Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 cze 2019, 5:51

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 07 kwie 2019, 22:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3094
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Zastanawiam się na obiciem tarczy sprzęgłowej taką okładziną, graty już używane. Na allegro znalazłem cos takiego:
1. Okładzina kevlarowa firmy Makland https://allegro.pl/oferta/tuning-sprzeg ... d6604cf017
2.Okładzina firmy Luk potocznie określany jako kevlar https://allegro.pl/oferta/tuning-sprzeg ... d6604cf017


Patrząc na fotki lepiej wyglada ta druga ale nie o wygląd tu chodzi :)
Wiem , że niektórzy z forum mają cos takiego w swoich autkach (nie musi to być Lancia :) )-czy mozecie się pochwalić co , jak i gdzie? Jak to działa np. czy da się płynnie ruszyć bez gazu, ile już przejechane itp?
Czy faktycznie trzeba wysyłać cały zestaw czyli tarczę, docisk i zamach? Czy oni to faktycznie w tych pieniążkach szlifują czy tylko konieczny jest zestaw, by dobrać odpowiednia grubość okładziny :?:

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 08 kwie 2019, 17:06 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 11066
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Moja wygląda jak ta w drugim linku. W codziennej eksploatacji nie ma różnicy poza tym, że lepiej trzyma. Ja zawoziłem komplet aby nabili mi maksymalnie dużą okładzinę. Nabijałem tutaj
Kod:
Naprawa tarcz sprzęgłowych i podnośników hydraulicznych
Warsztat samochodowy w Lublinie
Adres: Jodłowa 40, 20-825 Lublin
Godziny otwarcia: 
Zamknięte ⋅ Otwarcie: wt., 09:00
Telefon: 81 742 63 53

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119

Obrazek


Na górę
PostDodany: 08 kwie 2019, 17:09 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1993
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Moja również wygląda jak z drugiego linku. Ja okówałem w Krakowie.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
PostDodany: 08 kwie 2019, 21:15 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3094
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Ciekawe czy to faktycznie kevlar?
Pamiętacie jakie mniej więcej koszta i jaka grubość okładzin, względnie całej tarczy wyszła.
Jak rozumiem to było w 20vt więc sprzęgło takie samo jak w dieslu :)

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 08 kwie 2019, 22:00 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 11066
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Cholera nie pamiętam, kołacze mi się po głowie 170 lub 240 . Tarcze założył mi jakieś grubsze co niestety poskutkowało tym, że sprzęgło bierze tuż nad dywanikiem.
Tak 20vT

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119

Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl