Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo

Polecane i odradzane serwisy i sklepy, polecane części zamienne i regeneracje miejsca w których można je kupić bądź zregenerować, rabaty oraz ulgi dla klubowiczów
Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1718
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

Re: Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo

Post autor: Egon » 02 paź 2017, 14:56

Ktoś może załatwić Imasaf to 2.0 20VT ?
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo

Post autor: Tomzik » 02 paź 2017, 16:46

A ten facet z Piaseczna już nie ma w ofercie?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo

Post autor: Wilkin » 02 paź 2017, 17:20

http://www.tlumiki.eu Tu się pytaj.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1718
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

Re: Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo

Post autor: Egon » 02 paź 2017, 19:31

Wilkin pisze:http://www.tlumiki.eu Tu się pytaj.
Dzięki obecna cena 900zł
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut

czarlz
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 27
Rejestracja: 18 cze 2019, 9:39
Imię: Czarek

Re: Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo

Post autor: czarlz » 02 wrz 2019, 14:42

Cześć,

Ma ktoś z Was może fotki jak wygląda (lub jest w stanie potwierdzić, że nie ma tragedii) zamontowany tłumik od AR166 V6 do Kappy 20V turbo? Jedyna różnica to proste vs. zagięte do dołu rurki końcowe.
Lancia Kappa 2.0 20VT '99
Lancia Thesis 3.2 V6 '03
Fiat Coupe 2.0 20VT '99
Citroen C6 2.7 HDI '06
Alfa Romeo 166 2.5 V6 '99
Alfa Romeo 156 GTA '02
Alfa Romeo 155 2.5 V6 '92
Alfa Romeo GTV6 '82
Alfa Romeo GT Junior 1600 '76

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo

Post autor: Wilkin » 02 wrz 2019, 15:01

Jedyna opcja to przespawać końcówki u tłumikarza. Ew zapodać sobie ładniejsze skierowane do dołu. Z alfy wyglądają tak sobie , i niestety nie ma wycięcia w zderzaku na nie.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
Johnny
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1602
Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wrocław / Mirków

Re: Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo

Post autor: Johnny » 02 wrz 2019, 15:24

Ja np kupiłem dedykowany do AR166 końcowy tłumik Remusa, i końcówki były za krótkie 🙄, nie wiem jak z normalnym tłumikiem ale trzeba się chyba nastawić na ingerencję w końcówki mimo wszystko
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Serwisy, sklepy, zamienniki i regeneracje :::”