04 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 689
Lokalizacja: Gród Kraka
Bartek-Lodz pisze:
02 gru 2018, 22:53
I właśnie dlatego coraz bardziej oglądam się za Widłami Quattroporte - dużo w tym z Thesisa ale, ma napęd na tył, ma silnik Ferrari, który ma ponad 400 KM.
Oczywiście rozglądam się za egzemplarzem po 2006 roku z uwagi na automat - od 2007 montowano już ZF'a, który pracuje praktycznie bezawaryjnie.
Nie będę musiał robić wirusów, modów, chipów, kompresorów, turbin i diabli wiedzą czego jeszcze. Auto też wygląda zacnie a drzwi wyrywa z korzeniami jak to Adam Kornacki powiedział przed wyrwaniem :)
Quattroporte ma to czego brakuje Thesis... a z tymi modami to nigdy niemów nigdy...apetyt rośnie w miarę jedzenia... :nono:

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r
Fiat 125S (125B) 1969r
FSO 125p (115D) 1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1,9jtd)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r
Lada 1500s (21061) 1981r (1,6 DOHC)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 03 gru 2018, 8:38 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1990
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Oj żebyś wiedział.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 19 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl