Strona 4 z 5

Re: Warsztat Górny Śląsk

: 27 lis 2017, 11:37
autor: DamianWarmia
Potrzebne mi są namiary na mechanika w Rybniku, Gliwicach lub okolicach. Do zrobienia jedna drobna robótka (godzina pracy z kawą w międzyczasie) i druga, bardziej skomplikowana, czyli wymiana czujnika stóp w Thesis.
Ktoś, coś?

Re: Warsztat Górny Śląsk

: 28 lis 2017, 15:49
autor: batman
DamianWarmia pisze: 27 lis 2017, 11:37 Potrzebne mi są namiary na mechanika w Rybniku, Gliwicach lub okolicach. Do zrobienia jedna drobna robótka (godzina pracy z kawą w międzyczasie) i druga, bardziej skomplikowana, czyli wymiana czujnika stóp w Thesis.
Ktoś, coś?
Nie chcę "wprost" polecać jakiegokolwiek warsztatu bo wiesz jak to jest :roll:
Ja jeżdżę do DCS AutoCom na ul.Daszyńskiego w Gliwicach od 12 lat i jeszcze się nie przejechałem, ale słyszałem od innych osób że coś było nie tak - więc rób jak chcesz ;)

Re: Warsztat Górny Śląsk

: 01 gru 2017, 21:05
autor: pääkäyttäjä
DamianWarmia pisze: 27 lis 2017, 11:37 Potrzebne mi są namiary na mechanika w Rybniku, Gliwicach lub okolicach. Do zrobienia jedna drobna robótka (godzina pracy z kawą w międzyczasie) i druga, bardziej skomplikowana, czyli wymiana czujnika stóp w Thesis.
Ktoś, coś?
Powiedziałbym Ci "AutoExpress Kulik" na Przemysłowej ale ja ostatnio mam z nimi mieszane uczucia. Thesisa na oczy nie widzieli (Kappę tak) ale dla nich nie ma rzeczy niemożliwych. Tylko jeszcze gdyby popracowali nad zarządzaniem ilością zgłoszeń serwisowych... Dobry facet jest jeszcze Marek Szczotok na Wodzisławskiej 291A - głównie włoskie (pytać o Jacka) ale nie gardzą innymi. Rzecz jasna - Rbk.

Re: Warsztat Górny Śląsk

: 21 gru 2017, 18:13
autor: Timex
Gliwice ul wojtowska21 . Właściciel Pan Jarek jeździ sam thesis więc polecam , osobiście jeżdżę od 7 lat i ani razu się nie zawiodłem.

Re: Warsztat Górny Śląsk

: 22 sty 2018, 8:56
autor: DziQ
Ja od siebie myślę że śmiało mogę polecić do wykonywania zleconych czynności :) bo akurat tylko to u nich robiłem, nie wiem jak u nich z diagnostyką problemów, ale robotę robią OK i w przyzwoitej cenie.
AutoCentrum Knurów, ul. Wilsona 55.
Robiłem u nich:
- łożyska Mcphersonów, jakieś drobiazgi w zawieszeniu, łożysko koła, ogólnie kilka wizyt - Lanos
- wymiana wahacza, sprzęgła i inne duperele - Zeta
- rozrząd, amory i kilka dupereli - Focus mk2

Re: Warsztat Górny Śląsk

: 09 sty 2019, 9:44
autor: DamianWarmia
Panowie, czy jest tu ktoś z Rybnika lub okolic ze sprawnym MES-em? Mój się wysypał a Thesis sypnęła błędami :(

Re: Warsztat Górny Śląsk

: 09 sty 2019, 12:46
autor: pääkäyttäjä
Ja mam tylko kabel (do Forda ale pracuje z MES/FES).

Re: Warsztat Górny Śląsk

: 09 sty 2019, 16:31
autor: tomik
DamianWarmia pisze: 09 sty 2019, 9:44 Panowie, czy jest tu ktoś z Rybnika lub okolic ze sprawnym MES-em? Mój się wysypał a Thesis sypnęła błędami :(
Jak coś to mam.

Re: Warsztat Górny Śląsk

: 10 sty 2019, 13:56
autor: DamianWarmia
Kabelek też mam, ale chyba będę w końcu musiał zainwestować w licencję na MES-a, bo nie mam już siły na kombinacje.

Re: Warsztat Górny Śląsk

: 19 gru 2019, 23:53
autor: Słonina
Cześć!
Ja od siebie polecę warsztat na wójtowskiej 21 w Gliwicach. Nie zdzieraja z człowieka ostatniego grosza a włoskie samochody są ich specjalnością. Ostatnio w swojej Kappie wymieniłem u nich rozrząd, uszczelnili mi silnik i wymienili świece (mam LPG) za 1300 Zł, więc nieźle 🙂 na uwagę zasługuje fakt, że właściciel tego serwisu sam jeździł Kappa także zna Lancie z każdej storny.

Re: Warsztat Górny Śląsk

: 03 wrz 2020, 14:55
autor: elbarto
cześć, ktoś na bieżąco zarekomenduje jakiegoś mechanika w Gliwicach lub okolicy który się nie boi napraw, uszczelnienia, czy grubego remontu silnika 2.0 16VT?

ewentualnie mechanika do drobniejszych prac, przy mniejszym kalibrze jak lancia Y 1.2 8V

proszę dajcie znać, bo ruszyłem temat, szczególnie chcę ogarnąć do porządku COUPE

Re: Warsztat Górny Śląsk

: 03 wrz 2020, 15:15
autor: Jam_Belfegor
A sam nie ogarniesz? 2.0 16V i VT to dość prosty silnik, we VT gorsza skrzynia z Visco. Na wmiarę uczciwy remont samej jednostki wydasz pewnie 10-15k PLN. Samemu tyle co cześci i podwykonawcy (głównie szlifowanko i turbo). 1.2 8V ogarnia się młotkiem i przecinakiem :) Pogadaj z Mackiem z Gliwic może Ci coś doradzi.

Re: Warsztat Górny Śląsk

: 03 wrz 2020, 15:25
autor: maciek_wk
Mniejszy kaliber, czyli Lancia Y to @batman może ogarnąć, jest z Gliwic :)

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka


Re: Warsztat Górny Śląsk

: 04 wrz 2020, 11:13
autor: elbarto
[quote=Jam_Belfegor post_id=893978 time=1599138921 user_id=9420]
A sam nie ogarniesz? 2.0 16V i VT to dość prosty silnik, we VT gorsza skrzynia z Visco. Na wmiarę uczciwy remont samej jednostki wydasz pewnie 10-15k PLN. Samemu tyle co cześci i podwykonawcy (głównie szlifowanko i turbo). 1.2 8V ogarnia się młotkiem i przecinakiem :) Pogadaj z Mackiem z Gliwic może Ci coś doradzi.
[/quote]

silnik wydaje się, jest / był w dobrym stanie. turbo po regeneracji, nic nie dzwoniło, stukało, itp. mam tam jakieś wycieki, które trzeba namierzyć i zlikwidować. no i pojawił się wczoraj problem jakiś z górą silnika [zawory, może rozrząd...] to mnie skłoniło do szukania kogoś by na to zerknął, bo obawiam się że u mnie to zbyt długo potrwa zanim się za to zabiorę. dodatkowo nie mam praktycznego doświadczenia z oceną zużycia np panewki itp. a chciał bym to zweryfikować. podobnie rozrząd, musiał bym się kogoś podpytać jak ustawia się go w tym silniku - czy potrzbne blokaty, czy są jakieś punkty,czy otwory do blokowania.
ale nie ukrywam że tą opcję rozważam, bo chętnie bym pogrzebał, auto jest jako 'zabawka'. czyli nie potrzebne na co dzień. więc twoja zachęta zadziałała, i rozważam czy nie szarpnąć na początek obudowy rozrządu / pokrywy zaworów w celu poszukiwania problemu. zawszę mogę skręcić i oddać dalej jak by co :)

Re: Warsztat Górny Śląsk

: 04 wrz 2020, 13:21
autor: Jam_Belfegor
Jak tylko umiesz trzymać klucz to coś poradzimy :) > jak pisałem prosty silnik blokad nie potrzebujesz ustawiasz na znaki - oznakowanie Ci podeślę jak będziesz brał się za robotę. Dane pomiarowe też dostaniesz nie ma problemu. Tylko potrzebne narzędzia + zestaw pomiarowy i do ogarnięcia.

Opisz dokładniej co to za "problem" i czemu podejrzewasz górę.

Turbo mam nadzieję że dałeś w jakieś właściwe ręce bo paproków którzy robią pseudo regeneracje na chińczykach nie brakuje i potem pojeździ 1-2 kkm i pluje częściami :(

Kupi sobie pakiet startowy do uszczelnienia + masę uszczelniającą np. VR albo od Loctit'a, zamiast szukać i wymieniać pojedyncze uszczelki, zrób już całość i spokój na lata, a nie zrobisz 2-3 uszczelnienia za kilka miesięcy poleci kolejne i tak never ending story. Jak potrzebujesz dostaniesz wykaz uszczelek. Ja nie dawno przerabiałem temat co prawda w 16V a nie 16VT ale 80-90% uszczelek w silniku ta sama. Rożnica jest gównie na kolektorach d/w.

Jak się zdecydujesz sam robić nie martw się klubowicze pomogą - załóż sobie odrębny temat dla tego celu. Jak nie to zagadaj do Macka z Gliwic może on zna lepiej jakieś "dziuple" :P i coś poleci. Z mniejszą Lancą zagadaj jak pisze maciek_wk.