Przegląd promocyjny FAP - opinie [ankieta]
Przegląd promocyjny FAP - opinie [ankieta]
Witam
W Częstochowie w serwisie Sobczyk pan Paweł Daszkowski, jak również mechanicy serwisu, byli poprostu profesjonalistami i przy tym bardzo miłymi.
Lucynka (Dedra w automacie rocznik 1995) wzbudziła spore zainteresowanie i pomyślnie przeszła przegląd.
Bardzo fajna akcja.
Pozdrawiam McEndrju
W Częstochowie w serwisie Sobczyk pan Paweł Daszkowski, jak również mechanicy serwisu, byli poprostu profesjonalistami i przy tym bardzo miłymi.
Lucynka (Dedra w automacie rocznik 1995) wzbudziła spore zainteresowanie i pomyślnie przeszła przegląd.
Bardzo fajna akcja.
Pozdrawiam McEndrju
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 129
- Rejestracja: 29 sie 2012, 20:51
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Wspólna akcja Lancia Klub Polska + Fiat Auto Poland
Przyjęty zostałem super zwłaszcza przez szefa serwisu Pana Marcina Błazińskiegomerbart pisze:Jak będziesz po przeglądzie to daj znać jak Cię przyjeli. Zastanawiam się nad katowicami a Żorami. Pozdrowienia



Poinformowałem że może się spodziewac najazdu husariiDudi pisze:To poinformuj pana jutro, że będzie nas więcejmichelgrass pisze:Dzwoniłem właśnie aby się umówić na przegląd w Gannex Gazda Group w Katowicach .. połączono mnie z Panem Marcinem Błazińskim , i mówie że chciałbym się umówić na bezpłatny przegląd organizowany przez Nasze forum (jesli mogę użyć słowa Nasze) , a Pan mi się pyta czy to jest ten przegląd za 60 zł
![]()
widać że doinformowany Pan
Więc wyjaśniłem że przegląd ma być darmowy itd . I umówiłem się na jutro na 13:00
![]()
![]()
Może się nie spodziewał odzewu



był: Peugeot 206 1,1(Pan pijak postanowił zignorować znak stop i dzięki tej postawie mam Lancie;) )
jest Lancia Lybra 1,9 JTD SW (116 KM)
<iframe src='http://affiliates.intragame.com/placeme ... etag=11283' width='468' height='60' scrolling='no' frameborder='no' style='border-width:0'></iframe>
jest Lancia Lybra 1,9 JTD SW (116 KM)
<iframe src='http://affiliates.intragame.com/placeme ... etag=11283' width='468' height='60' scrolling='no' frameborder='no' style='border-width:0'></iframe>
Po przeglądzie promocyjnym FAP - opinie.
Witajcie, na początek chciałbym nadmienić, że nie jestem jakimś typowym malkontentem, często jestem optymistycznie nastawiony do tego typu akcji. Lancię niedawno kupiłem i ten przegląd miał być okazją do gruntownego sprawdzenia stanu samochodu. Dodam tylko że od kilku lat przerabiałem promocyjne przeglądy ( 2 razy do roku) w Volvo i do tego będę go porównywał.
Umówiłem się na godz. 16.00 w Auto-plus w Gdańsku. Przyjęcie tel. ok, umówiony, przyjechałem 16.05, pan który mnie przyjmował niezbyt miły i chętny do rozmów, nawet pytał na kogo fakturę, powiedziałem że podobno miał być przegląd darmowy, spytał kogoś, a tak to odgórnie z FAP promocyjny przegląd. Czekałem jakieś 10 minut, bo przeglądu miał dokonać pan Marcin, którego szukali tyle czasu, zamiast wziąć ode mnie kluczyki i poprosić o poczekanie. Jak pan przyszedł, to przekazali mu zlecenie ze słowami, wiesz to ten promocyjny przegląd Lanci, tam te parę punktów, oddałem kluczyki i pytam, jak długo mniej więcej. Usłyszałem odpowiedź: jakieś 15-20 minut. Pomyślałem chyba w 5 będą go sprawdzać. Obejrzałem nową Pandę, Giuliettę, może koło 30 minut i wracam, Lancia już stała, oczywiście numer tel brali ale żeby zadzwonić, ze już gotowe to po co. Czekam kolejne parę minut, zanim ktoś przyjdzie, przychodzi pan niemiły i mówię że już auto stoi przed serwisem. Aha to dobrze, to tylko znajdę zlecenie. Proszę poczekać, po minucie pan przychodzi ze zleceniem popisanym na brudno i mi mówi co jest nie tak. Pytam dostanę jakiś papier czy mam zapamiętać? Pan z łaską oczywiście napisał na nowo. Spojrzałem a tam napisane w uwagach:
Do wymiany: prawy dolny wahacz, skorodowane tarcze przód, tłumik tył.
I koniec, cały przegląd, zero pomiarów amortyzatorów, hamowania, płynów, grubości tarcz, klocków, bieżnika, akumulatora itp. Specjalnie sprawdzałem jeszcze zakres tego przeglądu i kazałem panu wydrukować w serwisie, czy aby na pewno mamy taki sam zakres. Pytam czy jest u nich możliwość podłączenia pod komputer. Pan na to, że raczej nie da rady bo za stary samochód mam. Dla mnie to totalna porażka, zero podejścia do klienta a raczej chęć odepchnięcia, bo i tak przecież nie skorzystam. Sądziłem że coś dowiem się w szczegółach co tam stuka i piszczy w mojej lanci, bo po zakupie jeszcze nie miałem okazji się jej dobrze przyjrzeć a tak jechałem 100 km w dwie strony, i stracone popołudnie.
Chciałbym jeszcze napisać jak to wygląda w volvo, sądze że Fiat powinien brać przykład.
Za przegląd płaci się 50 zł w momencie, kiedy coś w samochodzie znajdą nie tak ( zawsze coś znajdują
) do tego jest jeszcze gadżet: kubek termiczny, smycz, kubek zwykły, podkładka dmuchana pod kark, skrobaczka do szyb, wszystko z logo Volvo. Tam na przeglądzie samochodem zajmują się 3 osoby i trwa to około 1,5 h, pan serwisant przekazuje nam uwagi opisując usterki podzielone na 3 kategorie: usterki do usunięcia natychmiast, usterki do obserwacji i pierdoły jakieś.
Otrzymujemy wydrukowane usterki, pomiary amorków, hamulców, ładowanie, gr. tarcz, klocków, bieżnika, błędów z komputera itp.
Usterki typu: sworzeń wahacza prawego tył, silentblock wahacza przedniego prawego, cieknie maglownica - do umycia i obserwacji, żarówka podświetlenia panelu klimatyzacji, 3 % wody w płynie hamulcowym, płyn chłodniczy - temp krzepnięcia do 19 stopni, mażące wycieraczki reflektorów- do wymiany.
Biorąc pod uwagę jak wiele elementów jest do sprawdzenia to i czas powinien być właśnie 1-1,5h a nie 15 minut jeden serwisant.
Nie chcę nikogo zrażać do tego przeglądu, napisałem tylko swoje odczucia po wizycie w Auto Plus, mam nadzieję że tylko mi się to zdarzy i kolejne będą robić ze starannością a nie tylko dlatego, ze jest to nakaz odgórny z FAP.
Umówiłem się na godz. 16.00 w Auto-plus w Gdańsku. Przyjęcie tel. ok, umówiony, przyjechałem 16.05, pan który mnie przyjmował niezbyt miły i chętny do rozmów, nawet pytał na kogo fakturę, powiedziałem że podobno miał być przegląd darmowy, spytał kogoś, a tak to odgórnie z FAP promocyjny przegląd. Czekałem jakieś 10 minut, bo przeglądu miał dokonać pan Marcin, którego szukali tyle czasu, zamiast wziąć ode mnie kluczyki i poprosić o poczekanie. Jak pan przyszedł, to przekazali mu zlecenie ze słowami, wiesz to ten promocyjny przegląd Lanci, tam te parę punktów, oddałem kluczyki i pytam, jak długo mniej więcej. Usłyszałem odpowiedź: jakieś 15-20 minut. Pomyślałem chyba w 5 będą go sprawdzać. Obejrzałem nową Pandę, Giuliettę, może koło 30 minut i wracam, Lancia już stała, oczywiście numer tel brali ale żeby zadzwonić, ze już gotowe to po co. Czekam kolejne parę minut, zanim ktoś przyjdzie, przychodzi pan niemiły i mówię że już auto stoi przed serwisem. Aha to dobrze, to tylko znajdę zlecenie. Proszę poczekać, po minucie pan przychodzi ze zleceniem popisanym na brudno i mi mówi co jest nie tak. Pytam dostanę jakiś papier czy mam zapamiętać? Pan z łaską oczywiście napisał na nowo. Spojrzałem a tam napisane w uwagach:
Do wymiany: prawy dolny wahacz, skorodowane tarcze przód, tłumik tył.
I koniec, cały przegląd, zero pomiarów amortyzatorów, hamowania, płynów, grubości tarcz, klocków, bieżnika, akumulatora itp. Specjalnie sprawdzałem jeszcze zakres tego przeglądu i kazałem panu wydrukować w serwisie, czy aby na pewno mamy taki sam zakres. Pytam czy jest u nich możliwość podłączenia pod komputer. Pan na to, że raczej nie da rady bo za stary samochód mam. Dla mnie to totalna porażka, zero podejścia do klienta a raczej chęć odepchnięcia, bo i tak przecież nie skorzystam. Sądziłem że coś dowiem się w szczegółach co tam stuka i piszczy w mojej lanci, bo po zakupie jeszcze nie miałem okazji się jej dobrze przyjrzeć a tak jechałem 100 km w dwie strony, i stracone popołudnie.
Chciałbym jeszcze napisać jak to wygląda w volvo, sądze że Fiat powinien brać przykład.
Za przegląd płaci się 50 zł w momencie, kiedy coś w samochodzie znajdą nie tak ( zawsze coś znajdują

Otrzymujemy wydrukowane usterki, pomiary amorków, hamulców, ładowanie, gr. tarcz, klocków, bieżnika, błędów z komputera itp.
Usterki typu: sworzeń wahacza prawego tył, silentblock wahacza przedniego prawego, cieknie maglownica - do umycia i obserwacji, żarówka podświetlenia panelu klimatyzacji, 3 % wody w płynie hamulcowym, płyn chłodniczy - temp krzepnięcia do 19 stopni, mażące wycieraczki reflektorów- do wymiany.
Biorąc pod uwagę jak wiele elementów jest do sprawdzenia to i czas powinien być właśnie 1-1,5h a nie 15 minut jeden serwisant.
Nie chcę nikogo zrażać do tego przeglądu, napisałem tylko swoje odczucia po wizycie w Auto Plus, mam nadzieję że tylko mi się to zdarzy i kolejne będą robić ze starannością a nie tylko dlatego, ze jest to nakaz odgórny z FAP.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 129
- Rejestracja: 29 sie 2012, 20:51
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Po przeglądzie promocyjnym FAP - opinie.
Strasznie brzydko Cie potraktowali i widać jakie maja podejście do klienta i całej akcjiluka pisze:Witajcie, na początek chciałbym nadmienić, że nie jestem jakimś typowym malkontentem, często jestem optymistycznie nastawiony do tego typu akcji. (...)

był: Peugeot 206 1,1(Pan pijak postanowił zignorować znak stop i dzięki tej postawie mam Lancie;) )
jest Lancia Lybra 1,9 JTD SW (116 KM)
<iframe src='http://affiliates.intragame.com/placeme ... etag=11283' width='468' height='60' scrolling='no' frameborder='no' style='border-width:0'></iframe>
jest Lancia Lybra 1,9 JTD SW (116 KM)
<iframe src='http://affiliates.intragame.com/placeme ... etag=11283' width='468' height='60' scrolling='no' frameborder='no' style='border-width:0'></iframe>
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 208
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 0:00
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Re: Przegląd promocyjny FAP - opinie [ankieta]
Szczerze mówiąc jak zobaczyłem listę elementów do sprawdzenia, to wygląda ona tak samo jak 4 lata temu kiedy jeździłem na takie przeglądy do ASO za darmo Fiatem Punto - i to bez żadnej promocji, dla każdego użytkownika Fiata/Alfy/Lancii
Akcja ciekawa... ale takie sprawdzenie jak na tej check-liście to ja mam za darmo w swojej lokalnej stacji okręgowej pojazdów bez umawiania i na miejscu. Jestem ciekawy co się dalej rozwinie z tej całej akcji
Akcja ciekawa... ale takie sprawdzenie jak na tej check-liście to ja mam za darmo w swojej lokalnej stacji okręgowej pojazdów bez umawiania i na miejscu. Jestem ciekawy co się dalej rozwinie z tej całej akcji
Jest:
Avensis '15
Auris TS '13
G310R '17
Były:
500 '14
Lybra SW 1,9 jtd '03
MX-5 1,6 NB FL '02
Civic EJ9 '01
i wiele innych...
Avensis '15
Auris TS '13
G310R '17
Były:
500 '14
Lybra SW 1,9 jtd '03
MX-5 1,6 NB FL '02
Civic EJ9 '01
i wiele innych...
- bartek wroclaw
- Klubowicz
- Posty: 431
- Rejestracja: 12 mar 2012, 18:13
- Imię: ???
- Lokalizacja: Twierdza Wrocław
Re: Przegląd promocyjny FAP - opinie [ankieta]
Ja też już po więc pochwalę się jak to w moim przypadku wyglądało . Zadzwoniłem we wtorek i bez żadnych problemów umówiłem się na pasujący mi termin czyli na dziś na godzinę 10 . Przyjęcie samochodu szybkie i sprawne ( jakieś 10 min.) . Stwierdzono : przednie tarcze hamulcowe w najbliższym czasie do wymiany , żarówka pozycji prawa strona i prawa końcówka . Stwierdzono też wycieki z silnika ( możliwe do ustalenia po zdjęciu osłony ). Sam przegląd trwał jakieś 1,5 godz. ( spędzone na oglądaniu Alf, Lancii i Fiatów ) . Wszystko sprawnie i pięknie ( dostałem kartę z wypisanymi usterkami + wydruk z zawieszenia i hamulców) tylko.... żadnej propozycji na wycenę i ewentualną naprawę
. Nie to nie... A ... serwis ADF Auto Wrocław.
Dodatkowo z przeglądu wyjechałem z zapalonym błędem poduszek . Pomyślałem że jak to w Teresie ... za mocno wytrzęśli i pewnie zaraz samo zgaśnie .... Niestety ! Nie gaśnie

Dodatkowo z przeglądu wyjechałem z zapalonym błędem poduszek . Pomyślałem że jak to w Teresie ... za mocno wytrzęśli i pewnie zaraz samo zgaśnie .... Niestety ! Nie gaśnie

Ostatnio zmieniony 16 lis 2012, 13:45 przez bartek wroclaw, łącznie zmieniany 1 raz.
THESIS 03' 2.4 JTD EMBLEMA 150 kucyków + CHiP
DMD>>>DieselMusiDymić
JEST DYM >>> JEST MOC
Tel.662035652
Myjnia Stary Browar Zakrzów . Zapraszam
DMD>>>DieselMusiDymić
JEST DYM >>> JEST MOC
Tel.662035652
Myjnia Stary Browar Zakrzów . Zapraszam
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Przegląd promocyjny FAP - opinie [ankieta]
Pewnie mają prikaz, coby się nie narzucać i nie proponować napraw 

Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
- bartek wroclaw
- Klubowicz
- Posty: 431
- Rejestracja: 12 mar 2012, 18:13
- Imię: ???
- Lokalizacja: Twierdza Wrocław
Re: Przegląd promocyjny FAP - opinie [ankieta]
stabraf pisze:Pewnie mają prikaz, coby się nie narzucać i nie proponować napraw


THESIS 03' 2.4 JTD EMBLEMA 150 kucyków + CHiP
DMD>>>DieselMusiDymić
JEST DYM >>> JEST MOC
Tel.662035652
Myjnia Stary Browar Zakrzów . Zapraszam
DMD>>>DieselMusiDymić
JEST DYM >>> JEST MOC
Tel.662035652
Myjnia Stary Browar Zakrzów . Zapraszam
Re: Przegląd promocyjny FAP - opinie [ankieta]
kiedyś taki przegląd nazywał się akcja zima czy coś takiego... byłem na nim jeszcze coupetą, no ale od czegoś trzeba zacząć, być może się rozkręci.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 231
- Rejestracja: 20 sie 2012, 20:55
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kraków-Tarnobrzeg
Re: Przegląd promocyjny FAP - opinie [ankieta]
Przegląd zamówiony około tygodnia wcześniej. W sobotę o 8:00, ze względu na pracę. Trwał około 1,5h wykonany w Automotive w Krakowie przy ul. Armii Krajowej 21.
Po przyjściu rejestracja autka w bazie wraz ze wszystkimi danymi, przekazanie listu nadesłanego na maila. Bardzo Uprzejma i miła atmosfera, po zarejestrowaniu przekazanie kluczyków i poinformowanie o długości trwania przeglądu, zaproszenie do salonu.
Faktycznie zgodnie z określonym czasem po około 1,5h przegląd został zakończony.
A oto co wyszło:
- tarcze przód do wymiany;
- uszkodzona regulacja lamp przednich (tego byłem świadom od początku posiadania auta)
- akumulator do wymiany, ze wskazaniem, że na tej baterii może być problem jak przyjdzie prawdziwa zima, na szczęście nie jeżdżę do pracy bo używam seicento ale.... a to mnie akurat zaskoczyło bo kupowany zaledwie dwa lata temu i już kiszka;
Reasumując... profesjonalne podejście, miła obsługa, w poniedziałek Pan wyśle koszt naprawy (hmm.... ale myślę że to nie na mój portfel)
Po przyjściu rejestracja autka w bazie wraz ze wszystkimi danymi, przekazanie listu nadesłanego na maila. Bardzo Uprzejma i miła atmosfera, po zarejestrowaniu przekazanie kluczyków i poinformowanie o długości trwania przeglądu, zaproszenie do salonu.
Faktycznie zgodnie z określonym czasem po około 1,5h przegląd został zakończony.
A oto co wyszło:
- tarcze przód do wymiany;
- uszkodzona regulacja lamp przednich (tego byłem świadom od początku posiadania auta)
- akumulator do wymiany, ze wskazaniem, że na tej baterii może być problem jak przyjdzie prawdziwa zima, na szczęście nie jeżdżę do pracy bo używam seicento ale.... a to mnie akurat zaskoczyło bo kupowany zaledwie dwa lata temu i już kiszka;
Reasumując... profesjonalne podejście, miła obsługa, w poniedziałek Pan wyśle koszt naprawy (hmm.... ale myślę że to nie na mój portfel)
Lancia Dedra 1.9TD
- KrissEB
- Klubowicz
- Posty: 759
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 0:55
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Kraków, Bełchatów
Re: Przegląd promocyjny FAP - opinie [ankieta]
Byłem na przeglądzie w Lancii w Krakowie u Sobiesława Zasady.
Umówienie się na przegląd - bezproblemowo
Podejście do klienta na duży plus.
Czas przeglądu +/- 1,5 godziny
Udało mi się przez chwilę porozmawiać z mechanikiem który robił przegląd i nawet mnie wpuścił żeby pooglądać Kappe od spodu i pokazał co jest nie tak.
Otrzymałem wnioski pokontrolne, wykaz z amortyzatorów i skuteczność hamulców.
Co mnie trochę zmartwiło i czego się obawiałem to gość powiedział że w 1,5 rocznej historii serwisu to jego druga Kappa. Martwi mnie to bo jak już by nawet człowiek uciułał te kasę na serwisowanie w ASO to nie jestem pewien czy mechanicy mają doświadczenie w Kappach.
Mam też dostać kosztorys naprawy tych części (powiedziałem mu co bym chciał wymienić a co zostawiamy) ale gość powiedział, że cena końcowa może mnie zaskoczyć:)
Umówienie się na przegląd - bezproblemowo
Podejście do klienta na duży plus.
Czas przeglądu +/- 1,5 godziny
Udało mi się przez chwilę porozmawiać z mechanikiem który robił przegląd i nawet mnie wpuścił żeby pooglądać Kappe od spodu i pokazał co jest nie tak.
Otrzymałem wnioski pokontrolne, wykaz z amortyzatorów i skuteczność hamulców.
Co mnie trochę zmartwiło i czego się obawiałem to gość powiedział że w 1,5 rocznej historii serwisu to jego druga Kappa. Martwi mnie to bo jak już by nawet człowiek uciułał te kasę na serwisowanie w ASO to nie jestem pewien czy mechanicy mają doświadczenie w Kappach.
Mam też dostać kosztorys naprawy tych części (powiedziałem mu co bym chciał wymienić a co zostawiamy) ale gość powiedział, że cena końcowa może mnie zaskoczyć:)
Były: Skoda Favorit 1.3 92'
Skoda Felicja 1.3 95'
Lancia Kappa 2.0t 16v 96'
Lancia Y10 1,1 Avenue 92'
Lancia Y 1,2 - 60 KM 98'
Są:
Lancia Beta H.P.Executive 2.0 IE 82'- w trakcie remontu
Lancia Zeta 2.0 Turbo - 147 KM 95'
Skoda Felicja 1.3 95'
Lancia Kappa 2.0t 16v 96'
Lancia Y10 1,1 Avenue 92'
Lancia Y 1,2 - 60 KM 98'
Są:
Lancia Beta H.P.Executive 2.0 IE 82'- w trakcie remontu
Lancia Zeta 2.0 Turbo - 147 KM 95'
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Przegląd promocyjny FAP - opinie [ankieta]
Jak będziecie mieć już te koszty to niekoniecznie musicie korzystać z zakupu części u nich, jeśli będą wysokie. Możecie wcześniej zgromadzić to co potrzeba, a potem skorzystać z wymiany/naprawy u nich. Z mojego doświadczenia koszty napraw nie są wcale wyższe niż w niezależnych warsztatach, a macie gwarancje na naprawę zwykle łatwą do wyegzekwowania w przypadku jakichś problemów. Tylko, trzeba mieć pewność, że części które się przywiozło będą pasować.tom86tbg pisze:Reasumując... profesjonalne podejście, miła obsługa, w poniedziałek Pan wyśle koszt naprawy (hmm.... ale myślę że to nie na mój portfel)
U Zasady raczej można tego było się spodziewać (że widzieli jedną Kappę), ale już w Automotive powinni być bardziej obeznani z tematem

Miło słyszeć, że przyjęcie i zainteresowanie było OK. Jak narazie tylko w tym Gdańsku coś muszą poprawić


Nie za bardzo mam pomysł jak taką ankietę zrobić, bo trochę tych serwisów jest mimo wszystko. Ale coś pomyślę, bo to dobry pomysł jestmichelgrass pisze:Proponuję równieŻ zrobić taką ankietę z serwisami i punktowo wystawiać im ocenę .

-
- Forumowicz/ka
- Posty: 129
- Rejestracja: 29 sie 2012, 20:51
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Przegląd promocyjny FAP - opinie [ankieta]
jedno co mnie zastanawia to że prawie każdy już wykonany przegląd trwał ok 1,5h.. mój około 15 minut :/ Nie wiem jak to mam interpretować ale nasuwa mi sie jedno stwierdzenie : "mój był zrobiony na od.....l"
był: Peugeot 206 1,1(Pan pijak postanowił zignorować znak stop i dzięki tej postawie mam Lancie;) )
jest Lancia Lybra 1,9 JTD SW (116 KM)
<iframe src='http://affiliates.intragame.com/placeme ... etag=11283' width='468' height='60' scrolling='no' frameborder='no' style='border-width:0'></iframe>
jest Lancia Lybra 1,9 JTD SW (116 KM)
<iframe src='http://affiliates.intragame.com/placeme ... etag=11283' width='468' height='60' scrolling='no' frameborder='no' style='border-width:0'></iframe>
Re: Przegląd promocyjny FAP - opinie [ankieta]
Witajcie,
byłem wczoraj w Autotraperze w Łodzi... efekty: do wymiany tylne opony (powiedzmy...), akumulator (niespodzianka dla mnie) i czas pomyśleć o metalowych przewodach hamulcowych - zaczyna się korozja...
Moje odczucia po przeglądzie: Panowie nieco zdziwieni dobrym stanem technicznym auta, a zwłaszcza brakiem korozji??? gdyż wg nich największym wrogiem Kappy jest korozja??? Myślę że albo pomylili Kappę z Lybrą, albo mało Lancii widzieli...
Czas przeglądu: dobra godzina,
Ogólnie ok.
Tak na marginesie, moje gumowe ucho usłyszało od Sprzedawcy aut w salonie że w przyszłym roku do sprzedaży wraca Chrysler 300C zamiast Themy... ciekawe...
byłem wczoraj w Autotraperze w Łodzi... efekty: do wymiany tylne opony (powiedzmy...), akumulator (niespodzianka dla mnie) i czas pomyśleć o metalowych przewodach hamulcowych - zaczyna się korozja...
Moje odczucia po przeglądzie: Panowie nieco zdziwieni dobrym stanem technicznym auta, a zwłaszcza brakiem korozji??? gdyż wg nich największym wrogiem Kappy jest korozja??? Myślę że albo pomylili Kappę z Lybrą, albo mało Lancii widzieli...
Czas przeglądu: dobra godzina,
Ogólnie ok.
Tak na marginesie, moje gumowe ucho usłyszało od Sprzedawcy aut w salonie że w przyszłym roku do sprzedaży wraca Chrysler 300C zamiast Themy... ciekawe...
Pozdrawiam
Fotisk
Kappa 2.0 Łódź
Zapraszam do mojego sklepu http://www.nielsen.sklep.pl - dla forumowiczów 10% rabat...
Fotisk
Kappa 2.0 Łódź
Zapraszam do mojego sklepu http://www.nielsen.sklep.pl - dla forumowiczów 10% rabat...
- krzysiek.ge
- Forumowicz/ka
- Posty: 437
- Rejestracja: 27 kwie 2012, 14:43
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Akcja LKP+FAP - przegląd/spotkanie przy okazji
Witam,
No i moja Lybra już po zimowym przeglądzie:) Przegląd odbył się w serwisie Edmark Auto w Warszawie. Serwis specjalizuje się w autach marki Lancia/Jeep/Dodge/Chrysler. Ku mojemu zaskoczeniu zostałem powitany bardzo ciepło i profesjonalnie. Przegląd był dość szczegółowy i wykonany pieczołowicie. Przegląd trwał około 1 godziny. Wszystko ładnie pięknie ale!!! Nie było tak pięknie jakby się to wydawało. Otóż, serwis specjalizuje się w samochodach amerykańskich. Naprawiają lancie tylko dlatego że chrysler wszedł w fuzję z fiatem:/ A więc co za tym idzie ich wiedza w temacie lancii jest dość mała. Osobiście wydaje mi się że lybrę mieli pierwszy raz na warsztacie. Jednakże ludzie tam pracujący znają się na samochodach więc przegląd zimowy wykonali poprawnie. Z minusów tego przeglądu to tyle. Dodatkowym plusem jest fakt iż nie próbowali mnie na nic naciągnąć, pytając o ceny części przyznali mi się szczerze że części zamawiają z intercarsu. Kierownik serwisu był na tyle miły że zasugerował kupno części u nich a wymianę w własnym zakresie.
Jednym słowem jestem zadowolony choć jak to powiedział kierownik serwisu "Szkoda że w akcję darmowego zimowego przeglądu nie włączyły się serwisy specjalizujące się w markach Fiat/Lancia/Alfa Romeo".
W moim aucie znaleźli następujące usterki:
-wycieraczki nie ściągają prawidłowo:)
-uszkodzona śruba regulacji reflektora prawego
-przepalona żarówka halogena lewego
-akumulator jest na zdechu
-korozja tłumika końcowego
Udało mi się dopytać w serwisie ile kosztuje dorobienie kluczyka do Lybry-850zł.
POLECAM SERWIS EDMARK DLA UŻYTKOWNIKÓW AUT Z USA:)
Pozdrawiam
Krzysiek
No i moja Lybra już po zimowym przeglądzie:) Przegląd odbył się w serwisie Edmark Auto w Warszawie. Serwis specjalizuje się w autach marki Lancia/Jeep/Dodge/Chrysler. Ku mojemu zaskoczeniu zostałem powitany bardzo ciepło i profesjonalnie. Przegląd był dość szczegółowy i wykonany pieczołowicie. Przegląd trwał około 1 godziny. Wszystko ładnie pięknie ale!!! Nie było tak pięknie jakby się to wydawało. Otóż, serwis specjalizuje się w samochodach amerykańskich. Naprawiają lancie tylko dlatego że chrysler wszedł w fuzję z fiatem:/ A więc co za tym idzie ich wiedza w temacie lancii jest dość mała. Osobiście wydaje mi się że lybrę mieli pierwszy raz na warsztacie. Jednakże ludzie tam pracujący znają się na samochodach więc przegląd zimowy wykonali poprawnie. Z minusów tego przeglądu to tyle. Dodatkowym plusem jest fakt iż nie próbowali mnie na nic naciągnąć, pytając o ceny części przyznali mi się szczerze że części zamawiają z intercarsu. Kierownik serwisu był na tyle miły że zasugerował kupno części u nich a wymianę w własnym zakresie.
Jednym słowem jestem zadowolony choć jak to powiedział kierownik serwisu "Szkoda że w akcję darmowego zimowego przeglądu nie włączyły się serwisy specjalizujące się w markach Fiat/Lancia/Alfa Romeo".
W moim aucie znaleźli następujące usterki:
-wycieraczki nie ściągają prawidłowo:)
-uszkodzona śruba regulacji reflektora prawego
-przepalona żarówka halogena lewego
-akumulator jest na zdechu
-korozja tłumika końcowego
Udało mi się dopytać w serwisie ile kosztuje dorobienie kluczyka do Lybry-850zł.
POLECAM SERWIS EDMARK DLA UŻYTKOWNIKÓW AUT Z USA:)
Pozdrawiam
Krzysiek
Jest:
Lancia Lybra 2.4 jtd Intensa Bi-Colore/Virus by RAMZES
Były:
Alfa 156 2.0 T.S
Fiat Tempra 1.6 8v
Lancia Lybra 2.4 jtd Intensa Bi-Colore/Virus by RAMZES
Były:
Alfa 156 2.0 T.S
Fiat Tempra 1.6 8v